Eli siis minulla on jo valmiiksi herkät limakalvot nenässä, ja verta saa tulemaan suht. helposti. Onko kenelläkään vinkkejä, miten nenäverenvuodon saa aikaan/pahaksi? Tai jotain muuta, esim. paha päänsärky (sinänsä tarpeeton, minulla on aina pieni päänsärky jonka saa pahaksi valoilla) Tai jotain, jonka varjolla voi luistaa koulusta kokonaan/ muutamaksi tunniksi? Tai esim. kuume. Huijaamatta. Kiitosta kaikille vastailijoille.
Ja jos joku haluaa tietää syyn näihin, niin voin sanoa, että sellainen on. Vähän henkilökohtainen vain huudeltavaksi :D
Jotain, jolla saa nenäverenvuodon
23
321
Vastaukset
- HeKeKeKe
Usko tai älä, tarhakaveri kiihottui niin paljon kumiasuisista miehistä että sai nenäverenvuodon...
- pilkunviilaaja
Julmaa pilaa, mutta tee niin kuin pikkusiskoni; juokse seinään pahki. Yhdestä hammas katkennut ja lasit hajonneet.
- ccccccccccccc
Ite aina pienenmpänä aiheutin itelleni nenäverenvuodon takomalla nenää nyrkillä. Ei se paljon satu, ja mulla ainakin yks napakka lyönti riitti.
- Eräs trotskilainen
Nenäverenvuodon saa aiheutettua helposti ihan vain kaivamalla nenää, mutta siulla pitäisi suurinpiirtein olla hemofilia, että voisit olla sen takia pois koulusta.
- Sinetti
Lähinnä sillä, että jos aamulla tulee verta nenästä, voin skipata muutaman ensimmäisistä tunneista. :D Vähän paha siitä on lähteä pyöräilemään jos nenästä vuotaa verta. Tai sitten vaa on jossain nurkassa koulussa ja pitelee paperituppoa nenässä. xD . Nojooooo, testataanpas sitten noilla :DDDDDDDD Entä noita muita oireita ja muita ? Olen jälkeenjäänyt asian kanssa kun olen ennen ollut hyvä oppilas enkä kummemmin ollut koulusta pois/tai ottanut rennommin.
- ölkjhg
Ja jälleen suosittelen kärpässieniä. Vain kaksi on kuollut kärpässieniin ja niillä pääset pois koulusta ja pääset vieläpä hauskaan tilaan. (Kts. päihteet)
- Sinetti
Hmm, mites näitä kärpässieniä kaytetään? :D
- ölkjhg
"Hmm, mites näitä kärpässieniä kaytetään? :D "
Voisko olla vaikka syömällä? Ei se nenäverenvuotoa tuota, mutta toimii ihan hyvin. Pääset koulupäiväksi kotiin.- 8+9
Suosittelen kuivattamaan reilu 10-15lakkia ja syöt vaikka jukurtin kanssa.
- Sinetti
Hehheh. Pitääkin sitten etsiä jokin resepti. ;D no ehkä ei kuitenkaan.
- *huokaus*
Ei nenäverenvuodolla kyllä koulusta oikeen pääse. Ne talttuu kymmenessä minuutissa ja siitäkin valtaosa on ihan normaalia eloa tuppo nenässä. Ei sillä voi luistaa edes liikasta. Jos se ei tyrehdy kymmenessä minuutissa niin sitten pääsee pois kun pitää mennä lääkäriin, missä vuotava verisuoni poltetaan umpeen. On tsiljoona vähemmän kivuliasta ja varmempaa tapaa päästä koulusta.
- Eräs norjalainen
Huudat:
-Olen panoseuraa vailla! niin johan alkaa tapahtua! :D- HeKeKeKe
Tällä repliikillä ei kyllä verenvuotoa aikaan saa, mutta paljon muuta kivaa ;)
- Sinetti
No huoh. Minun nenäverenvuotoni kestävät puolisen tuntia, pisin oli jtn 4h, ja veri meni läpi neljä kertaa taitellusta pyyhkeestä. Loppu just ku oltii menos terveyskeskukseen. Kotona kun nenän yritti tukkia, tulpasta tuli veri läpi. Noilla resursseilla jos saan tavallisen nenäverenvuodon, se kestää.
Mullakin saattaa joskus olla jopa tunnin pituisia nenäverenvuotokohtauksia. Se on vähän eri asia, että tuleeko se jostain iskusta tms. vaiko silleen äkkiarvaaamatta. Äkkiarvaamatta tuleva voi kestää ties kuinka pitkään ja iskusta tuleva on semmonen viis minsaa ja se on siinä. Kokemusta on kummastakin.
No tota sanotaanko vaikka näin:
Menet sanoo sille naapurin ukolle että panit sen muijaa ja saat kaupan päälle silmänkin mustaksi :D
eivaan
Sanot että on huono olo ja ope sanoo et no mene vessan jos tulee oksu ja sit tuut sieltä sillee heikon näkösenä sanot et oksensit ja saat lähtee kotiin. Hepompaa ku nenäverenvuoto jutska. :D- vink ;)
Autenttisuutta saa esitykseen lisää työntämällä sormet kurkkuun.
- Sinetti
Nojoo, nenän limakalvot ovat kärsineet. Tänään neljä lyhyttä nenäverenvuotoa, kaksi ennen kouluun lähtöä, yksi kässäntunnilla ja toinen hissantunnilla. :DDDDDDDD
Ja ei, en aio oksentaa. Olin viikko sitten oksennustaudisssa, joten arvattaisiin, että valehtelen. Sitä paitsi oksennus maistuu kuralta :D Miten hyödyntää päänsärkyjä? Niitä on paljon, muttten ole valittajatyyppiä. - blondeangel
Nenäverenvuoto ei oo yhtään kivaa, sen voin kokemuksella sanoa... :/
- Sinetti
bloneangel : eivät olekaan, kokemuksella tiedän. Silti mielenkiintoista nähdä verta. Olen kai vampyyri :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165