Rasistinen ravintolan omistaja?

Huolestunut olen

Mitenkäs on kun eräs baarin pitäjä kirjoittelee rasistisia viestejä ja arvostelee asiakkaitaan julmasti yhteisöpalvelussa,hänen ravintolaansa ei taida olla kuin suomalaiset tervetulleita?

11

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vaan...

johan on aikoihin eletty,että tännekkin jo pitää valittaa tuommoisesta...äly hoi älä jätä..........

• valte 93939

Kaikki kunnolla käyttäytyvät ovat tervetulleita, sitten ovat nämä itse asiansa pilanneet luuserit jotka eivät ole tervetulleita mihinkään. mitä muuta haluaisit tietää?

• totuuden torvi

Ihan on asiallinen ketjun aloitus.Pitäis AIKUISEN ihmisen ny vähän miettii kuin kirjottelee asiakkaistaan ja yllensäkin ihmisitä ihonväriin katsomatta.

• Oulujärvi

Siis...hei, onko muka Paltamossa muitakin, kuin suomalaisia? Siis oikeasti asuu Paltamossa?

• Oulujärvi

Hetkonen..."eräs baarin pitäjä"... Mikähän baari lie kysseessä....TB.n - ,Harjun - ja mitä muita baareja siellä on...Neste on, joo ja oli siellä joskus muutama baari siinä rautakaupan tuntumass. - No yksi "ihminen" synnytti tummahkon vauvelin ja ihonvärin tiedettiin yleisesti aiheuttaneen pientä vipinää vanhempien välillä....aina ei voi tietää... Ei missään ollut mittään rasismia, aina ei vaan voi tietää, puhua pitää aina!

• mikkihiiri

No,mikähän baari se oli osuuspankin talossa silloin 80-luvulla.? Kolme baaria oli kylällä ja kaikkiin riitti asiakkaita.Mikä paltimorea mättää.nyt ei yhtään baaria?No el hätä ole tämän näköinen,onhan se asema baari! !!

• Helenan baari

Helenan baarihan se oli siinä oopeen talossa. Pajatsoa käytiin pelaamassa ja joskus potkimassakin. Takaressu antoi kevyellä täräyksellä 2-3 markkaa.

• Helena bbaari

Joo, oli minulla myös motoristin kengät niin voi potkia ja rahaa tuli..myös voi kärellä potkaista ja rahaa tuli..

• koskenlaskija

Oli harjun baari, emmin baari, helenabaari ja vilmannin grillibaari = oli neljä baaria ja kapakka päälle/ravintola kantakievari

• mikki hiiri
        koskenlaskija kirjoitti:

Oli harjun baari, emmin baari, helenabaari ja vilmannin grillibaari = oli neljä baaria ja kapakka päälle/ravintola kantakievari

Oliko silloin miten paljon enemmän asukkaita Paltamossa. ?

• Anonyymi
        mikki hiiri kirjoitti:

Oliko silloin miten paljon enemmän asukkaita Paltamossa. ?

Oli ja innokkaita naisia avustamaan lastenteossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe