Mun pienimmän uros hiiren jalassa, on punanen patti. Joten auttakaa! Mua pelottaa että se on kasvain. :( :(
AUTTAKAA!
4
136
Vastaukset
Kasvain on ihon peittämä, kauttaaltaan ihon alla oleva möhkyrä, joten punainen ei kuulosta kovin kuvaavalta. Ne tulee yleisimmin keskivartaloon, eikä jalkoihin. Voi olla myös paise tai joku ihan muu näppylä. Pystytkö lataamaan kuvaa siitä mihinkään? Muuten suosittelen näyttämään eläinlääkärillä, että tiedät mikä se on.
- Tihku
Mun hiirille on yleensä tullu kasvaimet ns. lonkan alueelle tai etujalat taakse ns. kainaloon. Myös ihokasvain ilmestyi yhdelle urokselle kaulaan.
- vastaus1
Ei se varmaan oo kasvain,ja ei kai sulla oo monta urosta samassa häkissä?
- VASTAUS1
se voi johtua siitä jos sulla siis on monta urosta samassa häkissä.Jos on.Niin sitten sun kannattaa myydä tai antaa osa pois niin että sulle jää 1.Tai sitten jos osa tulee hyvin toimeen keskenään niin ne sä voit jättää itsellesi.Vastaa tähän nopeesti koska mä voisin sitte antaa sulle hyviä neuvoja.Mä en nyt ala viisastelemaan tässä mutta sanoin vaan koska mä oon pitäny hiiriä lemmikkinä jo ainakin yli 7 vuotta.Niin multa voi kysyä neuvoa hiiriin liittyviin asiohin.VASTAA JOOKO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671940HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291724- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235974- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792