Kokemuksia ja kannattaako?
Kamera Ebaysta?
2
264
Vastaukset
- PayPalli
Kannattaa ensin vertailla hintoja ennen ostopäätöstä. Minä olen ainakin löytänyt halvemmalla kameroita, filttereitä jne. Lisäksi PayPalilla on helppo ja turvallista maksaa ostetut tuotteet ( myös tuotepalautus toimii ja saa rahat takaisin helposti). EU:n ulkopuoliset ostokset ovat sitten hieman monimutkaisempia tullin ja alvin vuoksi.
- ei oikeata
satoja, tuhansia tuotteita olen tilannut, kamerasta on mielipide ja kokemuksia.
mielipide, vain 50 e jotain "erikoiskameraa" kannattaa ostaa, ei mitään oikeaa satasien kameraa, sillä tuskin on samaa laatua kuin täällä Suomessa ja 2000 km etäisyydellä suomesta. Itse en ostais satasten kameraa kuin Suomesta, Ruotsista ja Saksasta, sellaisesta kaupast joss aon varmaan ilmainen palautus.
Kiinan tavaralla ei ole takuuta eikä palautusta, tai on, mutta posti Kiinan suuntaan maksaa hurjasti ja vaurioituminen ja katoaminen yms, on todellisuutta.
ei kiinasta laatua halvalla saa, erikoisia sovellutuksia ja erikoisia laitteita saa halvalla, sellaisia olenkin tilannut kaikki mahdolliset kaikkiin kameroihini, kahteen jopa ennen varsinaisen kameran ostoa.
tuollaisen olen tilannut pari vuotta takaperin ja hyvin on toiminut. on ollut useissa tilaisuuksissa on kolmos-neloskamerana, kodissa poissa ollessa turvakamerana ja tietysti autossakin joskua, on vaan melko häiritsevä tuulilasissa jos kaksi on etupenkillä.
http://i00.i.aliimg.com/photo/v2/1101207192_1/F900LHD_Car_DVR_with_HD_1920_1080P.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313740- 983384
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1013295- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703050Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862785- 352570
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452392- 902136