Siiliö hävinnyt?

siiliötä ei ole näky

Missä se tyyppi ny on?

27

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen itse miettinyt samaa asiaa... Onko netistä löytynyt parempaa tekemistä vai kokeita koulussa? Toivottavasti ilmaantuisi viimeistään kesällä...

    • Tiberius de Auditore

      Häntä ei ole näkynyt 9.3.2014 jälkeen. Epäilen, että hänellä on laitteistossa vikaa, joten hän ei pääse internettiin. Tosin hänellä voi myös olla kiire tai sitten hän vain lopetti täällä käymisen, mutta hän varmaan kertoisi siitä. Voihan hän olla myös kuollut, mutta sitä pidän äärimmäisen epätodennäköisenä. Roolipelissä on ollut aivan liian hiljaista hänen lähdettyä, joten jäin kaipaamaan. Toivottavasti hän tulee takaisin mahdollisimman pian.

      • Hmm... Muillakin taitaa olla kiireitä. Jokutyyppi, HeKeKee ja Korppikin ovat jossain maailmalla. Meillä oli tänään kemian valtakunnallinen, jos Jokutyyppi luki siihen... Se kyllä vaikuttaa niin nerolta, että pärjäisi lukemattakin.

        Alice Dollykin on kadonnut. Samoin Simo Kurki ja muutama muu. Kiireitä vai teknisiä ongelmia? Olikos se viikko sitten, kun Pulinat oli niin kuollut paikka, ettei viikonlopun aikana tullut kuin pari viestä?


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Hmm... Muillakin taitaa olla kiireitä. Jokutyyppi, HeKeKee ja Korppikin ovat jossain maailmalla. Meillä oli tänään kemian valtakunnallinen, jos Jokutyyppi luki siihen... Se kyllä vaikuttaa niin nerolta, että pärjäisi lukemattakin.

        Alice Dollykin on kadonnut. Samoin Simo Kurki ja muutama muu. Kiireitä vai teknisiä ongelmia? Olikos se viikko sitten, kun Pulinat oli niin kuollut paikka, ettei viikonlopun aikana tullut kuin pari viestä?

        Yllättävän kuollutta. Ja minä tietenkin vietän täällä mahdollisesti jopa tunteja päivässä. Tosin olen taas alkanut tehdä muutakin, sillä ei tätä puolikuollutta palstaa jaksa seurata koko ajan. Ollaanko me lähes ainoita ihmisiä täällä pulinoissa nykyään?


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Yllättävän kuollutta. Ja minä tietenkin vietän täällä mahdollisesti jopa tunteja päivässä. Tosin olen taas alkanut tehdä muutakin, sillä ei tätä puolikuollutta palstaa jaksa seurata koko ajan. Ollaanko me lähes ainoita ihmisiä täällä pulinoissa nykyään?

        Monia tunteja? Sinäkin? Veit sanani, toveri. *olalle taputusta*

        Toverista tuli mieleen... Missäs Trotski?


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Monia tunteja? Sinäkin? Veit sanani, toveri. *olalle taputusta*

        Toverista tuli mieleen... Missäs Trotski?

        Tässähän mie. Eipä tosiaan innosta lähettää viestejä, kun täällä ei ole ketään muita. Mutta joo, ihtekin vietän täällä vähintään tunnin päivässä. Vähemmän nykyisin, mutta kesällä enemmän. Pitäisi laskea joskus.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Tässähän mie. Eipä tosiaan innosta lähettää viestejä, kun täällä ei ole ketään muita. Mutta joo, ihtekin vietän täällä vähintään tunnin päivässä. Vähemmän nykyisin, mutta kesällä enemmän. Pitäisi laskea joskus.

        Hyvä että olet tallessa. :)


    • Tuo on totta, siiliötä ei kyllä ole näkynyt :/

    • Niin, toivotaan, että tulee. Eihän nyt tietenkään ole pakko olla täällä, mutta olisihan se ihan mukavaa. :)

    • ateisti pappi

      Voi teitä raukkoja! Onko rakas pikku joukkonne hajoamassa? Voi että, ihan pissat tulee housuun kun nauran teille. Liittykää joukkooni ja tuhotkaamme suolisto lopullisesti.

      • ?


      • ateisti pappi
        veh kirjoitti:

        ?

        Olen vienyt jo muutaman joukostanne.


      • HeKeKeKe
        ateisti pappi kirjoitti:

        Olen vienyt jo muutaman joukostanne.

        En mä kuollut ole, mutta koska käyn täällä kännykällä ja tuli tämä päivityskin niin viestien laittaminen on vaivalloista.


    • ateisti pappi// Joukkomme ei lannistu koskaan!

      • ateisti pappi

        Missä joukkonne sitten on? En näe suurintakaan osaa.


      • ateisti pappi kirjoitti:

        Missä joukkonne sitten on? En näe suurintakaan osaa.

        Täällä on nyt ollut veh, Tiberius, HeKeKee, Trotskilainen ja nappula. Muut ovat jossain. Ja mites ajattelit kukistaa suoliston?


      • ateisti pappi
        kurpizza kirjoitti:

        Täällä on nyt ollut veh, Tiberius, HeKeKee, Trotskilainen ja nappula. Muut ovat jossain. Ja mites ajattelit kukistaa suoliston?

        Niin, muut ovat kukistettu.


      • Eräs trotskilainen
        ateisti pappi kirjoitti:

        Niin, muut ovat kukistettu.

        Kyllä hyö vielä kesän tullen palaavat... Älä luulekaan voittaneesi, ethän edes liene karkoittanut yhtäkään meistä!


      • ateisti pappi kirjoitti:

        Niin, muut ovat kukistettu.

        Ei minua ole kukistettu. Olen täällä nykyään vain harvemmin, koska netti toimii todella huonosti. Ja tuskin sinä ketään muutakaan vakkaria päihittäisit...


    • Ilmoittaudun läsnäolijaksi, mutta en vain jaksa aina kirjoittaa tänne. :D

    • (Kirjoitin suurimman osan tästä kahdesti)

      MINENNOOKUALLUNNA!!!

      Lähes kolmiviikkoiselle poissaololleni on muutamakin syy. Ensimmäiset nelisen päivää kärsin jostain influenssan tapaisesta. Sitten ajattelin testata, kuinka kauan menee, että poissaoloni huomataan kunnolla. Sitten huomasin, että vietän vähemmän aikaa koneella, kun en ole suolistossa. Sitten tuli tällä viikolla vielä kauniit ilmatkin ja oikeastaan eilinen ja edellinen päivä menivät kouluun, läksyihin ja MKGamerr-nimisen YouTube-käyttäjän Creepypastavideoiden katseluun. Nyt ajattelin, että kun minua alettiin kaivata ja tuo "ateisti pappi" tuli tänne ilkkumaan, että on lähes velvollisuus tulla takaisin.

      -Siiliö-

      • nelothin vihaaja

        Hahhahaa, oon vitun onnellinen ku sitä neloth-friikkipaskaa ei muista kukaan! Jätkähän on ihan vitun homo assburgeri. Varmaa nytki vetää käteen kotona tai siis sillä varmaa on nii pieni ettei se onnistu. Vittu mikä luuseri oikeesti


    • Mitä vikaa nelothissa muka on?

      • nelothin vihaaja

        No sehän on ihan vitun kusipää myönnä että sinäkin olet samaa mieltä


    • Joo paitsi että en ole samaa mieltä. Perustele väittämääsi tai kerro edes, miksi et pidä hänestä. Tohon ei voi edes voi tehdä järkevää vastaväitettä, kun omakin argumenttisi on olematon ja keskustelu uhkaa muuttua juupas-eipäs-paskaksi.

    • Eräs trotskilainen

      Entä missä on Suwastika?

    • mie möhisen täällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe