Itse pelasin äsken Unibetilla omaha no limit turnausta. Pöydässä oli AKJT ja joku viides kortti, ja kädessäni oli Q kolme muuta roskaa. Eli mulla pitäisi olla suora? Ainakin näin jonkun vuoden kokemuksella uskaltaisin väittää..? Ohjelma kertoi ennen panostamista, että minulla on kasipari. Mietein hetken että mitä kettua....
..tarkistin että kyllä se suora on ja latasin all in ja hävisin, koska minulla oli muka 8pari.
???? onneks ei ollut iso turnaus, eikä paljoa kiinni, mutta ketuttaahan se kuitenkin..
Toi uus ohjelma muutenkin unibetilla on jotenkin tosi hidas ja ärsyttävä.
Omaha/Unibet/virhe?
7
149
Vastaukset
> Eli mulla pitäisi olla suora?
No ei pitäisi. Kun sinun pitää ompussa käyttää kaksi korttia omasta kädestäsi ja kolme pöydästä. Q roska ei muutenkaan ole käsi jolla kannattaisi hirveästi pelata.
Kokemusta ei näemmä mitata vuosissa.- höpönlöpö
nää on näitä ja seuraavaks rigged itkua
- Omppuantti
Neljän kortin Omahassa käytetään neljästä käsikortista AINA kaksi korttia ja pöydästä kolme. Viiden kortin omahassa käytetään viidestä käsikortista aina kaksi korttia ja kolme pöydästä. Simppeliä kun vain muistaa.
- pate200
Oikein, PAITSI jos pöydässä on neljän suora niin saa ompussakin käyttää yhtä käsikorttia. Esim pöytä TQKA ja sulla kädessä 55J7, tällöin sinulla on suora.
- totta on
Näin on, tuo neljän suora ja yhden käsikortin käyttö on sääntö joka kannattaa aloittelijana ikostaa tiukasi muistiin! Eli komppaan patea.
- Höpöhpö
Unibetin uusi pokerialusta on aikamoista algojen spaghettia, välillä tulee sellaisia oho-ohi-vetoja nutseilla turnissa ja tyyliin sama pelaaja ja useita putkeen et oksat pois.
Yksi kaveri dominoi ilman taitoa ja huonoimmalla lähtökädellä :)
Tais tulla takkiin hiljattain.
Siellä onkin sellainen turnaus kuin double trouble. Jos on ryssinyt kymppejä edellisellä viikolla niin saa mahdollisuuden voittaa takaisin.
Ylipäätään siellä voi heittää todennäköisyydet romukoppaan, itsehän Unibet sanoo et ovat tehneet pokerista hauskaa ja huonommatkin pelaajat voi voittaa!- unibettiä
joo,tosi hauskaa on unibet pokerista tehny,todellakin voi heittää todennäköisyydet roskiin,nyt itsekin viimoisesta reilusta 50 kädestä jossa oon ollu reilu suosikki oon hävinny 45 kertaa,, mm 4 kertaa naulat vs roskat, ,isompi pari vs pienempi pari 8 kertaa ja a isompi kikkeri vs a pienempi kikkeri useita kertoja sun muuta vastaavaa,alkaa se tosiaankin jossain vaiheessa tekemään pokerista aika ikävää ajanvietettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108