kokematon ihminen

seppokeimo

Aijon ostaa wellin L96 käytettynä. Ensimmäinen ostaja ostisen 180€ ja minä saisin sen nyt 90€ ilman tähtäintä. En tiedä kannattaako sitä ostaa koska olen kuullu hieman huonoa kommenttia siitä aseesta :(. ... ja vielä yks juttu... en ole hirveän hyvä virittämään aseita. En ole kertaakaa virittänyt koska aina pelkään että rikon jotain. EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ!!! AUTTAKAA MUA!!!:'(

18

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinSeVaanOn...

      Osta jokin sähkökäyttöinen sarjatulipyssy ja saat lajista paljon enemmän irti.

      • viestin aloittaja ;)

        No mulla on kyllä ja mp5 joka on itse asiassa tosi hyvä... mutta nyt ajattelin että haluaisn "snipan" ja vaan mietin että onko toi hyvä


    • Perjaatteessa Wellin aseita ei kannata käytettynä ostaa... Niiden laatu on vähän mitä sattuu tuakin yksilö voi olla todella hyvä käytetyksi tai sitten siinä kunnossa että osia saisi vaihtaa kunnolla. Jos et osaa virittää/vaihtaa sisuksia uusiin (jos tarve vaatii) niin ei kannata hankkia. Onko sinulla edes mahdollisuutta kokeilla asetta ennen ostoa?

      • viestin aloittaja

        Ei oo mahdollisuutta kokeilla :( mutta jos en tota osta niin olisiko urban sniper parempi


      • viestin aloittaja

        Ei oo mahdollisuutta kokeilla :( mutta jos en tota osta niin olisiko urban sniper parempi


      • czcc the real
        viestin aloittaja kirjoitti:

        Ei oo mahdollisuutta kokeilla :( mutta jos en tota osta niin olisiko urban sniper parempi

        Jos jossain näät Urbanin ni juokse pois ja kauas. :D


      • sepokeimo
        czcc the real kirjoitti:

        Jos jossain näät Urbanin ni juokse pois ja kauas. :D

        Eli kannattaa ostaa urban sniper?


      • oddone
        sepokeimo kirjoitti:

        Eli kannattaa ostaa urban sniper?

        Eli ei kannata ostaa Urban Sniperia.


      • ostanko vaiko enkö
        oddone kirjoitti:

        Eli ei kannata ostaa Urban Sniperia.

        MIKÄ SNIPA KANNATTAA OSTAA!?!?!?! se ei välttämättä edes käyttöön sotiin vaan kunhan omassa pihassa vähä testailisin tarkkuusammuntaa... se vois olla KIVAA!!! ;)


      • plääh
        ostanko vaiko enkö kirjoitti:

        MIKÄ SNIPA KANNATTAA OSTAA!?!?!?! se ei välttämättä edes käyttöön sotiin vaan kunhan omassa pihassa vähä testailisin tarkkuusammuntaa... se vois olla KIVAA!!! ;)

        Mun mielestä se urban sniper kuulostaa hyvältä ja virisia on myös saatavilla joten mikä ettei :) (itellä ei oo kokemusta)


    • Jos budjettisi on max 200€ tarkkarissa niin ei kannata edes harkitan mintään kivääriä. Ensimmäinen kivääri mitä voi jopata suositella suoraan paketista on sen 350€.

      • PÖÖÖÖÖÖÖÖ

        Joo mä tiiän ettei tol hinnal saa mitään superii mut mä vaan haluun jonkun jolla vähän leikkiä... :)


      • 10+6=18?
        PÖÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:

        Joo mä tiiän ettei tol hinnal saa mitään superii mut mä vaan haluun jonkun jolla vähän leikkiä... :)

        Joten urban sniper, well mb01... onko kenelläkään kokemusta noista...? Vastauksia kiitosss ;)


    • 1+20=20

      Itellä on well mb01 vielä virittämättömänä, kyllähän sillä ny pelaa ja hakkaa noita 3 joulen snipuja. Suurin osa kuitenkin pelaajasta kiinni.

      • kskskksks

        Kuinka pitkälle mb01 ampuu (tarkkana)


    • 14+2=15

      30-40m. Jos osaat niin pystyt tiputtaa 50-60m.... mut jotenkin en vaa usko suhun. eli joku parikymmentä metriä.

      • mitä taas

        Kiitos ERITTÄIN paljon tuosta oikeasti oli hyötyä ;)


      • its me again
        mitä taas kirjoitti:

        Kiitos ERITTÄIN paljon tuosta oikeasti oli hyötyä ;)

        Minä päivinä lahnuksen ampumaradalla softataan?????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe