Ollaan perheenä suunnittelemassa syyslomaa lokakuun puolessa välissä Kanarialle. Onko siellä silloin lämmintä/hellettä? ja vilskettä? jostain luin että sesonki olisi vasta alkamassa??
lokakuussa lämmintä kanarialla?
21
527
Vastaukset
- taas menossa
On lämmintä ja vilskettä. Paras aika matkustaa! Ei tarvitse pitkähihaista illallakaan! Ja meressä tarkenee uida.
- KKK.
Vilskettä on tarpeeksi ja ilmat on varmasti hyvät.
Olen siellä itsekin silloin.
- 2903
Missä siellä? Onko arvoisan donluisin mielestä Ingles yhtä kuin Kanaria?
Aloittajalla, lokakuu on usein hyvinkin helteinen, suomalaisia lapsiperheitä on paljon, kun on koulujen syyslomat, talviasukkaat ovat saapuneet eri maista, kaikki palvelut pelaavat, koko koneisto pyörii jo melko täysillä. Vilkkainta taitaa kuitenkin olla vuodenvaihteen ja myöhemmin karnevaalien aikaan.
Kanaria on kanaria,jos olen Inglesissä olen kanarialla,en tarkenna tässä.Käyn yleensä Inglesissä,mutta voin käydä muuallakin ja olen käynytkin.Ei tarvitse tehdä tikusta asiaa.
- 2903
Sorry donluis. Sulla ei ollut mitään muuta sanottavaa aloittajan kysymykseen, kuin että olet "siellä" silloin itsekin. Että mistä tikusta tässä nyt asiaa tehtiin täh?
Aiemmin tällä palstalla kanaria ja Ingles oli ikäänkuin yhtä ja samaa,siitä nuo kommentit.Eipä tälläkertaa ollut tuon enempää .
- 2903
Se onkin ollut tämän palstan syvin olemus. Ingles=Kanaria. Nurkkapatriotismia pahimmasta päästä.
Isolle joukolle se kuitenkin on juuri niin,olkoon.
- See48
Onko donluis Inglesin matkoillasi nimikkohotelli, jota bruukkaat yleensä käyttää?
Voisitko suositella jotain eläkeläispariskunnalle ensi marraskuuta ajatellen pariksi viikoksi. Vinkistä kiitollinen. Olen ollut monissa Inglesin hotelleissa/bungaloveissa,joten vaihtoehtoja on.Buenos Aires on hyvä,Il Rondo on hyvä,Sol Barbacan on hyvä,monia muitakin paikkoja on minne voi majoittua.En mielelläni asu "suomalaiskortteleissa"vaan suosin lähempänäYumbo-Tirajana suuntaa olevia majoituksia.Tuohon Il Rondoon meinaan mennä,jos se nyt suositukseksi kelpaa.
- See48
Kiitos donluis, eri majoitusvaihtoehdoista. Kysyisin, että sijaitsevatko "suomalaiskorttelit" kenties rannan läheisyydessä, karaokeravintoloitten tuntumassa?
- jr.
Kehottaisin hakemaan hotellia Maspalomaksen puolelta. Itsekkin eläkeläisenä viihdyn rauhallisen Maspalomaksen bugaloweissa paremmin kuin Inglesin meluisissa hotelleissa. Jos haluaa illalla hyville tanssipaikoille, niin taksi on todella edullinen.
- J-P. J.
Riippuu hieman saaresta ja kohteesta onko lämmintä ja vilskettä. Tarkenna hieman.
Green Field,Green Park,Agaete Park, Caserio m.m. ovat näitä apilaniityn suunnan hotelleja,niistä monet kyllä pitävät ,minä en.Jos rannalla tarkoitetaan Anexo :n tienoota,niin matkaa kertyy kyllä,niin Tirjanalta kuin suomalaiskortteleiltakin. Maspalomaksen rauhallisuus on hyvä sinänsä,mutta jos ,vaikka, iltaisin haluaa nähdä menoa ja ihmisiä,niin joutuu matkustamaan sieltä pois.
- hyvät&huonot puolet
katselen äkkilähtöjä kuumeisesti. minkälainen hotelli "koka" olisi viikko asua?
vuosi sitten olimme sillä seuduin,eri hotellissa. se seutu on hyvä kun bussireitti menee ihan vierestä,mutta minkälainen on tämä KOKA hotelli. kun jostain luin,että torakoita ym olisi vaivana.. kertokaa,oi kertokaa.. Jos joutuisin miiettimään,menenkö Kokaan,äkkilähdöllä,niin menisin.Olen asunut hotelleissa ,jotka ovat n.s. halpoja ja minulle ne ovat kelvanneet.Erottanen silti ,jos majoitun paremmin,mutta pääasia ei kuitenkaan ole asuminen,hotellissa ei juurikaan loma-aikaa vietetä,joten aina jokusen torakankin sietää.
- täältä tullaan
kiitos don
- -.-
Sonnenland on hieman ikävän tuntuinen paikka.
Jollekulle oli sattunut mieluinen paikka Sonnenlandissa,siitä oli joskus täällä juttua,en sen tarkemmin muista.Mielestäni siellä ollaan kaukana kaikesta.
- caramba
Mä olen käynyt monena vuonna just lokakuussa on yleensä vielä hyvät lämpötilat jopa iltapäivisin 27-35, on ollut, ja pian lähden taas....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15621943Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2462952Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292491Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912471Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152353- 1001597
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821552Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221327Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2401323Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181311