Minkälaisia tuntipalkkoja on Kokkolan alueen kesätöissä
-seurakunta, hautausmaiden kunnossapito
-Kokkolan kaupungin kesätyöt
-marjamyyjä
-jäätelömyyjä
jne...
Kesätyöt
5
539
Vastaukset
- kesetyölli
Oma aktiivisuus yleensä palkitaan
- Johnmalcoma
Kokkolan kaupunki maksaa n. 5-7€ tunnilta ja nurmikon leikkaaminen on ainakin suoraan sanottuna persieestä.. satoi tai paistoi nurmikkoa leikattava.
Seurakunnalla hieman parempi palkka.. arvioisin 7-8€ tunnilta. Työ on hautuumaalla suurimmilta osin haravoimista, kun havuja, lehtiä yms. jätettä otetaan haravoilla pois.. jotku tytöt pääsevät istuttamaan kukkiakin.
Täten ehdotan vaan soittelemaan yrityksiin ja kysymään heiltä kesätöitä. En itse lähtisi enään suuremmille työnantajille, jotka eivät maksa juuri mitään.- hauturi
Hautuumaalle!
- Katotaan kuka pääsee
Eiköhän ne palkat seurakunnalla ja kaupungilla ole siinä 7-10 euron tietämissä.
- Kertokaa sitte
Sanokaahan te ketkä aikanaan pääsette kaupungille (puistohommiin) tai hautuumaalle että mikä se tuntipalkka on.
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.
Olin itse vuonna 1987 kaupungilla ja palkka oli muistaakseni 17-18 mk / h
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100