Tuleeko suomi-versio pelikonsoliin mitään erikoista vai kannattaako jo ostaa verkkokaupasta saksa-versio. Ennakkotilattuihin tulee vissiin joku peli ja ohjain mutta tuleeko mitään ongelmia suomi-päivityksissä sitten syksyllä kun laite ilmestyy suomessa. Eli miten on, ostanko pelikoneen nyt vai vartunko syksyyn saakka?
XBOX ONE suomi / saksa versio
2
338
Vastaukset
- FINtomppa
Itse ostin konsolin ihan hetki sitten. Tuli se UK:n julkaisu. Ainoat mitä piti ostaa, että sen sai Suomessa toimimaan niin UK:n pistorasia adapteri, mutta se ei maksanut edes 20€:tä. Itseäni nytten mietityttää se, että minulla ei tällä hetkellä näy Xbox Live palvelussa mitään siitä, että omistaisin ja käyttäisin Onea. Tosin kaikki profiilini "pelipisteet" tulivat ja juuri ostettuani live aika. Mietityttää vain, kun minulla on joku 14€ rahaa siellä peli tililläni, niin ne eivät näy tuossa...
- Äkspoks yks
Pelitilin rahat näkyvät vain sen maan kauppapaikassa missä ne on lisätty. Tulevat näkyviin kun laite julkaistaan suomessa ja suomen kauppapaikka tulee käyttöön. Jos aikoo ostaa jostain kauppapaikasta, kandee hankkia lataus setelit dollareina ja suunnata USA:n kauppapaikalle. Säästät selvää rahaa. M
Itse hankin laitteen tammikuussa saksasta ja oli ihan "plug & play".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153