Ärsyttävä tilanne

Pattitilanne

Kuten otsikko jo kertoo, oon aika hankalassa tilanteessa. Tahtoisin kanin joista olen lukenut paljon ja tiedän mitä niille pitää antaa ruuaksi ja mitä se vaatii eläinlääkärikulut yms. Äiti ei vain suostu. Mutta hänelle kävisi ilmeisesti joten kuten kissa. Äitillä on ollut joskus kissa ja tietäisi ilmeisesti siitä jotakin. Mulla taas ei ole lainkaan mitään tietoa kissoista. Muuta kuin että niillä on terävät kynnet jne. ja tiedän vain yhden kissa rodun ja sekin on persialainen mikä mielestäni ei edes ole hieno...

Mitä siis pitäis tehdä? Suostutellakko äiti vaan jotenkin kaniin vai kissaan???

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattitilanne

Eikö kukaan osaa neuvoa? :c

• Ehdota äitiäsi ottamaan selvää kaneista lemmikkinä, ja sun taas kannattaa tutustua kissoihin. Lisäksi teidän kannattaa miettiä noita muita yleisimpiä pienlemmikkejä, esim. rottia, marsuja, hamstereita, hiiriä, gerbiilejä... että tiedätte mikä eläin on oikeasti sopivin teidän perheeseen.

• Pattitilanne

Meillä on ollutkin jo gerbuja. En niistä oikein pitänyt mutta hoidin niitä kuuliaisesti sen 4 vuotta, minkä ne elivät kun en niitä myydäkkään viitsinyt. Mietin että tahtoisin jonkun vähän haasteellisemman lemmikin eli juurikin sen kanin. Mutta kissakin kuulostaa ihan Ok ajatukselta. Olen nyt niistäkin lukenut ja ihastuin Maine Coon rotuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2019
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      98
      1361
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1141
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      986
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      900
    Aihe