Onko kellään kokemusta,onko parempi kuin 682?
beretta 692
2
2205
Vastaukset
- vanhassa vara paremp
Huomattavasti huonompi painotukseltaan ja tätä kautta myös liikkuvuudeltaan 682.ssa kaikki kuluvat osat vaihdettavissa ainakin vanhemissa malleissa erittäin varmatoiminen ei samalaisia ongelmia piipun vaihtajan kanssa kuin 692.ssa.
- berettafani
uudessa 692:ssa painotus säädettävissä joten kuinka paljon huonompi se todella on?? 692:ssa myös piippu parempi, ampuu huomattavasti paremman kuvion kuin aikaisempi 682 vaikkei huono missään nimessä sekään ollut. patruunat kannattaa silti etsiä jokaisen kokeilemalla ja pahviin ampumalla juuri omaan aseeseen sopivat... 682gold e mallissa oli joitakin laatuongelmia viimemetreillä mutta puhutaan toki suurista tuotantomääristäkin, vaikea sanoa sitten oliko huono laadultaan, tuskin... kuluvat osat on vaihdettavissa siinä missä ennenkin mutta edellisen vastaajan kanssa olen samaa mieltä että vanhat beretan mallit on kuuluisia kestävyydestään. käyttökokemuksia uudesta 692 mallista on niihin verrattuna vielä niin vähän että on vaikea rinnastaa vanhoja "isältä-pojalle" malleja uusiin. tasapaino on uudessa mallissa hienosti saranatapilla vakionakin mutta säädettävissä siitä maun mukaan. viimekädessä jokainen tekee päätöksen itse mikä omaan käteen sopii. erilainen se käteen on kuin vanha 682 mutta itse olen kyseiseen aseeseen varsin tyytyväinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803