leffat top10

tababatabataatti

laittaakaa ku kiinnostais nähä mistä väki tykkää

31

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thlr

      1. Gravity
      2. Muut

      • batatababataatti

        Gravity on kauheeta kuraa


    • Dhsujshdhd

      Ja taas näitä palstoja.
      Ensin tulee 1-4 elokuvaa ja sitten eräs trotskilalallalalinen ja fnfn luettelee 50 elokuvaa ja seuraavana päivänä 150.
      ELI IHMISET: Luetelkaa vain yksi-kaksi parasta leffaa mielestänne

      • batatababataatti

        Hiljaa tai tulee remmiä


    • santiny

      Tykkään useimmista Marvel-leffoista (Elektra oli niin huono, että sattui eikä Daredevilkään tee vaikutusta). Erityisesti tykkään X-men origins: Wolverinesta vaikka monet sitä haukkuukin.

      Muita suosikkeja on tietysti Tähtien sodat, Lotrit (mutta ei niinkään Hobitti, joka on vain ihan ok), eka Pirates of the Caribbean, Forrest Gump, Silta salaiseen maahan, eka pokemon-leffa... Näitähän riittää. Ei ehkä maailman sivistynein lista, mutta minkäs teet. On niitä varmaan muitakin mutta en nyt jaksa muistella tarkemmin.

      • batatababataatti

        Jee eka hyvä lista
        hobitti on kyl paska


      • burger
        batatababataatti kirjoitti:

        Jee eka hyvä lista
        hobitti on kyl paska

        Täh? Pyydät ihmisiä laittamaan top 10 elokuvat ja sen jälkeen sinä haukut useimpia paskoiksi. Where's the idea?


    • suwastikantti

      Jokainen Matrix-elokuva ja kaikki uudemmat batman-elokuvat

      • batatababataatti

        Ne on kyll hyvii paitsi toi vika batman on aika huono


    • Eräs trotskilainen

      "Ensin tulee 1-4 elokuvaa ja sitten eräs trotskilalallalalinen ja fnfn luettelee 50 elokuvaa ja seuraavana päivänä 150."

      Näin. Miun top kymppini:
      1. Шопиг тур eli Shopping Tour
      2. The Trotsky
      3. Taxidermia
      4. Tohtori Jekyll ja herra Hyde
      5. Panssarilaiva Potemkin
      6. Иди и смотри eli Tule ja näe
      7. Avaruudessa ei ole tunteita
      8. Goodbye, Lenin!
      9. Koskemattomat
      10. Trainspotting
      11. (oli pakko) Unelmien sielunmessu

      • batatababataatti

        9 ja 11 on yksii parhaista leffoista


      • batatababataatti kirjoitti:

        9 ja 11 on yksii parhaista leffoista

        Ja mä kun en oo nähnyt kumpaakaan. Kai sitä on pakko sitten sivistyä.

        Mutta ensin pitää kyllä katsoa uusi Captain America vaikka lähiteatterissa menee vain 3D:nä.

        Muita 3D:n vihaajia? Mä en vaan osaa katsoa sitä ja kahdet lasit päällekkäin on myös aika hankala combo suht pienikokoiselle ihmiselle (huomattu myös kemmantunneilla).


      • Eräs trotskilainen
        santiny kirjoitti:

        Ja mä kun en oo nähnyt kumpaakaan. Kai sitä on pakko sitten sivistyä.

        Mutta ensin pitää kyllä katsoa uusi Captain America vaikka lähiteatterissa menee vain 3D:nä.

        Muita 3D:n vihaajia? Mä en vaan osaa katsoa sitä ja kahdet lasit päällekkäin on myös aika hankala combo suht pienikokoiselle ihmiselle (huomattu myös kemmantunneilla).

        Sama täällä. Kaksien lasien kanssa on vaikea katsoa, varsinkin kun ne toiset ovat täynnä ipanoiden popcornsormenjälkiä.


      • Eräs trotskilainen

        Äsh, yksi unohtui:
        12. Dead alive (1992)


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Sama täällä. Kaksien lasien kanssa on vaikea katsoa, varsinkin kun ne toiset ovat täynnä ipanoiden popcornsormenjälkiä.

        Meidän lähimmässä teatterissa onneksi jaetaan rillinpuhdistusliinat, joilla ne sormenjäljet saa pois. Pesen sillä myös omat lasini. Kännykänkin näyttö puhdistuu tehokkaasti. Se ihmeliina on todellakin 3D-leffan hinnan väärti. Mistä niitä saa ostaa?

        No kävin nyt katsomassa sen Kapteeni Amerikan. Iltapäivänäytöksessä oli ehkä kymmenen katsojaa näin ensi-iltapäivänä... Näinköhän menestyy. Marvel-universumin juonen kannalta tärkeä leffa, joten kiinnostuneiden kannattaa ihan sen takia käydä katsomassa. 3D:tä oli hillitysti, joten actionistä (jota oli paljon) sai selvää. Paljon ammuskelua, räjähdyksiä ja takaa-ajoja. Selvästi suunnattu miehille, Scarlett Johansson nimittäin jatkuvasti esillä, enkä usko sen johtuvan siitä, että haluttiin naisnäkökulmaa.


    • PÖHÖHÖHÖH

      1. Hingaroostes
      2. Krikin kaja pöhö

      • HeKeKeKe

        1. Taru Sormusten Herrasta-trilogia (hobittikin on ihan jees)
        2. Eräs hauska zombileffa jonka nimeä en muista :I
        3. Cabin Fever

        Lotria lukuunottamatta pidän aika paljon kauhu -, ja zombielokuvista. Huomaa kyllä mun raa'an huumirintajun.


      • Neloth
        HeKeKeKe kirjoitti:

        1. Taru Sormusten Herrasta-trilogia (hobittikin on ihan jees)
        2. Eräs hauska zombileffa jonka nimeä en muista :I
        3. Cabin Fever

        Lotria lukuunottamatta pidän aika paljon kauhu -, ja zombielokuvista. Huomaa kyllä mun raa'an huumirintajun.

        1:Taru Sormusten Herrasta-trilogia( hobitti)
        2.Pirates of the Caribbean-trilogia
        3.Tim Burtonin Batman-elokuvat(Joel Schumaher(miten se meni?) Pilasi ne). Joo ja ne uudet ei oo mun mielestä hirveen hyviä.
        4:Matrix-trilogia


    • kurpizza_

      Laitan nyt siinä järjestyksessä, missä tulivat mieleen:
      -Pirates of the Caribbean
      -Hobitti (olen petturi, tiedän. Lotreja en ole seuraamalla seurannut, ja en tykännyt Frodosta)
      -Pianisti (taisin tosin nauraa väärissä kohdissa?)
      -Thor 2
      -Poika raidallisessa pyjamassa
      -Zombieland? (se missä se mies tykkäsi twinkie-leivoksista)

      En ole kyllä pitkän aikaan katsonut mitään hyviä elokuvia... :(

    • Sinetti

      1. Taru sormusten herrasta- trilogia
      2. The mist eli Usva
      3. Beethovenit
      4. Equestria Girls
      5. Hobitti
      6. Charlien enkelit

      Tuossa noita, ihan jotain mitä vaan muistan :P

      • muna leffoii

        1. Pillupianisti
        2. Kyrpätrumpetisti
        3.Muna perseesee
        4.Maken iso muna
        5.Vittu ota muna suuhu huora


    • Eräs norjalainen

      1. Olen panoseuraa vailla
      2. Erään norjalaisen panohetket
      3. Lopeta jo, norski!
      4. Pane ja pure
      5. Suomalainen, trotskilainen ja norjalainen
      6. Uusi seura norjalaistaa
      7. Terveisiä Norjasta
      8. Norjalainen silakkapillu
      9. Taru norjalaisten panopäälliköstä
      10. Norwegian of the Norway

      • bastaº

        :DD


    • 1942666

      "2. Eräs hauska zombileffa jonka nimeä en muista :I"

      Oisko Brain dead tai Shaun of the death?

      "5. Suomalainen, trotskilainen ja norjalainen"

      Oletko muuten huomannut, ettei Trotski ole maa?

    • Eräs norjalainen

      Tiedän kyllä, mutta ruotsalaista siihen en halunnut, niin onhan sitten pakko laittaa trotskilainen, koska olen panoseuraa vailla. XD

      • Eräs trotskilainen

        Jaa minunko seuraani olet sie vailla...

        Tosiaan Braindead (Dead Alive) on ainoa hauska zombileffa, joka nyt tulee mieleen.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Jaa minunko seuraani olet sie vailla...

        Tosiaan Braindead (Dead Alive) on ainoa hauska zombileffa, joka nyt tulee mieleen.

        Tarviiko zombileffan olla hauska?


    • <{--}>

      -Star Wars
      -Vuohia tuijottavat miehet

    • Frozen.

      Frozen.

    • となりのトトロ, eli Tonari no Totoro ♥

    • affel

      Tässäpä meikäläisen topkymppi:

      1. Kärpästen herra
      2. Hobitti 2
      3. Goodbye, Lenin
      4. Pirates of the caribbeanit
      5. Princess pride
      6. Karhuveljeni koda xD
      7. Spidermanit
      8. Lotrit
      9. Potterit
      10. Onni puuttuu peliin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe