Saan kuukauden pääst hammasraudat ylähampaisiin sekä alahampaiden oikealle puolelle kolmosesta seiskaan. Oon täs miettinyt minkä väriset raudat ottaisin sillä harmaa ja valkoinen ovat mielestäni huonot värit sillä ne ovat huonosti nähtävis ja sit kaikki kysyy mitä sul on hampais, sil niit ei näe kunnol mutta ne vähän näkyy kuitenkin.
voisin ottaa ylähampaisiin joka toisen kuminauhan vihreellä, joka toisen oranssil. Alahampaisiin vaikka sinisel.
Voisitte ehdottaa jotain värivaihtoehtoja. En tiiä mitkä sopis mulle.Sininen, oranssi, punainen tai vihreä sopis mulle. Mul on ruskeat hiukset - ja silmät, pituutta noin 163cm.
Hammasrautojen värivalinnassa ongelma
14
5250
Vastaukset
- tyttö 12w
Joo liittyyki murrosikään tosi paljo. Ja hanki vaik paskan väriset nii ei oo valinta ongelmii. Ja kiitti nauruist:D
- tyttö 12w
Joo liittyyki murrosikään tosi paljo. Ja hanki vaik paskan väriset nii ei oo valinta ongelmii. Ja kiitti nauruist:D
- Anonyymi
Hei! Raudat ei liity mitenkään murrosikään (itse sain ne 10v.) Ja jos ei ole muuta sanottavaa niin ei tarvitse kommentoida. Älä puutu asioihin mistä et tiedä😠
- hamsu33
Moi ! Itse käytin mustaa ja valkoista, ne olivat minusta kivoja :)
- hamsu33
Voisit käyttää vaikka oransseja, mutta oranssi ei kyl ehkä sovi vihreen kanssa ;)
- öö oot outo...
Siis et oo tosissas! Kysyt täällä että minkäväriset hammasraudat otat?! :D mikset kysy joltain tutultas tai jtn oikeesti LOL! xD
- Anonyymi
moi,itelläni on hammasraudat ylähampaissani ja olen käyttänyt kaikkia värejä paitsi ruskeaa,mustaa,vihreää tai pinkkiä mutta seuraavaksi otan pinkit ja hammasrautojen värillä ei ole väliä sillä ne näyttää muutenkin kivalta ihansama minkä väriset otat en tiedä auttoiko tämä yhtään mutta toivottavasti tuli ees jotain mieleen.
- Anonyymi
Sattuuko hmmasrautojen laittaminen??? Saan ylihuomenna raudat. Haluaisin tietää. ☺️ Ja muuten suosittelen tummansinistä tai vaaleenvihreetä. :)
- Anonyymi
Ei kannata olla huolissaan. Sattuu aina tietty vähän mutta olen itse jo tottunut siihen
- Anonyymi
Ola
- Anonyymi
kiva kun saat hammasraudat ne on söpöt
- Anonyymi
Mäki saan joulu kuus mietin et otan pinkit tai liilat
- Anonyymi
Kokeile vaalean sinistä se on tosi cool
- Anonyymi
Mulla on ollut kahdet eri siniset ja liilat hammasraudat. Nyt en tiiä minkä väriset otan?🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015