Onko kukaan tehnyt jotain laissa kiellettyä? Mitä? Jäittekö kiinni?
Laittomuudet
10
106
Vastaukset
- Eräs trotskilainen
Moi, Fobba!
- raw
Voi niitä rikoksia täällä kertoa ihan huoletta, poliisi ei voi käyttää mitään vitun nettikeskusteluita todisteena...kuka vaan voi sanoa netissä mitä vaan ja sen voi aina kuitata läpäksi. Poislukien jotkut kouluampumiskeissit, nää otetaan suomessa vakavasti.
- Eräs trotskilainen
raw kirjoitti:
Voi niitä rikoksia täällä kertoa ihan huoletta, poliisi ei voi käyttää mitään vitun nettikeskusteluita todisteena...kuka vaan voi sanoa netissä mitä vaan ja sen voi aina kuitata läpäksi. Poislukien jotkut kouluampumiskeissit, nää otetaan suomessa vakavasti.
Älä sano, olihan tässä ihan äskettäin jenkkien tietovuodot ja Snowdenit otsikoissa.
Tämä on yleinen vitsi tällaisissa keskusteluissa.
Tietysti. Onko joku, joka ei ole kävellyt päin punaisia?
- joni kowissss
Kirkko numnem kovis kassu oli linnas ja jeppe
- fdfsefefsdfefsd
mä olin uimassa ruotissä ruotiläisestä hotelsissä
Kunnianloukkaus, varastaminen, alaikäisenä kaljaa, liikennesääntöjen rikkominen. Mitä kaikkea mä oonkaan tehnyt?!? Pian on poliisit ovella ja pam. Sinne menin minä!!! Ehkä mä taas rauhotun, kun toi ei tainnut ees olla hauskaa.
Löin idioottia keittiöveitsellä.
Alkoholia alaikäisenä.- raaarrs
Törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen (josta tuomio, ei niin kivaa) alkoholia alaikäisenä, olen ollut epäiltynä törkeästä metsästysrikoksesta mut todisteet ei riittäneet koska mitään ei todellisuudessa edes tapahtunut. Eipä tuu muita nyt äkkiseltään mieleen, mitä ny putkassa ollu pari kertaa selkenemässä näin täysi-ikäisenä mut sehän ei mikään rikos ole.
Mä välitin K-18 -pelin alaikäiselle. Synttärit oli vasta viikon päästä. Oon kauhee pahis. Olen saattanut joskus ylinopeuttakin epähuomiossa ajaa...
Täällä varmaan moni on syyllistynyt jonkintasoiseen tekijänoikeusrikkomukseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573