Heippa!
Olen muodokas lävistetty 25-vuotias nainen. Myyn kostuttamia pikkuhousuja. Pyynnöstäsi voin tyydyttää itseni niihin ja antaa mahlan valua. Useammankin kerran jos haluat, olen hyvin kiimainen ;) Pikkupöksyistä pyydän 30e päivältä ja 10e lisämaksu aina lisäpäivältä. Eroottisia kuviakin pyynnöstä ja hinnasta sovitaan erikseen..
Otan toiveita myös vastaan.. ;) Ota siis rohkeasti yhteyttä ja ehdota!
Vain postitus. Luotettavaa kaupankäyntiä ja odotan sitä myös sinulta ;)
Hinta: 30
Yhteystiedot: [email protected]
O: Myydään Lävistetyn kiimaisen naisen pikkuhousuja juuri sinulle!
14
801
Vastaukset
- pikku kurkku
Hyi saatana! paljo sä vittu painat???
- huhhuh, jotai rajaa
Juu, EI kiitos...yöks!
- Ei ikinä
Tosi läski,kyllä hiki haisee yök!
- kiva t sulle
Tukevatkin ovat kauniita !
- Tuoksutellen
Paljon jos ostan omaksi. En tykkää vuokrata kun tuoksu vain paranee ajan kanssa ja vuokra hinta tulee aika kalliiksi 3670euroo/vuosi.
- voi urpot
Nätti ja muodokas on kuvassa. Voisin vannoa että 2 satasta kädessä vonkaisitte sisäänpääsyyn, ai niin teiltä puuttuu se raha mutta vittuilla tietty voi ilmaseksi.
- 18+9
Aika pullukka. Kannattais alkaa laihikselle. Sitten uusi ilmoitus.
- Sillipurkki
Vinkiksi Kun pöksyt laittaa pesemättömään sillipurkkiin niin tuoksut säilyy useita vuosia ja paranee vain vuosien varrella. Kannattaa kokeilla itsellä useita sillipurkkeja jemmassa. Arvatkaa vain mitä sisältää nam nam.
- 18+9 äiti
Poika pois täältä sivulta, äitisi häpeää sinua.
Wau! Olet tosi upea nainen!
- jou jou
Itsellä ollu laihoja ja tukevia naisia ja nyt tukevamman kanssa jopa kihliossa enk ävaihtais häntä mihinkään!
Että ettikä äte vaan sit ämissiä aj jääkää ilman...niin mitä? - ---------
Miten lävistykset liittyvät pikkuhousuihin?
- Naapurisi....
Sanna H on ilmiselvästi kuvassa ja täällä uudellamalla asustaa.... ;)
- Olaf
Ei tietääkseni täällä saa myydä ns. "seksiä", vai mitä tää on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662179
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152166- 1091652
- 1321593
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 911156
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832