koneeni ei aukaise google ghromea eikä anna ladata sitä

tiedoton93

.. enään kun olen poistanut latauksen. Koneeni ei anna myöskään ladata muitakaan selaimia, kuten Operaa. Mistä moinen voisi johtua?

13

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tapahtuu jos yrität ladata näitä? Ja miltä sivuilta?

      • tiedoton93

        Kun olen koittanut ladata google chromea internet explorelilla google.com:in sivuilta ( siellä lukee asenna google selain ) Niin se aloittaa latauksen ja lataus kestää ja kestää ja kestää ja alkaa aina vaan alusta. Eikä sitten lataa selainta ikinä. Muutenkin koneeni takkuaa, eikä pyöritä nettiä niin kuin pitäisi.. Missäköhän syy?


      • tiedoton93
        tiedoton93 kirjoitti:

        Kun olen koittanut ladata google chromea internet explorelilla google.com:in sivuilta ( siellä lukee asenna google selain ) Niin se aloittaa latauksen ja lataus kestää ja kestää ja kestää ja alkaa aina vaan alusta. Eikä sitten lataa selainta ikinä. Muutenkin koneeni takkuaa, eikä pyöritä nettiä niin kuin pitäisi.. Missäköhän syy?

        niin ja operaa olen koittanut ladata http://www.opera.com/fi sivulta.. sama homma muuten mutta jossain vaiheessa ilmoittaa, ettei lataus onnistunut.


      • tiedoton93
        tiedoton93 kirjoitti:

        niin ja operaa olen koittanut ladata http://www.opera.com/fi sivulta.. sama homma muuten mutta jossain vaiheessa ilmoittaa, ettei lataus onnistunut.

        Ensin tulee että lataus keskeytettiin, haluatko jatkaa? ja sen jälkeen --> Opera_20.0.1387.82_setup.exe: alekirjoitus on viallinen tai ei kelpaa jne .


      • tiedoton93 kirjoitti:

        Ensin tulee että lataus keskeytettiin, haluatko jatkaa? ja sen jälkeen --> Opera_20.0.1387.82_setup.exe: alekirjoitus on viallinen tai ei kelpaa jne .

        Kokeile ottaa virustorjuntaohjelma väliaikaisesti pois käytöstä.


    • chrome vaan kuoli

      Mulla kävi vähän aikaa sitten samalla tavalla, kun läppäri oli muutaman viikon heikon yhteyden takana.. niin Chrome vaan kuoli pois ihan niin kuin sulla. Kun sain kunnon yhteyden ja windowsin automaattiset päivitykset niin Chromekin asentui sitten nikottelematta uudestaan. Voisko sulla olla kyse jostain saman tyyppisestä jutusta?

    • 113366

      Onko sinulla Avast-virustorjunta, kaverilla luultavasti just tuo estää asennuksen.

    • 13/15

      ... juurikin, yhteysongelma. Selaimien asennuksia/asetuksia, setup, ei viedä lopuun yhteydenpätkiessä.

    • tiedoton93

      Kiitos kaikille vastauksista.. Kokeilen ladata ilman avast virustorjuntaohjelmaa :)

    • tiedoton93

      Voisiko kannettavani wifin vastaanottimessa olla jotain vikaa?

    • Jos koneella pääsee nettiin sen kautta hyvin niin tuskin on vikaa.

    • tiedoton93

      Joo ratkaisu oli avastin Virustorjuntaohjelma. Kun poistin sen käytöstä latauksen ajaksi niin johan pelitti. Kiitos teille kun neuvoitte :) !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe