On tarkoitus lähteä matkalle, mutta ongelma on se että ei ole tulon lähdettä vielä, eikä ole rahaa tarpeeksi matkan kustantamiseen.
Olisiko täällä jollakin hyviä ehdotuksia miten voisi tienata rahaa itsenäisesti ?
Jos sinulla on omia kokemuksia niin kertoisitko myös minulle ?
Mistä saada rahaa ??
zusuki96
3
206
Vastaukset
- Näillärahaa
https://www.facebook.com/pages/Päivän-Varmat/1452805264955354
Jos jotai probleemii tulee ni laita tuol vaa viestii ni autan! Itse saan pääasiassa rahani pienistä kotitöistä, joita teen kotona silloin tällöin ja keräilen pulloja. :3
- mahtiidea5/5maistuusalam
Eti spermapankki ja myy spermaa!!! Tai jos oot naine laita purkki pilluun jaa myy ittees ja pölli sen kundin spermat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161