Iäkäs lähes liikuntakyvytön sairas henkilö Sosiaali- ja terveydenhuollon ammattitaidottoman henkilökunnan armoilla:
Sähkökäyttöinen rullatuoli (itse ei voi työntää) EI
Kuljetuspalvelut EI
Omaishoitajaa tai vastaavaa maksullista apua EI
Passiivinen eutanasia ja/tai heitteille jättö?
3
192
Vastaukset
- .......
Ota yhteyttä johonkin korkeampaan instanssiin. Liitosta ei taida apua hellitä tällaiseen. Voit haastaa päätöksen tehneet oikeuteen, kunnan työntekijöiltä on turha pyytää apua, he pelaavat samaan pussiin.
En juuri nyt tiedä mistä saisit apua, mutta yritän selvittää.- Mitä tämä on?
Syvimmät kiitokseni kannanotostasi. Kunnan työntekijät eivät missään nimessa ole vammaisen ja varsinkaan iäkkään vammaisen asialla, päinvastoin. Tänäänkin eräs kunnan työntekijä sanoi puhelimessa, että jos iäkäs liikuntakyvytön ei pysty itsenäisesti ilman apuvälineitä ulkoilemaan, niin pysyköön sisällä.
- Simo Toini
Mitä tämä on? kirjoitti:
Syvimmät kiitokseni kannanotostasi. Kunnan työntekijät eivät missään nimessa ole vammaisen ja varsinkaan iäkkään vammaisen asialla, päinvastoin. Tänäänkin eräs kunnan työntekijä sanoi puhelimessa, että jos iäkäs liikuntakyvytön ei pysty itsenäisesti ilman apuvälineitä ulkoilemaan, niin pysyköön sisällä.
Nauhoita puhelut, kirjauta paperille nimineen päivineen ja lähetä peruspalveluministerille hyvin perustellun saatteen kera. Saattaa kestää hetken kunnes ottavat yhteyttä. Tein näin äitini takia jolle ei tuppukylä suostunut myöntämään vammaispalvelulain mukaisia kyytejä. Kyydit tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059