Porvoon kirkko omistettu kansainvalisille satanisteille

Johannes Kastaja

spammaaminen on kielletty mutta näin tärkeässä asiassa se tulee sallia, muuten valvojat potkivat varsin huomattavaa tahoa vastaan.Levittäkää tätä tehokkaasti FB ssa ja Twitterissa ja muissa verkostoissanne. Loppu on nyt käsillä ja meidän on varauduttava suureen muutokseen. Osallistukaa isoon kulkueeseen,joka alkaa 15.8 Helsingistä ja päättyy 12.10 tabernakkelin aikaan Golgatalle.Lautalla Ateenasta HAIFAAN.Varatkaa lomanne tuoksi ajaksi.Edullisia kimppakyytejä ja majoituksia köyhille
Noin 7 vuotta sitten lapualainen profeetta Outi Jalava väitti näkevänsä miten Kauhajoki on omistettu saatanalle. Pari viikkoa senjälkeen,repesi helvetti.Eräässä koulussa tapettiin suuri määrä nuoria ihmisiä,kun vetelä poliisi ei ollut ottanut tosisaan erään toisen tyypin´´elokuva-suunnitelmia´´eikä varsinkaan isoa automaattiasetta.

Minä olen valmistunut Helsingin taideteollisesta korkeakoulusta ja aihetta koskevan elokuvaproduktioni Exodus Today on tilannut Puolan Klodzkon käräjäoikeuden syyttäjä Beata Jelinska 2008. Se perustuu 50 % Raamattuun, 50 % tämän päivän reaalitapahtumiin, kertoo mitä tapahtuu kun ex paavi John Paul II ja 55 % puolan väestöstä olivat valinneet näkymättömän miehen presidentiksi, nimeltään Jeesus Kristus
Kertomuksessani antiKristus löytyi Floridasta,Jeesus Miranda oli tosissaan väittänyt olevansa Jumala ja hän on tatuoinut itsensä numeroilla 666. Mutta kuten juttujani seuranneet tietävät,tuo oli jo montavuotta sitten,ja Raamatun mukaan antikristuksen ilmestymisen ja KELTAISEN VAARAN VAROITUKSEN jälkeen oikea Kristus tulee erittäin nopeasti,ikäänkuin ´´seuraavana päivänä.

Tuona aikana ilmenee suuria luonnonmullistuksia,kuten Japanissa on nähty,ja kaikki kansakunnat haluavat sotia,jopa Saksa lähettelee joukkoja maansa rajojen ulkopuolelle unohtaen 1945 antamansa pyhän lupauksen.

kulttuurijärjestön Keltaiset Ry, Les Jaunes keltaisen vaaran varoitus lähti Markosta Agadirin postitoimistosta klo 12.00,25.3.2014 johtajille Obama,Putin, Niinistö, Merkele, Tusk, myös Ukrainan, Ruotsin ja IRANIN johdolle.
Saman päivän 25.3.2014 illalla,järisi maa jälleen saatana-pitäjän Kauhajoen suunnalla. seppo_myllis tänään 19:55 OLEN JUMALA, PALVOKAA MINUA.

tähän VASTASI Hannu Hietikko,alias Santikko huutavan ääni saharasta tänään 20:07 . Nyt menet liian pitkälle . Minä sanon irti ystävyyteni ihan vakavasti sanoen,kirjoittajatiimin Yrjö Hahtion / Seppo Korpi Filppulan kanssa.

Koska mielestäni ns ´´vittuilu´´ on parasta kulttuurityötä konservatiivisessa ympäristössä, olen ollut tähän asti tukijanne ja hengenveljenne, mutta en ole enää. On tiettyjä asioita joilla ei pelleillä.Jos tämmöisenä aikana joku alkaa puhella olevansa JUMALA kyseessä on ennustettu antikristus saatana.Olenkin jo ihmetellyt voiko Jesus Miranda Floridassa olla todellinen antikritus koska hänen juttunsa esiintuli jo 10 vuotta sitten, eikä silloin vielä näitä muita ennusmerkkejä ollut? Antikristuksen ja keltaisen vaaran varoituksen piti olla niistä VIIMEINEN.

Mutta nyt asia selkisi,kauhajokinen homopari Seppo ja YRjö tekevät paljastuksen jonka vakavuutta eivät nuo ylpeät ´´yli-älykkäät´´ ateistit ehkä itsekkään ymmärrä. Nyt katsotaan miten kauhajoen väki jakautuu, jos keskuudessanne on saatana. Kuka ottaa henkiset asiat tosissaan, vaatii Sepon ja Yrjön karkoittamista Saharaan minun sijalleni,ja minun kansalaisoikeuksieni ja taloni palauttamista ?Koko paikkakunta voi saastua heidän takiaan ja maasta karkoittaminen on minun tapauksessani ollut ihan laillista,sitä se on oltava muissakin tapauksissa

Porukka vastasi näin, 25.3.2014 20:36 YRJÖ HAHTO ----- heitä jo pyyhe kehään!se on JUMALAN loppu nyt ----AAAMEN kristitty tänään 21:14 loppu ei ole ihan vielä , mutta pian . Raamatussa sanotaan että kun Saatana antikristus on paljastettu alkaa suuri viimeinen taistelu , jossa itsekukin valitsee puolensa

seppo_myllis tänään 22:05 Santikko voi mennä kotiinsa ja pysyä hiljaa. Minä olen jumala, sillä selvä!

pankaapas talteen tänään 22:26 Missä on Santikon koti, se oli Kauhajoella Pihlajatie 4 mutten voinut siellä olla kuin tällä Suomi 24 palstalla julkisesti uhattiin tappaa. Seppo Myllis tuossa toistamiseen vahvistaa että kauhajokisilla todella on keskuudessaan saatana , koska mikään oikea Jumala Yrjö Hahto / Seppo Korpi -Filppula ei taatusti ole. Ehkä tässä on myös syy Kauhajoen kuihtumiseen, sillä Herra ei jätä rankaisematta niitä, jotka hänen nimeään pilkkaavat. Porvoon hiippakunta on pastori Paul von Martensin antaman todistuksen mukaan syyllistynyt PYHÄN HENGEN PILKKAAN, ja Porvoon vanha kirkko on valittu kansainväliseksi gehennaksi,johon kaikki saatanalliset negaatiot kohdennetaan. Muita kuin satanisteja varoitetaan menemästä tuon kirkon lähelle tai sen sisään.
Kirje seurakunnille kokonaan www.unianova.eu/ossi.poikonen.htm

1

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • road69

      Suomen paikkakunnista vain kaksi, Loviisa ja Alajärvi sekä KATOLISET uskalsivat poistaa viestiketjun jossa kerrottiin miten raumalaissyntyinen, Kauhajoella asuva Yrjö Hahto alkoi julkisesti väittää Suomi24 kauhajoki palstalla olevansa jumala vaatien että muiden pitäisi häntä palvoa.

      Raamatun mukaan kyseessä on ns antikristus joka on VIIMEINEN niistä annetuista merkeistä, jonka jälkeen Kunnian Kuningas ja 144 000 profeettaa murtautuvat ulos tuonelasta ja tulevat näkyvään muotoon valtavan salamoinnin myötä. Enin osa ihmisistä ajautuu massapsykooseihin,tappavat itsensä ja naapurinsa,kuvitellen hulluudessaan miten´´enkelit heittelevät sirppejä taivaasta´´

      Siinä jutussa kerroin myös mitä pastori Paul von Martens paljasti, että Porvoon Hiippakunnan piispat ovat syyllistyneet pyhän hengen pilkkaan.Tuo synti on Raamatun mukaan ainoa, johon ei anteeksiantoa ole olemassa ja sen takia Porvoon kirkko on kirottu, sinne kootaan koko maailman pahat saatanalliset voimat, jotka sitten yhden päivän aikana lentävät amerikkaan ja ´´sille suurelle,mahtavalle´´ tapahtuu se mitä sanoo ilmestyskirja 18.

      tämä juttu on levinnyt pitkin Amerikkaa Islamilaisia maita ja Australiaa facebookilla ja Twitterillä ja herättänyt aikamoista kiljuntaa ja kysymyksiä mikä on RAUMA, Kauhajoki, mikä on Porvoo jonka saatana kirkon papit loukkaavat pyhää Henkeä ? On myös tullut esiin miten Suomen valtakunnansyyttäjä teki päätöksen jonka mukaan myös islamin arvojen pilkkaaminen Suomessa on täysin sallittua. Kuten arvata saattaa islamilaiset eivät sitä tule purematta nielemään.´
      Suomen konsulaatit ja vientituotteet ovat suuressa vaarassa ellen voi ÄKKIÄ ilmoittaa tälle verkostolle että Suomen kansa on noussut vaatimaan apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalskeen erottamista ja vangitsemista, ja että tätä säädöstä on muutettu

      Koska tässä maailmassa on vain YKSI Jumala , sanottakoompa sitä Allahiksi tai Jahveksi
      , myös Pyhä Henki on yksi ja sama asia, ja sekä Koraanissa että Raamatussa seisoo että Pyhän Hengen pilkka on murhaakin pahempi rikos, sitä ei ikinä anneta anteeksi. Näinollen porvoolaisilla ja kauhajokisilla on kaksi vaihtoehtoa, joko tehdä täysi pesäero näistä pilkkakirveistään tai sitten ottaa vastaan kollektiivinen rangaistus.

      Kun kauhajokiset kiroavat että kun kaupungin talous on aivan kuralla ja kaikenlaisten kallispalkkaisten ja turhien johtajien virkamiesten päälliköiden määrä koko ajan kasvaa, on lähellä sellainenkin mahdollisuus josta olen Kauhajoen poliisille Kunnallislehteen ja JUHANI HAKAMAAN esimiehelle tekniselle osastolle kirjoittanut. En viitsi julkistaa sitä tässä koska se ei ole lapsille sopivaa luettavaa. Tuo Pyhä Henki asia sensijaan on, enkä salli tämän viestiketjun poistamista ilman rikossyytettä. Nimenomaan lasten on saatava tietää että kaikelle muulle voi ..ittuilla muttei tuollaisille asioille. Elämme erittäin vakavia ja vaarallisia aikoja, ja tapahtuu iso jako...
      Tein rikostutkintapyynnön poliisille valituksen Tuomiokapituliin www.unianova.eu/ossi.poikonen.htm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe