Tuleeko suomi-versio pelikonsoliin mitään erikoista vai kannattaako jo ostaa verkkokaupasta saksa-versio. Ennakkotilattuihin tulee vissiin joku peli ja ohjain mutta tuleeko mitään ongelmia suomi-päivityksissä sitten syksyllä kun laite ilmestyy suomessa. Eli miten on, ostanko pelikoneen nyt vai vartunko syksyyn saakka?
XBOX ONE suomi / saksa versio
2
347
Vastaukset
- FINtomppa
Itse ostin konsolin ihan hetki sitten. Tuli se UK:n julkaisu. Ainoat mitä piti ostaa, että sen sai Suomessa toimimaan niin UK:n pistorasia adapteri, mutta se ei maksanut edes 20€:tä. Itseäni nytten mietityttää se, että minulla ei tällä hetkellä näy Xbox Live palvelussa mitään siitä, että omistaisin ja käyttäisin Onea. Tosin kaikki profiilini "pelipisteet" tulivat ja juuri ostettuani live aika. Mietityttää vain, kun minulla on joku 14€ rahaa siellä peli tililläni, niin ne eivät näy tuossa...
- Äkspoks yks
Pelitilin rahat näkyvät vain sen maan kauppapaikassa missä ne on lisätty. Tulevat näkyviin kun laite julkaistaan suomessa ja suomen kauppapaikka tulee käyttöön. Jos aikoo ostaa jostain kauppapaikasta, kandee hankkia lataus setelit dollareina ja suunnata USA:n kauppapaikalle. Säästät selvää rahaa. M
Itse hankin laitteen tammikuussa saksasta ja oli ihan "plug & play".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098