Äääks, tuntuu niin tyhmältä..
yritin tänään ostaa flyhin kautta lentolippuja NYCiin, löysin momondon kautta halvan suoran lennon. Varasin lipun nimelläni ja sain sähköpostiini ns ilmoituksen että lippu on varattuna tänään klo 23:59 saakka. Noin klo 14:00 päivällä aloin maksamaan lippua, näppäilin luottokorttini tiedot ja jostain syystä sivusto latasi hetken ja sitten yhtäkkiä nakkasi minut uudestaan tilaan missä valitsen maksutavan. No näppäilin kortin tiedot uudelleen ja jäin odottamaan latausta, sama tapahtuu uudelleen, mietin että onkohan mun kortissa vikaa, luottoa pitäisi olla kyllä. Tein tämän vielä kerran ja huolehdin ettei häiriötekijöitä koneella pitäisi olla, ei siinä, taas kävi sama homma. Sitten aloin mennä jo vähän paniikkiin.
kävin katsomassa luottokorttini verkkopankista ja jumalauta sieltähän oli mennyt katevaraus tämän lentolipun verran ja enemmän. Soitin pankkiini ja he sanoivat että joku outo uba on varannut mun kortilta kolme kertaa 10€ n maksun ja sitten American Airlines on yrittänys varata tätä lentolipun summaa mun tililtä neljä kertaa, mutta koska mun luotolla ei ole niin paljon katetta niin se on onnistunut varaamaan vain tämän yhden lentolipun verran.
eli nyt mun luottokortilta on katevarauksissa kolme jotain ihmeellistä 10€n maksua sekä Yks American Airlinesin menopaluu lentolippu jenkkeihin, eikä ole pieni raha kyseessä.
yritin soittaa useamman kerran tonne flyhin asiakaspalveluun ja sanoivat että maksu ei onnistunut ja että katevaraus palautuu automaattisesti mutta siihen voi mennä kolme viikkoa ja että mun "varaus" on peruttu.
mua niin huolettaa että Tää on joku huijaus.. Onko muilla kokemuksia tästä FlyHista? En tiedä mitä tekisin? Harmittaa se, että olimme ystäväni kanssa ostamassa samaan aikaan lähteviin koneisiin liput ja nyt ystäväni kerkesi ostamaan omansa ja minulla ei ole enää varaa maksaa uutta lippua ennen kuin saan katevarauksen takaisin..
ei ikinä pitäisi luottaa näihin, joku jippohan siinä vissiin on jos haluaa halvalla ei mitään.
:(
flyHi.fi huono kokemus
4
401
Vastaukset
- maalaisjärkeä
Ostakaa AINA vain lentoyhtiöiltä suoraan. Ilmaisia lounaita ei ole.
Useimmat halpamyyjät etsivät lentohintoja tietokannoista, tiputtavat niiden hintaa kympillä, jotta se on halvempi tarjous kuin lentoyhtiöllä ja sitten laittavat 50e kuluja päälle. Jos mokaat missä tahansa, laskuttavat satasia palvelurahana. Sillä ne elävät.
Lentoyhtiöltä kun ostaa lippunsa suoraan, lentoyhtiö palvelee peruutus- ja rerouting--tilanteissa lipun myyjänä. Jos lippu on ostettu kolmannelta osapuolelta, sillä olisi useimmiten velvollisuus hoitaa ilmoitukset lentoaikojen muutoksista ja peruutuksista. Hoitavatko ne sen? No eivät. - 17+9
Kannattaa aina katsoa myös jälleenmyyjät. Viimeisin ostamani finnairin lento LHR-TMP-LHR Finnairilla £177 4.50, Travellinkillä €167,- (kuluineen).
Säästö suunnilleen €50,- mikä on suunnnilleen 23% lipun hinnasta.
ja lentoyhtiö ilmoittaa suoraan lentoaikojen muutoksista, check-inistä jne - re-routing (ennen kenttää) ja peruutukset myyjältä. - Anonyymi
Halvat lennot - https://search.jetradar.com/?marker=12084¤cy=EUR&locale=sq
Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.- Anonyymi
luusereiden saitti. ja perseaukisten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057