Hammasrautojen värivalinnassa ongelma

Poika 13 v

Saan kuukauden pääst hammasraudat ylähampaisiin sekä alahampaiden oikealle puolelle kolmosesta seiskaan. Oon täs miettinyt minkä väriset raudat ottaisin sillä harmaa ja valkoinen ovat mielestäni huonot värit sillä ne ovat huonosti nähtävis ja sit kaikki kysyy mitä sul on hampais, sil niit ei näe kunnol mutta ne vähän näkyy kuitenkin.
voisin ottaa ylähampaisiin joka toisen kuminauhan vihreellä, joka toisen oranssil. Alahampaisiin vaikka sinisel.
Voisitte ehdottaa jotain värivaihtoehtoja. En tiiä mitkä sopis mulle.Sininen, oranssi, punainen tai vihreä sopis mulle. Mul on ruskeat hiukset - ja silmät, pituutta noin 163cm.

14

5997

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 12w

Joo liittyyki murrosikään tosi paljo. Ja hanki vaik paskan väriset nii ei oo valinta ongelmii. Ja kiitti nauruist:D

• tyttö 12w

Joo liittyyki murrosikään tosi paljo. Ja hanki vaik paskan väriset nii ei oo valinta ongelmii. Ja kiitti nauruist:D

• Anonyymi

Hei! Raudat ei liity mitenkään murrosikään (itse sain ne 10v.) Ja jos ei ole muuta sanottavaa niin ei tarvitse kommentoida. Älä puutu asioihin mistä et tiedä😠

• hamsu33

Moi ! Itse käytin mustaa ja valkoista, ne olivat minusta kivoja :)

• hamsu33

Voisit käyttää vaikka oransseja, mutta oranssi ei kyl ehkä sovi vihreen kanssa ;)

• öö oot outo...

Siis et oo tosissas! Kysyt täällä että minkäväriset hammasraudat otat?! :D mikset kysy joltain tutultas tai jtn oikeesti LOL! xD

• Anonyymi

moi,itelläni on hammasraudat ylähampaissani ja olen käyttänyt kaikkia värejä paitsi ruskeaa,mustaa,vihreää tai pinkkiä mutta seuraavaksi otan pinkit ja hammasrautojen värillä ei ole väliä sillä ne näyttää muutenkin kivalta ihansama minkä väriset otat en tiedä auttoiko tämä yhtään mutta toivottavasti tuli ees jotain mieleen.

• Anonyymi

Sattuuko hmmasrautojen laittaminen??? Saan ylihuomenna raudat. Haluaisin tietää. ☺️ Ja muuten suosittelen tummansinistä tai vaaleenvihreetä. :)

• Anonyymi

Ei kannata olla huolissaan. Sattuu aina tietty vähän mutta olen itse jo tottunut siihen

• Anonyymi

Ola

• Anonyymi

kiva kun saat hammasraudat ne on söpöt

• Anonyymi

Mäki saan joulu kuus mietin et otan pinkit tai liilat

• Anonyymi

Kokeile vaalean sinistä se on tosi cool

• Anonyymi

Mulla on ollut kahdet eri siniset ja liilat hammasraudat. Nyt en tiiä minkä väriset otan?🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      450
      1975
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      153
      1280
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1183
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      71
      1163
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1147
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      180
      1048
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      54
      729
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      674
    Aihe