Haluaisitko tietää

BiNainen

että olen ihastunut sinuun, vaikka en aio nykyistä puolisoani jättää?

26

1182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weird instincts

Ei ollut mulle tuo aloitus, mutta vastaan silti. Haluaisin tietää, sillä se selittäisi selittämättömät aistimukset välillämme.

• kokemustämäki

Myös sen, kun välillä hän on ihana ja välillä ilkeä. Ilkeys sattuu, eikä tiedä onko itse inhottava vai tehnyt jotain väärin. Mieluummin tietäisin että johtuu tykkää.isestä kuin inhosmisesta.

• Uskallusten puute?
        kokemustämäki kirjoitti:

Myös sen, kun välillä hän on ihana ja välillä ilkeä. Ilkeys sattuu, eikä tiedä onko itse inhottava vai tehnyt jotain väärin. Mieluummin tietäisin että johtuu tykkää.isestä kuin inhosmisesta.

Niinpä. Jos en tiedä ja häpeät ihastumisesi tunteita purkaen sen minuun tai toisiin joko ilkeyksillä, juoruilemalla, välttelemällä niin silloin saatan luulla että homman nimi ja syy on muualla. Mutta jos tiedän, että sinulla on tunteita minua kohtaan, saatan osata huomioida sen niissä tilanteissa, joissa purat minuun kielteisiä asioita.

Saattaapi olla myös että minulla - tai jollain toisella - on tunteita sinua kohtaan, mutta aivan samasta syystä emme voi viedä asioita pidemmälle. Mikä siis neuvoksi?

Ehkä ne tunteen vievät vain hetkenaikaa? Joskus tipumme maan tasalle, tulee itku ja suru, mutta joskus voimme vain alkaa unohtaa niitä tunteita. Eikö? Ehkä pitäisi keskittyä siihen mitä meillä on eikä haaveilla sellaisia mitä meillä ei ole.

Miksi realisoituminen tarkoittaisi vain toisen saattamista häpeään, nöyryytykseen tai naurunalaiseksi? Miksi toista pitäisi syyttää? Miksi haemme puolustusta tai puolustajaa? Miksi emme voi iloita siitä että välillämme on ainekset luottamukseen, ystävyyteen, ehkä mahdollisuudet jakaa syvällisempiä mietteitä ja ajatuksia? Miksi pitäisi tyytyä vain pintapuoliseen keskusteluun? Miksi pitäisi pelätä että asioista puhuminen laukaisisi lähestymiskiellon, hyväksikäytön...

Miksi emme uskalla puhua asioista keskenämme?

• kyllä

Haluaisin tietää siltikin.

• sitruunanasuu

Itselläni juuri tilanne että tiedän toisen olevan ihastunut, mutta tiedän myös ettei hän aijo muuttaa elämäänsä minun takiani. On sekä ihanaa että raastavaa tietää toisen olevan ihastunut, varsinkin kun itse on korviaan myöten ihastunut. Tilanne on pitemmän päälle välillä suorastaan ahdistavaa kun tietää että toinen tykkää mutta ei saa koskea eikä mitään muutakaan. Pitää yrittää vaan olla ystävä. Raastavaa on kun on asioita joita haluais sanoa, mutta ei voi. Sydämmessä elää pieni toivon kipinä että jos sittenkin aina kun hän katsoo minua ja hymyilee ja tulee lähelle. Todellisuus vaan iskee vasten kasvoja aina kun hän lähtee. Silti en kait vaihtais pois sitä että tiedän olevani hänelle edes jotenkin tärkeä vaikka häntä en omaksi saakkaan. En vaikka varsinkin yksinäisinä hetkinä sydämmeen sattuu.

• L-nainen

En. Ole mieluummin sen puolisosi kanssa, kunhan olet onnellinen.
      Mutta älä pliis ole mustasukkainen, kun joku päivä kävelen vastaan kaunis nainen käsipuolessani ;)

• 18+2

En haluaisi tietää, pidä vaan kieli suussa.

• Kyllä haluaisin

tietää, ehdottomasti, jos siis kuvittelen tuollaisen tilanteen. Ei elämä ole niin mustavalkoista ollenkaan, etteikö monenkinlaisissa ihmissuhdekuvioissa voisi tulla hyvää lopputulosta, kunhan ollaan avoimia.

• parempi niin

En ehkä haluaisi.

• gameover1

En enää tee sillä tiedolla mitään.

• new game666

Haluaisin tietää. Ehkä tämä henkilö ajattelee myös sinua vaikkei sitä myönnä tai näytä

• Eitietotapa

En oikein tee tiedolla mitään...
      En siis halua tietää (aloittajalle).

• näin se on

Tahtoisin tietää siinä tapauksessa jos olen sinusta kiinnostunut. Jos en ole, niin ei vois vähempää kiinnostaa.

• 3+30

Haluaisin :)

• far away

Kyllä haluisin, mutta luulen ettet saa sitä sanotuksi.

• Kkf

Haluaisin koska uskon puhumisen myös ns. Puhdistavan välejä.

• ÄlykäsNainenHimottaa
        Kkf kirjoitti:

Haluaisin koska uskon puhumisen myös ns. Puhdistavan välejä.

Nimenomaan, sanomattomat asiat jäävät mietityttämään. Vaikka hän ei asiaa koskaan kertoisikaan, tiedän etteivät tuntemukseni ole yksin koettuja. Itse asiassa hän vaikutti jopa todella hullaantuneelta.

• Janneleppänen

Ehkä

• ApTäällä

Olen jo kertonut ja paljastui hänen olevan hetero...

• karmatar

haluaisin ehdottomasti tietää.tällainen tekee elämän elämisen arvoiseksi,koskaan ei voi tietää,mitä nurkan takaa tulee vastaan

• holiday

Up

• juhannustyttö

Toisaalta haluaisin, toisaalta en... kyllähän tämä kissa hiiri leikkikin on jatkunut jo sen verran pitkään, että puhuminen varmasti puhdistaisi ilmaa, kuten joku taisi jo aikaisemmin sanoakkin. Toisaalta taas tiedän sen sattuvan koska itsellä on niin voimakkaat tunteet häntä kohtaan..

• mikseivoiselvittää
        juhannustyttö kirjoitti:

Toisaalta haluaisin, toisaalta en... kyllähän tämä kissa hiiri leikkikin on jatkunut jo sen verran pitkään, että puhuminen varmasti puhdistaisi ilmaa, kuten joku taisi jo aikaisemmin sanoakkin. Toisaalta taas tiedän sen sattuvan koska itsellä on niin voimakkaat tunteet häntä kohtaan..

Uskoisin helpottavan puhumisen myös hänen olotilaansa. Eikö ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa vai mitä. Kumpikin lopulta kärsii tavallaan. Hän jopa enemmän, kun paljasti myöhemmin olevansa varattu. Se ei kuitenkaan estäne puhumista? Lopetan kuitenkin oman väistelyni tähän, olen vastuussa vain omasta puolestani.

• ylösalas
        mikseivoiselvittää kirjoitti:

Uskoisin helpottavan puhumisen myös hänen olotilaansa. Eikö ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa vai mitä. Kumpikin lopulta kärsii tavallaan. Hän jopa enemmän, kun paljasti myöhemmin olevansa varattu. Se ei kuitenkaan estäne puhumista? Lopetan kuitenkin oman väistelyni tähän, olen vastuussa vain omasta puolestani.

Up

• en haluaisi

Ihastuksia tulee ja menee.

Jos et aio nykyistä puolisoasi jättää miksi edes jatkat tämän ketjun nostelemista ja huomion kerjäämistä

• fffffffgggggg

Jos tunteet ovat aidot, niin eiköhän toinenkin ne tunnista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe