laittaakaa ku kiinnostais nähä mistä väki tykkää
leffat top10
31
130
Vastaukset
- Thlr
1. Gravity
2. Muut- batatababataatti
Gravity on kauheeta kuraa
- Dhsujshdhd
Ja taas näitä palstoja.
Ensin tulee 1-4 elokuvaa ja sitten eräs trotskilalallalalinen ja fnfn luettelee 50 elokuvaa ja seuraavana päivänä 150.
ELI IHMISET: Luetelkaa vain yksi-kaksi parasta leffaa mielestänne- batatababataatti
Hiljaa tai tulee remmiä
Tykkään useimmista Marvel-leffoista (Elektra oli niin huono, että sattui eikä Daredevilkään tee vaikutusta). Erityisesti tykkään X-men origins: Wolverinesta vaikka monet sitä haukkuukin.
Muita suosikkeja on tietysti Tähtien sodat, Lotrit (mutta ei niinkään Hobitti, joka on vain ihan ok), eka Pirates of the Caribbean, Forrest Gump, Silta salaiseen maahan, eka pokemon-leffa... Näitähän riittää. Ei ehkä maailman sivistynein lista, mutta minkäs teet. On niitä varmaan muitakin mutta en nyt jaksa muistella tarkemmin.- batatababataatti
Jee eka hyvä lista
hobitti on kyl paska - burger
batatababataatti kirjoitti:
Jee eka hyvä lista
hobitti on kyl paskaTäh? Pyydät ihmisiä laittamaan top 10 elokuvat ja sen jälkeen sinä haukut useimpia paskoiksi. Where's the idea?
- suwastikantti
Jokainen Matrix-elokuva ja kaikki uudemmat batman-elokuvat
- batatababataatti
Ne on kyll hyvii paitsi toi vika batman on aika huono
- Eräs trotskilainen
"Ensin tulee 1-4 elokuvaa ja sitten eräs trotskilalallalalinen ja fnfn luettelee 50 elokuvaa ja seuraavana päivänä 150."
Näin. Miun top kymppini:
1. Шопиг тур eli Shopping Tour
2. The Trotsky
3. Taxidermia
4. Tohtori Jekyll ja herra Hyde
5. Panssarilaiva Potemkin
6. Иди и смотри eli Tule ja näe
7. Avaruudessa ei ole tunteita
8. Goodbye, Lenin!
9. Koskemattomat
10. Trainspotting
11. (oli pakko) Unelmien sielunmessu- batatababataatti
9 ja 11 on yksii parhaista leffoista
batatababataatti kirjoitti:
9 ja 11 on yksii parhaista leffoista
Ja mä kun en oo nähnyt kumpaakaan. Kai sitä on pakko sitten sivistyä.
Mutta ensin pitää kyllä katsoa uusi Captain America vaikka lähiteatterissa menee vain 3D:nä.
Muita 3D:n vihaajia? Mä en vaan osaa katsoa sitä ja kahdet lasit päällekkäin on myös aika hankala combo suht pienikokoiselle ihmiselle (huomattu myös kemmantunneilla).- Eräs trotskilainen
santiny kirjoitti:
Ja mä kun en oo nähnyt kumpaakaan. Kai sitä on pakko sitten sivistyä.
Mutta ensin pitää kyllä katsoa uusi Captain America vaikka lähiteatterissa menee vain 3D:nä.
Muita 3D:n vihaajia? Mä en vaan osaa katsoa sitä ja kahdet lasit päällekkäin on myös aika hankala combo suht pienikokoiselle ihmiselle (huomattu myös kemmantunneilla).Sama täällä. Kaksien lasien kanssa on vaikea katsoa, varsinkin kun ne toiset ovat täynnä ipanoiden popcornsormenjälkiä.
- Eräs trotskilainen
Äsh, yksi unohtui:
12. Dead alive (1992) Eräs trotskilainen kirjoitti:
Sama täällä. Kaksien lasien kanssa on vaikea katsoa, varsinkin kun ne toiset ovat täynnä ipanoiden popcornsormenjälkiä.
Meidän lähimmässä teatterissa onneksi jaetaan rillinpuhdistusliinat, joilla ne sormenjäljet saa pois. Pesen sillä myös omat lasini. Kännykänkin näyttö puhdistuu tehokkaasti. Se ihmeliina on todellakin 3D-leffan hinnan väärti. Mistä niitä saa ostaa?
No kävin nyt katsomassa sen Kapteeni Amerikan. Iltapäivänäytöksessä oli ehkä kymmenen katsojaa näin ensi-iltapäivänä... Näinköhän menestyy. Marvel-universumin juonen kannalta tärkeä leffa, joten kiinnostuneiden kannattaa ihan sen takia käydä katsomassa. 3D:tä oli hillitysti, joten actionistä (jota oli paljon) sai selvää. Paljon ammuskelua, räjähdyksiä ja takaa-ajoja. Selvästi suunnattu miehille, Scarlett Johansson nimittäin jatkuvasti esillä, enkä usko sen johtuvan siitä, että haluttiin naisnäkökulmaa.
- PÖHÖHÖHÖH
1. Hingaroostes
2. Krikin kaja pöhö- HeKeKeKe
1. Taru Sormusten Herrasta-trilogia (hobittikin on ihan jees)
2. Eräs hauska zombileffa jonka nimeä en muista :I
3. Cabin Fever
Lotria lukuunottamatta pidän aika paljon kauhu -, ja zombielokuvista. Huomaa kyllä mun raa'an huumirintajun. - Neloth
HeKeKeKe kirjoitti:
1. Taru Sormusten Herrasta-trilogia (hobittikin on ihan jees)
2. Eräs hauska zombileffa jonka nimeä en muista :I
3. Cabin Fever
Lotria lukuunottamatta pidän aika paljon kauhu -, ja zombielokuvista. Huomaa kyllä mun raa'an huumirintajun.1:Taru Sormusten Herrasta-trilogia( hobitti)
2.Pirates of the Caribbean-trilogia
3.Tim Burtonin Batman-elokuvat(Joel Schumaher(miten se meni?) Pilasi ne). Joo ja ne uudet ei oo mun mielestä hirveen hyviä.
4:Matrix-trilogia
- kurpizza_
Laitan nyt siinä järjestyksessä, missä tulivat mieleen:
-Pirates of the Caribbean
-Hobitti (olen petturi, tiedän. Lotreja en ole seuraamalla seurannut, ja en tykännyt Frodosta)
-Pianisti (taisin tosin nauraa väärissä kohdissa?)
-Thor 2
-Poika raidallisessa pyjamassa
-Zombieland? (se missä se mies tykkäsi twinkie-leivoksista)
En ole kyllä pitkän aikaan katsonut mitään hyviä elokuvia... :( - Sinetti
1. Taru sormusten herrasta- trilogia
2. The mist eli Usva
3. Beethovenit
4. Equestria Girls
5. Hobitti
6. Charlien enkelit
Tuossa noita, ihan jotain mitä vaan muistan :P- muna leffoii
1. Pillupianisti
2. Kyrpätrumpetisti
3.Muna perseesee
4.Maken iso muna
5.Vittu ota muna suuhu huora
- Eräs norjalainen
1. Olen panoseuraa vailla
2. Erään norjalaisen panohetket
3. Lopeta jo, norski!
4. Pane ja pure
5. Suomalainen, trotskilainen ja norjalainen
6. Uusi seura norjalaistaa
7. Terveisiä Norjasta
8. Norjalainen silakkapillu
9. Taru norjalaisten panopäälliköstä
10. Norwegian of the Norway- bastaº
:DD
- 1942666
"2. Eräs hauska zombileffa jonka nimeä en muista :I"
Oisko Brain dead tai Shaun of the death?
"5. Suomalainen, trotskilainen ja norjalainen"
Oletko muuten huomannut, ettei Trotski ole maa? - Eräs norjalainen
Tiedän kyllä, mutta ruotsalaista siihen en halunnut, niin onhan sitten pakko laittaa trotskilainen, koska olen panoseuraa vailla. XD
- Eräs trotskilainen
Jaa minunko seuraani olet sie vailla...
Tosiaan Braindead (Dead Alive) on ainoa hauska zombileffa, joka nyt tulee mieleen. Eräs trotskilainen kirjoitti:
Jaa minunko seuraani olet sie vailla...
Tosiaan Braindead (Dead Alive) on ainoa hauska zombileffa, joka nyt tulee mieleen.Tarviiko zombileffan olla hauska?
- <{--}>
-Star Wars
-Vuohia tuijottavat miehet - Frozen.
Frozen.
となりのトトロ, eli Tonari no Totoro ♥
- affel
Tässäpä meikäläisen topkymppi:
1. Kärpästen herra
2. Hobitti 2
3. Goodbye, Lenin
4. Pirates of the caribbeanit
5. Princess pride
6. Karhuveljeni koda xD
7. Spidermanit
8. Lotrit
9. Potterit
10. Onni puuttuu peliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821