Lennon peruminen

Apua!!!

Varattiin lennot isommalla porukalla ja nyt yksi ei pääse lähtemään. Yritin selvitellä perumista, mutta en ainakaan vielä löytänyt tietoa. Näyttää vaihto onnistuvan, mutta ei peruminen.

Onko muilla kokemuksia Ryanairin lennon perumisesta???

5

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raikunriski

Ei ole kokemusta mutta käsittääkseni rahoja ei palauteta joten mitä sitä lentoa sitten tarvitsee edes perua?
      Sivuilta löytyy varmasti ehdot (jotka olet hyväksynyt kun matkaa maksoit).

• 9+20

Lentoa ei voi perua, eikä rahoja saa takaisin.

• 12+7

Ryanairin liput ovat joustavampia kuin esimerkiksi finnairin perusliput (kaikki ryanairin lennot ovat vaihtokelpoisia), mutta peruutuskelpoisia ne eivät ole. Osan lipun hinnasta teoriassa voi saada takaisin, mutta käytännössä todennäköisesti ei.

http://www.ryanair.com/en/questions/can-i-cancel-my-reservation-before-travel-and-do-i-need-to-notify-ryanair-if-i-am-not-travelling

Ryanair flights are fully changeable but cannot be cancelled. Passengers are therefore not required to notify us if they are unable to travel on their booked flights. Passengers who do not use their outbound flight may use their return flight. Ryanair flight dates/times/routes can be changed up to 4 hours before the flight departure time via the Manage My Booking section of the website. Name changes may be made up to 4 hours before to the outbound flight.

If you do not use your booked flight the air fare, fees and charges are non-refundable but you may apply in writing within one month of the date of original travel for the refund of the Government Tax paid. Government tax refunds are subject to an administration fee. click here for fee details. If the refund amount is less than the applicable administration fee, no refund will be made.

• Säästöpaketti33

Yleensä Ryanairin lennot ovat niin halpoja, että vähiten stressaavaa on maksaa se muutama kymppi, vaikka ei matkaan pääsisikään lähtemään.

• ryanair66

Itse kerran jouduin olemaan käyttämättä yhden lennon Saksasta Suomeen ja ihan kiltisti otin vajaa 100e takkiin mitään selvittämättä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe