Onko kellään kokemusta,onko parempi kuin 682?
beretta 692
2
1983
Vastaukset
- vanhassa vara paremp
Huomattavasti huonompi painotukseltaan ja tätä kautta myös liikkuvuudeltaan 682.ssa kaikki kuluvat osat vaihdettavissa ainakin vanhemissa malleissa erittäin varmatoiminen ei samalaisia ongelmia piipun vaihtajan kanssa kuin 692.ssa.
- berettafani
uudessa 692:ssa painotus säädettävissä joten kuinka paljon huonompi se todella on?? 692:ssa myös piippu parempi, ampuu huomattavasti paremman kuvion kuin aikaisempi 682 vaikkei huono missään nimessä sekään ollut. patruunat kannattaa silti etsiä jokaisen kokeilemalla ja pahviin ampumalla juuri omaan aseeseen sopivat... 682gold e mallissa oli joitakin laatuongelmia viimemetreillä mutta puhutaan toki suurista tuotantomääristäkin, vaikea sanoa sitten oliko huono laadultaan, tuskin... kuluvat osat on vaihdettavissa siinä missä ennenkin mutta edellisen vastaajan kanssa olen samaa mieltä että vanhat beretan mallit on kuuluisia kestävyydestään. käyttökokemuksia uudesta 692 mallista on niihin verrattuna vielä niin vähän että on vaikea rinnastaa vanhoja "isältä-pojalle" malleja uusiin. tasapaino on uudessa mallissa hienosti saranatapilla vakionakin mutta säädettävissä siitä maun mukaan. viimekädessä jokainen tekee päätöksen itse mikä omaan käteen sopii. erilainen se käteen on kuin vanha 682 mutta itse olen kyseiseen aseeseen varsin tyytyväinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713468
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851486Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251239- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85761- 62745