Omaha/Unibet/virhe?

omamahahaha

Itse pelasin äsken Unibetilla omaha no limit turnausta. Pöydässä oli AKJT ja joku viides kortti, ja kädessäni oli Q kolme muuta roskaa. Eli mulla pitäisi olla suora? Ainakin näin jonkun vuoden kokemuksella uskaltaisin väittää..? Ohjelma kertoi ennen panostamista, että minulla on kasipari. Mietein hetken että mitä kettua....
..tarkistin että kyllä se suora on ja latasin all in ja hävisin, koska minulla oli muka 8pari.
???? onneks ei ollut iso turnaus, eikä paljoa kiinni, mutta ketuttaahan se kuitenkin..

Toi uus ohjelma muutenkin unibetilla on jotenkin tosi hidas ja ärsyttävä.

7

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • > Eli mulla pitäisi olla suora?

No ei pitäisi. Kun sinun pitää ompussa käyttää kaksi korttia omasta kädestäsi ja kolme pöydästä. Q roska ei muutenkaan ole käsi jolla kannattaisi hirveästi pelata.

Kokemusta ei näemmä mitata vuosissa.

• höpönlöpö

nää on näitä ja seuraavaks rigged itkua

• Omppuantti

Neljän kortin Omahassa käytetään neljästä käsikortista AINA kaksi korttia ja pöydästä kolme. Viiden kortin omahassa käytetään viidestä käsikortista aina kaksi korttia ja kolme pöydästä. Simppeliä kun vain muistaa.

• pate200

Oikein, PAITSI jos pöydässä on neljän suora niin saa ompussakin käyttää yhtä käsikorttia. Esim pöytä TQKA ja sulla kädessä 55J7, tällöin sinulla on suora.

• totta on

Näin on, tuo neljän suora ja yhden käsikortin käyttö on sääntö joka kannattaa aloittelijana ikostaa tiukasi muistiin! Eli komppaan patea.

• Höpöhpö

Unibetin uusi pokerialusta on aikamoista algojen spaghettia, välillä tulee sellaisia oho-ohi-vetoja nutseilla turnissa ja tyyliin sama pelaaja ja useita putkeen et oksat pois.

Yksi kaveri dominoi ilman taitoa ja huonoimmalla lähtökädellä :)
      Tais tulla takkiin hiljattain.

Siellä onkin sellainen turnaus kuin double trouble. Jos on ryssinyt kymppejä edellisellä viikolla niin saa mahdollisuuden voittaa takaisin.

Ylipäätään siellä voi heittää todennäköisyydet romukoppaan, itsehän Unibet sanoo et ovat tehneet pokerista hauskaa ja huonommatkin pelaajat voi voittaa!

• unibettiä

joo,tosi hauskaa on unibet pokerista tehny,todellakin voi heittää todennäköisyydet roskiin,nyt itsekin viimoisesta reilusta 50 kädestä jossa oon ollu reilu suosikki oon hävinny 45 kertaa,, mm 4 kertaa naulat vs roskat, ,isompi pari vs pienempi pari 8 kertaa ja a isompi kikkeri vs a pienempi kikkeri useita kertoja sun muuta vastaavaa,alkaa se tosiaankin jossain vaiheessa tekemään pokerista aika ikävää ajanvietettä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      65
      2147
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      244
      1402
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1347
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1202
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      360
      1143
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      330
      1108
    Aihe