olisiko tämä tyhmää?

minä vain

Meillä on ennestään yksi keskikokoinen koira ja nyt iski koirakuume. Ajateltiin tälläistä pikkuista rescue koiraa.
Onko tyhmää ottaa toinen koira, kun rahat menee välillä hyvin tiukalle ja nykyinenkin koira tarvitsee usein hoitopaikkaa?
Jotenkin niin haluaisi koiran, mutta eikös sitten ihmetys olisi suuri hoitajalle, kun hankkisimme toisen koiran, kun tälle nykyisellekin tarvitsee kokoajan hoitoa? Tuntuisi jotenkin tyhmältä ja en osaa ajatella hirveän järkevästi tätä, koska haluaa niin kovasti koiran. Eli siis haluan tietää muiden mielipiteitä. Juu, tämä kysymys saattaa kuulostaa hyvin kummalliselta :D

6

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme ja kumma

      MIKSI nykyiselle tarvii kokoajan hoitajaa ?

      • minää vain

        No kokoajan ja kokoajan, mutta syitä on hankala selittää ja en välttämättä haluaisi niitä täällä jakaa. Nyt luultavemmin taas alkaa aika, jolloin hoitoa ei tarvitse ja toivon, että sillain se jatkuisikin :)


      • 4 urosta
        minää vain kirjoitti:

        No kokoajan ja kokoajan, mutta syitä on hankala selittää ja en välttämättä haluaisi niitä täällä jakaa. Nyt luultavemmin taas alkaa aika, jolloin hoitoa ei tarvitse ja toivon, että sillain se jatkuisikin :)

        Nooh, minä kyllä keskittyisin siihen ekan koiran hoitoon ja kouluttamiseen yms. Milloin teillä sitten on koiran kanssa yhteistä aikaa harrastuksia varten ? Mitä te harrastatte sen kanssa ?


      • pilleriveto
        4 urosta kirjoitti:

        Nooh, minä kyllä keskittyisin siihen ekan koiran hoitoon ja kouluttamiseen yms. Milloin teillä sitten on koiran kanssa yhteistä aikaa harrastuksia varten ? Mitä te harrastatte sen kanssa ?

        miten nykyinen koira suhtautuu toisiin koiriin? Se on ratkaiseva kysymys, eli onko tulossa koiratappelu jos toinen koira tulee taloon? Se hoitopaikkahan järjestyy kahdelle siinä missä yhdellekin. Eri asia on rahojen vähyys. Rescue- koira saattaa vaatia vielä keksin verroin enemmän niin eläinlääkäriä kuin muutakin hoitoa! ja voi olla vallan vaikea tapaus, toisena koirana, jos on kadulla tottunut tapellen hankkimaan ruokansa.
        Aloita siis niin, että kutsu yökylään tutun koira tai tarjoa hoitopaikkaa koiralla ja katsele, miten menee
        (itseänikin vaivaa toisen koiran halu, mutta nykyinen on liian mustasukkainen ruuasta jotta tosissa kannattaisi harkitakaan. Siis odotetaan kunnes vaarista aika jättää (12v)


      • minä vain
        4 urosta kirjoitti:

        Nooh, minä kyllä keskittyisin siihen ekan koiran hoitoon ja kouluttamiseen yms. Milloin teillä sitten on koiran kanssa yhteistä aikaa harrastuksia varten ? Mitä te harrastatte sen kanssa ?

        Koiran kanssa käydään harrastuksissa ja pystytään viettämään kyllä suhteellisen paljon aikaa. Agilityä lähinnä mennään joka viikko :)
        Juu, kyllä ehkä parempi ratkaisu olisi odottaa sitä, kun on parempi elämäntilanne. Eli siis tämä jää nyt luultavimmin tulevaisuuden haaveeksi!


      • minä vain
        pilleriveto kirjoitti:

        miten nykyinen koira suhtautuu toisiin koiriin? Se on ratkaiseva kysymys, eli onko tulossa koiratappelu jos toinen koira tulee taloon? Se hoitopaikkahan järjestyy kahdelle siinä missä yhdellekin. Eri asia on rahojen vähyys. Rescue- koira saattaa vaatia vielä keksin verroin enemmän niin eläinlääkäriä kuin muutakin hoitoa! ja voi olla vallan vaikea tapaus, toisena koirana, jos on kadulla tottunut tapellen hankkimaan ruokansa.
        Aloita siis niin, että kutsu yökylään tutun koira tai tarjoa hoitopaikkaa koiralla ja katsele, miten menee
        (itseänikin vaivaa toisen koiran halu, mutta nykyinen on liian mustasukkainen ruuasta jotta tosissa kannattaisi harkitakaan. Siis odotetaan kunnes vaarista aika jättää (12v)

        Koira tulee toimeen toisien kanssa suhteellisen hyvin, välillä hiukan mustasukkainen ja pomottelevaa tyyppiä. Ymmärrän tuon rescue koiran mahdollisen vaativuuden.
        Luulen, että jäämme odottelemaan, että elämäntilanne on paremmassa jamassa ja katsotaan uudelleen myöhemmin ja tänä aikana otamme selvää asioista yms. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe