Mitä tekisitte jos ex-miehen uusi nainen tunkisi lapsen juhliin tarhalle/kouluun? Kielsin itse miehen naista tulemasta ja uhkasin soittaa poliisit paikalle juhlaan jos tulisi. Seuraus oli ettei mieskään tullut. Lapsi on puhunut että nainen aina lukee lapselle, askartelee sen kanssa ja mua ottaa aivoon että sen edes tarvii olla ex-mieheni luona kun lapsi on siellä. Nyt tämän kieltoni jälkeen nainen ei ole enää joustanut aikatauluissa ja mun on tosi vaikea päästä minnekään jos viikonloppuna on jotkin juhlat koska nainen ei jousta aikatauluissa. Ennalta sovittu aikataulu pysyy eikä siihen tule muutoksia vaikka mun olis miten päästävä jonnekin. Olen kieltänyt naista enää jatkossakaan tulemasta juhliin tarhalle ja jatkossa kouluun. Ex-miehelleni oon sanonut että jos nainen on kertaakaan paikalla kun lapsi on niillä soitan poliisit jos ei uskots. Kerran hain lapsen sieltä pois kun nainen oli siellä vaikka olin kieltänyt. Oon pyytänyt soittamaan kesken viikonlopun mulle, siis lapsen, exäni puhelimesta jotta voin kysyä onko miehen nainen siellä ja haen lapsen pois jos nainen on siellä. Nyt nainen sanelee säännöt eikä lapsi voi olla enää keskellä viikkoa isänsä luona koska nainen ei voi muka lähteä asunnosta yöksi esim kaverinsa luo kun lapsi on siellä. Ottaa aivoon kun miehen uusi nainen tunkee lapseni elämään. Onks muille käyny samoin? Mihinköhän tämä johtaa? Aion tehdä kaikkeni jotta nainen häviäisi eksäni elämästä. Ihan kaiken. Toivottavasti onnistuu pian.
Miehen uusio tunki lapsen juhliin
20
613
Vastaukset
- estin sen
Ja kiitti etukäteen vastauksista. Mun on pakko ajaa nainen miehen ja lapsen elämästä pois keinolla millä hyvänsä. Vinkkejä miten onnistuu parhaiten?
- ........
Olet sairas todella sairas et omista ex miestäsi ja hänen avokki/vaimo on ja kuuluu olla ex miehesi seuralainen juhlissa !!!! Sinä ole ex miehellesi ulkopuolinen/vieras et perhettä et tuttava et muuta kuin tavallinen kansalainen
X jota on kaikki vastaan tulijat. Ex miehelläsi ei tarvitse olla mitään tunteita eikä velvollisuuksia sinua kohtaa .
ETKÄ SINÄ MEILLÄ AINAKAAN PYSTYISI ESTÄMÄÄN EX VAIMONA MUN UUDEN OSALLISTUMISTA MUN LASTEN JUHLIIN ETKÄ PYSTY VAIKUTTAMAAN MUN ASUIN KUMPPANIIN ETKÄ SIIHEN ETYÄ ONKO HÄN KOTONA LASTEN TULLESSA MUA TAPAMAAN ET E T K O S K A AN ja miläli yrittäisit niin siitä ei tulisi kuin itkua ja hammasten kiristystä ja LAPSELLE pahaamielta. - ........
........ kirjoitti:
Olet sairas todella sairas et omista ex miestäsi ja hänen avokki/vaimo on ja kuuluu olla ex miehesi seuralainen juhlissa !!!! Sinä ole ex miehellesi ulkopuolinen/vieras et perhettä et tuttava et muuta kuin tavallinen kansalainen
X jota on kaikki vastaan tulijat. Ex miehelläsi ei tarvitse olla mitään tunteita eikä velvollisuuksia sinua kohtaa .
