Köyhiltä ja työttömiltä viedään kuiva leivänpala suusta.
Herrat naureksii rahasäkkiensä päällä.
Muistakaa tämä kun tulee vaalit.
Katainen - kokoomus
10
210
Vastaukset
- -----
Ei siltä näytä, kun katselee marketissa ostoskärryjä, joita työntävillä lähes jokaisella olisi vara laihduttaa.
- Alter ego
Meillä on tapana ostaa usean vrk:n tarveaineet kerralla suunniteltujen ruokien mukaan, joten täydet kärryt johtuu siitä syystä. Kantsis katsoa sen asiakkaan haalimia tuotteita ennen tuomitsemista sillä jos kärry on täynnään epäterveellisiksi luokiteltuja tuotteita niin sitten voi miettiä niiden hinnat - valitettavan usein laskutaidottomuus korreloituu tässä kun luullaan eineksiä edullisimmiksi kuin tuoreaineksia.
- 6+13
On kansainvälisesti tutkittu ja tunnistettu asia, että moni köyhä on lihava. Se johtuu epäterveellisestä halparuoasta, jota köyhyys ajaa käyttämään ja monioireyhtymistä, joita köyhyys aiheuttaa. Nykyiseen kaanoniin kuuluu lisäksi se, että köyhän on taisteltava itse itsensä ulos köyhyydestä. Osa hyvinvoivista seuraa yrityksiä uteliaina, osa haluaisi sulkea köyhät jonnekin kauas pois näkyvistä ja mielestä.
- Läski
6+13 kirjoitti:
On kansainvälisesti tutkittu ja tunnistettu asia, että moni köyhä on lihava. Se johtuu epäterveellisestä halparuoasta, jota köyhyys ajaa käyttämään ja monioireyhtymistä, joita köyhyys aiheuttaa. Nykyiseen kaanoniin kuuluu lisäksi se, että köyhän on taisteltava itse itsensä ulos köyhyydestä. Osa hyvinvoivista seuraa yrityksiä uteliaina, osa haluaisi sulkea köyhät jonnekin kauas pois näkyvistä ja mielestä.
Kyllähän se totta on että edullisin elintarvike on lihottavaa.Ei ole varaa lihaakaan juuri ostaa muuta kuin rasvaista sikanautaa.Saa siitä makaronilaatikon,onnistuisi kyllä makkaraakin käyttäen,Ehkä pitää minun opetella pula-ajan ruokia valmistamaan.
Alkaa ahdistaan koko Suomi ! Olisko täällä kaveria joka uskaltais repäistä vielä vanhemmalla iällä ja lähdettäis vaikka katseleen maailmaa??
- turhasta valittajat
Olin äskettäin Intiassa. Ei ahdista enää Suomi.
jo vuosia on nähty vaalituloksia kaikesta huolimatta vaikka jo vuosia on nähty suuntauskin.............
- sitroen toispalstalt
Uskotko tosiaan, että vaalituloksilla on merkitystä?
Katsele Googlesta, miten Köyhien puolesta -puolueen edustajan saamat vähätkin äänet siirrettiin toiselle puolueelle. Lue uutisista, miten Suomenkin vaaliuurnista löytyy enemmän vaalilippuja kuin äänestäjiä kävi. Tutki reitti ääntenlaskennasta niin huomaat, että yhdessä vaiheessa tulos menee yhdellä puhelinsoitolla eteenpäin. Soittaja soittaa sen tuloksen, mikä on käsketty.
Miksi muuten luulit EUvostoliiton vaalitarkkailijoitten käyneen Suomessa tarkkailemassa? Eihän vain varmistamassa, että Katainen, Urpilainen ja muutamat muut saivat oikean äänimäärän? Oletko varma, että heitä oikeasti äänesti muut kuin he itse?
Hallituksestakin minulle on jo 60 v sitten kansakoulussa opetettu, että se valitaan eduskuntaan valituista. Nyt yksi rikoksiin syyllistynyt mutta niistä tuomitsematon ja pois painostettu naisministeri oli kuulemma saanut niin vähän ääniä eduskuntavaaleissa, ettei sinne päässyt. Silti valittiin ministeriksi. Onko minulle valehdeltu tämäkin asia jo 60 vuotta?
- tyytyväinen suomalai
Hyvin meillä menee.
Jättäkää se turha valitus ettei tarvita sotaa taas avaamaan silmiämme.!!- Läski
Sota tulee teidän vapaamuurarien toiminnan takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1862900Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232400Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1601133kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001115- 691060
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171002- 67938
- 114888
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48794Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten147752