Olen siis nyt ollut tammikuusta asti yliopisto-vaihdossa ja edelleen on koti-ikävää. Ei ole ensimmäinen kerta kun asun ulkomailla eikä ennen ole ollut tämmöstä jatkuvaa koti-ikävää (ei oikeastaan minkäänlaista koti-ikävää). Itseasiassa kävin viime vuonna ainoastaan kerran kotona, jouluna. Kesänkin olin töissä ulkomailla. Nyt asiat on silti toisin. En tiedä mikä tässä nyt mättää, kavereita on, ollaan reissailtu ja juhlittu ja tehty kaikkea mahdollista. Vaihto-aikanihan ei ole pitkä, 3 kk jäljellä, mutta olenko täysi idiootti jos lennän viikoksi kotiin?
Vastaukset 1
- Ikävä
Hei koti-ikävä,
Olen itsekin tällä hetkellä vaihto-opiskelemassa (takana 1,5kk ja jäljellä n. 2kk vielä), ja koti-ikävä painaa täälläkin. Kavereita on, asunto on ihana, kulttuuri on mielenkiintoista mutta silti "jokin" mättää.
Miten oman vaihtosi kanssa kävi, lensitkö kotiin vai kestitkö loppuun asti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487