ETKÄ SINÄ MEILLÄ AINAKAAN PYSTYISI ESTÄMÄÄN EX VAIMONA MUN UUDEN OSALLISTUMISTA MUN LASTEN JUHLIIN ETKÄ PYSTY VAIKUTTAMAAN MUN ASUIN KUMPPANIIN ETKÄ SIIHEN ETYÄ ONKO HÄN KOTONA LASTEN TULLESSA MUA TAPAMAAN ET E T K O S K A AN ja miläli yrittäisit niin siitä ei tulisi kuin itkua ja hammasten kiristystä ja LAPSELLE pahaamielta.Niin ainoa joka häviää ex miehesi elämästä olet SINÄ JUURI SINÄ ULKOPIOLINEN HÄIRIKKÖ oikeuden päätöksellä tai jollain prutalimmalla keinolla
- Lissu viiraa
Sulle näytettiin kaapin paikka tuossa "äiti häpäisi lapsensa kevätjuhlassa" ketjussa, niin pitää aloittaa samasta asiasta provokaatio?
- NutturaSuttura
Jos tällä kertaa tärppäisi -mentaliteetti (aloittajalla)?
- oletko hyvä
sitä sait mitä tilasit ja unhoida nyt juhliminen ex siiderivalas. Kohta käy joko niin, että lapsen isä hakee yksinhuoltajuutta lapselle ja lapsi muuttaa isänsä luokse tai isä hylkää lapsen kokonaan sinun tyhmyyden, mustasukaisuuden ja hänen elämään sotkeutumisen vuoksi.
En usko että sinäkään kodistasi lähtisit kävelemään, jos uuden miekkosesi lapset tulisivat isänsä luo viikonloppuna käymään. (niin eihän sulla ole vielä uutta miestä ja sehän se sua potuttaa)
Koska itse olet joustamaton, niin ei tarvitse odottaa joustavuutta toiseltakaan puolen, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan! - äiti minäkin
"Mitä tekisitte jos ex-miehen uusi nainen tunkisi lapsen juhliin tarhalle/kouluun?"
Ex-mieheni puoliso on tervetullut lapsemme juhliin. Samaten kuten minunkin uusi puolisoni osallistuu usein kanssani lapseni juhliin.
Olemme kaikki AIKUISIA ihmisiä ja osaamme käyttäytyä.
"Kielsin itse miehen naista tulemasta ja uhkasin soittaa poliisit paikalle juhlaan jos tulisi."
Just just. No, suosittelen lämpimästi, ettet soita, koska nolaat sillä tavoin itsesi (ja lapsesi).
"Seuraus oli ettei mieskään tullut."
Enkä ihmettele yhtään. Ymmärräthän samalla sabotoivasi lapsen suhdetta omaan isäänsä päsmäröimällä ex-miestäsi?
"Lapsi on puhunut että nainen aina lukee lapselle, askartelee sen kanssa ja mua ottaa aivoon että sen edes tarvii olla ex-mieheni luona kun lapsi on siellä."
Ettäkö aivan lukee ja askartelee? Kauheaa, mikä hirviö! :D
"Nyt tämän kieltoni jälkeen nainen ei ole enää joustanut aikatauluissa ja mun on tosi vaikea päästä minnekään jos viikonloppuna on jotkin juhlat koska nainen ei jousta aikatauluissa."
Sitten täytyy jättää juhlat väliin. Tai hommata jostain joku lapsenvahti. Tai sitten vain lakata sanelemasta ehtoja kenellekään.
"Ennalta sovittu aikataulu pysyy eikä siihen tule muutoksia vaikka mun olis miten päästävä jonnekin."
Kai ymmärrät, ettei ex-miehesi tarvitsekkaan muutella aikatauluja sinun mielesi ja menojesi mukaan? Hänelläkin on oma elämänsä, eikä hänen tarvitse sinun juhliesi mukaan elää ja perua omia menojaan.
"Olen kieltänyt naista enää jatkossakaan tulemasta juhliin tarhalle ja jatkossa kouluun. Ex-miehelleni oon sanonut että jos nainen on kertaakaan paikalla kun lapsi on niillä soitan poliisit jos ei uskots. Kerran hain lapsen sieltä pois kun nainen oli siellä vaikka olin kieltänyt."
Tunnen suurta myötähäpeää...
Pahoin pelkään, että jonain päivänä, kun pääset yli kaikesta ja muistelet näitä höpöttelyjäsi, sinuakin alkaa hävettää...Sitä odotellessa.
"Oon pyytänyt soittamaan kesken viikonlopun mulle, siis lapsen, exäni puhelimesta jotta voin kysyä onko miehen nainen siellä ja haen lapsen pois jos nainen on siellä. Nyt nainen sanelee säännöt eikä lapsi voi olla enää keskellä viikkoa isänsä luona koska nainen ei voi muka lähteä asunnosta yöksi esim kaverinsa luo kun lapsi on siellä. Ottaa aivoon kun miehen uusi nainen tunkee lapseni elämään."
Siis asuuko ex-miehesi yhdessä puolisonsa kanssa?
Ethän sinä voi olettaa, että kukaan lähtee omasta kodistaan evakkoon kun puolison lapsi tulee? Ei tietenkään hänen tarvitse lähteä majailemaan kenenkään nurkkiin sinun oikkujesi vuoksi.
"Aion tehdä kaikkeni jotta nainen häviäisi eksäni elämästä. Ihan kaiken. Toivottavasti onnistuu pian."
On sinullakin missiot...Mitäpä jos keskittyisit omaan elämääsi ja antaisit ex-miehesi elää rauhassa omaansa?
Ymmärräthän, että teet oikuillasi hallaa myös lapsellesi? - estin sen
En todellakaan soittaisi poliiseita lapsen juhliin, mut tämä on mainio keino estää miehen uusikkoa tulemasta sinne. Ei mun omassa elämässä oo mitään vikaa, mut tää nainen on saatava pois kuvioista ennen kuin hankkiutuu raskaaksi eikä niin helpolla lähdekään. Taas tänään sain kuulla ettei hoitoviikonlopun vaihto onnistu, vaikka mulla olis meno kaverin 28-v synttäreille. Tämä nainen vaikeuttaa yhteishuoltajuutta eikä sen takia enää lasta saa miehelle viikolla hoitoon kun uusikko ei voi häipyä asunnosta siksi yöksi. Se on varakas ja ihan hyvin voi olla vaikka hotellissa sen aikaa. Oli sanonu miehelle että voi lähteä hotellin jos minä 1750 euron kuukausipalkalla maksan sille sviitin joka kerta. Eukko tienaa itse 350-400 000 euroa vuodessa verotietojen mukaan. Saan todellakin valita ketä lapseni seurassa on ja sitä en kuvioihin halua. Paljon helpompaa oli ennen tätä uusikkoa, mies otti lapsen lyhyellä varoitusajallakin. Alkuun mies suostui käskemään uusikon niiden kodista pois mutttei enää. Joutui uusikko alussa nukkuun autossa yönsä kun sanoin että haen muuten yksinhuoltajuutta. Sitähän en tulis hakeen, koska mies on mainio apu lapsenhoidossa. Mun ei vaan tarvi sietää että uusikko tulis lapsen juhliin. Sen ei tarvi kuulua mun lapsen elämään millään tavalla. Voitteko antaa vinkkei miten tällaisen uusikon saa pois kuvioista, tää prosessi on kestänyt jo turhan kauan? Kellään omakohtaista kokemusta?
- lissun jutut paisuu
No nyt naurattaa.....tienaa noin paljon ja muka nukkunu autossa. Koeta keksiä uskottavampia tarinoita....tai mielummin mene jo hakemaan apua tuohon mt-ongelmaasi.
- voi sua raukkaa
jospa vetäisit itsesi jojoon, niin olisi helpostus kaikille muille ihmisilli!
- olet seonnut
Ei ole sulla kyllä nyt asiat kunnossa, jospa tilaisit ajan mielenterveystoimistoon, olet hoidon tarpeessa.
- keskustelu kunniaan
Onko tänne palstalle nyt tullut Lissulle kilpailija, joka tosin on päättänyt kirjoittaa yhtä hulluja juttuja ex vaimon nimissä kuin Lissu "uusikkojen" nimissä?
Pitääpä vilkaista muitakin ketjuja, josko täällä olisi jossain kohti ihan oikeaa asiaakin. Viimeksi kun täällä kävin, keskustelut olivat valitettavasti lähinnä provoja, provosoitumista ja itselleen vastailua.- lisbet,kai
Lissun sivupersoonat keskustelee keskenään.......
- et ole täyspäinen
Hah, huvittavaa tuo "soitan poliisit"... Millähän perusteella poliisit tulisivat?
Jos tulisivat, niin putkassa olisiti sinä eikä kukaan muu.
Pilaat, hullu, lapsesi elämän viemällä häneltlä oikeuden, mahdollisesti hyvään ihmissuhteeseen. Ei hyvä suhde isän uuteen puolisoon ole sinulta pois muuten kuin mustasukkaisessa, sairaassa mielessäsi. Paljon parempihan se vain on, että lastasi hoitaa kaksi aikuista silloin, kun hän on isänsä luona.
Me erosimme, kun lapsi nuorin lapsi oli kaksi. Miehellä oli vuoden sisään uusi. Hän on ilman muuta tervetullut niin koululle kuin kotiimme vaikkapa syntymäpäiville.
Mikä sinulla on sopua vastaan? Eikö se ole ennenkaikkea lapsen etu? Haluatko lapsellesi hyvää vai pahaa? - gfgfdhghgd
"Äitipuoli" tässä hei.
Meillä oli samanlainen tilanne, miehen ex napsahti siinä vaiheessa kun menimme naimisiin 5-vuoden yhdessäolon jälkeen. Aiemmin oli ollut "ihan ok", että lapsi oli meillä ja että harrastin hänen kanssaan, mutta naimisiin menon jälkeen kaikki muuttui.
En olisi saanut olla kotona (yhdessä miehen kanssa ostettu talo) kun lapsi tuli käymään, lapsella olisi ollut oikeus tulla ilmoittamatta milloin haluaa ja minun olisi pitänyt osata olla tuolloin poissa, lapselle ei saanut koskaan mainita minusta, kaikki kuvat jossa esiinnyin olisi pitänyt kääntää pois, juhlissa yms, en saanut olla.
Mieheni ei taipunut näihin "ehtoihin", eikä taipunut miehen tytärkään. Tuli mm. salaa tapaamaan minua työpaikalleni ja askarteli vielä äitienpäivänä minulle kortin, koska "äiti on ollut ilkeä."
Koko juttu meni juurikin tuohon poliisilla uhkailuun ja lopulta tekoihin, joka johti siihen, että miehelläni on nyt yksinhuoltajuus ja exällä valvotut tapaamiset kerran kahdessa viikossa lapsen kanssa sosiaaliviranomaisten valvonnassa.
Meidän kohdalla exällä napsahti ilmeisesti siksi, kun oli itse eronnut uudesta miesystävästään vähän ennen häitämme, sinulla en tiedä, mikä on saanut pääsi napsumaan. Kannatan kuitenkin, että haet apua, ettei sinulle käy kuten mieheni exälle. Kukaan ei halua menettää lastaan. - ookko nää
ämmä tosissas? :D
- mek
Ikävä kyllä et voi ex miestasi määräillä tuossa asiassa mitenkään kun asia ei sinulle kuulu ketä on ex luona kun lapsi on siellä ja pitäisi jo sinun eronneena keskittyä omaan elämään eikä ex määräilemiseen miten toimii milloinkin ja se siitä. Semmoise ex jtoka eron jälkeen tekee niinkuin ex sanoo ovat nössöjä ja kun ero on tullut niin silloin tehdään niinkuin itse haluttaan ja ex sanomiset ovat mitä ovat.
- miehen lasten uusiäi
Rakkaat uudet miehen kumppanit ovat etuoikeutettuja tulemaan miehensä kakaroiden juhliin ja istumaan etupenkeillä. Ex äidit ja ex vaimo voi istua takana tai olla tulematta, mikään ei estä sitä. Olisi kohteliasta olla tulematta sotkemaan ex miehen ja tämän rakkaan vaimon juhlaa kun he ihastelevat siellä.
Jos ex vaimo on ex hänen ei kuulu olla missään juihlassa missä on mies ja rakas uusi vaimo.
Meillä laitetaan koulu ovi lukkoon ja lappu oveen että ex vaimot eivät saa tulla, vain uudet vaimot jotka ovat lapselle tärkeä uusi äiti.
Uusi vaimo on sivuuttanut kaikki entiset, joten turha tulla lapsensa häihin, rippijuhliin ym, siellä ei ole enää paikkaa exille, ainakaan meillä. Lapsetkin rakastavat uusia äitejään ja unohtavat pian entisen.- ..........
Näin ex vaimo ei kuulu enään miehen arkeen eikä juhlaan ainakaan seuralaisena ! Koulun juhliin voi tulla mutta ei tarvitse tuntea ex miestä juhlissa eika tervehtiä/jutella. Miehen suvun juhliin ex vaimoa ei tarvita koska on ulkopuolinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779