NYT SAA RIITTÄÄ! -MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA

legion1

NYT SAA RIITTÄÄ! -MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA
Järjestämme Helsingissä mielenosoituksen perjantaina 25.4.2014, jonka tarkoituksena on tuoda julki kansan tyytymättömyys maan nykyiseen poliittiseen tilaan ja siihen suuntaan, johon se on menossa. Tämä on avoin kutsu kaikille niille ihmisille, jotka kokevat, että hyvinvointivaltiostamme on tullut jotain aivan muuta kuin hyvinvoiva valtio. On tullut aika kertoa päättäjille, että asioihin on tultava muutos. Rahallisen hyödyn tavoittelun ja ihmisten hyvinvoinnin vaalimisen välille on löydettävä tasapaino. Tällä hetkellä vaaka on keikahtanut vahvasti rahallisen hyödyn tavoittelun puoleen.

Mielenosoitus alkaa kello 17 Säätytalolta marssilla, josta jatkamme Aleksanterinkadun ja Mannerheimintien kautta Eduskuntatalon edustalle. Mukanamme kulkee soundi-auto. Junalla paikalle saapuvat tapaavat rautatieasemalla kello 16:15, josta matka jatkuu yhdessä Säätytalolle. Marssin jälkeen tapahtuvan mielenosoituksen suunniteltu kesto on noin kaksi tuntia.

Osallistujat voivat valmistaa itse banderolleja, kylttejä ja lakanoita. Pyrimme pitämään mielenosoituksen ilmapiiriltään yhtenäisenä, väkivallattomana ja jämäkkänä. Yhtenäisyyden pyrimme saavuttamaan pukeutumalla mustaan. Tarkoituksena on ilmoittaa iskulauseiden, musiikin ja hyvän yhteishengen avuin, ettei kaikkea tarvitse tai pidä hyväksyä. Toivomme sitä, ettei mielenosoitukseen osallistuta päihtyneenä. Mielenosoitus on myös poliittisesti sitoutumaton, joten kaikki ovat tervetulleita mukaan.
Mielenosoitusta ei ole järjestämässä mikään yksittäinen aate tai ryhmittymä, vaan ihmiset ihmisille. Nyt on aika näyttää, että porukassa on voimaa, ja että isossa porukassa on enemmän voimaa!

Tervetuloa!

Lisätietoja:
Silja Arhinmäki
045 8616 161
silja.arhinmä[email protected]

0

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
        Ikävä
        60
        6264
      2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
        Ikävä
        100
        3232
      3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
        Oulainen
        25
        2546
      4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
        Ikävä
        21
        2188
      5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
        Suomi24 Blogi ★
        355
        1788
      6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
        Ikävä
        27
        1686
      7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
        Ikävä
        25
        1470
      8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
        Perussuomalaiset
        225
        1403
      9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
        Ikävä
        49
        1382
      10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
        Tunteet
        30
        1341
      Aihe