Netti-tv

Töllöttäjä

Kun nyt tvkaista loppui, josta täällä Kanariansaarilla on seurattu Suomen tv:tä, tietääkö joku korvaavaa VASTAAVAA netti-tv:tä? En tarkoita noita Areenaa ja muita, joista näkee vain joitakin harvoja ohjelmia ulkomailla, vaan kaikki Suomen maksuttomat ohjelmat näyttäviä yrityksiä. Kiitos asiallisista vinkeistä.

15

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • search your self

www.google.fi

• Auttoi paljon

Kiitos hienosta vinkistä! Sieltä jo olen etsinyt huonolla menestyksellä.

• Astra-Satelliitti

Meillä on saksalaiset kanavat ja sitä varten otettiin semmosesta satelliittifirmasta ukko tänne ja hän justeerasi Astra-Sateliitin niin, että nähdään kaikki.
        Mutta onko niitä muitakin satelliitteja?

Hinta oli 150 euroa, mutta se vaihtelee siitä, paljonko työtä on. Uusissa taloissa se on vain säätökysymys, kun on saatavassa "500" kanavaa. En tiedä, valehteliko.

• Töllöttäjä

Onhan meilläkin Astra-satelliittikanavat, mutta ei sieltä Suomen tv näy, kaikkea muuta kyllä satoja kanavia. Näkyykö teillä Suomen kanavat?

• Astra-Satelliitti

En tiedä, näkyykö meillä Suomen kanavia, kun minä en niitä katso ja mies ei suomea ymmärrä.
        Mutta se ukko sieltä satelliittifirmasta on säätänyt jotain, pitäisi vissiin kysyä sieltä.

• KKK.

Kokeile telkku.com

• Töllöttäjä

Kiitos vinkistä! Nauhuri on valitettavasti käytettävissä ainoastaan Suomessa. Ei siis sovellu katsottavaksi Kanariansaarilla.

• Satelliitin säätö
        Töllöttäjä kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Nauhuri on valitettavasti käytettävissä ainoastaan Suomessa. Ei siis sovellu katsottavaksi Kanariansaarilla.

En tiedä, miten asut, mutta jotkut talonmiehet (presidentit, haha hah) osaa tehdä niitä hommia kanssa.
        Kysy talosta.

• Töllöttäjä

Kysyin aluksi, löytyykö Tvkaistaa vastaavaa yritystä, jonka kautta näkyisi Kanariansaarilla kaikki Suomen ilmaiset tv-kanavat ilman ulkomaille lähetettävien ohjelmien osittaista karsimista tekijänoikeudellisista syistä. En ole kuullut, että Gran Canarialla joku katsoisi ilmaisia Suomen tv-kanavia satelliitin kautta. Monia muita maita kyllä mekin katsomme, mutta Suomi jäänee Astra-satelliitin ulottumattomiin. Katsooko joku teistä Suomen ilmaisia tv-kanavia satelliitin kautta? Kyllä täältä löytyy tv-teknikoitakin, ettei tarvitse presidenttejä vaivata.

• BCN BA

Aika paljon kanavia: http://skandinavientv.com/ En ole tutustunut tarkemmin, mutta kalliilta näyyttää. Tarvitsee jonkun boxin..

Olisko muita, sellaista joka toimisi suoraa tietokoneella?

• BCN BA

Watson.fi ei pelaa ulkomailla, harmi.

Taitaa olla tosiaan laitonta lähettää ulkomaille kokonaisia kanavia, kuten tvkaista teki. En kyllä ymmärrä miksi olisi, koska verorahoistahan kaikki ylen ohjelmat maksetaan ja kuka muu noita kanavia kyttäisi muu kuin joku suomipoika, joka ymmärtää tätä mongerrusta

• Töllöttäjä

Hurraa!! Tvkaista toimii taas, nyt osoitteessa www.tvkaista.com entisin tunnuksin, ainakin minulla täällä Gran Canarialla.

• Telecinco.es

Tässä yksi vinkki josta näkee kanarian ohjelmia ilmaiseksi.On sarjoja ja ihan live lähetyksiä myös.
        Www.telecinco.es
        "Directo" niin pääset katsomaan suoria lähetyksiä...ja "series" jos haluat katsoa jotain sarjoja.
        Itse olen kovinkin tykästynyt tuohon kanavaan ja katselen paljon sarjoja sieltä ja toki myös liveä.
        Toivottavasti tästä on joillekin hyötyä.Itsekin sain tän tiedon täältä palstoilta.

• Kokeiltu on

DNA welhoon saa matka tv:n joka toimii hyvin kanarialla.

• Anonyymi

Entäpä nykyään, lomamatkalla jos haluis katsoa esim. ruutua, niin onnistuuko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe