tuli tänä aamuna viesti :
Vastaa START jatkaa!
Tietääks kukaa mikä tää numero on ja onks muille tullu viestejä tästä numerosta? En oo osallistunu mihikkää kilpailuihi tai painellu mitää mainoksia netissä..
Numerosta 17211
5
310
Vastaukset
- poistoon!!!!
Poista se heti
- minulla on loci
Tämä on lociloci ohjelma. Joku on lähettänyt sinulle pyynnön seurata kännykkääsi. Jos vastaat start, hyväksyt sen. Joku tuttusi tai läheisesi haluaa seurata sinua.
https://www.lociloci.com/signup/fi/loyda-lapsi-kannykalla/ Kannattaa joo poistaa tuo viesti. Noihin ei kannata vastata mitään ellei tiedä että mistä se on tullut.
- POISTA VIESTI
Tollaset vistit tulee yleistymään tulevaisuudessa ja niistä tulee puhelimen omistajille vain vaivaa.
Ei kannata mennä vastaamaan tuollaisiin tuntemattomiin kalastelu viesteihin.
Vastaamisesta voi koitua jopa yli 10 euron lasku, jokaisesta vastaus kerrasta.
Jos vastaat, niin luultavasti käy niin, että tulee seuravaa viesti, joka pyytää vastaamaan johonkin toiseen asiaan jne.
Suuri järkytys odottaa sitten, kun kännykkälasku tulee, voi olla useampi 100€, joka noista tuntemattomiin numeroihin vastailemisista aiheutuu.
Aina läytyy niit, jotka menee vastaamaan ja siihen se kalastelu perustuu.- minulla on loci
Et tiedä mistä kirjoitat. Ei kukaan niitä lähetä, jos ei joku ole pyytänyt. Esimerkiksi minun poikani otti locin ja kun tahtoi, että voi seurata minua ja minä häntä, hän kai itse sen startin lähetti minulle hyväksyttäväksi. Nyt näen hänen puhelimensa, vaimonsa puhelimen (ei tiedä, että näen) ja lasten puhelimet. Yhtä ainoaa euroa en ole maksanut siitä. On ollut jo monta vuotta, siitä alkaen kun Zircle lopetettiin.
Siis ei ole tuntemattoman kalastelua. Eikä loci käytä nettiä vaan puhelinten tukiasemia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045231Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325986SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32415673Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3010823Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16910802Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369641Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858478Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2226489