Olen kuullut, että G&Pssä A&Kn runko, mutta G&Pn sisukset. En ole varma onko totta, mutta tunnetusti G&P:n rattaat on shaibaa, kuten myös mäntä ja männänpää.
A&K Masada vai G&P Masada
15
251
Vastaukset
G&P noista nyt se parempi olisi. Uusimmissa malleissa G&P sisukset on hyvät.
?!?! kirjoitti:
Oisko toi G&P ase hyvä http://www.proairsoft.com/acatalog/info_GP625.html
Ihan ok jos ei osu maanantai painosta kohalle.. Itse suosin G&P Magpul Moe carbineita.
- ?!?!
soviet.sniper kirjoitti:
Ihan ok jos ei osu maanantai painosta kohalle.. Itse suosin G&P Magpul Moe carbineita.
Mitäs muuta eroo näillä on ku hinta http://www.milgear.fi/fi/product/g-p-moe-carbine-pts-foliage-metallinen/3086 ja tää
http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_P_G_P_Magpul_MOE_Carbine_Black.htm - ?!?!
?!?! kirjoitti:
Mitäs muuta eroo näillä on ku hinta http://www.milgear.fi/fi/product/g-p-moe-carbine-pts-foliage-metallinen/3086 ja tää
http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_P_G_P_Magpul_MOE_Carbine_Black.htmJa onks toi redwolfairsoft luotettava ja missä sijaitsee.
?!?! kirjoitti:
Ja onks toi redwolfairsoft luotettava ja missä sijaitsee.
Redwolf on erittäin luotettava ja se siaitsee aasiassa. Milgearin versio on PTS ja redwolfin taas ei ole.
- ?!?!
soviet.sniper kirjoitti:
Redwolf on erittäin luotettava ja se siaitsee aasiassa. Milgearin versio on PTS ja redwolfin taas ei ole.
Kiitos! Oot paras
- Es on pahaa
soviet.sniper kirjoitti:
Redwolf on erittäin luotettava ja se siaitsee aasiassa. Milgearin versio on PTS ja redwolfin taas ei ole.
Mitä se pts siinä meinaa?
- Es on tosi pahaa
soviet.sniper kirjoitti:
PTS=Professional Training Simulation.
No kumpi kannattaisi ostaa?
- ?bv
No linkitä joku
- ?!?!
Tuleeks tuolt mitää muita maksui ku se aseen hinta, tuleeks postimaksu vai tuleeks viel tullimaksu.
- ?!?!
Ja sit viel et mikä valuutta tuol on?
?!?! kirjoitti:
Ja sit viel et mikä valuutta tuol on?
Oikea yläkulma missä lukee Currency siitä vierestä saa valuutan vaihdettua Login yläpuolelta. Tullimaksu tulee jos tuote ylittää 150€. Toimituskulut tulee myös.
- 3+3=5
Sen saa varmaankin vaihdettua sieltä sivuilta haluamaksesi. Tai sitten käytä RatesFX:ää tai vastaavaa valuuttamuunninta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558