Tilasin marraskuussa 2013 melatoniiineja iherb:ista joissa oli päiväannostuksena 3mg. Tänään sakkoja tuli salakuljetuksesta ja lääkerikoksesta maksettavaksi yhteensä 1950€ eli tuloillani 65 päiväsakkoa. Miettikää oikeasti melatoniineja tilatessanne että onko olemassa riski että kyseinen tuote jää tulliin. Minun tapauksessani ei auttanut se että tabletit joita olin tilannut olivat 1mg vahvuisia kun paketissa luki että päiväannostus on 3mg eli 3t ablettia.
Melatoniini sakot
10
910
Vastaukset
- ???
Missä Iherbin melatoniinipillerissä on päiväannostusohje 3 tablettia ?
- tyhmyys maksaa
Ihme että et hakenut reseptiä ja apteekista nappeja
- EI netistä
yliopiston apteekin melat saa reseptillä todella halvalla
- rikosrikos
Onpa törkeää! Miten voi olla mahdollista, 1 mg melatoniini on luontaistuote jopa Suomen takapajulassa? Mitä oikein sitten saa tilata netistä? Saako kahvia? Teetä ei varmaan voi tuoda, saattaa olla yrttitee... siis ei voi olla totta...
Häpeä sinä "rikollinen huumehörhö". Oletko osoittanut yhtään katumusta edes? Miksi haluat ostaa luontaistuotteen halvemmalla netistä etkä maksaa suomalaiselle apteekille, ai sinua tuhmaa.- ihmemailma
Todellinen ihme on, että kaltaisesi älykkö osaa kirjoittaa.
- toiselle älykölle
ihmemailma kirjoitti:
Todellinen ihme on, että kaltaisesi älykkö osaa kirjoittaa.
Se saattoi olla ironiaa...
- Maria -47
toiselle älykölle kirjoitti:
Se saattoi olla ironiaa...
Olen lukenut että Suomessa melatonia saa nykyisin ilman reseptiä.
Miten siitä voi sitten sakot saada? - joo.
Maria -47 kirjoitti:
Olen lukenut että Suomessa melatonia saa nykyisin ilman reseptiä.
Miten siitä voi sitten sakot saada?Suomessa saa melatoniinia vapaasti 1mg:n vahvuisena, vahvemmat ovat reseptitavaraa.
- toniiiiini
joo. kirjoitti:
Suomessa saa melatoniinia vapaasti 1mg:n vahvuisena, vahvemmat ovat reseptitavaraa.
saa 3mg melatoniinia myös ilman reseptiä.. valmiste tais olla melitor
- joo.
toniiiiini kirjoitti:
saa 3mg melatoniinia myös ilman reseptiä.. valmiste tais olla melitor
ko tuote on reseptilääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902