Tein tollasen kamerasetin. Tulossa vielä että näyttää 2h ajalta vanhoja kuvia. joten voi päätellä onko ruuhkia tulossa vai onko ne menny? Tilannetta kytänneenä, päivällä senkun menee läpi. http://ohhoh.net jos kaipaatte jotain lisää infoa tohon niin laittakaa kommenttia perään.
Vaalimaan rajakamera pakkaus
7
868
Vastaukset
- Ydinvoimaa
Kuka sitä nyt tuonne rajan taakse haluaisi.Taidat olla Putinin kaveri vai kuinka ?
- Atomivoima
kuka sinun tyhmiä kommentteja tänne haluaisi.Taidat olla työkkäri penan kaveri?
- työpaikka
Palkatkaa tanet joku Irina vahtaamaan noita kameroita. Hän voi sitten viestillä herätellä kaikki innokkaat rajalle.
- työllistämistuki
Tai ehkä sinut voisi palkata työkkäri pena valtion tuella kun, kaiken"tiedät"rajamuodollisuuksista.
- supertiiviste
Mitähän varten tällä sivulla pyörii nyt tyyppejä, joita ei tunnu kiinnostavan mikään sivun aiheeseen liittyvä asia? Turhaa mölinää vaan tuotetaan. Minua kiinnostaa käydä Viipurissa ja rajanylitys on oleellinen osa reissua.
- Fedja
No semmostahan se joskus on, mutta ei pidä provosoitua. Maailmaan mahtuu mökää.
On niitä huonompiakin harrastuksia kuin Venäjän matkailu.
- ÄÖ 2
Hei "ydinvoimaa" käytkö ostamassa mulle purkin raidallista maalia ja irtokipinöitä paperipussissa.Saat tonnin niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232