Telttailu kiinnostaa, vaikka en ole koskaan telttaillut. Telttaakaan ei ole, mutta sen voi aina ostaa. Matka-autoilu olisi tosi kivaa, mutta se ehkä joskus toiste... Olen aikuinen nainen n.50v. kiva, seikkailuhaluinen, ajokorttinen, hauska ja paljon muuta mm. runsaat mitat :0). Mukaan tulee 2 pientä koiraa. Ehdota kesäviikolle tai viikonlopulle reitti ja kohde, niin lähdetään matkaan.
T. Kesäaikaan vain olo makeeta on....
Kokemattomalle telttaseuraa?
Suomeen tai Viroon
2
317
Vastaukset 2
- gggggggggpisdte
mä olen tosi aikuinen mies ja mitat on:
75kg
180cm
22cm ( ei ole vatsan ympärysmitta) levossa
45cm (ei ole pään ympärysmitta) tanassa
telttailu ei kiinnosta koska niissä on matala katto (mun mitoilla on hankalaa)
mulla ei ole matkailuautoa niinkun ei vissiin sullakaan
koiraa en ole pannut, onko se kivaa?
T.saanks mää kaikkii reikii ihan varmaa jos mennään?
PS. mul tulee paha mieli jos ei saa vaik ekaks luvattais - Fghbgggh
Mulla on teltta aina pystyssä naisten varalle, tervetuloa luonnonkauniin Bodomjärven äärelle. Koet elämyksen jota et unohda!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 131831
- 81726
- 56708
- 46603
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40587- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71536Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35505- 26501