Hei!
Olen 21-vuotias varhaiskasvatuksen opiskelija Oulusta. Minulle ominaista on leppoisa ja iloinen luonne, oma-aloitteisuus, luotettavuus sekä kiinnostus monenlaisiin asioihin aina käsitöistä ruuanlaittoon. Minulle on tärkeää luoda turvallinen, rakastava ja virikkeellinen ympäristö lapsille.
Kokemusta olen kartuttanut puolen vuoden verran päiväkodissa alle 3-vuotiaiden ryhmässä, missä sain myös toimia liikuntarajoitteisen lapsen hoitajana kuukauden ajan. Lisäksi olen ollut kaksi viikkoa esikoulussa harjoittelussa tutustumassa hieman 5-6-vuotiasiin. Olen myös ohjannut kahta alakoululaisten kerhoa lukuvuoden ajan, joten isotkin lapsiryhmät ovat tulleet tutuiksi. Tällä hetkellä hoidan satunaisesti alle 1-vuotiaita kaksosia. Kodinhoidon tehtävätkin onnistuvat hyvin, sillä olen toiminut siivoojana.
Olen vapaana kesä-elokuun ajan ja minulle sopivat sekä osa- että kokoaikainen työ, arkena ja viikonloppuna. Satunaisetkin keikat voivat onnistua mikäli en löydä pidempiaikaista työtä. Voin hoitaa lapsia silloin tällöin myös yön yli. Minulla on ajokortti, mutta ei autoa käytettävissä. Lemmikkieläimistä koirat ovat minulle tuttuja. Tällä hetkellä asun Maikkulassa, mutta muutto esimerkiksi keskustan tuntumaan tai yliopiston läheisyyteen voi olla minulla edessä kesällä.
Kysy ihmeessä lisää! Sähköpostini on milla.korva(at)gmail.com
Lastenhoitaja tarjolla kesäksi OULU
2
175
Vastaukset
- MillaK.
Päivitys: tarjous on edelleen voimassa elokuun loppupuolelle saakka! :) Erityisesti satunaiset tai lyhytaikaiset keikat sopivat minulle näin loppukesästä. Hoidin 5- ja 7-vuotiaita lapsia täysipäiväisesti heidän kotonaan kesäkuun ajan. Voin saada auton käyttööni tarvittaessa. Voin mahdollisesti tulla myös lyhyellä varoitusajalla. Ota yhteyttä!
- Milla K.
Päivitys 2: Tulen olemaan vapaana myös opintojeni alkaessa elokuun lopulla. Lukujärjestykseni vaihtelevat paljon, joten aikaa löytyy ainakin iltaisin ja viikonloppuisin, mutta mahdollisesti myös päiväsaikaan. Asun edelleen Maikkulassa ja kuljen pääasiassa bussilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487