tissivako

tissivakoo

Onko täällä kohtalotovereita vai oonko ainut kenelle opettaja valitti vaatteista, sanoi että sulla on vähä liia bilehenkiset vaatteet kouluun ja päällä oli leopardikuvioinen toppi, jossa on kyllä suuri kaula-aukko ja tissivako näkyy reilusti muttei kuitenkaa mitenkää silleen et tissit nyt on iha paljaana, vaa silleen mielestäni hillitysti. lisäksi mulla on pitkän napaanasti olevat blondit hiukset jotka myös peittää välillä.

Onko opettajilla muka tollanen oikeus valittaa toisen vaatteita, voisin itekki sanoo et hyi sulla on ruma paita älä nyt koulus tommosta käytä mut emmä nyt nii alas oo menossa, ja tietääkseni koulu on ihan julkinen paikka?

53

5967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisitko ajatella asiaa niin päin, että muilla on oikeus olla näkemättä tissivakoasi? He tulevat töihin ja kouluun, eivät striptease-esitykseen.

      Kyse ei ole siitä, ovatko vaatteet sinänsä kauniit tai rumat, vaan siitä, että ihmisen kuuluu säädyllisyyden nimissä peittää itsensä riittävästi. Loukkaat myös muiden henkilökohtaista reviiriä, jos "pakotat" heidät liian intiimiin tilanteeseen.

      Ja onhan se aika intiimiä, jos toisella ei ole kunnolla päällään.

      • tissivakoo

        Eihän sitä tissivakoa tarvitse katsoa jos ei halua, kun vaikka opettaja minulle puhuu voi hän katsioa silmiini eikä tisseihini?!

        Ihmettelen vaan kun ei näköjään ole oikeutta pukeutua niinkuin haluaa, kaupat täynnä samanmoisia vaatteita, muttako niitä saa käyttää melkeen missään?


      • tissivakoo kirjoitti:

        Eihän sitä tissivakoa tarvitse katsoa jos ei halua, kun vaikka opettaja minulle puhuu voi hän katsioa silmiini eikä tisseihini?!

        Ihmettelen vaan kun ei näköjään ole oikeutta pukeutua niinkuin haluaa, kaupat täynnä samanmoisia vaatteita, muttako niitä saa käyttää melkeen missään?

        Voi hyvänen aika. Kokeillaanpa seuraava koetta: ojenna etusormesi käsivarren mitan päähän. Etusormesi on nyt edessäsi.

        Katso sitä nyt oikein tarkkaan: näetkö _mitään muuta_ kuin etusormesi? Aivan. Jos et sairasta jotakin silmänpohjaa rappeuttavaa sairautta etkä ole putkinäköinen, näet myös näkökenttäsi reunoilta.

        Samalla laillahan itsensäpaljastelijat voivat perustella, että vaikka munat nyt roikkuukin lahkeen ulkopuolella, niin miksikäs niiden lasten on pakko tuijottaa niitä. Nämä sortsit myytiin tavallisessa kaupassa ja nyt kyllä istun tässä pallit näkyvillä syömässä eväitä ja lukemassa Hesaria lasten leikkipuiston penkillä.

        Ei sinulla ole oikeutta paljastella itseäsi, vaikka oletkin nainen. Ajattele jos joku pervo keski-ikäinen setä yrittäisi noita perusteluita.

        Kaupoissa myydään kaikkea stringeistä aina pilkkihaalareihin. Sinulla on oikeus käyttää vaikka kaasunaamaria ja victoria's secretin alusasua, jos haluat. Kotona. Tai strippiklubilla, jos olet siellä töissä. Julkisella paikalla liikkuessasi syyllistyt sukupuolisiveellisyyden loukkaamiseen ja partio noutaa sinut asemalla (ja syystäkin).

        Ei se, että jokin on kaupassa myynnissä, tarkoita sitä, että kyseisessä kamppeessa voi kuljeskella missä vaan. Osta hyvä ihminen villatakki siihen päälle tai laita huivi tissiesi eteen, niin opettaja voi keskittyä työhönsä.

        Naiset (varsinkaan nuoret) eivät monesti ymmärrä, miten biologia ohjaa miestä. Jos tissit ovat esillä, niin kyllä niitä tuijotetaan. Se häiritsee usein myös miehiä itseään, ja heidän on vaikea keskittyä. Minusta tuollainen on rumaa miehiä kohtaan. Ja naisiakin. Itsekin olen nainen, enkä halua nähdä kenenkään ryntäitä koululuokassa.


    • piilota rinnat

      viisas opettaja ja tyhmä oppilas ei pahalla mutta aika huoralta vaikutat kun heruttelet tissejäs jä pidät niitä näkyvillä

    • Vitun lissut

      Voi vitun pissis, mikä pakottava tarve sulla on pitää niitä esillä? Et kuole jos puet enemmän päällesi.

    • tissivakoo

      ai tissien ''heruttelu'' tekee huoran?

      mielestäni huoraaminen tarkoittaa paljon muuta kun tissien vähäistä näkymällä olemista?!?

      PISSIS?

      Kuitataan pissikseksi pelkällä tissien omistamisella, minkäs tekee kun ryhtäät on sen kokoset että vakonen tulee.... vitun pikkutissi ;))

      • piilota rinnat

        tarkoitin että se antaa susta sellasen kuvan että olisit huora pidät tissejä paljon esillä ota huomioon kyseessä ei ole mikään uimaranta


    • 21565689

      Jos ei nuori itse ymmärrä, mikä on sopivaa pukeutumista kouluun, niin kyllä se silloin on kasvattajan (oli se sitten opettaja tai huoltaja tai kuka muu tahansa) tehtävä neuvoa, mikä on sopivaa ja mikä ei. Rumia vaatteita saa jokainen käyttää julkisesti, liian paljastavia ei.

      Kannattaa vähän miettiä sitäkin, minkälaisen kuvan antaa itsestään. Ei tuo huoraksi ketään tee, mutta halvan vaikutelman antaa kyllä. Onko se todella sitä, mitä haluat pukeutumisellasi viestittää?

    • 438958

      Tissit näkyviin vaan ja paljastavia kireitä vaatteita kanssa! Vähän silmäniloa ;)

    • mk9y89

      Nykyajan POjat( 16-18) teinit KATSOVAT tarkasti mitä TYPYILLÄ on päällään.

      Tämän tästä kuulee kommetteja, ON H......tava, .Tai HALVAN NÄKÖNEN jos typyllä on liian lyhyt hame tai pusero on liian lyhyt tai paljastava.

      Ei enää ole muotia Marylin pukeutumis tyyli.

      Muotitietoinen saa olla, mutta Halvan näköinen on pois muodista.

    • Minkäikäinen oot?
      Kuinka isot daisarit?

      Ei kai oikeus valittaa, mutta voi kehotuksen antaa.

    • anonymous_

      Pukekootk mitä mieli tekee. Ei vaatteiden sinänsä pitäisi liikuttaa esimerkiksi opettajaa, mutta olen myös sitä mieltä että liiallinen niin sanottu 'herutus' saattaa alentaa omaa mainearvoaan. Silti on hyvä muistaa, että ei moni varmaankaan pahastu jos kauniit luonnolliset naisen rinnat, joista me miehet tunnetusti iloitsemme, piristävät päivää ja parantaa myös tytön itsetuntoa. Ymmärrän mitä tarkoitat :)

    • facepalmasin

      vaikutat aika säälittävältä kun yrität hankkia huomiota

    • TissitOnOk

      Vinkkinä ett tissi-vako on OK asia ,mut älä käytä tätä pukeutumis tyyliä töissä/kouluissa niin vältyt tämmösiltä asioilta.

    • totuus vanhemillta

      kerro sun vanhemillesi tuosta asiasta he ovat varmasti todella ylpeitä sinusta

    • cdjdkdlsls

      Itse "arvioin" tyttöjä enemmän naaman perusteella, en tissien, vaikka on niitäkin ihan mukava katsella. Jonkun tissi-perse-tyrkyn kanssa en kyllä ala olee, ei vain nappaa :p.

      14v P

    • opex

      Opettajan tehtäviin kuuluu myös kasvatus. Nuoret eivät oikeasti aina tunnu ymmärtävän, mikä on sopivaa pukeutumista. Miten he voivat sen oppia, jos kukaan aikuinen ei ikinä sitä opeta? Sitten mennään hautajaisiin mustassa biletopissa ja vesirajaa viistävässä minissä ja loukataan saattoväkeä. Tai työpaikkahaastatteluun leopardikuvioisessa "paidassa", jonka anteliaisuus lienee ainoa asia, joka haastattelijalle jää mieleen. Jos kyseessä ei ole stripparin paikka, taitaa työ jäädä saamatta.

      Kun mietit sopivaa koulupukeutumista eli siis työvaatetusta, mieti, voisiko joku opettaja paljastaa yhtä paljon. Jos ei, ei sinunkaan pitäisi. Olisiko sinusta reilua, jos opettajat heiluisivat luokan edessä tissit näkyvillä ja kalsarit housuista vilkkuen? Ainahan he kai voisivat sanoa, ettei ei ole pakko katsoa kaulasta alaspäin. Just.

      Nuo vaatteet ovat tosiaan bilevaatteita. Sinua harmittaa, kun "niitä ei voi käyttää missään". Se johtuu siitä, että olet lapsi, jonka paikka ei vielä ole bileissä ja baareissa. Siellä kyllä näkee leoparditoppeja ja tissejä, koska ilta -ja bilepukeutuminen on toisenlaista kuin työpukeutuminen.

      Olen ope, enkä voisi kuvitella laittavani töihin päälle kaikkia toppeja, joita kaapissani on. Kunnioita sinäkin sosiaalisia sääntöjä niin, että koulussa voivat kaikki keskittyä opiskeluun.

      • älypää

        Jokainen päättää itse omasta seksuaalisuudestaan ja sen näkyvyydestä muija vois mennä vaikka alasti ja teipata intiimi aluensa jeesusteipillä mutta muilla ei ole oikeutta puuttua siihen.


      • t4werydhf
        älypää kirjoitti:

        Jokainen päättää itse omasta seksuaalisuudestaan ja sen näkyvyydestä muija vois mennä vaikka alasti ja teipata intiimi aluensa jeesusteipillä mutta muilla ei ole oikeutta puuttua siihen.

        Höpö höpö. Julkisella paikalla alastomana hilluminen kyllä kiinnostaa jo poliisia ja aivan varmasti myös sosiaalityöntekijöitä, jos kyseessä olisi alaikäinen.


    • Hupsis :D

      Mulle on sanottu pukeutumisesta tasan kerran, kun mulla oli sellanen mukava ja löysä villapaita, joka oli huomaamattani valunu sen verran että puolet rintsikoista näky varsin hyvin ja oli aiheuttanu miesopettajalle stondiksen, niin pyys sitten nostamaan paitaa :D Onneks oltiin muutenki tarkkisluokalla ettei siel ollu kun mä ja neljä tai viis mun kaveri, ois ollu nolompaa mulle ja opettajalle.

    • munapullottaaaaaaaaa

      Ai jumalauta kaikilla on oikeus pukeutua miten tykkää ja haluaa.kommentteja tulee jos jonkin näköistä mutta älä välitä.mitäs naiset sille voi jos omistaa vähä isommat tissit.mä oon poika ja mul on myös ongelmaa kullini kanssa koska omistan vähä isomman ja en saa sitä millään piiloon ja saan tytöiltä aika kiimasia katseita.mut oon oppinu elämään sen kanssa. TROLLAAJAT HITTOON

    • sfdsdfs

      Pukeutukaa miten haluatte. Aika hemmetin hyvin on ihmisillä asiat, jos ventovieraan tissivaon näkyminen on suurin ongelma.

      • Miettikää pukeutumis

        Ei kannata antaa itsestään huoran kuvaa.


    • 17vuotias

      Ei se ole niin kamalaa. Sano suoraan ensi kerralla että: "eikö täällä saa pukea omalla tyylillä?" On mullekki sanottu vaatteista vaikka mitä, ja sitten alettu kiusaamaan.....(ei liity aiheeseen!) Noh.... Voithan tietysti laittaa jotain vähemmän paljastavaa. Mä oon jo käynyt koulut. Kyllä meidän luokkalaisilla tytöilläkin oli tommosia vaatteita. VALITETTAVASTI! =))

    • Syökää minut!

    • abafbdsfbdsafb

      Huora. Kunnon slutti. Eipä mulla muuta.

      • Carolax

        Mä ainaski haluun pukeutuu just niinku mä haluun.
        Mä käytän esim sellasii suippoja rintsikoita, jotka tekee tisseistä sellasen terhakan näköset.
        Onks ketään muita, jotka diggaa terävistä tisseistä?
        Must sellaset normi pyöreet on tylsät!
        Mielipiteitä!


      • Carolax "kuvia"
        Carolax kirjoitti:

        Mä ainaski haluun pukeutuu just niinku mä haluun.
        Mä käytän esim sellasii suippoja rintsikoita, jotka tekee tisseistä sellasen terhakan näköset.
        Onks ketään muita, jotka diggaa terävistä tisseistä?
        Must sellaset normi pyöreet on tylsät!
        Mielipiteitä!

        Täydennys millasii rintsikoita käytän.

        http://aijaa.com/z6Dosc

        Tulevaisuudessa mä haluun, et mä oon tän näkönen.

        http://aijaa.com/7jXyn9

        Mielipiteitä!


      • Bulletgirll
        Carolax "kuvia" kirjoitti:

        Täydennys millasii rintsikoita käytän.

        http://aijaa.com/z6Dosc

        Tulevaisuudessa mä haluun, et mä oon tän näkönen.

        http://aijaa.com/7jXyn9

        Mielipiteitä!

        Mustaki noi suipot rintsikat on tosi makeet.
        Mä tykkään terhakoista tisseistä ja ne saa vaan tollasilla ihanilla suipoks topatuilla liiveillä.

        Koulus jotkut naisopet inhoo terävii tissejä, sentakii mä tykkään pitää niitä, miesopet on silmät pyöreinä ja tuijottelee teräviä.

        Oon 14v ja mull on 75C rintsikat.
        Yhtä kuppikokoo pienemmätkin menis, mut nää on niin makeet, et ei voi pienentää!

        Kymmenen vuoden päästä mä toivon olevani tonnäköinen, niinkuin se nainen siinä toisessa kuvassa.


      • Hekeke
        Carolax kirjoitti:

        Mä ainaski haluun pukeutuu just niinku mä haluun.
        Mä käytän esim sellasii suippoja rintsikoita, jotka tekee tisseistä sellasen terhakan näköset.
        Onks ketään muita, jotka diggaa terävistä tisseistä?
        Must sellaset normi pyöreet on tylsät!
        Mielipiteitä!

        Tykkään käyttää haarovälistä niin kireitä farkkuja, että kalu pullottaa oikeen kunnolla. Etenkin, kun tulee erektio niin siinäpä on monilla yrittäminen pitää katse muualla. Ei oo tosin mun juttu, jos joku rupee valittamaan, että on jotenkin säädyttömät housut tai jotain. Ja kieltämättä on välillä tosi inhaa, kun jotkut 40v. munahaukat toljottelee melkeen kuola valuen.


      • huoraamisesta parant
        Carolax "kuvia" kirjoitti:

        Täydennys millasii rintsikoita käytän.

        http://aijaa.com/z6Dosc

        Tulevaisuudessa mä haluun, et mä oon tän näkönen.

        http://aijaa.com/7jXyn9

        Mielipiteitä!

        Kun katoin noi kuvat aattelin et oot trolli mut taidatkin vaan olla huora (tai ainakin näyttää siltä) niinku alottajakin


      • Carolax "kuvia" kirjoitti:

        Täydennys millasii rintsikoita käytän.

        http://aijaa.com/z6Dosc

        Tulevaisuudessa mä haluun, et mä oon tän näkönen.

        http://aijaa.com/7jXyn9

        Mielipiteitä!

        Ihan kivoja kumpikin. Onko toi eka myös sellainen hakaset takana? Vai edestä avattava.
        Jos haluut mun mielipiteen niin kerro.


      • Bulletgirll kirjoitti:

        Mustaki noi suipot rintsikat on tosi makeet.
        Mä tykkään terhakoista tisseistä ja ne saa vaan tollasilla ihanilla suipoks topatuilla liiveillä.

        Koulus jotkut naisopet inhoo terävii tissejä, sentakii mä tykkään pitää niitä, miesopet on silmät pyöreinä ja tuijottelee teräviä.

        Oon 14v ja mull on 75C rintsikat.
        Yhtä kuppikokoo pienemmätkin menis, mut nää on niin makeet, et ei voi pienentää!

        Kymmenen vuoden päästä mä toivon olevani tonnäköinen, niinkuin se nainen siinä toisessa kuvassa.

        Kiva juttu.


      • Anonyymi
        Carolax kirjoitti:

        Mä ainaski haluun pukeutuu just niinku mä haluun.
        Mä käytän esim sellasii suippoja rintsikoita, jotka tekee tisseistä sellasen terhakan näköset.
        Onks ketään muita, jotka diggaa terävistä tisseistä?
        Must sellaset normi pyöreet on tylsät!
        Mielipiteitä!

        Minä tykkään terävistä tisseistä!


    • Jootta

      Minusta vähän tuntuu siltä että aloittaja on tyrkyllä oleva teinityttö. Silloinhan se on pakko pitää JUURI tuollaisia "Tissivakopaitoja". Miksi et voisi pukeutua kouluun joskus 'normaalisti'? Ja vapaa-aikana sitten tuolla tavalla tyrkkymäisesti? Aika perus teinipelleilyä tuollainen "herutus" vai miksikä sitä nyt kutsutaankaan... Joskus ärsyttää ihan itseäkin, ihan väkisin yritetään olla niin...että!

    • hehhehehheh

      Mua ei vaa herutus haittaa, eikä kyl ketään kaveriakaan. Antaa esitellä jos on jotain esiteltävää. Onpahan katseltavaa, vaikka pikkusen opiskelua saattaakin häiritä. Itsellä ei ole - en esittele.
      Juu olen pervo, kiitos kysymystä.

    • niin se vaan menee

      Kyse ei nyt ole siitä, onko opettajalla oikrutta huomauttaa pukeutumisestasi, vaan on kyse siitä, onko sinulla oikeutta kyseenalaistaa opettajasi huomautuksia.

    • nukkuva sinappi

      en oo kyllä tyhmempää kuullu. itse käytän välillä sellaisia paitoja joissa on v-kaulaaukko, mikä tosiaan varmaan ujojen tai vanhojen mielestä voisi olla liian iso vaikka omasta mielestäni ihan normaali tähän aikakauteen. eihän demokratia toteudu jos ei saa pitää edes sellaisia vaatteita mitkä on päällä mukavat.

      opettajilla ei ole oikeutta valittaa toisten vaatteista, oli ne sitten kuluneet, rikki taikka omasta mielestään liian paljastavat. sun ois pitäny kysyä opelta "miksi?" kyse ois voinu olla siitä, että kuvistunnilla maalii voi ruoskua nätille paidalle, tai kemian tunnilla jotain vaarallista iholle, tai siitä että on kuulut luokan poikien puhuvan sun rinnoista tosi paljon yms.

      • rintsikkatyttö 13v

        Carolax, mä diggaan sun suippoja topattuja rintsikoita.
        Haluun heti sellaset!


    • nakittaja

      tissipano, älä esittele sulojas

    • protip

      ei vittu mikä ämmä pidä ne rinnat piillossa äläkä näytä niitä kaikille

    • Mami7

      Mami
      Minusta tissi vako on erittäin siistin näköinen eikä sitä tarvitse peitellä.

    • Mami7

      Nainen kuuluu olla sellainen kun itse haluaa. Eikä mua haittaa kun naisilla näkyy rinta vako,se on erittäin siistin näköinen.

      • huh kih

        Naiset on asia erikseen. Tässä on kysessä tyttö. Lisäksi pitäisi omata jonkinlaista tilannetajua, että ymmärtää, mikä on soveliasta mihinkin tilanteeseen.


    • jokuvaaan

      Meijä koulus kielletää tuubitopit ja napapaidat en tajuu miks o_o

    • kokemuss

      Kyse ei ollut siitä et vaatteet ois ollu rumat vaan tekstistäsi päätellen näytit suoraan sanottuna huoralta ja opettajallasi oli ihan hyvä syy mainita asiasta.

    • En tosiaankaa ymmärrä miks pitää hillua alusvaatteet näkyvillä vaikka onki paita päällä. Vittuako sillä on väliä vaikka ois mikälie badeo, se ei vittu peitä!

      Vaikka olis kuin pitkät hiukset ja bandeo, ei oo siltikää mitenkää kauhee säädyllistä pitää läpinäkyvää paitaa.

      Että kyllä ne opettajat yleensä ovat oikeassa jos asiasta mainitsevat. Sitte sitä valitetaa jos pojat vähän lähentelevät liikaaki tai puhuvat liikoja. Ofc ne luulee että se on sopivaa ku alusvaatteitas näyttelet.

    • Luulis että saa parempia numeroita vaan

    • Ap ei ole homo?

      Voimme olettaa, että klassinen ap on homo ei ole totta tässä tilanteessa.

      Käyttäkäämme sanontaa ap on huora.

      Ja huorat ei sitten työskentele koululla.

      • Pentti H.

        Itse olen 58 vuotias mies, ja pidän mielelläni vaatteita,joissa munanvarsi ja peppuvako näkyy hieman.ei siis mitenkään paljastavasti mutta sillä tavalla tyylikkäästi.olen saanut runsaasti positiivista palautetta. Työskentelen koulussa opettajana.munanvartta paljastavia ns antava yötäröisiä rohkeita housumalleja ei vielä valitettavasti ole yhtä paljoa tarjolla kuin antavakaula-aukkoisia paitoja naisille.tukholmasta ja Amsterdamista kuitenkin löytyy paljon


    • Anonyymi

      Esittele tissejä vaan. Ei minua haittaa.

    • Tärkeintä on että itse tunnet vaatteesi omaksesi.
      Jos ne on muiden mielestä liian seksikkäät. Ne ei oikeuta sun suhteen mihinkään.
      Sun kehos on sun kehos.

    • Anonyymi

      Vaikee sanoa ton perusteella, laita kuva niin helpompi sanoa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe