Telttailu kiinnostaa, vaikka en ole koskaan telttaillut. Telttaakaan ei ole, mutta sen voi aina ostaa. Matka-autoilu olisi tosi kivaa, mutta se ehkä joskus toiste... Olen aikuinen nainen n.50v. kiva, seikkailuhaluinen, ajokorttinen, hauska ja paljon muuta mm. runsaat mitat :0). Mukaan tulee 2 pientä koiraa. Ehdota kesäviikolle tai viikonlopulle reitti ja kohde, niin lähdetään matkaan.
T. Kesäaikaan vain olo makeeta on....
Kokemattomalle telttaseuraa?
Suomeen tai Viroon
2
243
Vastaukset
- gggggggggpisdte
mä olen tosi aikuinen mies ja mitat on:
75kg
180cm
22cm ( ei ole vatsan ympärysmitta) levossa
45cm (ei ole pään ympärysmitta) tanassa
telttailu ei kiinnosta koska niissä on matala katto (mun mitoilla on hankalaa)
mulla ei ole matkailuautoa niinkun ei vissiin sullakaan
koiraa en ole pannut, onko se kivaa?
T.saanks mää kaikkii reikii ihan varmaa jos mennään?
PS. mul tulee paha mieli jos ei saa vaik ekaks luvattais - Fghbgggh
Mulla on teltta aina pystyssä naisten varalle, tervetuloa luonnonkauniin Bodomjärven äärelle. Koet elämyksen jota et unohda!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575