Kokemuksia ja kannattaako?
Kamera Ebaysta?
2
276
Vastaukset
- PayPalli
Kannattaa ensin vertailla hintoja ennen ostopäätöstä. Minä olen ainakin löytänyt halvemmalla kameroita, filttereitä jne. Lisäksi PayPalilla on helppo ja turvallista maksaa ostetut tuotteet ( myös tuotepalautus toimii ja saa rahat takaisin helposti). EU:n ulkopuoliset ostokset ovat sitten hieman monimutkaisempia tullin ja alvin vuoksi.
- ei oikeata
satoja, tuhansia tuotteita olen tilannut, kamerasta on mielipide ja kokemuksia.
mielipide, vain 50 e jotain "erikoiskameraa" kannattaa ostaa, ei mitään oikeaa satasien kameraa, sillä tuskin on samaa laatua kuin täällä Suomessa ja 2000 km etäisyydellä suomesta. Itse en ostais satasten kameraa kuin Suomesta, Ruotsista ja Saksasta, sellaisesta kaupast joss aon varmaan ilmainen palautus.
Kiinan tavaralla ei ole takuuta eikä palautusta, tai on, mutta posti Kiinan suuntaan maksaa hurjasti ja vaurioituminen ja katoaminen yms, on todellisuutta.
ei kiinasta laatua halvalla saa, erikoisia sovellutuksia ja erikoisia laitteita saa halvalla, sellaisia olenkin tilannut kaikki mahdolliset kaikkiin kameroihini, kahteen jopa ennen varsinaisen kameran ostoa.
tuollaisen olen tilannut pari vuotta takaperin ja hyvin on toiminut. on ollut useissa tilaisuuksissa on kolmos-neloskamerana, kodissa poissa ollessa turvakamerana ja tietysti autossakin joskua, on vaan melko häiritsevä tuulilasissa jos kaksi on etupenkillä.
http://i00.i.aliimg.com/photo/v2/1101207192_1/F900LHD_Car_DVR_with_HD_1920_1080P.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1994021Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382245Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797