kun oon menossa peliin siihen jossa se lataa security modulen ellei oo C-D mutta kuitenkin kun se justiin on pääsemässä pelaamaan siihen servulle niin se valittaa jotakin "bad file:models/urban/urban.mdl" ja eikä päästä servulle missä on vika oon asentanu counter striken ja half-lifen uudestaan johtuuko se steamin ihme puuhista vai mistä?
apua!
5
1145
Vastaukset
- Poo
Näköjään käytät custom pelaajamodeleita. Menet tänne: \Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike\models\player\urban ja sieltä poistat sen model-filun (urban.mdl), jolloin steam ottaa käyttöönsä defaultmodelin (alkuperäinen) ja pääset pelaamaan. :P
- suppo
kun meen sinne steamApps juttuun niin siellä on condition zero models poistanko sen?
- suppo
...kyllä se ennen toimi kun asensin halflifen ja pätsin ja countterin ja steamin niin ihan tavallisesti
- Poo
Jos nyt et vieläkään ole uskaltanut tehdä mitään, niin tee vaikka sillein, että otat niistä filuista jota aijot poistaa varmuuskopio. Näin et varmaankaan menetä mitään. Olen täysin varma, että vaikka poistaisit koko players-kansion, cs toimii aivan täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115317Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923272Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403166- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271605Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161169