Chrome selaimen hitaus

asasa

haluaisin pelailla nettipelejä chromella, mutta pelit lagaavat jatkuvasti, mistäkähän tämä johtuu. firefoxilla pelatessa ei lagaa.

5

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chromella pöljänä

      Meikäläisellä vaivaa samanlainen ongelma. En kuitenkaan pelaa pelejä, vaan etsin tietoaa Chromella, mutta kaikki on alkanut sujua niin hiiiitaaaaasti. Mitähän ongelman poistamiseksi voisi tehdä?

      Esim- Opera toimii paljon nopeammin. Sitä onkin enimmäkseen pakko käyttää.

      Sellainen ongelma on syntynyt, että kirjanmerkit ova pääosin Chromella enkä osaa siirtää niitä Operaan. Onkohan tähän olemassa mitään ratkaisua?

    • jallu jq chromensa

      Taitaa olla aika yleinen ilmiö. Ohjeita annetaan, muttaei niillä tätä ongelmaa auteta.
      Olen palauttanut alkeperäiset asetukset, mutta ei auta. Ohjelma on aivan yksinkertaisesti tullut auttamattoman hitaaksi.

      Kummastuttaa kyllä että tähän ongelkmaan ei löydy täällä asiantuntijoidenkaan apua.

      • Voivoivoi

        Mikähän mättää? Tosi hidas, usein herjaa, että kaatui tai yhteyttä ei saada..


    • 13 + 6

      Chrome on iso ja raskas. Fírefox ja Opera ovat edelleen aika kevyitä, mutta ainakin Firefox on ruvennut lihomaan huolestuttavaa vauhtia.

    • Gooooog

      Google käynnistyy tosi hitaasti, vaikka minulla on 100 Megan laajakaista. Se lataa niin paljon kaikenlaista tavaraa ennen kuin sitä voi käyttää. Käynnistystä pitäisi muuttaa, niin että heti pääsee tekemään perusjuttuja. Lisäosat voisivat sitten ryömiä sisään vähitellen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe