Bangkokissa olisi tarkoitus viettää Aasian reissulla pari viikkoa. Ajattelin että olisi kiva poiketa johonkin rantakohteeseen vaikkapa pariksi yöksi. Suositelkaapa jotain kivoja rantakohteita mahdollisimman lähellä bangkokia:)
Minne Bankokista?
13
482
Vastaukset
- seppo hirvonen
Moi, Bangkokista voisit suunnata esimerkiksi Pattaylle. Matkaa sinne kertyyy hieman alle 150 kilometriä, joten esim. linja-autolla ei aikaa kulu kohtuuttomasti. Pattayalla on mukavat hiekkarannat ja kohtullinen palvelutarjonta. Yöelämä on tosin aika vilkasta. Lisää tietoa Pattaysta sekä Thaimaan muista alueista löydät seuraavilta sivuilta.
Tietoa ja kuvia Thaimaasta:
http://www.thaimaa.suomalaisille.com- sasa3
Pattaylta löytyy myös mukavasti tyttöjä vähän vanhemmillekkin pelimiehille.
- huoh tyttöjä
sasa3 kirjoitti:
Pattaylta löytyy myös mukavasti tyttöjä vähän vanhemmillekkin pelimiehille.
Kuules niitä tyttöjä sattuu löytymään jokaisesta thaimaan kohteesta. Thaimaassa ei ole työttömyys korvausta ym sosiaalitukia. Kun rahaa ei ole minkäs teet. Moni suomi tyttökin rahoittanut opiskelunsa tai ylimääräiset rahamenot kauppaamalla itseään.
- Pientä oikaisua
huoh tyttöjä kirjoitti:
Kuules niitä tyttöjä sattuu löytymään jokaisesta thaimaan kohteesta. Thaimaassa ei ole työttömyys korvausta ym sosiaalitukia. Kun rahaa ei ole minkäs teet. Moni suomi tyttökin rahoittanut opiskelunsa tai ylimääräiset rahamenot kauppaamalla itseään.
Kyllä Thaimaassa on työttömyyskorvaus ja sosiaalitukia, mutta se koskee vain niitä, jotka ovat sosiaalivakuutuksen piirissä. Suurin osa thaista ei maksa veroja eikä saa koskaan työttömyyskorvausta. Paljon on myös laitonta ulkomaista työvoimaa, joka ei tietenkään maksa veroja.
Mutta jep, tyttöjä löytyy Bangkokistakin. Sitä varten ei tarvitse lähteä Pattayalle. Ja Pattayalla on tosiaan paljon muutakin kuin tyttöbaareja. Tosin en itsekään siltikään tykkää Pattayasta, joka on minulle liian vilkas ja rähjäinen. Mutta makuasioita nämä toki ovat ja monet tosiaan tykkää Pattayasta. Kannattaa kokeilla. Jos ei tunnu hyvältä, niin sieltähän pääsee pois. Rayong on melkein Pattayan vieressä ja sopii meille rauhallista ja siistiä ympäristöä arvostaville, eikä Hua Hiniinkään aja kuin 3 tuntia. - rähjäinen ei tosiaan
Pientä oikaisua kirjoitti:
Kyllä Thaimaassa on työttömyyskorvaus ja sosiaalitukia, mutta se koskee vain niitä, jotka ovat sosiaalivakuutuksen piirissä. Suurin osa thaista ei maksa veroja eikä saa koskaan työttömyyskorvausta. Paljon on myös laitonta ulkomaista työvoimaa, joka ei tietenkään maksa veroja.
Mutta jep, tyttöjä löytyy Bangkokistakin. Sitä varten ei tarvitse lähteä Pattayalle. Ja Pattayalla on tosiaan paljon muutakin kuin tyttöbaareja. Tosin en itsekään siltikään tykkää Pattayasta, joka on minulle liian vilkas ja rähjäinen. Mutta makuasioita nämä toki ovat ja monet tosiaan tykkää Pattayasta. Kannattaa kokeilla. Jos ei tunnu hyvältä, niin sieltähän pääsee pois. Rayong on melkein Pattayan vieressä ja sopii meille rauhallista ja siistiä ympäristöä arvostaville, eikä Hua Hiniinkään aja kuin 3 tuntia.Herätti hieman ihmetystä tuo Pattaya olisi rähjäinen ????. Vilkasta Pattayalla on keskustassa niinkuin suurissa kaupungeissa on. Pattayalla on myös rauhallisia alueita vaikka Jomtien tai vielä rauhallisempi Naklua.
- hoh hoijaa
Kyllä pitäisi tietää että Bangkokissa ei ole rantakohteita ja lähinkin n 2 tunnin päässä. Pattaya tai Cha am...Hua hin...on näitä eli siitä vaan valitsee.
- Kuuleman mukaan
Paikalliset tykkää Koh Sametin saaresta. Luulen, että sinne matkustukseen saa tosin varata aikaa 4-5 tuntia tai enemmänkin. Riippuen siitä millä kulkupelillä on matkaa taittamassa. Koh Sametia sanotaan Bangkokia lähimpänä olevaksi "paratiisisaareksi". Mikään "tyttöparatiisi" paikka ei käsittääkseni ole, onneksi.
- eäinkaveri
"Mikään "tyttöparatiisi" paikka ei käsittääkseni ole, onneksi"
Miten niin onneksi? Pitäisikö sen olla poikaparatiisi? Tai lehmäparatiisi?- Meitäkin on
En itse viihdy paikoissa, joissa on tyttöjä/poikia tyrkyllä.
- tyrkyllä no ei
Meitäkin on kirjoitti:
En itse viihdy paikoissa, joissa on tyttöjä/poikia tyrkyllä.
Yhdessäkään thaimaan kohteessa tytöt ei ole tyrkyllä. Toisin täällä Suomessa. Koskaan thaimaassa tytöt eivät tule tyrkyttämään itseään, aloite tultava itseltään. Hello wellcome kutsut ei ole tyrkyttämistä vaan asiakkaiden kalastusta baariin. drinkille, baareilla kova kilpailu asiakkasta.
- Selvä
tyrkyllä no ei kirjoitti:
Yhdessäkään thaimaan kohteessa tytöt ei ole tyrkyllä. Toisin täällä Suomessa. Koskaan thaimaassa tytöt eivät tule tyrkyttämään itseään, aloite tultava itseltään. Hello wellcome kutsut ei ole tyrkyttämistä vaan asiakkaiden kalastusta baariin. drinkille, baareilla kova kilpailu asiakkasta.
No sitten meillä on eri kokemus asiasta.
- makuasioita
Pattayalle taksilla 1½ tuntia Rayongiin 2 tuntia. Hua Hin 3½ tuntia itse menisin Pattayalle rantojen ja hinta/ laatu suhteen takia. Hua Hin liian pieni kylä Rayongissa hotellit kaukana itse kaupungista.
- in english
Katso täältä
http://www.bangkok-travel-ideas.com/beaches-in-thailand.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913