Mun pienimmän uros hiiren jalassa, on punanen patti. Joten auttakaa! Mua pelottaa että se on kasvain. :( :(
AUTTAKAA!
4
160
Vastaukset
Kasvain on ihon peittämä, kauttaaltaan ihon alla oleva möhkyrä, joten punainen ei kuulosta kovin kuvaavalta. Ne tulee yleisimmin keskivartaloon, eikä jalkoihin. Voi olla myös paise tai joku ihan muu näppylä. Pystytkö lataamaan kuvaa siitä mihinkään? Muuten suosittelen näyttämään eläinlääkärillä, että tiedät mikä se on.
- Tihku
Mun hiirille on yleensä tullu kasvaimet ns. lonkan alueelle tai etujalat taakse ns. kainaloon. Myös ihokasvain ilmestyi yhdelle urokselle kaulaan.
- vastaus1
Ei se varmaan oo kasvain,ja ei kai sulla oo monta urosta samassa häkissä?
- VASTAUS1
se voi johtua siitä jos sulla siis on monta urosta samassa häkissä.Jos on.Niin sitten sun kannattaa myydä tai antaa osa pois niin että sulle jää 1.Tai sitten jos osa tulee hyvin toimeen keskenään niin ne sä voit jättää itsellesi.Vastaa tähän nopeesti koska mä voisin sitte antaa sulle hyviä neuvoja.Mä en nyt ala viisastelemaan tässä mutta sanoin vaan koska mä oon pitäny hiiriä lemmikkinä jo ainakin yli 7 vuotta.Niin multa voi kysyä neuvoa hiiriin liittyviin asiohin.VASTAA JOOKO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3512823SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401532
- 691149
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8932- 39810