onkohan kukaan täältä Jyväskylästä lähiaikoina lähdössä Tallinnaan? Karnalukseen? Tarvitsisin pellavaa valkoista lähinnä ja ehkä sitä harmaata....laita tietosi, jos kiinnostuit..
pellavaa
12
345
Vastaukset
- Molempienfani
Kurkkaan silloin tällöin palstalle ja huomasin uuden viestin! Antaisin vinkkejä, sillä olen Karnaluksfani.
Joskus en ole jaksanut raahata ostoksia, koska on kiva katsella muitakin kauppoja ja
käydä kahvilla jne.
Kun olen tehnyt ostokseni, olen pyytänyt heitä lähettämään ne ja sehän onnistuu.
Paketin lähettäminen on halpaa, eli vain 10 euroa! ja siihen hintaan mahtuu kilokaupalla tavaraa.
Toinen vinkki on että valkoista ja harmaata pellavaa saa Suomesta ja jopa halvemmalla.
eli www. finkonia.fi
Karnaluksinkin hinnat on hieman nousseet viime vuosina, mutta ei niin paljoa kuin muissa kaupoissa, eli kangaskauppoja aina kierrän.- 8+7
Tuolta finkonialta minäkin ostin, puhelimitse tilasin kun halusin vähän tarkempia tietoja, palvelu oli erittäinkin ystävällistä ja nopeaa ja halvemmaksi tuli kuin lähteä Tallinnasta hakemaan. Sillä hinnalla mikä menee JKL:stä Tallinnan reissuun saa jo monta metriä kangasta
- -anne-
Jos Karnaluksin pellava kuitenkin kiinnostaa, niin myös minä voin suositella heidän verkkokauppaansa tai yhteydenottoa sähköpostilla.
- Karnaluksfani
Karnaluksista olen ostellut vaikka mitä vuosien varrella.
Viimeksi kävin muutama viikko sitten, täältä voi katsoa mitkä hinnat:
http://solamente-bellissima.blogspot.se/
Karnaluksin omistaj on tosi mukava mies, ja osaa hyvin suomea, häneltä voi kysellä
sähköpostin kautta.
Tilasin vielä jälkeenpäin lisää vetoketjuja, ihania amerikkalaisia kankaita
ja saumuriin yläterän, maksoi n 12 euroa.
Karnaluksin nettikauppa: http://shop.kl24.ee/ - pellavaa
kiitos kaikille vinkeistä.ihanaa että on noita harrastelijoita joilta saa oikeaa tietoa.
- tämä tuntuu olevan
yksi niistä harvoista palstoista, jossa saa vastauksen ilman kirosanoja ja toisten haukkumista.
- googlesta
Googlesta löysin tänne ja tuossa mainitaa Karnaluks, kävin viime viikolla paikan päällä ja sain kuulla että saumurilangat on myös nettikaupassa.
- kumppanit liki
http://www.finkonia.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=8&lang=fi
vois likempää kotoa tiedustella - Ompelija99999
Kävin tänään Eurokankaassa, kun oli pakko ostaa kuminauhaa.Katselin hintoja hyvikseni, rouheinen pellava 130 cm leveää 14,90 metri ja samanlainen Finkoniassa 180 cm leveää alle 8 euroa.
1000 metrin ompelulangat 2,80 rulla, saumurilangat 5000m 4,5 euroa.
Karnaluksissa samat 1000 m 0.80 ja samurilangat 5000 m alle 2 euroa.
Lähden taas Tallinnaan Karnaluksiin ostoksille ja pellavaa tilaan Suomesta Finkoniasta.- kurkkasinvaan
Mahtavaa nyt tonne finkoniaan on näköjään tullut pellavahuopaa ja pyyheliinaksi sopivaa vohvelikangasta, sitä meillä oli kotona kun olin pieni.
- finkoniafani
kurkkasinvaan kirjoitti:
Mahtavaa nyt tonne finkoniaan on näköjään tullut pellavahuopaa ja pyyheliinaksi sopivaa vohvelikangasta, sitä meillä oli kotona kun olin pieni.
Ostan silloin tällöin Karnaluksista kaikenlaista, mutta en pellavaa.Finkonian pellavat on muuten ihan samaa laatua kuin Karnaluksissa, on kovasti nostaneet hintoja joka paikassa Tallinnassa, siis pellavakankaat.
www.finkonia.fi hinnat on mun mielestä ihan tukkuhintoja, niin halpaa on.
Itse olen myös värjännyt peruspellavaa Dylon koneväreillä, ihania sävyjä ja helppoa värjätä, saumurilangat tilaan Karnaluksista niin saa sopivat sävyt.Kun tilaan värejä pyydän että he valikoivat sopivan langan sävyn, jollen itse löydä nettikaupasta.
Eli molemmat kaupat ovat minun suosikkejani.
- pellavamari
Minä tilasin finkoniasta harsopellavaa PP1566 vain 6 euroa/m, on ihan kuin tukkuhinnat.Ompelen kaulaliinoja joululahjaksi, siitä laadusta tulee ihanan ryppyisiä liinoja pesun jälkeen.Niitähän vio myös koneessa värjätä, koska pellava on aivan ihanteellinen konevärjäykseen.Suosittelen kokeilemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511457- 639930
- 1505609
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652825
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792613