Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina. Minä olen Mika, suuri Sika. Porsas jo raateli tyhmän.
Sinä olet pelle. Ihmissika haistaa pelkosi ja nöyryyttää sinua. Alistu vaan sinä tyhmä. Sinulla ei ole kapasiteettia. Minulla on.
Heh heh kun naurattaa tyhmyytesi. Legendaarisen "naureskelijan" sanoin ei voi muuta kuin todeta, jotta ei voi muuta kuin naureskella.
Ihmisporsas raatelijana
7
182
Vastaukset
- Kyllä taas on
lanttutohtorilla kohta hommia ...
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, oletkos susipelkuri?
Totean vielä, jotta meilläpäin susipelkureita halveksitaan. Jo pikkulapsille opetetaan sylkeä tuommosen raukan naamalle. Mitä enemmän räkää, sen perempi. Hyi kun hävettää tämä Suomen maaseutu ja eritoten aslakit.
- Jagdpanther
Totean vielä, jotta meilläpäin susipelkureita halveksitaan. Jo pikkulapsille opetetaan sylkeä tuommosen raukan naamalle. Mitä enemmän räkää, sen perempi. Hyi kun hävettää tämä Suomen maaseutu ja eritoten aslakit.
"Teilläpäin"? Onko sulla pahaki kompleksi ku oot alkanu puhumaan ittestäs kolmannessa persoonassa ku Caesar aikanaan :D
Jagdpanther kirjoitti:
"Teilläpäin"? Onko sulla pahaki kompleksi ku oot alkanu puhumaan ittestäs kolmannessa persoonassa ku Caesar aikanaan :D
Heh heh, kompleksiluvuista sinä apina et älyä yhtään mitään, minä älyän. Olenhan matemaatikko. Persoonistakin olen aika hyvin hajulla. Siitähän on jo todisteena luomani matemaattispsykologinen Susianalyysi. Niin että nuole pelle vaan haavojasi ja itkeä tuherra surkeuttasi.
- Njeehheh
Heh heh, kompleksiluvuista sinä apina et älyä yhtään mitään, minä älyän. Olenhan matemaatikko. Persoonistakin olen aika hyvin hajulla. Siitähän on jo todisteena luomani matemaattispsykologinen Susianalyysi. Niin että nuole pelle vaan haavojasi ja itkeä tuherra surkeuttasi.
Heh heh.. Ärsyddääkö? Heh heh... Eläpä muksi taas eukkoosi vaikka kuinka viduddas.. Heh heh..
- tuttua vinkua
Mi... Si..., eli M.c... S.o...
Heh ja heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108