Katselin tuossa kettuterrierin taustoja ja yksi koira oli lopetettu 7v käytöshäiriöiden (käyttökoira) takia ja silti sillä oli teetetty kaksi pentuetta..eikös kettuterriereilläkin pidä kuitenkin olla hyvänluonteiset vanhemmat vaikka käyetään luolilla ketun ajossa?
Hämmästynyt?
Terrierit
3
151
Vastaukset
- foxy2
Josko käytöshäiriöt on tullut juurikin silloin 7v.
- ffgyuyut
Luulisi ettei käytöshäiriöt ilmene yhtäkkiä. Viimeisin pentue oli tehty sillä yli 4v jolloin on henkisesti se mikä on.
TarhaKennelkoira luultavasti ja ehkä ei ollut omistaja tiedostanut asiaa ennen jos monta koiraa ja tarhassa usein. Tai toimi metsällä hyvin ja ajatteli ottaa riskin käytösongelmista huolimatta :(
Törmäsin toiseenkin jalostusjärjestelmässä ja yksi oli elänyt 17v ja 7kk vanhaksi mikä oli hauska ylläri. :)- ffgyuyut
Siis tämä vanhus ei ollut käytöshäiriöinen, pieni selvennys. Mutta hyvän vanhaksi elänyt. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264