Tulipa vain mieleeni, kuinka etuoikeutettu olen, että olen saanut toimia suurimman osan eläkeikään oikeutetusta urastani ns. normaaliympyröissä. Eli sopeutunut hiljaa hiipuen nykyiseen tilanteeseen ...
Vai mitä mieltä olette? Voisiko olla tänä päivänä mahdollista, että lukukauden viimeisenä koulupäivänä tehtäisiin koulun hammashoitolan jäännöspirtuista booli OPETTAJIEN kesken?
Kuitenkin on tunne, ettei se ollut keneltäkään muulta pois siihen aikaan ...
Kiitän hyvästä iästä
2
215
Vastaukset
- Kevättä rinnassa
Kyllä tänä päivänä - syystä tai toisesta - kunnissa pahimmillaan tulkitaan moniammatillinen yhteistyö aivan toisella tavalla. Eikä oppilaan parhaasta ole tietoakaan johtuen kaiketi kateudesta!
- Kevättä rinnoissa
Sanonpahan ihan suoraan, kun ei tarvitse enää todistella kutsumusta, että persiilleen on mennyt, kun emme saa mitään tietoa esim. lintsareitten edes väitetyistä TK:ssa käynneistä (hammas- tai muussa hoidossa), mutta joudumme kyllä arvioimaan oppilaan terveydentilan: Mm. minut on vedetty maanantaiaamuna asiantuntijajoukon keskelle th:n vastaanotolle tämä arvio tekemään - eli päästämään lintsari kotiin. Nyt pyydetään sitten taas kylläkin "kolmikantaneuvotteluihin" minun lausuntoani kasiluokkalaisten terveyskaavakkeeseen.
On kyllä hanurista ja pitkäaikaisen kokemukseni perusteella väitän, että ihan menee toimialojen keskinäiseksi väännöksi! Pienellä pilattu pienessä kunnassa veronmaksajien rahat!
Phyi fan! Kuinka tästä selviävät nuoremmat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645180Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662377- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491038- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927