Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina. Minä olen Mika, suuri Sika. Porsas jo raateli tyhmän.
Sinä olet pelle. Ihmissika haistaa pelkosi ja nöyryyttää sinua. Alistu vaan sinä tyhmä. Sinulla ei ole kapasiteettia. Minulla on.
Heh heh kun naurattaa tyhmyytesi. Legendaarisen "naureskelijan" sanoin ei voi muuta kuin todeta, jotta ei voi muuta kuin naureskella.
Ihmisporsas raatelijana
7
305
Vastaukset
- Kyllä taas on
lanttutohtorilla kohta hommia ...
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, oletkos susipelkuri?
Totean vielä, jotta meilläpäin susipelkureita halveksitaan. Jo pikkulapsille opetetaan sylkeä tuommosen raukan naamalle. Mitä enemmän räkää, sen perempi. Hyi kun hävettää tämä Suomen maaseutu ja eritoten aslakit.
- Jagdpanther
Susianalyytikko kirjoitti:
Totean vielä, jotta meilläpäin susipelkureita halveksitaan. Jo pikkulapsille opetetaan sylkeä tuommosen raukan naamalle. Mitä enemmän räkää, sen perempi. Hyi kun hävettää tämä Suomen maaseutu ja eritoten aslakit.
"Teilläpäin"? Onko sulla pahaki kompleksi ku oot alkanu puhumaan ittestäs kolmannessa persoonassa ku Caesar aikanaan :D
Jagdpanther kirjoitti:
"Teilläpäin"? Onko sulla pahaki kompleksi ku oot alkanu puhumaan ittestäs kolmannessa persoonassa ku Caesar aikanaan :D
Heh heh, kompleksiluvuista sinä apina et älyä yhtään mitään, minä älyän. Olenhan matemaatikko. Persoonistakin olen aika hyvin hajulla. Siitähän on jo todisteena luomani matemaattispsykologinen Susianalyysi. Niin että nuole pelle vaan haavojasi ja itkeä tuherra surkeuttasi.
- Njeehheh
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, kompleksiluvuista sinä apina et älyä yhtään mitään, minä älyän. Olenhan matemaatikko. Persoonistakin olen aika hyvin hajulla. Siitähän on jo todisteena luomani matemaattispsykologinen Susianalyysi. Niin että nuole pelle vaan haavojasi ja itkeä tuherra surkeuttasi.
Heh heh.. Ärsyddääkö? Heh heh... Eläpä muksi taas eukkoosi vaikka kuinka viduddas.. Heh heh..
- tuttua vinkua
Mi... Si..., eli M.c... S.o...
Heh ja heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381