Miten pienirintainen nainen saa miehen seisomaan?

hyttysenpuremat

Minulla on ihan nätti hoikka pieni kroppa ja hyvä usein kehuttu ja tuijotettu takapuoli ...
mutta perkule vieköön olen ollut väärässä jonossa kun tissejä jaettu
eli olen ihan lauta :D

Tuntuu että miehet haluaa panna aina takaapäin ja kaikilla alkaa seisomaan aina kun katsovatkin vain persettäni,
mutta tottakai se loukkaa kun rintani eivät aiheuta samoja fiiliksiä..
Joskus alkaa oikein säälittämään kun näkee toisen ilmeestä et rintani eivät kiihota pätkääkään ja toinen niitä koettaa käsiinsä saada otetta ja pieniä nännejäni imeä..ja hei... tottakai se sattuu itseenikin koska sitä haluaa olla haluttu ja viehtättävä toisen silmissä ja kokee ettei näin ole vaan enemmänkin siten etten riitä sille toiselle:(
..silikonit otan heti kun saan lottovoiton :-p!!!
mutta siihen asti ratsastan näiden hyttystenpuremieni kanssa auringon laskuun ;(

mutta oikeasti..mistä "tunnistaa" pienirintaisista tykkäävän miehen ja mikä on se minimi pienirintaisuus miehille?
..olen ymmärtänyt että B kupit jees mutta minun AA kupit menee jo pahasti pakkasen puolelle :(((((((((((((

497

32854

    Vastaukset

    • Muiden puolesta mieltymyksistä on paha sanoa mitään, mutta minua ei pienet rinnat haittaa yhtään. Minulle rintojen koko täysin merkityksetön asia, minua kiinnostaa nimenomaan naisen takapuoli.

      Aikoinaan tyttöystävinä on ollut pari mallia, joilla oli tosi pienet rinnat, mutta on ollut myös muutama todella suuririntainen. Eräällä oli sentilleen samat mitat kuin silloisella seksisymbolilla, Samantha Foxilla.

      Paljon tärkeämpää on, että olet sinut vartalosi kanssa.
      Nainne joka hyväksyy itsensä, on seksikäs.

      Minulla on kokemusta myös silikonirintaisesta, joka itselleen sellaiset väen vängällä halusi, minä olin vastaan, mutta eihän naisen päätä pysty tuolaisessa asiassa kääntämään.
      Hänkin oli kärsinyt pienistä rinnoista ja ilmeisesti kuvitteli "maailman aukeavan" kun hän saa silikonit rintoihinsa.
      No ei se elämä siitä parantunut, mutta leikkauksella oli sellainen haittapuoli, että rinnoista ja etenkin nänneistä hävisi herkkyys.
      Niistä tuli ihan kivat katsella, mutta naisen seksuaalisuus ja halut väheni rintojen tuntoherkkyyden häviämisen myötä.

      Jos todella harkitset silikonien ottamista, niin kehotan harkitsemaan vielä uudestaan.

      • Ei mitään iloa A

        Äläkä edes harkitse silikoneja, sairaan näköiset ovat, ja niin ovat myös pienirintaiset naiset, tämä on totuus, hyväksy se, äläkä elä pienirintaisuuden harhassa.


      • 16+6

        Emmä sun rintojasi pane, joten niillä ei ole mitään väliä.


      • Klaus

        Silikonit on rumat ja kertoo alhaisesta älykkyydestä.


      • aikuinen terve men
        Ei mitään iloa A kirjoitti:

        Äläkä edes harkitse silikoneja, sairaan näköiset ovat, ja niin ovat myös pienirintaiset naiset, tämä on totuus, hyväksy se, äläkä elä pienirintaisuuden harhassa.

        en ole koskaan seurustellut rintojen kanssa.vaan terveen aivon omistavan naisen.ei rinnat ole aikuisia miehiä varten,vaan keskenkasvuisten poikien ja tyttöjen imetykseen.oike terve mies ei rinnoista elä vaan ruisleivästä.eihän niistä isoista utareista ole kuin haittaa esimerkiksi tanssiessa painavat miestä palleaan ja tulee huono yrjö olo.pienet rinnat eivät ole tiellä tanssin pyörteissä ja on lähekkäin helpomi rutistella toisiaan.


      • Pula-ajan lapset
        aikuinen terve men kirjoitti:

        en ole koskaan seurustellut rintojen kanssa.vaan terveen aivon omistavan naisen.ei rinnat ole aikuisia miehiä varten,vaan keskenkasvuisten poikien ja tyttöjen imetykseen.oike terve mies ei rinnoista elä vaan ruisleivästä.eihän niistä isoista utareista ole kuin haittaa esimerkiksi tanssiessa painavat miestä palleaan ja tulee huono yrjö olo.pienet rinnat eivät ole tiellä tanssin pyörteissä ja on lähekkäin helpomi rutistella toisiaan.

        Et ajattele asiaa kovin kypsästi koska et edes huomio lapsia, ei ole syötävää heillä kun a kuppeja joutuvat jyrsimään.


      • Meisselisetä
        16+6 kirjoitti:

        Emmä sun rintojasi pane, joten niillä ei ole mitään väliä.

        Mutta jos ne olisi isot, niin silloin niitä voisi panna niiden väliin.


      • Fakta on
        Pula-ajan lapset kirjoitti:

        Et ajattele asiaa kovin kypsästi koska et edes huomio lapsia, ei ole syötävää heillä kun a kuppeja joutuvat jyrsimään.

        pienistä rinnoista tulee paremmin maitoa


      • 70dd -äiti
        Pula-ajan lapset kirjoitti:

        Et ajattele asiaa kovin kypsästi koska et edes huomio lapsia, ei ole syötävää heillä kun a kuppeja joutuvat jyrsimään.

        Rinnat suurenevat maidosta kun lapsi on tulossa. ;) Joten Pula-ajan lapset -hlö: olet väärässä. Kyse on imettäjän elintavoista/ruokavaliosta, ei rintojen koosta.


      • Ravintoterapeutti
        70dd -äiti kirjoitti:

        Rinnat suurenevat maidosta kun lapsi on tulossa. ;) Joten Pula-ajan lapset -hlö: olet väärässä. Kyse on imettäjän elintavoista/ruokavaliosta, ei rintojen koosta.

        Ruokailu on kokonaisuus johon kuuluu myös estetiikkaa. Isot mehukkaat rinnat saavat veden kielelle jo pelkästä katsomisesta, tällöin lasten elämän alkuvaiheiden ruokailuista jää kokonaisuutena paljon miellyttävämpi ja täyteläisempi kokemus.

        Ruokailua ei kukaan voi pelkän ruan laadun ja määrän perusteella arvioida. Eihän hyväkään ruoka ole hyvää jos sitä vaikkapa haisevassa ulkohuussissa joutuu syömään. Eikä hyvää ruokaa ole mukavaa syödä tehosekoittimen läpi muussattuna mössönä, vaan esteettisesti hyvin aseteltuna se on paljon parempaa.


      • järki päähän

        Mitä SINÄ vaadit mieheltä? Pystytkö nauttimaan seksistä ollenkaan, kun mietit miltä näytät miehen silmissä?


      • Miäs

        MINÄ NIMENOMAAN RAKASTAN PIENIÄ RINTOJA - vaikka nainen kokonaisuutena tärkein onkin!


      • Tissipano
        Meisselisetä kirjoitti:

        Mutta jos ne olisi isot, niin silloin niitä voisi panna niiden väliin.

        Totta! Pienien rintojen kanssa ei voi harrastaa tissipanoa :( Pitää olla isot rinnat!


      • sssssa
        Ei mitään iloa A kirjoitti:

        Äläkä edes harkitse silikoneja, sairaan näköiset ovat, ja niin ovat myös pienirintaiset naiset, tämä on totuus, hyväksy se, äläkä elä pienirintaisuuden harhassa.

        Mitä tulee ruumiinosiin niin tietenkin olennaisinta on se mitä naisella on jalkojen välissä. Jos se olisi syystä tai toisesta vastenmielisen näköinen niin sitä ei hyvät rinnat tai hyvä peppu niin vaan pelasta.

        Otsikon aloittajan viestistä kun saa kuvan että ainoastaan pepulla ja rinnoilla on väliä hänen suhteessaan. Aika erikoinen suhde/suhteita hänellä siinä tapauksessa.


      • ma maito
        Ravintoterapeutti kirjoitti:

        Ruokailu on kokonaisuus johon kuuluu myös estetiikkaa. Isot mehukkaat rinnat saavat veden kielelle jo pelkästä katsomisesta, tällöin lasten elämän alkuvaiheiden ruokailuista jää kokonaisuutena paljon miellyttävämpi ja täyteläisempi kokemus.

        Ruokailua ei kukaan voi pelkän ruan laadun ja määrän perusteella arvioida. Eihän hyväkään ruoka ole hyvää jos sitä vaikkapa haisevassa ulkohuussissa joutuu syömään. Eikä hyvää ruokaa ole mukavaa syödä tehosekoittimen läpi muussattuna mössönä, vaan esteettisesti hyvin aseteltuna se on paljon parempaa.

        Isot rinnat ei tarkoita että maitoa tulee.


      • Miten se nyt tehtiin
        Tissipano kirjoitti:

        Totta! Pienien rintojen kanssa ei voi harrastaa tissipanoa :( Pitää olla isot rinnat!

        Tissipano on huonomuististen ja vajaaälyisten seksiä.


      • liukkaasta pitävä
        Ei mitään iloa A kirjoitti:

        Äläkä edes harkitse silikoneja, sairaan näköiset ovat, ja niin ovat myös pienirintaiset naiset, tämä on totuus, hyväksy se, äläkä elä pienirintaisuuden harhassa.

        Minulla on fetissi. Olen aivan älyttömän kiinnostunut naisista, joita haluttaa. Siis ykkösjuttu on haluava nainen. Tähän ei liity fyysiset ominaisuudet juuri mitenkään. Onko muilla samantyyppistä oireilua? Yhtä vahva juttu on se, että saan naisen sytytettyä haluamaan.

        Ajatus naisella masturboimisesta oksettaa. Jos ulkoiset ominaisuudet ovat kovin tärkeitä, voi hankkia muodokkaan muovinaisen.


      • Mies.
        aikuinen terve men kirjoitti:

        en ole koskaan seurustellut rintojen kanssa.vaan terveen aivon omistavan naisen.ei rinnat ole aikuisia miehiä varten,vaan keskenkasvuisten poikien ja tyttöjen imetykseen.oike terve mies ei rinnoista elä vaan ruisleivästä.eihän niistä isoista utareista ole kuin haittaa esimerkiksi tanssiessa painavat miestä palleaan ja tulee huono yrjö olo.pienet rinnat eivät ole tiellä tanssin pyörteissä ja on lähekkäin helpomi rutistella toisiaan.

        Hehe, tyyppi osaa ilmeisesti peukuttaa, sillä tuskin kommentillasi oikeasti on montaakaan tykkääjää.


      • Näil mennään mitä on
        Fakta on kirjoitti:

        pienistä rinnoista tulee paremmin maitoa

        Pitää paikkansa. Ei se maidon tulo ole koosta kiinni. Ne miehet jotka haluavat naiselleen silikonit ovat saaneet lapsena liian vähän tisua. Ostakaa tällaiselle kaverille omat implantit joita saa sitten puristella tarpeeksi :D


      • Minitissi
        Näil mennään mitä on kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Ei se maidon tulo ole koosta kiinni. Ne miehet jotka haluavat naiselleen silikonit ovat saaneet lapsena liian vähän tisua. Ostakaa tällaiselle kaverille omat implantit joita saa sitten puristella tarpeeksi :D

        Jep, minun onnettomilla A-kupin tisseillä on kolme lasta imetetty, kaikki yli vuoden vanhoiksi, ei ole pullojen ja korvikkeiden kanssa läträtty vaan aitoa tavaraa saaneet. Ja tissitkin on joka kerta palautuneet entiselleen, ei roiku ;)


      • hyttysenpuremat
        sssssa kirjoitti:

        Mitä tulee ruumiinosiin niin tietenkin olennaisinta on se mitä naisella on jalkojen välissä. Jos se olisi syystä tai toisesta vastenmielisen näköinen niin sitä ei hyvät rinnat tai hyvä peppu niin vaan pelasta.

        Otsikon aloittajan viestistä kun saa kuvan että ainoastaan pepulla ja rinnoilla on väliä hänen suhteessaan. Aika erikoinen suhde/suhteita hänellä siinä tapauksessa.

        ..enemmänkin kyse omasta epävarmuudestani naisellisuuden kanssa..koetappa elää yhteiskunnassa jossa mainostetaan joka ainoaa rättiä ja hammasharjaa tissien ja kauniiden naisvartaloiden kera..joka tuutista näkee upea vartaloisia naisia kauniiden isojen rintojen kera..kuin naiseus olisi se rinnat vain..?
        Ja ikävä kyllä seurustellut miesten kanssa jotka vain vahvistaneet tätä itsetunto ongelmaa haukkumalla rintojani ja kyttäämällä isorintaisia naisia kadulla..se sattuu ..ja joka nyt vähääkän psykologiasta mitään tietää ymmärtää että jo varhaisnuoruudessa tällaiset kokemukset ovat vaurioittavia ja toistuvina vaikeasti kumottavissa..siihen ei auta että maailmassa on miehiä jotka ovat sanoneet rintojani kauniiksi..sillä mieleen jää ne haukut jotka suutuspäissään eksäni ovat sanoneet koksa tietävät kuinka arka asia se minulle on ja haluavat satuttaa kipeimmällä tavala jonka tietävät..kypsiä miehiäkö..no ei...ehkä rakastun aina miehiin tai heidän "haavoihinsa" jolloin tulen valinneeksi tällaisia yksilöitä..ja kyllä..tiedän että itsetuntoa kohottamall ja itseni hyväksymällä eläisin onnellisemmin kera rintojeni..mutta
        helpommin sanottu kuin tehty ;)


      • hyttysenpuremat
        järki päähän kirjoitti:

        Mitä SINÄ vaadit mieheltä? Pystytkö nauttimaan seksistä ollenkaan, kun mietit miltä näytät miehen silmissä?

        Hmm...miksi aina jos oman kehonsa kanssa ongelmia epäillään älykkyttä tai silikonit omaavia aivottomina...kummastuttaa tuollainen?..omaan erittäin korkean libidon eikä älykkyydessäni ole mitään vikaa..päinvastoin..normaalia älykkäämpi testien mukaan...omille traumoilleni ja lapsuudelleni en voi itään jotka vaurioittaneet itsetuntoani jota tässä aikuisiässä koetan korjailla parhaani mukaan..joten kannattaa perehtyä oikeasti psykologiaan,keho ja minäkuvaan mistä vääristymät ym aihuetuvat..ne eivät tupsahda taivaalta tai ole älykkyyden mitta...

        eli todellakin nautn seksistä ja haluan koeilla kaikkea uutta..etsiä seksuaalisuuden saralla asioita joista huomaan pitäväni..
        vaadin mieheltä samanhenkisyyttä..sitä että nautitaan toistemme vartaloista..itse nautin vaikka mies olisi minkä kokoinen tahansa jalkojensa välistä sillä erilaisilla asennoilla pääsee pienempikin g pisteeseen ja anaaliyhdynnän orgasmeista nautin erityisen paljon sillä ne ovat luokaltaan täydet kympit..
        Alkuun yleensä seksi on nautittavaa mutta jos mies on riidan tms aikana joskus sivaltanut tuolla "lauta" kommentilla tai sanonut että eksällään oli isommat tissit tms satuttamis tarkoituksella..niin se jää pysyvästi mieleen ja muistan sen aina sen jälkeen seksi harrastaessa..samoin jos nainen loukkaa miehen itsetuntoa tirvaisemalla hönen koostaan tai siitä ettei tunnu missään..kyllä se mies sen jälkeen Todellakin pohtii asiaa kun seksiä harrastaa..negatiiviset kommentit vaurioittavat aina mkehonkuvaa jos itsetunto ei ole kohdillaan..


      • hyttysenpuremat

        ..olen tietoinen tuosta tunnon häviämisestä ja koska libidoni on korkea haluan nauttia rintojen tuntoherkkydestä vastaisuudessain ja ehkä se on lykännytkin sitä leikkaukseen menemistä..
        seurustelukumpanitkin voisin valita ehkä hiukan paremmin..sellaisia hyvän itsetunnon omaavia aikuisia miehiä joilla ei ole riidellessä tarvetta haukkua rintojani koska tietävät sen satuttavan pahiten..

        Olen ihmisenä vahva mutta itsetuntoni rinnosta on todella heikko sillä tietyt traumat aiheuttaneet tämän vääristymän katsoessani peiliin ja koen ne suuremmaksi ongelmaksi kuin mitä ovatkaan...ehkä..
        Mutta se ei auta asiaa että valitsen parisuhteeseen miehiä jotka vahvistavat vain sitä negatiivista käsitystä rinnoistani..ja vaikka kuinka kehuvat niitä muulloin muistan vain ne haukut jotka sivaltavat ruoskan tavoin ja jäävät mieleen kummittlemaan..


      • 14+16
        hyttysenpuremat kirjoitti:

        ..olen tietoinen tuosta tunnon häviämisestä ja koska libidoni on korkea haluan nauttia rintojen tuntoherkkydestä vastaisuudessain ja ehkä se on lykännytkin sitä leikkaukseen menemistä..
        seurustelukumpanitkin voisin valita ehkä hiukan paremmin..sellaisia hyvän itsetunnon omaavia aikuisia miehiä joilla ei ole riidellessä tarvetta haukkua rintojani koska tietävät sen satuttavan pahiten..

        Olen ihmisenä vahva mutta itsetuntoni rinnosta on todella heikko sillä tietyt traumat aiheuttaneet tämän vääristymän katsoessani peiliin ja koen ne suuremmaksi ongelmaksi kuin mitä ovatkaan...ehkä..
        Mutta se ei auta asiaa että valitsen parisuhteeseen miehiä jotka vahvistavat vain sitä negatiivista käsitystä rinnoistani..ja vaikka kuinka kehuvat niitä muulloin muistan vain ne haukut jotka sivaltavat ruoskan tavoin ja jäävät mieleen kummittlemaan..

        Jos joku haukkuu - suuttuneena tai milloin tahansa - sinua ulkonäöstä, kyseessä on henkinen väkivalta. Väkivaltaa ei pidä hyväksyä suhteessa missään tilanteessa.

        Erityisen raukkamaista tuollaisella asialla lyttääminen on silloin, kun vielä tietää että osuu arkaan paikkaan. Suuttuminen ei ole mikään tekosyy toisen loukkaamiselle. Terve ihminen osaa riidellä toista loukkaamatta, henkilökohtaisuuksiin ja ulkonäköön menemättä.

        Toivottavasti löydät jatkossa henkisesti terveen, turvallisen ja tasapainoisen suhteen jossa saat olla juuri sellainen kuin olet, ja tunnet itsesi hyväksytyksi!

        Tapsa


      • bii 1
        Ei mitään iloa A kirjoitti:

        Äläkä edes harkitse silikoneja, sairaan näköiset ovat, ja niin ovat myös pienirintaiset naiset, tämä on totuus, hyväksy se, äläkä elä pienirintaisuuden harhassa.

        älä ajattele silikoneja olen samaa mieltä harvoin mille sanotaan että sinulla on liian pieni vaikka olisikin olisin valmis yhteyteen kyllä sinulta löytyy jalkojen välistä varmaan kiinnostava märkä paikka joka odottaa suu hoitoa ja kikkeliä peräruoaksi toivottavasti tavataan


      • rinnat sitä ja tätä
        sssssa kirjoitti:

        Mitä tulee ruumiinosiin niin tietenkin olennaisinta on se mitä naisella on jalkojen välissä. Jos se olisi syystä tai toisesta vastenmielisen näköinen niin sitä ei hyvät rinnat tai hyvä peppu niin vaan pelasta.

        Otsikon aloittajan viestistä kun saa kuvan että ainoastaan pepulla ja rinnoilla on väliä hänen suhteessaan. Aika erikoinen suhde/suhteita hänellä siinä tapauksessa.

        Kauneus ei katso kokoa. Samaa pätee myös rintoihin. Itsellä b-kupin rinnat enkä haluaisi yhtään suurempia. Keskiverto naisella on yleensä vähintään B-kuppi ja sitten jos mennään yli E:n niin sitten se on jo luonnotonta ja ruman näköistä hoikalla naisella kun rinnat ovat isommat kuin takapuoli. Naisessa on muitakin ominaisuuksia kuin rinnat. Toivoisin että miehetkin joskus ymmärtäisivät tämän.


      • *huokaus*
        Pula-ajan lapset kirjoitti:

        Et ajattele asiaa kovin kypsästi koska et edes huomio lapsia, ei ole syötävää heillä kun a kuppeja joutuvat jyrsimään.

        "Et ajattele asiaa kovin kypsästi koska et edes huomio lapsia, ei ole syötävää heillä kun a kuppeja joutuvat jyrsimään."

        Arvon älykääpiö ei ilmeisesti ole koskaan kuullut, että se maito tulee rintoihin nimenomaan raskauden yhteydessä, eli ei niissä lapsettoman ja ei-raskaana olevan naisen a-kupeissa mitään maitoa vielä edes ole. Sitäpaitsi tässä puhuttiin seksielämästä eikä lasten hankinnasta ja kaikki ihmiset tai pariskunnat eivät edes halua hankkia lapsia.


      • Voi ihanuutta
        ma maito kirjoitti:

        Isot rinnat ei tarkoita että maitoa tulee.

        Kyllä ensin katson tissejä, sitten pyllyn kaaria, sitten lantion kaarta, reisiä ja sääriä. Lopuksi katsahdan kasvoihinkin.
        Tärkeimmät elimet naisella ovat rinnat, ei siitä mihinkään pääse, ne kun ovat parhaiten esillä. Onneksi ovat. Housuista on sitten jännä nähdä häpykumpu, onko se oikeasti kumpu eli venuskukkula. Ajoittain karvoitus kummulla on ihanaa, ajoittain paljas posliini on herkkua. Paksut häpyhuulet viehättävät myös, mutta värisevä ja kostea pillun sisus on kaikkein ihaninta mitä mies voi elämässään saada.
        Voi sitä ihanuutta kun mies pääsee yhdyntöihin tämmöisen naisvartalon kanssa.


      • AnnaMuidenkin iloita
        hyttysenpuremat kirjoitti:

        ..enemmänkin kyse omasta epävarmuudestani naisellisuuden kanssa..koetappa elää yhteiskunnassa jossa mainostetaan joka ainoaa rättiä ja hammasharjaa tissien ja kauniiden naisvartaloiden kera..joka tuutista näkee upea vartaloisia naisia kauniiden isojen rintojen kera..kuin naiseus olisi se rinnat vain..?
        Ja ikävä kyllä seurustellut miesten kanssa jotka vain vahvistaneet tätä itsetunto ongelmaa haukkumalla rintojani ja kyttäämällä isorintaisia naisia kadulla..se sattuu ..ja joka nyt vähääkän psykologiasta mitään tietää ymmärtää että jo varhaisnuoruudessa tällaiset kokemukset ovat vaurioittavia ja toistuvina vaikeasti kumottavissa..siihen ei auta että maailmassa on miehiä jotka ovat sanoneet rintojani kauniiksi..sillä mieleen jää ne haukut jotka suutuspäissään eksäni ovat sanoneet koksa tietävät kuinka arka asia se minulle on ja haluavat satuttaa kipeimmällä tavala jonka tietävät..kypsiä miehiäkö..no ei...ehkä rakastun aina miehiin tai heidän "haavoihinsa" jolloin tulen valinneeksi tällaisia yksilöitä..ja kyllä..tiedän että itsetuntoa kohottamall ja itseni hyväksymällä eläisin onnellisemmin kera rintojeni..mutta
        helpommin sanottu kuin tehty ;)

        On selvää, että nuorena kuullut ikävät kommentit omasta ulkonäöstä jää mieleen ja kalvaa siellä lopun ikää, mutta vähän epäilen, että menetystä ei silikoneilla korvata. Ensinnäkin: silikoni voi viedä rinnoista herkkyyden. Oletko valmis siihen? Sittenkö mies nauttii rinnoistasi (ehkä kuitenkin joku haukkuu silikonejasi...), ja sinä et itse voi enää rinnoistasi syttyä, koska et tunne niitä!

        Sanonpa sulle, että olen kaltaisesti hyvännäköinen nainen, takalistoa ja pitkiä sääriä on kehuttu, vyötärö on kapea, rinnat pienet. Imetetty on kaksi lasta, eikä muoto ole mennyt. Laudaksi on joskus joku nimitellyt, mutta ihan kuten sinäkin, olen saanut miehiltä huomiota! Nyt kysyn: miksi pitäisi olla kaunein, jumalaisin ja täydellinen? Silloinhan joku muu jää aina paitsioon. Tuleeko siitä hyvä mieli? Katsopa niitä rintavia naisia kadulla. Harva meistä on täydellinen. Tuolla on iso nenä, tuolla kaksoisleuka, tuolla finnejä, tuo näyttää vähän yksinkertaiselta, tuolla on melkoinen lättätakapuoli. Kaikki he ovat traumatisoituneet, kun joku Mika-Jani, 14 v. on joskus jotain huudellut tai isompana joku keskenkasvuinen mies parisuhteessa.

        Miksi sinun tai minun pitäisi olla parhaimpia, kauniinpia. Jos vaikka rintamme eivät keskimääräisen miehen optimia täyttäisi, niin onhan rinnattomuudestamme iloa niille, joilla on isot ja kiinteät rinnat! Lahjamme heille: emme mekään nyt täydellisiä ole, vaikka muuten kyllä kauniita. On meille ottajia, jos on isorintaisillekin.

        Taidanpa tästä lähteä niillä korteilla pelaamaan, mitä mulle on suotu. Pidän hyvistä elokuvista ja kirjoista, hyvästä seurasta ja erotiikasta. Pidän luonnosta ja liikunnasta. Tykkään leikkiä lasten kanssa ja nauraa..,


      • Mini tissi
        Näil mennään mitä on kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Ei se maidon tulo ole koosta kiinni. Ne miehet jotka haluavat naiselleen silikonit ovat saaneet lapsena liian vähän tisua. Ostakaa tällaiselle kaverille omat implantit joita saa sitten puristella tarpeeksi :D

        Olen 26v pikkutissinen, nuoren näköinen. Kyllä miehetkin innostuvat kun pukeuu pikku tytöksi. Verkko sukat lyhyt hame ilman alkkareita ja ohkanen paita mistä nännit näkyy. Vanhemmat miehet vievät haluissaan lähimpään hotelliin ja kun huomaavan että olen posliini pillu niin väkisin haluavat naida. Aika minesta on kokemusta.


      • aikuinen terve men kirjoitti:

        en ole koskaan seurustellut rintojen kanssa.vaan terveen aivon omistavan naisen.ei rinnat ole aikuisia miehiä varten,vaan keskenkasvuisten poikien ja tyttöjen imetykseen.oike terve mies ei rinnoista elä vaan ruisleivästä.eihän niistä isoista utareista ole kuin haittaa esimerkiksi tanssiessa painavat miestä palleaan ja tulee huono yrjö olo.pienet rinnat eivät ole tiellä tanssin pyörteissä ja on lähekkäin helpomi rutistella toisiaan.

        Ruisleivästä..? Siit tulee vaan kaasua vatsaan ja kaikki naiset lähtee karkuun. ;-)

        Ite ainakin syön kunnon ruokaa!

        Rinnoista puheen ollen,niin oon samoilla linjoilla..ne ei ole niin tärkeät. Kokonaisuus tärkein. Tykkään hoikista ja timmeistä naisista ja kaunis peppu paljon tärkeempi kuin rinnat. Naisten ei kannattaisi tuosta ongelmia ottaa eikä missään nimeessä hankkia silikoneita! Ne ovat rumat ja tuntuvat käsissä aivan luonnottomilta..eli luonnollisuus kunniaan. :)

        Hanki mies joka kunnioittaa sua sellaisena kuin olet... siinä samalla häviää kaikki turja ajttelu tosta asiasta. Tsemppiä sulle nainen.. Leikkauksessa on AINA omat riskinsä ja kysele isorintaisista naisista niiden selkä- ja niskaongelmista. Toisin sanoen voit olla onnellinen. :)


      • ampx
        Mini tissi kirjoitti:

        Olen 26v pikkutissinen, nuoren näköinen. Kyllä miehetkin innostuvat kun pukeuu pikku tytöksi. Verkko sukat lyhyt hame ilman alkkareita ja ohkanen paita mistä nännit näkyy. Vanhemmat miehet vievät haluissaan lähimpään hotelliin ja kun huomaavan että olen posliini pillu niin väkisin haluavat naida. Aika minesta on kokemusta.

        Pienet ja herkät... voko parempaa toivoa :)


      • cassu
        hyttysenpuremat kirjoitti:

        ..enemmänkin kyse omasta epävarmuudestani naisellisuuden kanssa..koetappa elää yhteiskunnassa jossa mainostetaan joka ainoaa rättiä ja hammasharjaa tissien ja kauniiden naisvartaloiden kera..joka tuutista näkee upea vartaloisia naisia kauniiden isojen rintojen kera..kuin naiseus olisi se rinnat vain..?
        Ja ikävä kyllä seurustellut miesten kanssa jotka vain vahvistaneet tätä itsetunto ongelmaa haukkumalla rintojani ja kyttäämällä isorintaisia naisia kadulla..se sattuu ..ja joka nyt vähääkän psykologiasta mitään tietää ymmärtää että jo varhaisnuoruudessa tällaiset kokemukset ovat vaurioittavia ja toistuvina vaikeasti kumottavissa..siihen ei auta että maailmassa on miehiä jotka ovat sanoneet rintojani kauniiksi..sillä mieleen jää ne haukut jotka suutuspäissään eksäni ovat sanoneet koksa tietävät kuinka arka asia se minulle on ja haluavat satuttaa kipeimmällä tavala jonka tietävät..kypsiä miehiäkö..no ei...ehkä rakastun aina miehiin tai heidän "haavoihinsa" jolloin tulen valinneeksi tällaisia yksilöitä..ja kyllä..tiedän että itsetuntoa kohottamall ja itseni hyväksymällä eläisin onnellisemmin kera rintojeni..mutta
        helpommin sanottu kuin tehty ;)

        maailmassa ei ole mitään kauniinpaa kuin nainen jonka rinnat eivät tarvitse aina tukirakenteita,(rintsikoita) ja ovat jatkuvasti luonnolliset. voi kun löytäisin naisen johon voisin ihastua,rakastua ja hänellä olisi naiseuden ja hyvän luonteen lisäksi pienet a-aa-b rinnat.siinä se olisi. haaveeksi kait jää. L


      • estoton1
        Pula-ajan lapset kirjoitti:

        Et ajattele asiaa kovin kypsästi koska et edes huomio lapsia, ei ole syötävää heillä kun a kuppeja joutuvat jyrsimään.

        idiootti. ei ne rintoja syö vaan äidin maitoa. oletpa aika pässi. ime sä itteäs


      • Myös pienirintainen
        Fakta on kirjoitti:

        pienistä rinnoista tulee paremmin maitoa

        Maidontulo ei muuten riipu rintojen koosta.


      • imomimiomimiomimmipmi
        estoton1 kirjoitti:

        idiootti. ei ne rintoja syö vaan äidin maitoa. oletpa aika pässi. ime sä itteäs

        Jep ime vaa isääs pösilö.


      • Kolmikymppinen mies
        hyttysenpuremat kirjoitti:

        Hmm...miksi aina jos oman kehonsa kanssa ongelmia epäillään älykkyttä tai silikonit omaavia aivottomina...kummastuttaa tuollainen?..omaan erittäin korkean libidon eikä älykkyydessäni ole mitään vikaa..päinvastoin..normaalia älykkäämpi testien mukaan...omille traumoilleni ja lapsuudelleni en voi itään jotka vaurioittaneet itsetuntoani jota tässä aikuisiässä koetan korjailla parhaani mukaan..joten kannattaa perehtyä oikeasti psykologiaan,keho ja minäkuvaan mistä vääristymät ym aihuetuvat..ne eivät tupsahda taivaalta tai ole älykkyyden mitta...

        eli todellakin nautn seksistä ja haluan koeilla kaikkea uutta..etsiä seksuaalisuuden saralla asioita joista huomaan pitäväni..
        vaadin mieheltä samanhenkisyyttä..sitä että nautitaan toistemme vartaloista..itse nautin vaikka mies olisi minkä kokoinen tahansa jalkojensa välistä sillä erilaisilla asennoilla pääsee pienempikin g pisteeseen ja anaaliyhdynnän orgasmeista nautin erityisen paljon sillä ne ovat luokaltaan täydet kympit..
        Alkuun yleensä seksi on nautittavaa mutta jos mies on riidan tms aikana joskus sivaltanut tuolla "lauta" kommentilla tai sanonut että eksällään oli isommat tissit tms satuttamis tarkoituksella..niin se jää pysyvästi mieleen ja muistan sen aina sen jälkeen seksi harrastaessa..samoin jos nainen loukkaa miehen itsetuntoa tirvaisemalla hönen koostaan tai siitä ettei tunnu missään..kyllä se mies sen jälkeen Todellakin pohtii asiaa kun seksiä harrastaa..negatiiviset kommentit vaurioittavat aina mkehonkuvaa jos itsetunto ei ole kohdillaan..

        Huh mitä tähän kirjoitit ja muutenkin esität itsesi, vaikutat aivan TÄYDELLISELTÄ, tapaisinpa sinunlaisen naisen, pidän itsekin pienistä rinnoista ja kaikki muut mitä kirjoitit oli aivan perfect.

        "..omaan erittäin korkean libidon eikä älykkyydessäni ole mitään vikaa..päinvastoin..normaalia älykkäämpi testien mukaan.. eli todellakin nautn seksistä ja haluan koeilla kaikkea uutta..etsiä seksuaalisuuden saralla asioita joista huomaan pitäväni.. vaadin mieheltä samanhenkisyyttä..sitä että nautitaan toistemme vartaloista..itse nautin vaikka mies olisi minkä kokoinen tahansa jalkojensa välistä sillä erilaisilla asennoilla pääsee pienempikin g pisteeseen ja anaaliyhdynnän orgasmeista nautin erityisen paljon sillä ne ovat luokaltaan täydet kympit.."

        Keep it going girl, nauti elämästäsi ja toivon oikein hyvää jatkoa! Ja ottaa aikansa saada itsetunto kohdilleen mutta kun tulee tarpeeksi positiivisia kokemuksia, niin ne alkavat voimistaa sinua ja painaa negatiivisia muistoja taaemmaksi, aina vain taaemmaksi, ja et enää muistakaan epävarmuuttasi.


      • vanha panomies
        aikuinen terve men kirjoitti:

        en ole koskaan seurustellut rintojen kanssa.vaan terveen aivon omistavan naisen.ei rinnat ole aikuisia miehiä varten,vaan keskenkasvuisten poikien ja tyttöjen imetykseen.oike terve mies ei rinnoista elä vaan ruisleivästä.eihän niistä isoista utareista ole kuin haittaa esimerkiksi tanssiessa painavat miestä palleaan ja tulee huono yrjö olo.pienet rinnat eivät ole tiellä tanssin pyörteissä ja on lähekkäin helpomi rutistella toisiaan.

        Suuririntaiset naisystäväni ovat olleet loukkantuneita, jos en ole kiihottunut heidän suurista rinnoistaan, sillä en ole enää mikään vauva, joka äidin tissejä himoitsee.
        Ylensä näillä suuririntaisilla on hävyttömän ruma ja muodoton kroppa.
        Minua viehättää urheilullinen naiskroppa ja pyöreähkö naisellinen peppu.
        Sellainen notkea ja liikkuvainen nainen saa minut paneskelemaan vaikka tuntitolkulla ja nautimme siitä silloin yhdessä jopa useita sarjaorkkuja saaden, koska sillä pikkurintaisella on useimmiten myös hyvä tiukka imupillu siellä jalkojen välissä, mikä isorintaisilla on korvattu löysällä kaivolla, mistä ei miehelle ole mitään nautintoa.

        Ole siis onnellinen niistä pienistä rinnoistasi ja ja nauti siitä ihanasta pepustasi ja jalkovälistäsi, mitkä tuottavat suurta nautintoa teille molemmille - Sinulle ja rakastajallesi.
        Vanhallakin alkaa seisomaan, kun pelkästään kuvittelen kroppaasi ja alapäätäsi. Tisseistä en välitä, sillä kokonaisuus ja olemus ratkaisee, minkä tietty kruunaa se kaunis peppu ja makea tunne, mistä voi nauttia sisälläsi.
        Jatkaa entiselläsi, äläkä muuta kroppaasi keinotekoisesti ja nauti jokaisesta seisokista, minkä saat miehissä aikaan, sillä Sinä sen miehen himon sytytät sellaisena, kun luoja on Sinut luonut!
        HYvää ja nautinnollista jatkoa elämällesi toivoo entinen naisten onnellistuttaja eli vanha panomies!


      • A-kupin aviomies
        Pula-ajan lapset kirjoitti:

        Et ajattele asiaa kovin kypsästi koska et edes huomio lapsia, ei ole syötävää heillä kun a kuppeja joutuvat jyrsimään.

        Vaimollani oli nuorena sellaiset hyttysen puremat. Kun hän sai 3 lasta ja imetti heitä jokaista lähes vuoden ja harrasti rintauintia (sammakkoa), niin hänelle kehittyivät erittäin kauniit aistikkaan rinnat ja kroppa sekä tosi herkullinen jalkoväli.
        Hänen rintansa ovat aivan ihanteelliset ja todella kauniit vielä yli 60-vuotiaana, kun sen sijaan kaikilla tuntemillani isorintaisilla on tuossa iässä rumat riippuvat nahkapussit tai rumat ruttuiset selluliittilollukat.
        Tästä pikkurintaisesta hyttysestä muodostui himottava nainen, jota halusin paneskella joka päivä ja parhaina päivinä monta kertaa. Vielä vanhana ukkelinakin muistelen niitä yhteisiä panohetkiämme, kun räjähdimme yhtäikaisiin orkkuihin. Vau!
        Ole huoleti ja nauti elostasi! kyllä luonto paisuttaa Sinunkin tissisi , kun pari lasta teet. Silloin ne ovat luonnollisen kauniit ja varmasti itseäsikin tyydyttävät!


      • tykk2
        ampx kirjoitti:

        Pienet ja herkät... voko parempaa toivoa :)

        Itse olen koukussa seksisuhteisiin miehenä ja irtosuhteita harrastaneena paljon painotankin treffi-ilmoituksissani www.panemua.net sivustolla, että naisella ehdottomasti tulisi olla pienet ja kiinteät rinnat :)


    • sori nyt vaan

      AA-koon rinnat omaavan ei kannata lähteä silikoneja ottamaan. Lopputulos ei voi olla mairitteleva. Hyttysen pistot muuttuisivat vain ampiaisenpistoiksi. Vähän kuin miehelle laittaisi silikonit.

      Mikset pitäisi rintsikoita päällä? Lisää siihen jotkut stay-up sukat tms. hepeneet niin menee miehelle ihan täydestä eikä huomio kiinnity rintoihin.

      • hyttysenpuremat

        ..ottaisin pisaramalliset silikonit..ja ihan vaan maksimillaan B kupit..mitään jalkapalloja en hankkisi vaan haluan esteettisesti kauniit ja vartalooni sopivat rinnat...A kuppikaan ei ole poissuljettu kunhan saisin kokoa enemmän..:)

        hepeineitä käytän jos jonkilaisia kun kaikkea on kiva kokeilla..mutta nautin myös nännien nuolemisesta ja rintojen koskettamisesta sillä kehoni on erittäin herkkä ja nautin koskemisesta erittäin paljon joten rintsikoiden käyttäminen seksin aikana olisi kuin....no..kondomin käyttö seksin aikana ja käteen laukeaminen, sisälle laukeamisen sijaan ;)


    • mutta perkule

      Jotkut naiset vaan on ”parempia” takaapäin täysin rintojen koosta riippumatta. Joten ihan turhaan rintojasi syyttelet, vika on päässä mita todistaa myös tuo ”silikonit otan heti”
      Eikä sekään ole rintojen vika, että sulla on kiihottavan seksikäs peppu.

      kun näkee toisen ilmeestä et …
      Pitäisikö misten näyttä sinulle ilmeellä että tykkää pienistä.

      mutta oikeasti..mistä "tunnistaa" pienirintaisista tykkäävän miehen
      —no katseesta sen huomaa ja aina voi kysyä
      Keskenkasvuiset tykkää isoista joten siirry aikuisiin

      ja mikä on se minimi pienirintaisuus miehille?
      —minulle se on ”toimivat” nännit. Jos niitä ei ole niin se on ”paha”

      Jos tapaan silikonit niin jätän väliin kun ne on varma merkki sairaalloisen huonosta itsetunnosta.

      • miesssss....

        Loppupeleissä on parempi omistaa herkullinen muodokas seksikäs perse kuin huono perse sillä hyvätkään rinnat ei pelasta kokonaisuutta perseeltä mutta toisinpäin kyllä.Tietysti lattarinnat on aina ikävä juttu mutta hoikkaan vartaloon nekin menettelee jos perse ja kintut on hyvät naamasta puhumattakaan.


      • 1+1=42
        miesssss.... kirjoitti:

        Loppupeleissä on parempi omistaa herkullinen muodokas seksikäs perse kuin huono perse sillä hyvätkään rinnat ei pelasta kokonaisuutta perseeltä mutta toisinpäin kyllä.Tietysti lattarinnat on aina ikävä juttu mutta hoikkaan vartaloon nekin menettelee jos perse ja kintut on hyvät naamasta puhumattakaan.

        Erittäin harvalla naisella on sekä hyvä peppu, rinnat ja kasvot. Ja minusta ainakin on paljon parempi että heikko kohta on rinnoissa kuin naamassa. Paljon on niitä mutsenaamoja, hyvä peppu, hyvät tissit, mut se naama...


      • sinkkumies.
        miesssss.... kirjoitti:

        Loppupeleissä on parempi omistaa herkullinen muodokas seksikäs perse kuin huono perse sillä hyvätkään rinnat ei pelasta kokonaisuutta perseeltä mutta toisinpäin kyllä.Tietysti lattarinnat on aina ikävä juttu mutta hoikkaan vartaloon nekin menettelee jos perse ja kintut on hyvät naamasta puhumattakaan.

        Minä tykkään pienistä tisseistä ja sellaset on kauniit. Luonne on kuitenkin minusta tärkeintä naisessa ja jos tykkää luonteesta niin tykkää naisen rinnoistakin vaikka ne olis pienet aa kupit. Eka tyttöystäväni jolla oli kivat pienet tissit, oli tosi ihana ja ei sitä haitannut pienet tissti. pitää kai vaan hyväksyä se mitä luoja on luonut sinulle.


      • hfsbdvndndf
        sinkkumies. kirjoitti:

        Minä tykkään pienistä tisseistä ja sellaset on kauniit. Luonne on kuitenkin minusta tärkeintä naisessa ja jos tykkää luonteesta niin tykkää naisen rinnoistakin vaikka ne olis pienet aa kupit. Eka tyttöystäväni jolla oli kivat pienet tissit, oli tosi ihana ja ei sitä haitannut pienet tissti. pitää kai vaan hyväksyä se mitä luoja on luonut sinulle.

        Luonne = pienet rinnat?


      • hyttysenpuremat
        1+1=42 kirjoitti:

        Erittäin harvalla naisella on sekä hyvä peppu, rinnat ja kasvot. Ja minusta ainakin on paljon parempi että heikko kohta on rinnoissa kuin naamassa. Paljon on niitä mutsenaamoja, hyvä peppu, hyvät tissit, mut se naama...

        no nassu on kehuttu ja peppua kanssa ja parhaaksi panoksi..siitä ei ole kyse..kyse on omasta naiseuden kaipuustani..rinnattomana olo on kuin olisi kalju ja kaikki muut kulkisivat pitkien hiuksien kanssa siinä ympärillä..kesällä varisnkin se vaan riipasee kun isompi rintaisia naisia kulkee ohitse ja itse näiden töröjen kanssa siinä sitten vieressä koettaa...olla nainen :(
        rintani eivät ole rumat..ne ovat kauniin muotoiset ja pyöreät mutta..ah..niin pienet ..


    • ihanuusinimimerkki

      Ihania naisia, AA- luokasta F-kuppiin on koestettu, ja AA-B on mun suosikki. Näet kyllä heteromiehen katseesta mikä on miehelle tärkeää. Voit käyttää täyteliivejä, niin mekot istuvat paremmin. Sängyssä pienetkin ovat ihanat.

    • AAjees

      Ketjun aloittaja on ollut rintoja jaettaessa täysin oikeassa jonossa, ainakin tämän miehen mielestä pienet rinnat ovat paljon kiihottavammat kuin isot. Näin etenkin siinä tapauksessa, että nainen muuten on hoikka ja sopusuhtainen. Mikäli samaisella pienirintasella naisella on vielä hyvä perse, niin aina vaan parempi.

      Äläkä vaan ota silikoneja.

      • m 38.v

        No ,olen aika herkkä ja jo naisen alaston vartalo tai pelkkä suutelu saa munani seisomaan tosi kovaa. Kiihotun aika herkasti ja minä kyllä tykkään pieni rintaisista naisista. Miehet on erilaisia ja ei sun nyt yhden miehen perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä että rintasi olisi jotenkin epäkiihottavat.


      • hyttysenpuremat
        m 38.v kirjoitti:

        No ,olen aika herkkä ja jo naisen alaston vartalo tai pelkkä suutelu saa munani seisomaan tosi kovaa. Kiihotun aika herkasti ja minä kyllä tykkään pieni rintaisista naisista. Miehet on erilaisia ja ei sun nyt yhden miehen perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä että rintasi olisi jotenkin epäkiihottavat.

        kiitos kauniista vastauksestasi..mutta kokemus on tullut jo nuorena tyttönä(15v) kun eka poikaystävä haukkui laudaksi ja aina riitojen yhteydessä kaikki eksät kommentoineet halventavasti rintojani (tähän 38 ikävuoteen mennessä)koska tietävät niiden olevan minulle akileen kantapääni ja koska olen ihmisenä vahva se on asia jolla pystyvät satuttamaan pahiten..ehkäpä tämä toistuva nimittely on se syy huonon itsetunnon kera miksi tämä asia on minulle vaikea...


      • riita?
        hyttysenpuremat kirjoitti:

        kiitos kauniista vastauksestasi..mutta kokemus on tullut jo nuorena tyttönä(15v) kun eka poikaystävä haukkui laudaksi ja aina riitojen yhteydessä kaikki eksät kommentoineet halventavasti rintojani (tähän 38 ikävuoteen mennessä)koska tietävät niiden olevan minulle akileen kantapääni ja koska olen ihmisenä vahva se on asia jolla pystyvät satuttamaan pahiten..ehkäpä tämä toistuva nimittely on se syy huonon itsetunnon kera miksi tämä asia on minulle vaikea...

        huomaatko, riitojen yhteydessä? .D älä tuollaisista tolloista välitä. Laita ne pihalle etsimään löllörintoja.


    • sua haluan

      Moi..minäkin jotain kommentoin ... jos vain aina sais ja vois valita niin kyllä pienitissisen aina ottaisin kyllä sellaset saa aina minulta aina täydet pisteet...m55v

    • OleItsesi

      Ilmeisesti alkuperäinen kysymys oli, mistä tunnistaa pienistä rinnoista pitävän miehen.

      Ihmisten seksuaalisuuden taipumuksia on hankala tunnistaa ilman lähempää tuttavuutta, mutta voithan esimerkiksi koittaa pukeutua niin, että rintojesi pienuus on melko selkeästi nähtävissä. Kun et esitä olevasi fyysisesti muuta kuin olet, vedät todennäköisemmin puoleesi ihmisiä, jotka pitävät sinunlaisesi naisen vartalosta.

      Niin, ja ihmisillä on erilaisia makuja. Niin isoit kuin pienetkin rinnat ovat hyvät, ja molemmille on sankka kannattajajoukko. Lisäksi on myös miehiä, jotka eivät määrittele naista tämän rintojen perusteella.

    • mies50

      Minimi on nännit, AA on minusta täydellistä. Edellinen kirjoittaja on siinä oikeassa, että kun annat pienirintaisuutesi näkyä, niin vedät puoleesi pienistä rinnoista pitäviä miehiä. Olen itse yksi heistä, harmittaa todella kun pienirintaiset naiset yrittävät peittää pienirintaisuuttaan. Pienirintainen saa ainakin minut tosi kiimaan.

    • Mies viisikymluvulta

      muista, pienissä rinoissa on yhtä paljon hermopäätteitä kuin suurissa joten ne on ns paljon herkemmät kosketuksille ja kaikenlaiselle stimulaatiolle, ja niiden hyväilyn saamat aistimukset kiihottavat minua äärettömästi...

    • Mies viisikymluvulta

      Kehitä vahvaa itsetuntoa... olemalla sitä mitä olet itsevarmana ja toimimalla itsevarmasti... epärömättä ylpeästi arvokkaana ....

      • bii 1

        kyllä miehet arvostelee pieniä rintoja mutta pienirintainen nainen voi olla mahtava rakastaja suuta voi käyttää joka paikassa mistä valtava nautinto mutta onko miehet ajatellut omaa kaluaan antaako se pieni pippeli mitään nautintoa naiselle tuntuuko se edes että se on siellä sisällä ei ainakaan ota pohjaan helppo arvostella toisia vaikka itsellä ei seisokkaan pienirintainen voi ainakin rakastella ja olla siinä hyvä


    • nippa 30

      Eipäs ole ollut ongelmia tuollaisen asian kanssa, missähän piireissä sinä oikein pyörit :)
      On miehiä jotka tykkää just hulluna pienistä rinnoista ja sit on niitä joille ei ole välilä minkä kokoset on, mut on niitäkin osa jotka just tykkää isoista rinnoista, mut joppujenlopuks aika vähä niitä kuitenki on.
      .Et ei pitäs olla mitää paniikkia asian suhteen:)

    • marko 88

      Hei.
      Kuulun siihen miesryhmään, jolle naisen / tytön rinnat eivät ole mikään mikään seksuaalisen kiihotuksen merkki.
      En koskaan ole ymmärtänyt mitä naisen rinnoilla tai takalistolla on jotain seksuaalista merkitystä muuta kuin kaupallisessa mielessä.
      Minusta on paljon kiihottavampi pyörittää kieltä ihanan kovettuvan nännin ympärillä kuin ottaa jokin "utare" suuhun.
      Samoin kivempi kuljettaa kättä kiinteän jännittyneen pakaran päässä kuin löysän sellun kyllästämän kylmän lihan päällä.
      Siinä se minun vastaukseni, ehkä sekin jotenkin helpottaa kysyjää.

    • Isojen ystävä

      Ja taas on pienirintaisten ystävillä tarve haukkua isoja rintoja, milloin utareiksi, milloin isoista rinnoista pitäviä keskenkasvuisiksi. Kummaa, miten vaikeaa on vain sanoa nauttivansa pienistä ilman muunlaisten moittimista? Minä pidän isoista mutta ei kävisi mielessäkään haukkua pienirintaisia tai pienistä rinnoista pitäviä, paitsi näitä tämänkin ketjun paria idioottia.

      • ei sinun ystävä

        Kaipaat edelleen äitisi tissejä. Klassinen oidipus-kompleksi sulla päällä, koita parantua.


      • ektokolnevikuse

        LÄSKIÄ se on ison tispelin sisällä. Samaa tawaraa on isossa ahterissakin. Jos joku läskistä tykkää, nin ..no joo..


      • ettäjuu
        ektokolnevikuse kirjoitti:

        LÄSKIÄ se on ison tispelin sisällä. Samaa tawaraa on isossa ahterissakin. Jos joku läskistä tykkää, nin ..no joo..

        Jos on tyypiltään "petite femme", niin takapää voi näyttää aika isoltakin, ja olla silti enimmäkseen lihasta..


    • namua sekin

      älä sinä huoli tyttö nuori. ei tisut eikä peppu vaikuta stondikseen jos muuten mieli.
      ole vaan oma itsesi. kelpaa kyllä edestä ja takaa ja 69 (kun ei vaan napaan ota tappi kiinni edestäpäin)

    • isot ovat paremmat

      En tiedä mistä tunnistaa pienistä rinnoista tykkäävän miehen. Itse tykkään normaalista isokokoisiin mutta mitättömät tai jättiläiset jätän rauhaan. Eli jos sanotaan vaikkapa 65-70 ympärysmitan liivejä käyttävä nainen niin kuppikoko olisi parhaimmillaan D-H, mutta 75-80 mittaiselle riittäisi C-G. Olen nimittäin yhdet 80H:t nähnyt ja ne olivat jo liikaa minullekin. 85-ympärysmittainen nainen on taas liian iso minulle. Enkä ole mikään 50-vuotias ruma mikromunamies.

      Ymmärrän tuntemuksesi. Silikonit maksavat Suomessa n. 6.000 euroa. Onko tuo mahdotonta säästää muutamassa vuodessa? Esim. 100 eur/kk -> 5 vuotta riittää. Jos et jo nyt ihan halvinta mahdollista kaupasta osta niin tarkka budjetti käyttöön jätä pois turha arkiherkuttelu sekä "pienet ihanat jutut" ostoksistasi.

      Tiedän eräänkin naisen joka törsää ainakin 1.000 eur vuodessa lehtiin, pikku koruihin yms. suht edulliseen "Tiimari"-kamaan, joka ostaessa maksaa vain muutaman kympin mutta kaikkiaan yli 1.000 eur vuodessa palaa tämmöiseen kaikkeen kivaan pieneen söpöilyyn ja itsensä hemmotteluun jäätelöillä yms, niinpä onkin aina tili tyhjä ja ylipainoa 15 kg. Eli tämäkin nainen voisi elää taloudellisemmin, laihduttaa ja sitten hankkia rintojen kohotuksen kun valittaa minulle riippuvia rintojaan ja ylipainoaan.. No jokainen elää omaa elämäänsä, kuinka sinät elät omaasi? Mieti tavoitteita ja laadi suunnitelma kohta kohdalta.

      • Kai ymmärrät

        että rintaliiveissä oleva mittalukema on rintojen ALTA, ei päältä. Tuskin edes erotat, onko jonkun kylkiluiden ympärys 80 vai 85 cm.


      • fbkjhafhj
        Kai ymmärrät kirjoitti:

        että rintaliiveissä oleva mittalukema on rintojen ALTA, ei päältä. Tuskin edes erotat, onko jonkun kylkiluiden ympärys 80 vai 85 cm.

        En ole se jolle kommentoit, mutta kyllä tuosta sai sen vaikutelman että hyvin ymmärtää. Naisena ottaa usein päähän, kun miehillä (tai monilla naisillakaan) ei ole mitään käsitystä rintaliivien kokomerkinnöistä ja ihannoivat sitten sitä senttilukemaa. Tuo edellinen sentään tiesi jopa sen, että D-kuppi on erikokoinen eri ympärysmittaisissa liiveissä.


      • samurai1
        Kai ymmärrät kirjoitti:

        että rintaliiveissä oleva mittalukema on rintojen ALTA, ei päältä. Tuskin edes erotat, onko jonkun kylkiluiden ympärys 80 vai 85 cm.

        Hoikka mies vastaa 90cm.


      • salgjkagj
        Kai ymmärrät kirjoitti:

        että rintaliiveissä oleva mittalukema on rintojen ALTA, ei päältä. Tuskin edes erotat, onko jonkun kylkiluiden ympärys 80 vai 85 cm.

        Eikä edellinen väittänyt erottavansa 80-senttistä 85-senttisestä, vaan totesi vain että 85 on liikaa. Luultavasti myös 80 on vähän liikaa. Useimmat miehet suosivat siroa, ts. jotain 65-senttistä. Sen erottaa vaikka toppatakki päällä 80- tai 85-senttisistä.


      • asgjkalfgj
        samurai1 kirjoitti:

        Hoikka mies vastaa 90cm.

        Naisella 90-senttinen ympärysmitta tarkoittaisi jumalattoman leveää selkää.


      • tuppikulli§12
        salgjkagj kirjoitti:

        Eikä edellinen väittänyt erottavansa 80-senttistä 85-senttisestä, vaan totesi vain että 85 on liikaa. Luultavasti myös 80 on vähän liikaa. Useimmat miehet suosivat siroa, ts. jotain 65-senttistä. Sen erottaa vaikka toppatakki päällä 80- tai 85-senttisistä.

        No yli 180cm tuo 85cm on kyllä ihan ok. menneepi ruipeloksi muuten


    • saa seisomaan?

      ”mutta oikeasti..mistä "tunnistaa" pienirintaisista tykkäävän miehen ja mikä on se minimi pienirintaisuus miehille?”

      Ei kai tunnistamisesta olisi mitään hyötyä kun useimmat on varattuja. Mutta sinusta kiinnostuneet löydät helposti kun pukeudut siten, että hyttysenpuremat huomataan. Viisas pienirintainen pukeutuu niin, että rintojen koko on selvästi havaittavissa.

      ”Saat seisomaan” jos puserosi on koholla nännien kohdalta.

      • hyttysenpuremat

        paljon olen harjoitellut nyt sitä että kuljen ilman rintaliivejä mutta koska nännini ovat erittäin herkät kosketukselle ja stimuloituvat seksuaalisesti nopeasti,ne alkavat vetämään pitkiä pällle joka on aika noloa jos olen julkisilla paikoilla..silloin niitä aletaan katsomaan ja se taas tuntuu hämmentävälle..jotkut katsovat moittivasti(varsinkin naiset,mutta miesten silmät välähtävät välillä jostain muusta..ja ilme kertoo jotenkin siihen tyyliin että "aijaa...tyttö lähtenyt ilman rintikoita kotoa..hmm..se haluaa ihan varmasti seksiä miehiltä"..ja aletaan vinkkamaan silmää tai nuolemaan huulia..se on jo liikaa ja ällöttävää.en halua herättää niillä huomiota ..


      • saa seisomaan?
        hyttysenpuremat kirjoitti:

        paljon olen harjoitellut nyt sitä että kuljen ilman rintaliivejä mutta koska nännini ovat erittäin herkät kosketukselle ja stimuloituvat seksuaalisesti nopeasti,ne alkavat vetämään pitkiä pällle joka on aika noloa jos olen julkisilla paikoilla..silloin niitä aletaan katsomaan ja se taas tuntuu hämmentävälle..jotkut katsovat moittivasti(varsinkin naiset,mutta miesten silmät välähtävät välillä jostain muusta..ja ilme kertoo jotenkin siihen tyyliin että "aijaa...tyttö lähtenyt ilman rintikoita kotoa..hmm..se haluaa ihan varmasti seksiä miehiltä"..ja aletaan vinkkamaan silmää tai nuolemaan huulia..se on jo liikaa ja ällöttävää.en halua herättää niillä huomiota ..

        sinusta kiinnostuneet löydät helposti kun pukeudut siten, että hyttysenpuremat huomataan. Viisas pienirintainen pukeutuu niin, että rintojen koko on selvästi havaittavissa.
        ”Saat seisomaan” jos puserosi on koholla nännien kohdalta.
        vs
        ne alkavat vetämään … joka on aika noloa jos olen julkisilla paikoilla…miesten silmät välähtävät … silloin niitä aletaan katsomaan ja se taas tuntuu hämmentävälle

        Eiköhän tuossa liene ongelman ydin. ”hyttysenpuremat” haluaa houkutella miehiä isommilla tisseilllä mutta jos saa miehet kiinnostumaan niikuin haluaisi niin sitten ei haluakaan kun naiset katsovat moittivasti ja miehillä alkaa seisomaan.

        Taitaa kyse olla pelkästään sairaalloisesta huomiontarpeesta.
        ”mutta oikeasti..mistä "tunnistaa" pienirintaisista tykkäävän miehen” Ja sitten kun tunnistaa niin ei haluakkaan tunnistaa kun miesten silmät välähtävät, nuoleskellaan huulia ja …
        ”en halua herättää niillä huomiota” mutta haluan herättää huomiota silikoneilla, eli etsin täällä tekosyytä silikonien hankkimiseen.


    • 112233

      Kyllä pienirintaisetkin ovat ihan ok ei se välttämättä tarvi olla lehmän utareet.

    • Ei pienille

      Pikkutissit ovat rumat. Kunnon utareet pitää olla, ei nyppylätissiä edes naiseksi tunnista. Miinustelkaa rauhassa.

      • eikä pienille

        Sulle "ei pienille", omaat varmaan pienen pilin, ja ruma ja mitätönhän sekin on. Jos aletaan koolla pelaamaan, niin pienet tissit vaikuttaa vähemmän kuin pieni penis. Ei pienipilistä edes mieheksi tunnista.


      • Pienipilinen :(
        eikä pienille kirjoitti:

        Sulle "ei pienille", omaat varmaan pienen pilin, ja ruma ja mitätönhän sekin on. Jos aletaan koolla pelaamaan, niin pienet tissit vaikuttaa vähemmän kuin pieni penis. Ei pienipilistä edes mieheksi tunnista.

        Vähän julmaa tuokin, itsellä pieni pili ja körsinyt siitä 48 vuotta. En kyllä hyväksy tuota aikaisempaa kirjoitusta pienistä rinnoista myöskään.


    • meminirkki1

      Kuitenkin pienetrinnat on niin söpöt, x vaimollani eiollut rintojalainkaan vain nännit, mutta kukaon muka täydellinen, mielestäni kauheen isotrinnat on allot parempi pienet tai vaikkaei olis ollenkaan,
      T. pepe

    • normivermeet

      Kyllä mua kiinnostaa ennemmin nainen joka on sinut itsensä kanssa ja tulee juttuun hyvin. Olen nähnyt pieniä tissej¨ä, isoja tissejä, kauniita pilluja, ja vähemmän kauniita pilluja.. Mutta kyllä se yläpää ratkaisee tosi paljon.

      Vaikka olis minkälainen runko ja olemus, mutta en saatana jaksa katella tyhmää ihmistä.

    • olen 34 enkä ole ikinä kattonu rinta koko! ;) olis kieltämättä ihanaa nuolaa niitä!! :)

    • Oldboys gambler1

      Jep "hyttysenpurema"

      Ulkonaisiin piirteisiin katsovat yleensä nuoremmat taikka muutoin kokemattomammat miehet. Sanotaan että "silmät ovat sielun peili", suuresti totta, mutta mitä sinun sisimmässäsi on, se tärkein piilee siellä. Miehien varmuus kyvyistään taikka epävarmuus "suoriteominaisuuksistaan" on yleisempää vaikuttamaan siihen kuinka me määrittelemme naisen. Pinnallistahan tuo totta kai, tunteisiin perustuva rakastelu on se paras, eikä se tule kännissä ja pikaisesti purkautuen taikka lässähtäen. :)

    • Mies38

      Mulla yksi pieni tissunen.tyttö kaverina ollut jo monta vuotta.ja en millään halus vaihtaa häntä isompaan tissuseen. Minä rakastan hänen pieneistä rinnoista. Ja jos hän panis silikoonit.niin silloin en tykkäis niistä.

    • Untamo

      Mun mielestä sellaset sisäänpäin koverat rinnat on parhaat, sellaset kuopat.

      Sellaseen ku laittaa silikonit, että on pehmeää täytettä "kuopassa", niin että on ihan lattarinnat, mutta ne onkin pehmeät silikonimolluskat, jotka on asennettu sisäänpäin painuneen rintalastan päälle. Niitä on ihana tökkiä sormella.

      • perskeles

        Ehkä parhaat naurut koskaan mistään kommentista missään.

        Kiitos tästä!


    • pienet tissit on niin ihanat

    • B85

      Kunnon push up -liivit kehiin niin toimii ;)

      • Lituska

        Päin vastoin, korosta pienirintaisuuttasi, niin saat ihailua juuri niiltä miehiltä joita pienet tai olemattomat rinnat kiinnostaa. Pienet rinnat ovat nuorekkaat, melkein kaikki rinnat saavat isomman rasvaprosentin iän kuluessa. Ole ylpeä itsestäsi ja upeasta kehostasi. Minäkään en välitä litteästä pyllystäni, miehestäni se on upea!


    • Messenger.

      No jos sinä kerran olet jo niitä miehiä sänkyysi saanut, niin turha siinä on mitään sössöttää.. Niin sinä haluat olla haluttu ja mailman napa, että kaikki kuolaa sun perään ja jakaa huomiotaan. Sitten saat leikkiä prinssessaa nenä pystyssä..
      Koitahan nyt vain kekkuloida siinä niillä, mitkä on annettu.

      • xDDD

        Mut peräähän ne jo kuolaakin?


    • tissit vauvoja varte

      Jospa opettelisit käyttäytymään naisellisesti? Tekstin perusteella veikkaisin mieheksi.

    • Tukkään

      Kuka tykkää mistäkin, mutta minä tykkään pienirintaisista. Isommtakaan ei ole haitaksi, mutta liian isot on jo haitaksi, enkä kiihotu liian suurista rinnoista. Pienet rinnat ovat kiinteät ja mukavat hyväillä käsillä ja suulla. Kaikki pienirintaiset ottakaa yhteyttä [email protected]

    • pullukat ihania

      Tissit ovat rasvakudosta, joten syö enemmän tai liiku vähemmän. Liiallinen laihuus on sairaus.

      • Kamoon hei..

        Kaikille ei tule sitä kirjoittamaasi rasvakudosta rintoihin. Olisiko toinen selitys rintarauhaset? Saako niitä mässäämällä ja makaamalla? Ei. Sama kuin pikkupilisen käskisi venyttämään lisää senttejä penispumpulla. Ei takuulla tehoa!


      • dss65weg
        Kamoon hei.. kirjoitti:

        Kaikille ei tule sitä kirjoittamaasi rasvakudosta rintoihin. Olisiko toinen selitys rintarauhaset? Saako niitä mässäämällä ja makaamalla? Ei. Sama kuin pikkupilisen käskisi venyttämään lisää senttejä penispumpulla. Ei takuulla tehoa!

        Eikös ne ole maitorauhaset?

        Mutta joo.. olkoot nimitys mikä hyvänsä, niin ei ne selitä rintojen koosta kuin osan. Totuus on kuitenkin se, että etenkin isoista rinnoista aika suuri osuus on rasvaa.

        Ja aivan varmasti saa isommat tissit jos tarpeeksi lihoo.. Paha vaan, että aina se rasva ei ihan ensimmäiseksi ilmaannu rintojen kohdalle. Että siinä saattaa helposti mennä ojasta allikkoon.

        Vaan eipä silti, omaa silmää on usein huomattavasti tuhdimpikin neitokainen miellyttänyt oikein kovastikin.. Eikä mulla edes ole mitään läski-fetissiä.. Paljon riippuu kokonaisuudesta.


    • ole vaan ylpeä pienistä rinnoistasi, koska rintojen koolla ei ole merkitystä,eikä pienet rinnat vie naiseutta.Minulle on rintojen koko samantekevää, kyllä se muista asioista tulee seksualisuus. Ne miehet joille rintojen koko on tärkeä, eivät ole sinun arvoisiasi vaan toivon,että löydät parempaa seuraa ja toivotan sinulle onnea!

    • peppppu

      Mun nais ystävällä on aa kupit ja molempia kiihottaa kun syön hänen rintansa, ja hän joskus minun :p

    • rekkonen22

      Älä ihmeessä laita silikoneja...Merkki joko paskasta itsetunnosta tai "haluan munaa keinolla millä hyvänsä". Sinun kohdallasi ehkä tämä ensimmäinen. Parempi pitää omana tietonaan tuo itsetuntosi puute kuin kertoa siitä jokaiselle vastaan tulevalle.

      • hyttysenpuremat

        ei se tulekkaan esille heti...ja kyllä olen siitä miesytävilleni puhunut...jotka käyttäneet aseena sitä minua vastaan ikävä kyllä..
        ..mutta en nyt ventovieraille ala kailottamaan IRL että voi voi kun on huono itsetunto..päinvastoin..minua luulaan aina hyvin itsevarmaksi naiseksi kun tavataan ja tutustutaan ja aina jokainen on ihmetellyt kovasti itsetunnon puutettani..


    • putininvladimir

      No jaa. Kunhan nännin alla on 1-2 cm pehmeää niin se riittää sexikkyyteen. Loppu on ihan turhaa.

    • Haloo! Pienet terhakat rinnat on seksyt. Muu vartalon kunto on paljon täkeämpää. Tiukka naisellinen kroppa hyvällä perällä ja siihen liitetyt kärpännoukat on parasta. Mielestäni naiset itse vauhkoavat rintojensa koosta ihan liikaa. Kivan näköiset kasvotkin menevät kevyesti rintojen edelle. Sehän on hyvä kun on pienet rinnat ikääntyessä eivätpähän roiku ja näyttää edelleen nuorelta.

    • MasaTre

      Ei sitä tunnista ilman reaktiota. Pukeutumisella kannattaa korostaa pieniä rintoja ja kenties laittaa nettiin treffi-ilmoitus, jonka kuvasta käy ilmi rintojen koko. Jos samalla vielä kerrot hakevasi miestä, joka tykkää pienistä rinnoista, niin menestyksen luulisi olevan taattu.

    • sulla ollut hölmöjä miehiä tiedätkö et pieni on kaunista ainakin mun mielestä löydät vielä miehen joka arvostaa naisessa muutakin kuin rintoja minä ainakin arvostan sinua,pääasia et olet sinut itsesi kanssa minulle ainakin kelpaisit paremmin kuin hyvin

    • asennetta.....

      NO voi...voi....pitääkö sitä täälä kaikille ilmoittaa??? hohhoijaa....:)))).

      • hyttysenpuremat

        oh..anteeksi..olen siis ymmärtänyt väärin että täällä saa kysyä ja aloittaa aiheen vain ja ainoastaan positiivisista yksisarvisten sateenkaarijutuista ^_^
        ..pahoittleen että meninkään kysymään itsetunnon alhaisuudessani mielipidettä asiaan joka on vaivannut minua pitkään ja aiheuttanut stressiä elämässäni ihan vakavasti otettuna ongelmana..

        Hmm..niinpä..joillekin ei vain ole siunaantunut älykkyyttä sen vertaa että ymmärtäisi että toisen ongelma ei ole toisen ongelma eli olet varmaan niitä harvinaisia ihmisiä joilla elämässä ei ole ongelmia
        .. sillä en ymmärrä miksi trollaat keskustelua joka oikeasti on toiselle todella tärkeä?
        Kaipa se on se surullisen kuuluisa empatian ja ymmärryksen puute..
        mutta toivottavasti sait jonkin asteisen mielihyvän pistoksen siitä että sait asiasi sanottua noinkin kehittävästi ja toit selkeäsyi esille oman älykkyytesi ja pskologian tuntemuksesi :)


    • Eikä

      Kyllä on huolet monenlaiset,tulee ihan mieleen viidakon tähtöset.

      • hyttysenpuremat

        niin ajatella...sinäkin tänne sitten tulit seuraamaan keskustelua oikein vaivaa asian eteen näi että vielä kommentoit ;)
        kai otit popparit esiin ja hekumoit kuinka upean ja viisaan kommentin eetteriin heitit...:D
        ;) voit olla myohemmin ylpeä tästäkin otoksestasi..osoitit älykkyytesi ja sen kuinka omaat kuten nuo aikaisemmatkin trollit empatian ja ymmärryksen toisten ongelmiin jotka eivät välttämättä ole sinun täydellisessä elämässäsi ongelmia :)

        itse kun näen jonkin aiheen joka mielestäni ei minua kosketa tai ei kiinnosta..en edes näe vaivaa aukaista koko keskusteluketjua tai edes lukea sitä :D...koska toisin kuin selkeästikiin sinulla ja muilla trolleilla täällä... minulla on se sellainen tuollaisille vieras sana kuin...ELÄMÄ


    • dsfdsfdsfdsfdsfdsfds

      Kyllä se luonto korjaa heikot, ja sinun kohdallasi yrittänyt lopettaa sukusi sinuun, tehden sinusta haluttamattoman.

      • hyttysenpuremat

        oh..voipi olla voipi olla ;) :-p
        sillä en ole koskaan edes halunnut lapsia tähän ylikansoitettuun punaniskajuntteja tulvivaan maailmaan sillä emme osaa huolehtia edes täällä tällä hetkellä olevista jälkeläisistä edes minimimitan verran saatikka sitten tulevistakaan sukupolvista..siksipä en näe mitään järkeä tuoda lapsia tähän maailmaan..joka selkeästikin on julma kylmä ja empataipuutteinen :)


    • Pikkutisut

      Pienrintaiset naiset ovat AAAAH:))

    • Seksiterapeutti ; )

      Älä Höpsi! Mielestäni kokonaisuus ratkaisee. Sitäpaitsi miehelle ratkaisee kokonaisuus, eikä mitkään rinnat. Tunnen monia todella kauniita naisia, vaikka heillä ei olekkaan mikään runsas varustus, se ei ole haitannut koskaan. He ovat olleet ihania ja upeita naisia. Mieleni ei ole tullut koskaan heidän rintansa. Se taitaa olla naisille samanlainen kysymys/probleema kuin miehillä peniksen pituus. (Gorilalla 5cm) Siinä esimerkkiä eläinmaailmasta miehille. Sitäpaitsi naisten kannattaa muistaa, että supermalleilla ja ns."maailman kauneimilla" naisilla on pienet, kauniit rinnat. Sehän ei meitä miehiä haittaa. Ainakaan fikxuja. ; ) PS.Rintojen koolla ei ole mitään merkitystä RAKKAUDESSA!

      • hyttysenpuremat

        ..tuo on aivan totta..mutta koska sitä rakkautta itseäni kohtaan en ole kyennyt vielä saavuttamaan on edessäni pitkä taival sillä saralla ja koetankin tässä matkan varrella kohti sitä haluttua päämäärää etsiä helpotusta asian tiimoilta edes jonkilaisin konstein... kunnes pääsen siihen haluttuun tuokseen että peiliin katosessani näen sen kauneuden joka sismmässäni olen aina ollut ja oleva ja joka maalaa myös vartaloni silmilleni kauniiksi...sitä odotellessa siis ;)


      • hyttysenpuremat kirjoitti:

        ..tuo on aivan totta..mutta koska sitä rakkautta itseäni kohtaan en ole kyennyt vielä saavuttamaan on edessäni pitkä taival sillä saralla ja koetankin tässä matkan varrella kohti sitä haluttua päämäärää etsiä helpotusta asian tiimoilta edes jonkilaisin konstein... kunnes pääsen siihen haluttuun tuokseen että peiliin katosessani näen sen kauneuden joka sismmässäni olen aina ollut ja oleva ja joka maalaa myös vartaloni silmilleni kauniiksi...sitä odotellessa siis ;)

        Moi,

        Minä pystyn auttamaan sua tuossa jutussa miten oppii rakastamaan itseään! Ja muutenkin psykologisesti..

        Jos haluat niin ota yhteyttä. :)

        [email protected]

        PS. Se on ihan siitä kiinni mitä ajattelee ja niitä juttuja voi muuttaa.. :)


    • Näin on

      Jos ne vauvalle kelpaa niin ole tyytyväinen, siihenhän ne on luoja tarkoittanut.

    • onhan NAISESSA

      jotakin muuta,kun ne "rinnat" neovat lapsia varten..

    • 8tuumaa

      Pieni rintaiset naiset ovat pieni munaisia miehiä varten,

    • jarppa9

      ihan rehellisenä 56 vuotiaana miehenä sanon että ei rinnat naista tee!
      Itse en pidä mistään isoista, en ole koskaan pitänytkään, B ja sitä pienemmät on aina olleet minun mieleeni. Minulle se korvien väli on paljon tärkeämpää ollut aina eikä pelkästään ulkonäkö, toki se on aina plussaa.
      Toisaalta sinulle voi kasvaa vaikka kuinka isot rinnat jos tulet raskaaksi, mutta älä ihmeessä ota mitään silikooneja, tai jos otat, ota vain korkeintaan B kokoiset. Jos olet muutenkin hoikka niin ei isot rinnat sinusta silti tee haluttavampaa kuin sellaisten mielestä jotka ei arvosta sinua naisena vaan rintojasi arvostavat.

      Muista myös että mitä isommat rinnat on sitä enemmän maanvetovoima niitä alaspäin valuttaa! Vanhana voisit olla edelleen ylpeä nykyisistäsi toisin kuin isoista.

      Katse vaan pitkälle tulevaisuuteen, ja mieti tarkkaan mitä haluat!

    • tisseistä tietävä

      tykkään isoista tisseistä mutta kun mies rakastuu niin pienetkin tissit ovat maailman kauneimmat ja seksikkäimmät sitä ei valita kehen rakastuu äläkä edes mieti silikooneja kyllä luonnolliset ovat kauniita oli ne sitten isot tai pienet ja sinulle sopii juuri ne mitkä on syntyneet luulet vaan että ei miehet tykkäisi ja tosiaan on vain luuloa

    • -totuus---

      Aloittaja kuten monet pienirintaiset naiset taitaa olla luonnevikainen kun rintojaan syyttelee!!
      Ei rinnoissa se vika ole....

      • hyttysenpuremat

        ..olet aivan oikeassa ettei rinnoissani ole vikaa..vika on korvieni välissä ja siitä millaisena näen itseni peilistä..
        luonnevika on sitten taas jotain ihan muuta jota käyttävät koiraihmiset tai muut ihmiset jotka eivät kehityspsykologiasta, käyttäytymistieteestä tai traumapsykologiasta tiedä mitään ^^


    • Cup A

      Ihanasti on a-kuppi toiminut kaikissa elämän pyörteissä. Pidä lihaskunnosta ja painosta huolta, niin näytät aina hyvältä. En ikinä vaihtaisi omiani, 49 v. kokemuksella.

    • Marko_84

      Komppaan edellistä vastaajaa myös. En mä ainakaan niiden rintojen kanssa seurustele joten ei niiden koolla ole merkitystä. Varmaan löytyy niitäkin pareja jotka seurustelee vain sen ulkonäön takia mutta muuten ei suhteessa ole mitään oikeita tunteita toista kohtaan. Oo ylpeä siitä sulle on annettu äläkä anna muiden päättää ulkoisesta olemuksesta.

    • mmkoo88

      Vaikka tämä yhteiskunta ihannoikin suurta myös rinnoissa, niin tavallaan silti pienirintainen nainen on onnekkaampi kuin pienimunainen mies. Uskon, että on olemassa miehiä, jotka pitävät nimenomaan pienistä rinnoista - jopa lähes olemattomista, mutta en ole kuullut erityisesti pienistä peniksistä pitävistä naisista; vain sellaisista, jotka sietävät niitä kun paketti on muuten ok.

      Joka tapauksessa tuskin ne pienet rinnat on mikään ongelma, kun ihminen pitää muuten sinusta ja seksissäkään se ei haittaa kun muuten olet ilmeisesti melko kuuma kissa. Eihän meistä kukaan ole täydellinen, joten jokaisella meistä on parempia ja huonompia ruumiinosia jos nyt ajatellaan vain lihallisesti.

      • lesboneito

        Ei pidä paikkaansa. Mulla on monia kauniita ja ihania naispuolisia heteroystäviä, jotka ovat kertoneet, että eivät välitä isoista vehkeistä. Varsinkin, jos nainen on itse pienikokoinen, niin suuresta ei ole kamalasti iloa, vaan se tuottaa enemmän kipua. Jotkut ovat sanoneet, että tärkeämpää on sellainen yhteensopivuus. Naisen emätin on normaalisti noin 8-10 cm pitkä, joten ei se todellakaan edellytä mitään 20 cm melaa!!!


    • Terwe

      Väliäkö rintojen koolla, kunhan kantajansa niitä ryhdikkäästi ja ylpeydellä kantaa. Sama toimii käänteisesti. Saa myös olla väärässä tässä kuka itse niin haluaa.

    • Huoli pois

      Muoto ennen kokoa.

    • Hohhoijaaa...

      vttu, mistä näitä aloittajapellejä oikein sikiää?

      • hyttysenpuremat

        samoista paikoista kuin trollejakin ;)


    • heipp aloittajalle...muistaakseni kaikilla ihastuksillani on ollut lähempänä AA-kokoa kuin mitään muuta..minulle riittää se että ne ovat naisella/ssa pienet tai vähän isommat tissit..olen sanonut kaikille naisille elämässäni keiden kans ollut puhetta silikonien suhteen, että älä ihmeessä laitata ikinä: nuo ovat just sopivat

      tiedän että sua risoo nuo kauneusihanteet tuntien, mutta en usko että se minullakaan jäisi sinut nähessäni ainakaan rinnoista kiinni

      olen aina katsonut naista/sia ja tätä mun nimimerkkiä niistä ei kukaan tiedä tämä vain murto-osaa elämästäni

    • Mikkelinpimu

      Ei rintojen tarkoitus ole miellyttää miehiä. Ainakin minä rakastan kun joku hyväilee rintojani. Pyydä rakastajiasi hyväilemään rintojasi, hitaasti ja hellästi. Sulje silmäsi ja tunne miltä hyväily tuntuu, ja unohda miltä sinä tai rintasi näyttävät. Seksi on tunne ja yhteys, ei ulkonäkö.

    • kurkkaus11

      Seurustelin aikoinaan erään tunnetun aatelissuvun tyttären kanssa n. 3-vuotta. Hänelläkin oli pienet rinnat. Kun alun kankeuden jälkeen hän omaksui säännöllisen estottoman rakastelun kanssani, niin heränneet hormonit hoitivat homman ja kuppikokokin kasvoi vähintään 2-3 kertaiseksi.( en tunne mittaustapaa, mutta arvioni on realistinen ja silmämääräinen)

      Ts. ei silikoneja eli teollisuuden sontaa kenellekään ihon alle

      • ääliö

        Mitä se aateluus tähän liittyy????


      • ROFLMAO xD
        ääliö kirjoitti:

        Mitä se aateluus tähän liittyy????

        Miksi edes kysyt?

        Kehumistahan tuo on.. "Kattokaa, mää oon niin kova panomies, että kellistyy eliitin tyttäretkin, ja johan tissitkin kasvaa kun riittävästi pannaan.."


      • Ullamaija

        Kas, taisit seurustella minun kanssani. Olen aateloitu ja täysin lauta.


    • eero4

      älä välitä ei kaikki valitä isoista rinnoista.minulla on isorintainen vaimo mutta minä rakastan häntä paljon olkoon hänellä isot tai pienet.sillä hän on hyvä äiti ja hyvä vaimo joka ymmärtää meitä.

    • sdfvsdf

      Pääasiakai se on että ne tissit vauvaa kiinnostaa ja sille elannon tuottaa

    • peksu2

      Isot rinnat näyttää kyllä hyviltä ja kiihottavilta kun ne on laitettu sopivasti pullistelemaan puvun kaula-aukosta, ja heiluuhan ne kivasti kävellessä. Mutta kun riisutaan vaattet vex niin ei ne enää välttämättä niin kauniit sitten olekaan . Kyllä pieni on kaunista ja onhan ne paljon harvinaisemmat jos ne on tosi pienet, ainakin itse tykkään ja ihailen pieniä rintoja. Ja silikoonit on kaikista huonoimmat , aito on aito oli ne sitten vaikka kuinka laudat. Isojen rintojen kustannuksella on keksitty tehdä vain pelkkää bisnestä, milloinhan se muuttuu toisinpäin, odotellaan sitä.

      • tilaa kuvaajallekin

        Siis oikeesti.. En ihan tajua miksi silikoneista puhutaan niinkuin se tarkoittaisi automaattisesti langanlaihaa mallia, jolle on sitten ympätty silikonia vähintään DD-koon edestä? Siis onhan näitä ns. "silikonimisuja" joo, mutta onko se nyt sitten se koko totuus implanteistakaan? Tässä on syytä ottaa huomioon, että niitä luonnollisemman oloisia implantteja ei huomata implanteiksi, joten mieleen ei jää implanteista mitään muuta kuin näitä "silikonimisuja"..

        Ei millään pahalla, enkä missään nimessä halua edes sinänsä suositella implantteja kenellekään.. Mutta ei se nyt minusta ainakaan ihan älyttömin ajatus ole, jos naisella etupuoli on melkein kuin 13 vuotiaalla pojalla, ja haluaa edes jonkinlaiset tissit. Joku B-kokoinen voisi varmaankin olla aika luonnollisen näköinenkin.

        Tähän väliin voisi palauttaa mieliin, että eikös Angelina Jolie vaihdattanut luomunsa silikoniin terveyssyistä? Tuskinpa hänen rintavarustuksensa näyttää oleellisesti luonnottomammalta kuin ennenkään.

        Lopulta on kuitenkin syytä huomata, ettei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Etenkin jos ajattelee rakastelua, niin jos siinä on tunnettakin mukana, niin itse ainakin haluaisin vain mahdollisimman lähelle. Ei silloin oikeastaan näe toista enää ollenkaan, tuntee vain ihollaan, aistii läheisyyden koko olemassaolollaan.

        Eikai aikuiset ihmiset sentään ihan oikeasti pane niinkuin pornovideoilla? Siis niin että jätetään riittävästi rakoa kameramiehellekin? Saahan sillä tavalla hyvin kuvattua sitä penetraatiota.. Mutta on vaikea keksiä miksi kukaan oikeasti haluaisi panna sillä tavalla?


      • hyttysenpuremat
        tilaa kuvaajallekin kirjoitti:

        Siis oikeesti.. En ihan tajua miksi silikoneista puhutaan niinkuin se tarkoittaisi automaattisesti langanlaihaa mallia, jolle on sitten ympätty silikonia vähintään DD-koon edestä? Siis onhan näitä ns. "silikonimisuja" joo, mutta onko se nyt sitten se koko totuus implanteistakaan? Tässä on syytä ottaa huomioon, että niitä luonnollisemman oloisia implantteja ei huomata implanteiksi, joten mieleen ei jää implanteista mitään muuta kuin näitä "silikonimisuja"..

        Ei millään pahalla, enkä missään nimessä halua edes sinänsä suositella implantteja kenellekään.. Mutta ei se nyt minusta ainakaan ihan älyttömin ajatus ole, jos naisella etupuoli on melkein kuin 13 vuotiaalla pojalla, ja haluaa edes jonkinlaiset tissit. Joku B-kokoinen voisi varmaankin olla aika luonnollisen näköinenkin.

        Tähän väliin voisi palauttaa mieliin, että eikös Angelina Jolie vaihdattanut luomunsa silikoniin terveyssyistä? Tuskinpa hänen rintavarustuksensa näyttää oleellisesti luonnottomammalta kuin ennenkään.

        Lopulta on kuitenkin syytä huomata, ettei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Etenkin jos ajattelee rakastelua, niin jos siinä on tunnettakin mukana, niin itse ainakin haluaisin vain mahdollisimman lähelle. Ei silloin oikeastaan näe toista enää ollenkaan, tuntee vain ihollaan, aistii läheisyyden koko olemassaolollaan.

        Eikai aikuiset ihmiset sentään ihan oikeasti pane niinkuin pornovideoilla? Siis niin että jätetään riittävästi rakoa kameramiehellekin? Saahan sillä tavalla hyvin kuvattua sitä penetraatiota.. Mutta on vaikea keksiä miksi kukaan oikeasti haluaisi panna sillä tavalla?

        ..olen perehtynyt silkioneihin ja olet aivan oikeassa..olen hoikka ja suht timmissä kunnossa enkä halua rintojeni näyttävän luonnottomilta palloilta..vaan sen verran että koen olevani naisellinen...nainen...A tai B kupit,pisaramallit...kirusgi katsokoon minulle sopivammat ja luonnollisemman kokoiset kun alan ammattilainen on :)

        mutta totuushan on se että mielläni omaisin miehen rinnaleni jonka silmissä näkyy ohailu ja joka ei koskaan sanllisesti hauku rintojani jolloinka koen olevani kaunis hänen silmissään juuri sellaisena kuin olen...mutta olenkin vielä liian raakile itsetu toni kanssa ja vedän sellaisia miehiä puoleeni joiden omakaan itsetunto ei ole kohdallaan ja satuttavat verbaalisesti minua arkaan paikkaan saadakseen jonkimoista ylemyydentuntoa itselleen ja haavoja sisimpääni.. ;(


      • eiks je?
        hyttysenpuremat kirjoitti:

        ..olen perehtynyt silkioneihin ja olet aivan oikeassa..olen hoikka ja suht timmissä kunnossa enkä halua rintojeni näyttävän luonnottomilta palloilta..vaan sen verran että koen olevani naisellinen...nainen...A tai B kupit,pisaramallit...kirusgi katsokoon minulle sopivammat ja luonnollisemman kokoiset kun alan ammattilainen on :)

        mutta totuushan on se että mielläni omaisin miehen rinnaleni jonka silmissä näkyy ohailu ja joka ei koskaan sanllisesti hauku rintojani jolloinka koen olevani kaunis hänen silmissään juuri sellaisena kuin olen...mutta olenkin vielä liian raakile itsetu toni kanssa ja vedän sellaisia miehiä puoleeni joiden omakaan itsetunto ei ole kohdallaan ja satuttavat verbaalisesti minua arkaan paikkaan saadakseen jonkimoista ylemyydentuntoa itselleen ja haavoja sisimpääni.. ;(

        Älä "hyttysenpurema" vedä suruusi enempää viinaa, se ei ainakaan tee perseellesi hyvää.


    • Kilttijahauska

      Minun naismakuun isot rinnat ei ole puoleensavetäviä. Ulkonäön puolesta tykkään pienistä rinnoista ja ne sopii erityisen hyvin hoikkavartaloiselle. Minä sytyn siis nimenomaan siitä jos on kiinteät eli pienet rinnat oli ne sitten AA tai B. Ei silti pidä unohtaa että jos oikeesti haluaa että kemiat pelaa kaikilla tasoilla ja pidempäänkin niin luonne on oikeesti tärkeä! Jos kaipaatte kehujaa pienille rinnoille niin saa mielellään laittaa viestiä: [email protected] ;)

    • A++

      Niin just. Itseäkin kiihottaa, kun pienet rintani turpoavat jä nännit nöpöttää. Eikä haittaa, että mieskin niitä jumaloi.

    • Pienet mutta kauniit

      Lue tämä huolellisesti.
      En voisi kuvitellakaan makaavani kenenkään kanssa, joka keskittyisi miettimään, minkä kokoisista rinnoista pitää. Miehen pitää olla riittävän älykäs tajuamaan, että olen kokonainen. Muunlaisilla ei ole mitään asiaa.

      • hyttysenpuremat


    • treenaava__lihas

      Täällä on kanssa sellainen ihminen joka ei katso rintojen kokoihin. vihaan isoja rintoja sinunlaisesi naisen kroppa on mulle timantti..

      • Jaaa

        Niin että et katso kokoihin, mutta vihaat isoja. Selvä.


    • On kahdenlaisia miehiä, tissimiehiä ja peppumiehiä. Itselle ei todellakaan ole väliä onko pienet vai isot tissit tai että onko niitä ollenkaan :D

    • jkhdjkhjskhjksj

      Mies 48v
      Ei ne rintojen koko asiat ole se pointti. Jos vartalo muuten on seksikäs, tiimalasi vartalo, Niin unohtamatta sisäistä kauneutta.
      Ei ihminen rakastu vartaloon, ihastuu kyllä, mutta tunne tasolla mennään sisäisessä kauneudessa.

    • Kyllä b-kuppi väh.

      Kyllä pienitissistäkin panee kunhan osaa imeä kunnolla ja antaa persettä pillun lisäksi.
      Kyllähän sellaisen pienirintaisen kanssa tulee vähän sellainen olo kun olis jonkun nuoren pojan kanssa, menee kumminkin jos ei muuta tarjolla.

    • Amatööripsykologi

      Eiköhän totuus ole jotenkuten näin että pikkumunaiset äijät täällä kertoo kaikille tykkäävänsä hyttysenpuremista tisseistä siksi että silloin nainen ei voi valittaa äijien mikropeniksistä, tiedän että totuus voi sattua mutta silti!!!

      • yksin...

        tai sit kyse on siitä et yksinäisestä voi tuntua kummalta et mitä valittaa jos kiinnostusta ja vientiä kuitenkin riittää?


      • En pidä läskistä

        Amatööri on oikea sana. Itsetunto siis kohdallaan.


    • Persettä on kiva katsella, puristella ja palvoa. Ja onhan se kiihottava eri asennoissa ;)

      Olisit vain tyytyväinen jos saat huomiota :)

      • TomCat11

        Tissejä on kiva katsella, puristella ja palvoa. Ja onhan se kiihottava eri asennoissa;)


    • Vasta sitten olet kasvanut aikuiseksi, kun hoksaat, että onnesi ei ole tisseissäsi, vaan korviesi välissä. Ei se ole myöskään jalkovälissäsi.
      Varo nyt vaan ettei järki mene pakkasen puolelle.
      Pashaa jauhat, huomaan sen. Kai siitäkin sitten joku voi jonkun kiksin saada. Jatkahan elämääsi B ja A-kupeista huolimatta.

      • hyttysenpuremat

        ..olenkin koiranainen :D
        kissaihmiset ja koiraihmet eivät koskaan tule ymmärtämään toisiaan ;) :-p


    • Raitis ukko

      Vinkki aloittajalle millaisia miehiä kannattaa katsoa sillä silmällä:

      City lehti kertoi vuosia sitten että kysymystä siitä millaiset miehet pitävät pienirintaisista ja millaiset isorintaisista on tutkittu Yhdysvalloissa. Tulos oli että raittiit miehet pitävät pienirintaisista ja myyntimiestyyppiset miehet taas isorintaisista.

      PS. AA-kupin rinnat ovat seksikkäät !!!!!

    • Mulle sä kelpaisit hyvin se riittää pidät itsestäsi huolta. Sä oot katsellut vääriä miehiä.kyllä sen tietää kuka on oikea sydän kertoo sen. joskus vaan ei tartu tilaisuuteen pitäisi aina kysyä koko nimi ja laittaa muistiin niin jälkikäteen voisi etsiä ihmisen josta piti. Mulla on ollut huono karma.

    • Täällä olisi mies joka tykkää pienistä rinnoista. ota yhteyttä niin voisimme keskustella enemmän.

    • HYTTYSENPUREMAT ON

      LAPSELLINEN TROLLI.RINTOJEN KOKO AIVAN TOISARVONEN SEIKKA.MUUT ASIAT MITKÄ RATKAISEE NAISEN KIINNOSTAVUUDEN. T.nim.kokonaisuus

      • hyttysenpuremat

        tai tämän kommentin kirjoittaja itse sellainen ;)

        täällä on oikeasti ihan aito ihminen jolla on itselleen oikea ongelma..

        HUHU HUHU ...onpas paljon täällä niitä ihmisiä liikkeellä joilla ei halua auttaa mutta halua ja aikaa riittää tärkeässä ja kiireisessä elämässään on tulla availemaan tällainen linkki keskustelu ja lukea kommentteja ja ...niin.... trollata ja vastailla haukkumasanoilla ja muilla alemman kehitystason omaavilla älynlahjoilla :D


      • hyttysenpuremat kirjoitti:

        tai tämän kommentin kirjoittaja itse sellainen ;)

        täällä on oikeasti ihan aito ihminen jolla on itselleen oikea ongelma..

        HUHU HUHU ...onpas paljon täällä niitä ihmisiä liikkeellä joilla ei halua auttaa mutta halua ja aikaa riittää tärkeässä ja kiireisessä elämässään on tulla availemaan tällainen linkki keskustelu ja lukea kommentteja ja ...niin.... trollata ja vastailla haukkumasanoilla ja muilla alemman kehitystason omaavilla älynlahjoilla :D

        Oot täysin oikeassa!

        Muakin ihmetyttää sama juttu..itse ainakin koen sen sydämessäni että se aidosti on sulle ongelma ja siksi olisikin kiva saada se ongelma pois. Se saadaan muuttamalla omia ajatuksiaan..pienillä vinkeillä ja omalla "treenillä" = ajatuksemuutoksilla se on mahdollista..en väitä että heti tapahtuisi,mutta muutamasta kuukaudesta noin vuoteen ja ongelma poissa. Ja ..miksi tapaat sellaista miestä sen jälkeen jos hän haukkunut sun rintoja???

        Sellainen joka kerran haukkuu..haukkuu monesti uudestaankin ja sillä omia ongelmia. Terve ihminen ei tarvitse haukkua muita! Tästä olen 100% varma.. siksi voit jättää täällä haukkujatkin paitsioon.. älä edes vastaa niille ja anna niille sitä iloa.. :) Älä tuhlaa energiaa haukkujiin! Samalla vahvistut itse.

        Keskity vain positiivisiin asioihin, äläkä yhtään negatiivisiin. :) Jos et anna voimaa tälle asialle ja lieveilmiöille,niin pikkuhiljaa se ei enää ole mikään asia. Jos taas täällä puolustaudut,niin vaikket ehkä itse tiedosta sitä,niin kasvatat ympärillesi entistä suuremman muurin.

        Kaikkea hyvää sinulle..voidan tavata milloin vaan jos haluat jutella tuosta. Luottamuksella. :)


    • rapin aatos

      Sinun kannattaa varmaankin katsella sellanen mies josta itse tykkäät ja joka tykkää sinusta. Oikeesti tissien koolla ei ole mitään merkitystä parinvalinnassa, vaikka miehet (minäkin) katselee erikokoisia tissejä aina tilaisuuden tullen. Ei se pelkkä katselu tarkoita mitään erityistä kiinnostusta, se on vähän sellanen miehen elämään kuuluva juttu. Ja kaikesta päätellen naisen elämään kuuluva juttu vielä enemmän.

      Että unohda vaan tissisi ja keskity siihen vastapuoleen. Kun sopiva osuu kohdalle niin isket kiinni vaan hyvällä itseluottamuksella. Eritätin hieno homma nimittäin jos naisen itsetunto perustuu johonkin muuhun asiaan kun tisseihin.

      • åpijbx ¨påzb

        On vuosien varrella kehittynyt sellainen mielipide että isot rinnat ovat jopa vastenmieliset. On tullut vastaan sellaisiakin isoja jotka eivät tunne mitään. Mitä pienemmät sitä herkemmät.


    • bettyboob

      voi kuule, mulla on ihan päinvastoin, olen muuten pieni ja siro vaan rinnat on isot ja luomut, dd85 on koko, ja mua ärsyttää kun miehet vaan tuijottaa mun rintoja, niskat on kipeet itellä ja ei voi reippaasti kävellä kun käy kipeää, juoksemisesta ei voi ajatellakaan, kaikki mitä tunnet tulee sinun sisältä, opettele hyväksymään itsesi, ja aikanaan jos teet lapsia niin kyllä ne rinnat kasvaa mutta eivät löpsähdä koska ovat pienet alkujaankin, ajattele hyviä puolia. voit myös opetella pukeutumaan niin että korostat rintojasi, netistä löytyy vaikka minkälaisia pukeutumisvinkkejä. ja jos mies sinusta oikeasti välitää niin sille on ihan sama millaset rinnat tai takapuoli sulla on.

      • hyttysenpuremat

        ymmärrän ongelmasi..kaikki naisystäväni ovat erittäin isorintaisia ja he kyllä muistuttavat minulle omista ongelmistaan isojen rintojen suhteen ja toitottavat kuinka onnellinen saan olla näiden kanssa kun eivät ole latistuneet tai roiku tms tässä iässä.
        ...mutta eihän se helpota minun ongelmaani yhtään kuten ei helpota sinunkaan minun pienirintaisuuteni jos kehun että ai että ole onnellinen isojen rintojesi kanssa koska omaat naisen muodot :(
        ...ei se että toisella on toisenlainen ongelma helpota tai vie pois sen toisen ongelmaa?..ja kyllä tiedän kuinka ällöttäviä jotkin miehet osaavat esim baarissa olla kavereilleni..kin ne rinnat olisivat ilmainen koskettelupiste..minulla sama ongelma takapuolen läpsimisen suhteen :@
        (lapsia minulle ei koskaan tule se on ihan 100% varma.)

        tällä hetkellä koetan vaan pukeutua siten että huomio menee rinnoista poispäin ;(
        pitäsii kokeilla varmaan toisinpäin mutta kehonkuva ei vielä anna periksi niin rohkealle teolle..


      • Justjoooop

        Jos olet 85dd ni et TODELLAKAAN ole pieni ja siro!!! Tuo 85 cm on siis vartalosi ympärysmitta rintojesi alta. Eli aika isoiita olet tai lihava tai sitten 210 cm pitkä


      • ertdfghdjy
        Justjoooop kirjoitti:

        Jos olet 85dd ni et TODELLAKAAN ole pieni ja siro!!! Tuo 85 cm on siis vartalosi ympärysmitta rintojesi alta. Eli aika isoiita olet tai lihava tai sitten 210 cm pitkä

        Juu on aina yhtä hämmentävää kun naiset eivät itsekään tajua rintaliivien kokomerkinnöistä mitään... Itse olen kokoa 70F-G, eikä minulla todellakaan ole jättimäiset rinnat, ja sitten 85DD väittää olevansa siro mutta valtavapovinen? Sen verran toki minullakin on kokoa että miehet huomaavat vaikken pidä syvään uurrettuja paitoja, mutta ei mitään kipuja tai muita haittoja. Ja niistä katseistakin pitää vaan ottaa ilo irti ;).


      • ertdfghdjy kirjoitti:

        Juu on aina yhtä hämmentävää kun naiset eivät itsekään tajua rintaliivien kokomerkinnöistä mitään... Itse olen kokoa 70F-G, eikä minulla todellakaan ole jättimäiset rinnat, ja sitten 85DD väittää olevansa siro mutta valtavapovinen? Sen verran toki minullakin on kokoa että miehet huomaavat vaikken pidä syvään uurrettuja paitoja, mutta ei mitään kipuja tai muita haittoja. Ja niistä katseistakin pitää vaan ottaa ilo irti ;).

        Mahtavat tisut!


    • jalkapuoli

      No ei mua ainakaan kiinnosta pienet rinnat. Sellaiset on mullakin. Kyllä sen verran täytyy olla, että on käsistä pursuaa yli. Itsekin olen enemmän naisen peffasta kiinnostunut kuin tisseistä, mutta kyllä pienet tissit ovat aika nolot ja tunnelmanlatistajat. Sama kuin miehellä olisi joku pikkurillin kokoinen nysä. Eihän omalle kropalle mitään voi, mutta ei toisten tarvi siitä tykätäkään.

    • Pirkko V.

      Älä sure. Minunkaan rintani eivät herätä erityisempää kiinnostusta miehissä, vaikka on D-kupit. Olen 62-vuotias.

      • Busten aah

        Älä viitsi, aikuinen ihminen!! Valehtelet kuin hevonen laukkaa


    • rattus1

      Kyllähän siinä ittensä homoksi alkaa mieltämään jos kiihottuu poikamaisista naisvartaloista,hyi hemmetti..Muotoja täytyy olla kyllä naisella mitä kosketella.Ei yhtään kiinnosta eikä innosta alkaa näytellä että mmm ihanat rinnat,tahdon kosketella niitä kun ei tiedä miten senkin ihmeen edes tekisi.Vinkkinä:älä ota rintaliivejä pois ollenkaan,se on paljon seksikkäämpää ja naisellisempaa kuin pojan vartalo.

    • Mies ei halua

      Vain mielenvikainen oidipus kompleksistä kärsivä nysäkulli haluaa nuolla ja puristella naisten rintoja.

    • Pieni on kaunista

      Kyllä pienet rinnat ovat myös seksikkäät. Omalla naisella on super suuret luomu rinnat jotka kohta roikkuu navasssa asti. Eivät todellakaan ole kiihottavat.
      Pienet rinnat ovat aina "oikeassa" paikassa ja saavat naisen tuntumaan nuoremmalta.

      • 13222222222

        Selvästi jonkun pienirintaisen kirjoittama.

        "pienet rinnat ovat aina oikeassa paikassa"

        On niitä roikkuvia pieniäkin rintoja. Säälin kyllä naistasi , että tuollaisen kumppanin on joutunut parikseen ottamaan.

        Kuten jo aiemmin kirjoitin, oikeanlainen kumppani rakastaa naisensa rintoja eikä todellakaan puhu tuolla tavalla niistä jollain palstalla.


    • raimorakas

      Pienet rinnat ovat hyviä-tyttömäiset.

    • Tosimies5000

      Itse pidän ulkonäöllisesti tärkeämpänä pakaroita.Jos sinulla on hyvä ahteri, ole tyytyväinen siitä.Monilla naisilla nimittäin ei ole.

      Rintojen koolla ei ole muuten väliä, kunhan ovat saman kokoiset :)

      Älä pilaa terveyttäsi jollain silikoneilla, kadut niitä jälkeenpäin kuitenkin.Olet varmasti kaunis juuri tuollaisena kuin nyt olet.
      Itseäni ainakin alkoi kiinnostaa ja mietityttää miltä näytät...:D

    • 3+12

      Miksi tissit ovat ne tärkeimmät. Voihan naisella olla huonot hampaat tai huono luonne.

    • ABC... :D

      Jos olet vielä nuori, ei huolta, ne kasvaa iän myötä ja varsinkin, jos saat lapsia. Imettäminenkään ei pikkutisuista rumenna, päinvastoin! Itse kuulin nuorena itseäni vanhempien miesten huutelevan minulle ohi kulkiessani, että eihän sulla ole edes tissejä, ja silloin sattui, nyt ajattelen viisaammin! Nuo miehet olivat tyhmiä ja itsekkäitä ja esineellistivät naiset seksiobjekteikseen. Onneksi en joutunut sellaisten "saaliiksi"! Sain arvokkaamman miehen, joka ei arvostellut minua fyysisten ominaisuuksieni mukaan, ja minusta rumasta ankanpojasta tuli vuosikymmenten aikana upea joutsen!!! Nyt vanhana rouvana saan iloita mieheni ihailuista, vilpittömistä ja aidoista, eikä kukaan huutele enää mitään törkeitä, sillä itsetuntonikin on HYVÄN MIEHEN RINNALLA noussut ja olen voinut suoraselkäisesti kantaa oman olemukseni, ja antaa sen sille ihanalle miehelle, jota olen rakastanut kaikki nämä vuodet! Miehelle, joka näki minussa muutakin kuin olemattomat rinnat!!!

      • hyttysenpuremat


    • Kiinteet AAt

      Jenni vartiainen on Suomen kauneimpia naisia ja hänellä on tosi pienet tissit. Näytää silti hyvin menevän...

    • .....

      Ihan tavalliset miehet.

    • isotlollot

      Ihan oikeesti?

      Vieläkö ihmiset jaksaa, siis JAKSAA tätä samaa pienet tissit vai isot tissit p*skaa?

      On sulla sit pienet rinnat tai isot rinnat, niin sinä olet silloin viehättävä, kun menet ulos, luotat itseesi, et murehdi niistä rinnoistasi, olet positiivinen ja ulospäinsuuntautuva ja yllättäen monikin mies sinua pitää hyvinkin viehättävänä.

      Voi ne isot rinnat olla, mutta eipä ne tee sinusta sen viehättävmpää, jos asenteessa on ongelmaa.

      Sitäpaitsi, nainen jolla on hitusen pienenpi rintamus näyttää usein paremmalta vaatteissa ja voi käyttää enemmän erilaisia vaatteita, kuin isorintainen.

      Ja en sano tätä siksi, koska olisin isorintaisia vastaan. Olen itse isorintainen ja monet vaatteet joita haluaisin käyttää näyttävät vain typerältä näiden lollojen kanssa.

      Oikeasti, rinnat ovat kauniit, on ne sitten AAA tai triple XL DDDD mikä liekään on se maailman suurin rintakoko nykyään. Ja oikeanlainen mies oppii rakastamaan just niitä sun rintojasi sellaisena kuin ne on.

    • Hei
      Itse olen pitkän ikäni aikana aina pitänyt pienirintaisista naisista. Suuret rinnat eivät herätä valtavaa mielitekoa mutta ne pienet... Et varmasti tunnista mistään sitä "oikeaa" miestä jonka mielestä pienet rinnat on paremmat mutta on meitä muitakin kuin minä.
      Toivottavasti sattuu vastaan se oikea. Sitten siitä takaapäin panemisesta kuten sanoit. Itselläkin se on suuri mieliteko mutta suuteleminen ei oiekin niin onnistu. Kuitenkin kunnon suudelmat ovat aivan huiminta erotiikkaa ja todella seksikästä. Siksi on aivan välttämätöntä olla välillä kasvokkainkin. Eniten kai tuo asento on sitä mitä voi vaihdella, onneksi.

    • tissisippi

      Eikai kukaan nyt tissien koon perusteella itselleen naista hae. Kyllä se kokonaisuus ratkaisee. Keskenkasvuiset klopit niitä tissejä katselee. Itsellä on ollut nuorena pienet tissit ja raskauden aikana suurenivat. Nyt vanhempana haikailen pienien tissien perään. Suurista rinnoista ei ole muuta kun haittaa, siinä ne vanhemmiten alkaa roikkua vatsan päällä ja hiostavat ja painavat hengitystä ja niskaa ja hartioita. Silikonit kertoo kyllä huonosta itsetunnosta ja ovat typerän näköiset pallot. Kun tapaat oikean miehen, niin ei siinä tisseillä paljon merkitystä ole. Unohda koko tissit, kyllä ne siitä kasvaa kunhan saat lapsia ja vanhenet.

    • Voisuareppanaa

      Aloittaja, suosittelen hankkimaan heti aivoimplantin kun sellainen keksitään. Säästä rahat!

      • vjvkki

        :D ai että..
        Olet varmaan todella ylpeä noinkin älykkästä vastauksestasi tähän aloitettuun viestiketjuun ^^


    • A cup Jorma

      Joo-o, en jaksanut lukea kaikkia viestejä.....sillä alkup. kyssäriin on 2 yksinkertaista vastausta.

      1) Osa meistä miehistä pitää pienistä rinnoista (aaa-b), löydät vielä sellaisen. Kuulun siihen kastiin.
      2) Jos haluat suuremmat rinnat luonnollisesti, siihenkin löytyy helppo ja turvallinen luontaistuote....se Thaimaan hernekasvi (ettei mene mainostukseen).

      Teet miten vaan, niin Nam! Olet herkku joka tapauksessa.

    • pienetrinnat :D

      en voi sietää isoja rintoja... oisit sit just oikea mulle :D

    • Torttufani

      Varhaisaikuiset miettivät rintojen kokoa tai sitä mitä Salkkareissa tapahtui eilen. Kun saavutat aikuisuuden, osaat suhtautua asiaan oikein.

    • kokenut naistenmies

      Voi kuule, hyvä bepa pesaa 100-0 isot rinnat. Ei sen parempaa kuin hyväperäinen nainen ja kiihkeä, nam.

    • Tissi friikki

      Parhaimmat kokemani tissit olivat tripla A. Kone starttasi kuin ammuttu kun painoi jompaa kumpaa niistä! Oi niitä aikoja.

    • Kipa82

      Höps, älä tommosia mieti. Mää haaveilen kiinteemmästä pepusta, hoikemmasta olemuksesta -25kg, vaikka on H kuppi. Ärsyttää, kun miehet töllää tissejä. No hyvä alku jo, kun -5kg lähtenyt 1,5 vk :) Eti itestäs parempia puolia, just kiintee peppu, hoikka olemus, kauniit kasvot. Etsin määkin ylipainosena itsestäni hyviä puolia ( pitkä, kauniit pitkät paksut hiukset, hyvä iho.

      • hyttysenpuremat

        luonnollisilla konsteilla kun en kykene tiseejäni kasvattamaan ;(..ois paljon helpompaa jos ne lihottamalla saisi kasvamaan ja kaikki muut osat pysyisivät ruodussa..koettanut keskittyä hyviin puoliin mutta jos kuulee haukkuja huonoista puolista se sattuu ja kolahtaa ja joutuu taas aloittamaan alsuta sen itsetunnon korjaamisen...

        Mutta Onnea sinulle kilojen pudotuksessa..se tie ei koskaan ole ihan helppoa vaan vaatii itsekuria joten hienoa että olet terveempään elämään panostanut


    • eojegskngsdgs

      kannattaisi kysyjän kiinnittää huomiota sinne alapäähän kun kertoo että miehet aina pannessaan haluaa takaapäin eli ajajia tuntuu olevan joten mitä niillä isoilla tisseillä tekee jos saa joltakin känniläiseltä ravinlelillan päätteeksi hyppykupan alapähänsä kondylooman tai muun taudin.
      kondomia et varmaankaan käytä vaan päästät miehet liian helpolla syömällä pillereitä.

      • Otatko suihin

        Oletko Itse saanut koskaan?


      • hyttysenpuremat

        noniin...
        aloitin ketjun tosiaan ihan vaan siitä syystä että hypin kirppuna miesten..ja varsinkin siis baarista napattujen känniäliöiden peniksille :D ..hmm..lukaseppa uudestaan ;)
        jep jep..eiköhän tuo sinun kommenttisi kertonutkin sitten jo ihan kaiken :D


    • vaisvi-s1

      Taas täällä on puhumassa jotain alle viisivuotiaita!!!!!

    • analyytikko

      Hakeudu hoitoon kiiresti lääkäriin!...

    • mitä?

      Minullakin on pienet rinnat..... Asiaan miehenä tykkään pienistä tisuista, ja se on kai suhteellisen normaalia täysi-ikäisenä, eikä haitta vaikka olet vanhempi kuin 38V....

    • Koko nainen

      Luultavasi rintojen koko merkitsee Sinulle enämmän kuin miehille. Jos etsit miestä, jolla tykkäämiskriteeri on pienet rinnat, niin olet hakoteillä. Kyllä se kokonaisuus on tärkeämpää. Jos takapuolesi on haluttava, niin ole siitä tyytyväinen.

    • Ihastunut sinuun

      Sinulla on ihan hyvät rinnat! Ei niiden tarvitse olla jalkapallon kokoisia...Rintasi suorastaan kiihottavat minua!!
      Ota yhteyttä niin jutellaan lisää!
      t. Rami
      ps...vastaa tähän niin saan siitä tiedon

    • Ei silikonia

      Naisen aidot rinnat ovat ihanat! Niiden hyväily ja reagoiminen saa miehen kiihkoon.

    • AB kiinnostunut

      Mikä määrittää teitä mielyttävien rintojen koon? Rintojen tilavuus vai rintojen suhde kantajaansa?

      a) 70D ja 80B rinnat ovat tilavuudeltaan samallaiset, mutta näyttävät suhteessa kantajiinsa erillaisilta. Näetkö rinnat yhdenvertaisina, koska ne on tilavuudeltaan ja samat vai vaikuttaako rintojen koko suhteessa kantajaansa mielipiteeseesi?

      b) 70C ja 80C rinnat näyttävät suhteessa kantajaansa samalta, mutta ovat tilavuudeltaan erillaiset. Näetkö rinnat yhdenvertaisina, koska ne näyttävät suhteessa kantajaansa samalta vai vaikuttaako rintojen tilavuus mielipiteeseesi?

      Tässä kaavio helpottamaan ajattelutyötä: http://i58.tinypic.com/2mrfmgo.jpg
      Ensimmäinen rivi kuvaa tilannetta a ja toinen rivi tilannetta b.

      Aloittajan tilannetta ajatellessa voisi hänen hoikan vartalon AA rintoja verrata isompi kokoisen naisen AA rintoihin, jotka ei einää olisi niinkään "itikan puremat" koska täytettä löytyy enemmän ja aloittajan päällä nämä samaiset rinnat olisivat jo B-kupit, mutta vaikutelma ei suhteessa paljoakaan eroa.

      • 30+ v mies

        Rintojen suhde kantajaansa. Huomaan itse miehenä tämän paljon useimmin kuin se lantion/vyötärönympärys -suhde jota iltapäivälehdet toitottavat muka tärkeimmiksi asioiksi mitä mies huomaa.
        a) Näen osin yhdenvertaisena, sillä ovathan ne nyt isot joka tapauksessa, Mutta ehkä 70D -rinnat näyttävät kantajallaan isommilta, joka saattaa herättää huomiota.
        b) näen täysin yhdenvertaisina


    • Mies80__

      Jos sulla on hyvä perse ja pienet tissit, ni sulla on kuitenki puolet enemmän ku muilla. Joten seki on aika jees. Ole tuhma, ota suihin, näytä persettäs. Elä paa rintsikoita ja vain toppi tai paita että nännit paistaa läpi :) Missäpäin vaikutat? ;)

      Jos paat kuitenki silikoonit ni paa sen näköset että näyttää aidoilta, eli ei liian pyöreitä ja pystyjä.

      • Mies80___

        ***** = p.e.rse


    • ABC mies

      Voi tätä' maailman turhuutta. Kun ihmisellä on kaikkea niin rinnatkin pitäisi olla just oikean kokoiset.. Jos olet vielä nuori tyttö niin rintasikin vielä kasvavat, usko se. Jos asia vaivaa niin käytä topattuja liivejä. Älä edes harkitse silikoneja, ne on bimpoja, aivottomia varten. Kyllä pienet rinnat on ihan kiinnostavat, kiihottavat. Jos mies ihastuu sinuun niin se tykkää sinusta sellaisena kuin olet. Muista että rinnat ovat vain yksiosa kokonaisuutta. Kaunista kevättä sinulle !

      • iso oksa

      • älä klikkaa

    • peppumies++++

      Onnittelut siinulle ja partnerillesi! Katsotaan ne parhaat puolet...

    • mies_vm_86_

      Muhun ylipäätänsä vetoaa paljon enemmän siro kuin isorintainen nainen. No toki sirollakin naisella voi olla isot rinnat, mutta harvemmin, ne rinnat kuitenkin koostuvat pääasiassa rasvasta. Mä olen aivan ehdottomasti perse- kuin tissimies. Eli mulle on tärkeetä että perse on pieni taikka sitten vaihtoehtoisesti salilla treenattu kyykkyperse. Mutta siis niin. Hoikkuus ja sirous kiihottaa aivan jumalattomasti enemmän kuin iso perse ja isot tissit. Kun siro nainen ratsastaa päällä niin ai herranjumala, mitään parempaa en tiedä.

    • raksamies1

      Hyvä perse on paljon mukavampi asia kuin isot tissit. Ja takaapäin paneminen on parasta...

    • best tits ever

      Hei! Pakko vastata naisena tähän. Minuakin aikaisemmin häiritsi oma pienirintaisuus, siitäkin huolimatta että monet minua hyväkroppaiseksi kehuivat. Nyt kun olen kahden lapsen äiti olen vihdoin oppinut rakstamaan rintojani, ne ovat maailman parhaat maailman tärkeimpien ihmisteni mielestä - lapseni ovat lleet niihin aivan hulluina :) olen imettänyt yhteensä kolme vuotta ja maitoa on riittänyt yllin kyllin. Pienet rinnat soveltuvavat imetykseen parhaiten, sillä niissä ei ole niin paljon rasvakudosta tukkimassa maitotiehyitä. Niin ja olivathan rinnat isot heti imetyksen alettua, kasvoivat kolme kuppikokoa, nyt ne ovat kuitenkin taas pienet. Mutta osaan arvostaa niitä enkä ikinä voisi kuvitellakaan pilaaani niitä silokonilla! Mielesi muuttuu vähintäänkin kun saat lapsia :) siihen asti nauti elämästä, nauti itse omista rinnoistasi äläkä ole huolissasi miesten nautinnosta! Sitä ne miehetkin haluavat - tuottaa nautintoa omalle kullalle.

    • Buzooka

      Minä olen iso parimetrinen mies ja aina tykännyt siroista naisista. Pienet rinnat ovat kerrassaan ihanat. Ne vain vahvistavat tarvettani suojella naistani.

      Olen suht menestyvä johtaja, joten turhja tulla selittämään, että kyseessä olisi joku kompleksi. Minä vain tykkään kun nainen on pieni ja vikisee ja minä vien.

      Peppu on paljon tärkempi.

      • legalzedwriter

        Suht menestyvä johtaja pyörii täällä Suoli 24:ssa.. :)) :))


      • pano_eero

        Kysymys johtajalle. Sairastatko kenties jakomielitautia vai tykkäätkö puhella muuten lämpimiksesi?


    • Toobig

      Itse olen isorintainen nainen ja voin sanoa, että toivoisin omistavani mieluummin sirommat rinnat ja terhakan pepun. Pidän siroja naisia muutenkin kauniimpina. Isot rinnat ovat aina tiellä , mitkään vaatteet eivät tunnu istuvan jne. Saan myös jatkuvasti katseita ja kommentteja niin miehiltä kuin naisiltakin. Mutta tällaiseksi on synnyttty ja tällaisena lähdetään. Tulet aivan varmasti löytämään jonkun joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Itsekin uskon siihen, vaikka tällä hetkellä ei tunnu siltä. Muista että sisäinen kauneus on tärkeintä :)

      • hyttysenpuremat

        tuo sisäinen kauneus on kyllä niin totta


    • 15+14

      On peppu ja rinta miehiä. Miellytät toista osaa miehistä. Sinun täytyy vain hyväksyä asia.

    • Aikuinen nainen

      Ja vielä - kanssanaiset - pysähdytään miksi me alistutaan objektisoimaan itseämme ja toisiamme? Kun mihetkin ainakin ne fiksut hyväksyvät kaikenkokoiset rinnat niin miksemme mekin :) !

    • Kakkara

      Jos on pienet tissit niin tulee tunne kuin jotain kakaraa panisi!!

    • antsa2

      Tykkään molemmista. Nainen tuo ne sinulle tykösi. ihania molemmat. Tää vähän sama kysymys kuin, onko penis parempi isona ?

      • Vasen fani

        Molemmista en tykkää.

        Vasemmanpuoleisista tykkään liikaakin, mutta ne oikeanpuoleiset aina on ällöttänyt, hyi!


    • legalzedwriter

      Pienirintaisuus on sairaus! Nainen on tehty miellyttämään miestä, ja pienirintaiselta se ei onnistu.

    • Toinen tykkää isoista, toinen pienistä.

      Toinen tykkää vanhemmista, toinen nuoremmista.

      Minusta pienet rinnat ovat tosi seksikkäät, mutta seksittelyasentoon
      rintojen koko ei kyllä vaikuta, vaan enemmistö pitää juuri tuosta
      takaapäin-asennosta *mieltä*.

    • pano_eero

      Isot kiinteät perseet on parhaita mutta hauskaa se on tissien väliinkin livauttaa. Toisaalta jos olisi kunnolla muodokas iso perse niin se olisi rinnattomalle armahtava lisä. Korvaa tissipuutteen

      ps.

      Mies joka ei vaadi naidessa mitään ihmeellistä naisessa tyytyy latteuksiin muissakin asioissa.

    • vexi tku

      Komppaan, pienet tissit on kivat,, , ei kaikki akat oo samasta muotista.
      Kaikenlaiset naiset on ihania.

    • nii nii nii

      eipä ne miehet naisia valitse elämäkumppaniksee tissie puolesta... mutta tottakai jos on tosiaa pelkät nännie nysät eikä yhtää muute mitää muotoa ni kovi häävi oo, sama kai se on miehillä millä tosiaa on sen peukalo kokone värkki...sitä pitää elää niillä korteilla mitä on saanu..kai se ratkasee enite mitä on päässä

    • Palle Runqvist

      Mä rakastan pieniä rintoja....... niin haluaisin kattella sellaisia ja runkata niille. Laita please kuvia itestäsi sähköpostiin [email protected]

    • melamies69

      Laita pussi päähän ja pornolehti selkään.

    • s8s1

      Ei sillä ole mitään väliä. Se on se pääkoppa millä on väliä. Tosin sinun tapauksessa sekään ei ole kummoinen eli suosittelen junan alle menemistä.

    • morty1

      Minä olen aina pitänyt pienirintaisista naisista. Unelmanaiseni on hoikka, siro nainen, jolla on pienet rinnat ja pienehkö takamus.

      En halua arvostella isoja rintojakaan, mutta valitettavasti isomman rinnat eivät sytytä minua läheskään samalla tavalla kuin pienet. Ja hyvin suuret rinnat ovat usein mielestäni rumat. En halua loukata ketään, mutta näin se vain on minun kohdallani.

      En myöskään suosittele ottamaan silikoneja. Tokikaan se ei kuulu minulle mitä sinä teet omalle kehollesi, mutta omasta mielestäni lopputulos on melkein aina huonompi kuin omat rinnat. Miksi pilata kauniit pikku rinnat...

      Tuskin se että jotkut miehet haluavat etupäässä takaapäin johtuu siitä että he eivät pitäisi rinnoistasi. Ehkä se takamuksesi on vain niin valtavan kaunis, että he eivät halua irrottaa silmiään siitä.

    • joopa joo

      Täytyy vaan tähän kohtaan sanoa että harvemmin edes katon naisen tissejä sen kummemmin tai välitä niistä muutenkaan pahemmin vaikka heteromies olenkin - osaan sentään katsoa naista silmiin kun puhun sille. En ole koskaan tajunnut tota tissi-juttua jota kaverit aina sitten ihmettelevät. Hyvännäköinen nainen on hoikka, ja ennen kaikkea sillä on kauniit silmät. Tietysti takamuksella on jonkin verran väliä...

    • HAHHAHHAAAA

      Etkö muuta keksiny???.Se että ihastuisinko ja rakastaisinko sinua ei liity rintoihisi,aivan sama minkä kokoiset ne ovat.t.JalluJalmari joka tykkää naisista :-)

    • CoverBill

      nöm nöm juttuja. Tärkein on naama, sitten takapuoli. Silikonit eivät ole miestenkään mielestä hyvät koska ovat luonnottomat pallot.

      Ihmettelen että pallot on pysynyt 20 vuotta muodissa. Eli naisten suosiossa, ei miesten. Toivottavasti pallomuoti menee jossakin vaiheessa ohi. Törröhuuliaika meni jo ohi.

    • ojalakimmo1

      kyllä se oikea sinullekin löytyy

    • tosi tarina

      Ei pienirintainen nainen saa kunnon miestä mistään. Se vain on faktaa
      että rinnakkaalla naisella on vara valita.

    • kaiken näköstä

      Minä näin miehenä jos saisin valita ihanne naisen itselleni niin hän olisi juuri tuollainen kuin ketjun aloittaja on kuvaillut itsensä. Tunnen ja tiedän useita pienirintaisia naisia joilla on perhe ja kaikki tarvittava maailmassa eikä heillä näytä olevan ongelmia rintojen kanssa.

      En itse henkilökohtaisesti pidä isorintaisista naisista, mutta jotkut pitävät.
      Silikoneja en suosittele kenellekkään paitsi tietysti sellaiselle ihmiselle jolla on pahoja omantunnon tuskia rintavarustuksestaan.

      Itse taas olen seisoskellut väärässä jonossa kun on "kyrpiä" jaettu :) eli kaipa joku nainen tykkää sitten hieman normaalia pienemmästä vehkeestä, muutoin olen hoikka, huumorintajuinen, fiksu ja monesti komeaksi kehuttu.
      Eli aloittajan kanssa olen varmaan hieman samoilla huolen aiheen linjoilla, jos naisten tissejä voi verrata miesten vehkeiden kokoon näin eri sukupuolten välisinä huolen aiheina....

      Että näin...
      Mutta jos tämän ketjun aloittaja "hyttysenpuremat" tykkää tällaisista miehistä kuin kerroin olevani niin otappas tänne yhteyttä niin vien sinut vaikka kahville! :)

    • m29

      "mutta oikeasti..mistä "tunnistaa" pienirintaisista tykkäävän miehen ja mikä on se minimi pienirintaisuus miehille?"

      Yhtä hyvin voisi kysyä samaa miltei mistä tahansa ominaisuudesta, mitä naisella vaan voi olla.. Mistäpä sen tietäisi kuka tykkää minkäkin kokoisista rinnoista, tai mikä hiusten tai silmien väri ketäkin miellyttää eniten.. Kuka tykkää pitkistä, kuka lyhyistä?

      Rintojen ja takapuolen välisestä suhteesta sanoisin, että kyllä niillä varmasti joku korrelaatio on. Monesti hieman urheilullisemmilla on kuitenkin ne parhaat takapuolet, mutta toisaalta aika usein iso osa rintojen koosta on vaan rasvaa. Mitä hoikempi nainen, sitä pienemmät rinnat.. Eihän se tietenkään ihan näin suoraviivaista ole, mutta kyllä siitä on totta vähintäänkin se toinen puoli.

      Yleisestiottaen miehet varmaan useammin kuitenkin kiinnittävät huomiota, sanoisinko "selvästi näkyviin" rintoihin, kuin todella pieniin.. Ja puheet keskenkasvuisuudesta kannattaa tässä kohtaa jättää omaan arvoonsa. Tosiasia on kuitenkin se, että rinnat ovat naisellinen piirre ja useimmat miehet pitävät oikeastaan kaikesta siitä mikä tekee naisesta naisen. Epätavallisen tasainen etupuoli ei valitettavasti ole kovin naisellinen piirre sinänsä..

      Mutta ei hätää.. Niitä naisellisia piirteitä on monia muitakin.. Rinnoista usein puhutaan, mutta ei se todellakaan ole naisessa kaikki. Hiukset, huulet, kasvonpiirteet.. Naisellisuus voi näkyä monessakin paikassa, ja saada niin monenlaisia ilmentymiä että ainakin minulle olisi suoranaista tuskaa edes yrittää määritellä mistä oikeastaan itsekään pidän.

      Nainen on kuitenkin kokonaisuus.. En minä ainakaan pysty sanomaan että joku tietty rintojen koko olisi paras.. Se riippuu niin paljon naisesta miltä näkeminen tuntuu. Ja toisaalta siinähän se, tunteessa.. Ei se loppujen lopuksi ole maailman tärkein juttu miltä kukakin näyttää. Vaikka epäilemättä jonkin verran voi helpottaa kiinnostaviin ihmisiin tutustumista jos näyttää poikkeuksellisen hyvältä.

      • hyttysenpuremat

        Kiitos asiallisesta ja fiksusta kirjoituksesta...sait tuotua asian varsin kauniisti esille rehellisesti ja suoraan..kiitos siitä :)


    • näin se on

      Sama se on miehillä hävettää kun on, niin pikkunen kyrpä. Olemme erinlaisia etsi sellainen joka kiihoittuu sinusta. Pienet terhakat on sata kertaa paremmat, kuin isot ja roikkuvat rinnat.

    • tit and tat

      Ei kukaan katso pienirintaisia naisia. Iso rinnat vie voiton 6-0.

      Ihme höpinää tuo "sinut itsensä kanssa, itsetunto" blaa blaa. Pitääkö sitä yrittää mielistellä kun jokainen silmillä varustettu ihminen tietää kumpi kerää katseet. Lauta vai muodokas.

      Suosittelen silareita. Ne saa aina halutessaan pois jos alkaa tuntumaan siltä, että miehet katsovatkin minussa sitä kohtaa missä lukee "olen sinut itseni kanssa".

    • beerit

      Eihän kukaan rintojen kokoon voi vaikuttaa,ne on mitkä on,paitsi hankkia silikonit!minulla on normaalit rinnat ,monet miehet pitää,kun on just käsiin sopivat,itelleni ihan sama!en haluais isompia ,äidilläni ja hänen siskoillaan on jätti rinnat ollut aina,hoikkia ihmisä on,kuten minä,on kärisneet niistä,milloin selkä vaivaa ym.juoksussa on hyvä olla pieenmpi rintanen,ei hölsky ja satu!

    • Kylläpä tämä on saanut ihmisten kiinnostukset heräämään. Minäkin olen pienirintainen, mutta eipä ole ongelmaa ollut. Kyllä ne terhakat "teinitisut" kelpaa monelle! Ei silikooneja!!!!!

    • Näin on

      Aloittaja, B-kupit eivät ole ihan jees vaan D-kupit. Hommaa silikonit, elämänlaatusi paranee kertaheitolla. Lainaa pankista, hyvä sijoitus. Rinnaton nainen ei ole mikään nainen. Ei ihme että miehet tahtovat panna takaapäin.

    • fakta on

      Ei voi vaatia miehiä kiinnostumaan sellaisita, mitä ei ole! Hyväksy itsesi!

    • Onpa naisilla nyt rinta ongelmia? ei voi kun ihmetellä noita ajatuksianne?! jos olet terve nainen ja kroppa on se mikä on niin OLE tyytyväinen olotilaasi.
      Pitääkö "sinä" nainen tuhota vartalosi silikoneilla ja sitä kautta terveys loppuelämäksi! minulle tällaiset asiat tuo vaiin ajatuksia kun EN ole parisuhteessa kenekään naisen kanssa "SINKKU OLEN", joten voin vain ajatuksia tuoda esiin täällä mediassa.
      Naiset miettikääpä asiaa terveyden kannalta eikä vain että rinnat pitää olla suuret ja takapuoli haluttavan näköinen?!? Silti julkisuudessa "naiset" arvostelette kun miehet katselevar naisten takapuolianne?? ettekö haluakkaan olla katseen vangitsijopita miehiä kohtaan?

      P.S. Olenhan sinkku mies ja eipä tartte riidellä naisen kanssa.

    • Aloittaja.

      Unohti kasvot. Jos kasvot eivät ole kauniit, kukapa silloin kiinnostuisi?

    • tosi mielenkiintoinen ja moni tahoinen kysymys..mikä ei liene kuitenkaan ongelma jos ei sitä välttämättä halua tehdä..naisen rintojen tärkein tehtävä kait parinvalinnassa on jotain sellaista alitajuista että mies katsoo isorintaisen että sillä tavalla lapsen ruokinta on turvattu..ei pidä unohtaa seksuaali vietin alku peräistä tarkoitusta ennenkuin siitä tehtiin nautittava taiteen laji..kiinteät hyvin muodostuneet rinnat on se mitä mies katsoo perseen lisäksi naisesta ensin ja siinä sänky hommien viritys vaiheessa niitä on kiva hyväillä ja miks ei suukotellakin..tärkeimmät värkit kuitenkin alempana..onkohan milloinkaan tutkittu..paneskeliko luola miehet vain nautinnosta sillä tavalla että harrastettiin keskeytettyä yhdyntää aina siinä vaiheessa kun miehen siemen syoksy vai oliko naaras puoli raskaana joka vuosi..vai joko siinä vaiheessa oli perhe suunnittelua ja kaksi lasta per luola..heh..minä pidän keski kokoisista hyvin muodostuneista..ei mitään maito hinkkejä...

    • keskiverto

      Ketjun aloittajaa muuten askarutti miten tunnistaa pienistä rinnoista pitävä mies ja miten saada mies huomioimaan perseen lisäksi myös rinnat, tiedoksi teille jotka keskustelette siitä, kuka pitää minkäkin kokoisista rinnoista. Joku pitää isoista rinnoista, joku pienistä ja joku äidistä ja toinen tyttärestä, entä sitten? Itse pidän pienistä rinnoista, se tosin ei lue otsassani. Eiköhän pienistä rinnoista pitävän miehen tunnista siitä, että hän tuijottaa pieniä rintoja teltta housuissa?

      Ja vaikka olenkin mies ymmärrän, että naisilla on rintojensa kokoon liittyviä komplekseja. Tunnustan myös olevani tyytyväinen siitä, että miesten penikset eivät joudu samanlaisen vertailun kohteeksi kuin naisten rinnat.

      • hyttysenpuremat

        Ihanasti kirjoitettu ^^


    • saketeus

      Itelle sillä rintojen koolla ei ole koskaan ollu mitään merkitystä, aina jos oon ihastunu tai kaks kertaa elämässäni rakastunu nii se on kyllä ollu naisen luonteesta ja persoonasta kiinni. Ja se et nainen on sinut itsensä ja kroppansa kanssa nii saa miehet pyörimään ympärillä. Mua vetää puoleensa vahvat ja itsevarmat naiset.

    • ressu1

      naisen vartalo on aina seksikäs..elä hätäile..jos mies on tissifriikki ei se ole varmaan sun mies sillon

    • Rasvakudosta

      Jos pitää hoikista naisista, on tyydyttävä suht pieniin rintoihin. Rinnathan ovat pääosin rasvakudosta. Ainoastaan muutamilla luonnonoikuilla on suuret rinnat, vaikka paino on ihannelukemissa.

    • mikääneiriitämik

      Moni nainen olisi ikionnellinen jos heillä olisi samanlainen seksikäs ja kiihoittava peppu kuin aloittajalla. Mutta sehän ei tuolle tytsylle riitä, ei, hänpä haluaa miehen, joka "vaatii" pieniä rintoja naiseltaan!! Sehän on ihan yhtä typerä vaatimus kun isorintaisuuskin!!

      Aloittajalle neuvoksi: Hyväksy ne miehet joille rintojesi koolla ei ole merkitystä. He ovat varmasti parempia kuin pienirintaisuutta vaativat miehet.

    • NAM NAM

      AIVAN MAHTAVAA......

    • hoh hoijaa

      Hoh hoijaa sanon jälleen kerran : (

      Kaikki mehet eivät todellakaan pidä isoista rinoista, jotkut pitävät isoista ja jotkut pienistä, se on fakta !

      Itse ole aivan heikkona hoikkiin ja todella pienirintaisiin naisiin, en tiedä miksi, mutta niin se vain on.

      Isot rinnat eivät kiinnosta millään tasolla ja ovat todelliset erotiikan tappajat minulle, silikoonit on totaalinen turn off. Itse en edes haluaisi seurustella isorintaisen naisen kanssa.

      Miksi tästä asiasta pitää edes vängätä ?

      • pruukki

        hölmöt, kirjoittaja on mies. menitte lankaan tällä fantasialla.


    • ystäväsi matti

      Synti aiheuttaa pahaa oloa kaikille osapuolille. Ota usko vastaan ja tee parannus Seksi kuuluu vain avioliittoon.

    • hojo hojo

      jos kaikki vaan panee sua takaapäin ,kuinkapaljon sua oikein mahdetaankaan jyystää
      kuulostaa ihan siltä kun olisit yleinen jakorasia .
      ihme että kysyntää riittää ,kun ei edes tissejä ole naisella.
      kyl tissit pitää sellaset melooninkokoset olla eikä mtkään paistetut kananmunat.
      miks ihmeessä tästä asiasta pitää edes vängätä?

      • Antaako vai eikö ...

        Mikähän siinä on kuin nainen antaa, niin on jakorasia. Jos ei anna niin on pihtari? Laasosen opetuslapsethan ovat sitä mieltä, että kaiken maailman kurjuus johtuu pihtaavista naisista. Miehen nykyistä alennustilaa parantaa ainoastaan se, että miehet saavat enemmän seksiä. Naisen pitää myös ymmärtää parisuhteessa, että mies tarvitsee seksiä myös muilta naisilta.


      • timo a
        Antaako vai eikö ... kirjoitti:

        Mikähän siinä on kuin nainen antaa, niin on jakorasia. Jos ei anna niin on pihtari? Laasosen opetuslapsethan ovat sitä mieltä, että kaiken maailman kurjuus johtuu pihtaavista naisista. Miehen nykyistä alennustilaa parantaa ainoastaan se, että miehet saavat enemmän seksiä. Naisen pitää myös ymmärtää parisuhteessa, että mies tarvitsee seksiä myös muilta naisilta.

        eeva pihtas, sit sano syö tää omena ni annan...ja tässä sitä ollaa...


    • Tykkään kovasti

      Olenkohan minä sairas. Nimittäin tykkään pienirintaisista ja hoikista naisista. En arvosta kokoa takapuolessakaan.

      En ole täysin tietoinen noista kuppien kokoluokista, mutta keskusteluun johdattelevan naisen kuva ylävartartalosta herättää kiinnostusta.

    • käytännössä ok

      Juoksijat tietty. Isot rinnat ovat vain tiellä ja tekee kipeää kun ne lentelee valtoimenaan kuin mitkäkin kassit. Miehetkään juokse alasti kun vehjeet hakkaa reittä vasten.

      Tietysti kunnon synnyttäjä tarvitsee valtavat maitokannut.

    • Istumilta

      Jos soutu on kutakuinkin kuin nuoren neidon voi kokkapuun ja peräsimenkin pidon tyystin unohtaa.

    • TV80

      Sun pitää vaan korostaa niitä muita hyviä puolias. Laita vaikka kireet nahkahousut jalkaan baariin riittää miehiä varmaan vaikka kuinka paljon.

    • Prada

      Kateeksi käy! Olisipa minullakin A tai edes B. Olen 174 pitkä ja painoa on 52 kg. Lisäksi olen kapeaselkäinen. Kuitenkin rintaliivinsä koko pitää olla 70 ja kuppikoko vähintään C. Joskus jopa D. Ei ne kuitenkaan silmiinpistävän isot ole. Nuorempana herättivät kiusallista huomiota. Tisseistä huomauttelu on selvä turn-off. Minulle on tärkeintä, miten itse viihdyn kroppaani kanssa 24/7. Minulle on ihan samantekevää mitä joku muu, olisitteko mies tai nainen, ajattelee tisseistäni tai muustakaan ulkonäköni liittyvästä seikasta.

    • en ole alfauros

      Minä pidän pienirintaisista naisista.

    • HALSU83

      Moikka pieni rintainen!

      Lueskelin ongelmaasi & päätin vastata sinulle päin. Älä ole huolissasi rintojesi koosta koska on paljon miehiä jotka pitää pieni rintaisista naisista. Itsekin lukeudun niihin miehiin jotka tykkää pieni rintaisista naisista. Koska olen itse huomannut että pieni rintaiset naiset syttyvät paljon paremmin seksin aikana kun mies hyväilee niitä kun iso rintaiset naiset. Itse pidän siitä että naisella on pienet rinnat koska saan ihan tajuttoman erektion siitä & pystyn rakastelemaan useamman tunnin niin että nainenkin saa useamman orgasmin ennen kun itse tulen. Moni pieni rintainen myös kostuu siitä kun hyväilee/nuolee rintoja. Olet tavannut vain vääränlaisia miehiä. Olisi mukava tutustua paremmin kanssasi & jutella lisää kanssasi asiasta. Lähettele mulle päin s-postia niin voidaan jutella kahden kesken asioista [email protected]. Sunnuntai terveiset Toni ;)

      • Kunnon tuotetiedot

        Mutta mikä hintasi olikaan per tunti?


      • olet naurettava!

        seisooko jo? Viddu missä utopiasssa elät. Ai että nainen heti pistää sulle yksärii ja haluu panee? Herää peräkamarin poika ja lue käsityölehtiä.


    • EI rinnat merkkaa mitään vaan se nainen millanen itse on.. itse haluun eka nähdä millnen naisen luonne ja ajatus maailma.älä itse mieti sun rintoja vaan le oma itsesi ja katso niin löydät sellasen miehen joka arvostaa sua sellasena,kun olet

    • mahtisonni89

      Kyllähän juttu on näin. PIenirintaista en panisi, en edestä enkä takaa.
      Mikä se sellainen nainen on jolla ei tissejä ole? Ei mikään.

      • olet pelle!

        VAi mahtisonni? Taidat olla aivan munaton, ainakin juttujesi perusteella. Mikäs mies se on jos ei ole munaa fyysisesti eikä psyykkisesti. Mee ilotaloon typerys!


    • kunnon mies

      "Tuntuu että miehet haluaa panna aina takaapäin"
      "silikonit otan heti kun saan lottovoiton"

      Ei mikään ihme, jos tuollaiselle naiselle ei löydy hyvää miestä. Ja vika ei ole rinnoissa vaan aivoissa.

    • Shit happens

      Ei miehet niin ahdasmielisiä ole etteivätkö pienirintaista kelpuuttaisi. Enemmän kuuluuttaisin naisten asenteeseen muutosta siitä metrilenkistä.

    • panokkio

      eihän sitä kyrpää rintoihin tungeta. kunhan vaan pillu löytyy niin ei mitää hätää!

    • Emmii1993

      Hahahaaa... Voi luoja mikä pelle tuo HALSU83 :-D Miten se kehtaa :-D Mutta alkuperäiseen viestiin vastaan että jos ei ole tyytyväinen omaan kroppaansa niin on olemassa mahdollisuuksia muokata kehoaan haluamansalaiseksi. Mikäli asia vaivaa aivan jatkuvasti ja olet aivan varma että esim. kirurgiset toimenpiteet "korjaavat" asian, niin mikäs siinä sitten. Se on nykyaikaa. Ennen moisia on syytä harkita asioita perusteellisesti ja varsinkin että onko se todella tarpeen. Olet varmasti tosi upea pakkaus sellaisena kuin olet ;-) Voimia sister!
      Ei kannata korviaan lotkauttaa tollaisille säälittäville HALSU83 tyypeille.

    • miesihminen

      ihan hyvät tissit sulla on, päässä on joku ongelma

    • m33

      Tissit, peppu....Onhan näitä nähty. Paras on kuitenkin se, mitä löytyy naisen pään sisältä.

      Ei tyhjäpäisiä bimboja jaksa 24/7.

    • nuoriherra:)

      Minä pidän, suorastaan rakastan pieniä rintoja! Millainen mies sitten olen:
      168cm pitkä ja painoa on 82kg. Ikää on 26v ja hiuksia on ohimolta karannut melkoisesti... Penikseni on 12/3cm...

      Parempaa panoa et löydä. Isompikaluiset sanovat laudaksi. Minulle kelpaa, kunhan edes jotain reikää saa...

    • Mies 48 v.

      Enpä kyllä osaa sanoa minkälaiset. Mutta tosiaan, kyllä mulle kova seisokki tulee välittömästi kun näkee hyvän perseen ja antaa mielikuvituksen liihottaa että pääsee hitaasti työntymään takaapäin.
      Rinnoista en saa oikeastaan mitään viboja, varsinkaan liian suurista. Pienet kiinteät nöpöt on mielestäni seksikkäimmät.

    • Naksukoirasa

      Isot lollot on kylläkin jollain tapaa inhottavat. Nehän roikkuu aina koska painovoimalle ei voi mitään. Pienet on paremmat.

      http://tinyurl.com/syndett

      • älä klikkaa

        www.tradetracker.com/fi/fi


    • kokenut köyttäjä

      ei se pelkästään rinosita ole kiinni
      jos on hyvä pillu ja halukas antamaan
      niin upea nainen voit olla silti

    • Nojollaan.

      Liki neljäkymmentä vuotta sitten tapasin Joensuussa pitkän hoikkakroppaisen naisen jolla rinnat oili kuin omani ja nänninit kuin Nortin natsat.Kyllä se vaan oli nuorrena kiihottavaa .Kaikki me ollaan erilaisia niin mihet kuin naiset.Kauneus on katsojan silmissä.KokoNAISUUS ratkaisee.

    • Hessu heppi

      Tärkein panohommissa on sun söpö pikkupillu ja tietty oma asenteesi. Minä ainakin tykkään nuolla sievää posliinia, ei niillä tisseillä niin väliä.

    • Pienet on kauniit..

      Ei todella haittaa yhtään. Pienet on kauniit. Löytäisinpä sinut.. Kelpaisit kyllä.. =)

    • huomio1

      Luulen kyllä että tärkeintä on se että kannat itsesi ylpeenä. Vaikka rintasi ovat pienet ole niistä ylpeä. Silikonit on huono ratkaisu. Eikä se pano takaapäin ole sekään ihan huono ratkaisu. Edellyttäen tietysti että itse nautit siitä.

    • Itse pidän todella paljon pienistä ja kiinteistä kuin isoista ja roikkuvista... Kauneus/seksikkyys on aina katsojan silmissä.. ;)
      Makunsa kullakin mutta itse pidän todella paljon pienistä...
      Ehkä olet vain tavannut miehiä jotka eivät arvosta naista sellaisenaan tai eivä ole vielä päässeet irti äiti unelmasta ja siitä ruokinnasta milloin isot olisivat paremmat... ;)

    • Takaapäin

      Hei! Minkälainen perse sulla on? Ota kuva ja laita linkki tänne.

    • Sanonpa vaan sanottavani

      Hei en jaksanut loppuun asti koko ketjua lukea, mutta koen silti että voin vastata. Elikkä niin kuin olen jo usein yrittänyt naisille kertoa, koko tämä miesten rinnat-perse-kroppa juttu on enemmän vitsi kuin joku absoluuttinen totuus. Oikeasti harva mies pitää valtavista rinnoista ja nekin jotka pitävät on useimmiten narsistimaisia piirteitä omaavia omille lihaksilleen puhuvia juntteja.

      Tottakai ulkonäkö on tärkeä asia jo ensivaikutelmaa luodessa, harva oikeasti menee noin vain "ruman" naisen luo puhumaan ja muuta vastaavaa (vaikka suomalainen tuppisuu-kulttuuri jo sinällään kieltää puhumasta ylipäätään kenellekkään). Mutta kun puhutaan ulkonäöstä, niin harvoin se tarkoittaa rintojen kokoa. En voi puhua kaikkien miesten puolesta, mutta itselläni ja useilla tutuillani kaikki lähtee kasvoista ja kehon muodosta (tästä oli sixpackshortcuts nimisellä youtube kanavalla mielenkiintoinen video, joka tosin enimmäkseen kertoi miesten kehoista, mutta siitä voi hyvin lähteä etsimään termejä jne. Joilla sitten tutustua asiaan). Mutta siis se mitä yritän sanoa on, älä pelkää suurin osa miehistä ei välitä rintojen koosta.

      Jos tosiaan koet rintojesi pienuuden ja puoleensavetämättömyyden huonona asiana, itsetuntosi kohottamiseksi voisit ottaa silikoonit. Silikooneja ottaessa muistat vain että usein B-koko on enemmän kuin tarpeeksi ja että ottaisit ne tosiaan vain itsetuntoasi varten, eikä miehet kiinostuisi sinusta yhtään sen enempää, vaikka siltä tuntuisikin. Todellisuudessa se mikä naisessa vetää puoleensa on koko olemus, jolloin rintojen koko vaikuttaa asiaan ehkä muutamia prosentteja.

      Tämä siis oli vastaus vain aloituspostin lukemisen jälkeen. Joku lienee jo kaiken tämän sanonut, mutta sanoinpahan vielä minäkin. Ja muista, itseluottamus on tärkeintä!

    • mies 33 tre

      Älä huoli. On miehiä kuten minä jotka eivät innostu isoista rinnoista. Suoraan sanottuna isot rinnat on rumat. Vaikka enemmän viehätyn b-c rinnoista niin myös a koko on ihana.
      Muista myös se että on ns tissi ja perberi miehiä. Itse innostun hullun lailla rintoja enemmän muodokkaasta lantiosta ja pepusta joten mielestäni asiat sulla on hyvin kun tiedät että takamuksesi saa miehet innostumaan.
      Jos tuntisin sinut tulisin varmaan vihaiseksi silikoni haaveistasi mutta enhän voi asialle mitään jos se parantaa itsetuntoasi. Minä ja moni muu mies myös tuttava piireissä ei viehäty isoista rinnoista joten nautin naiseudestasi luomuna. Tuo silikoni homma alkaa menemään muutenkin överiksi nykyaikana että väittäisin luomu naisen olevan kysytympi kuin "rakennetun" naisen.
      Hyvää ja aurinkoista kevättä sinulle äläkä liikaa vaivaa mieltäsi tuolla asialla. Olet todella kaunis juuri sellaisena kuin olet!!

    • .-.-.

      Ei auta kieltää, ettei suurin osa miehistä pitäisi muodokkaista naisista, mutta on niitäkin jotka suosivat pienitissisiä. Itseni mielestä ainakin pienirintainen on parempi, kuin silikonibimbo..

    • nudem

      Pienet rinnat ja peppu,on kiihottavat,,elä mene suurenteleen niitä.

    • yksin4life

      Heh, mulle on ihan samantekevää millaiset rinnat naisella. Itseasiassa ei haittaisi, vaikka niitä ei olisi ollenkaan. Kun saisi edes *jonkun* naisen, mutta kun ei saa sitäkään.

    • itse pidän nimenomaan pienirintaisista. ÄLLÖTTÄÄ isot rinnat ja en uskoisi että kannattaa huolestua moisesta, kyllä niitä muitakin varmasti on ketkä pitää pienemmistä.

    • ....

      Ei kaikkia miehiä rintojen koko niin kiinnosta..Ite kuulun tuohon ryhmään jotka eivät niin välitä.Enemmänkin katson naisessa kasvoja ja hyvä perä on kiintoisa :D

      • igor murtvan-kaspiainen

        miesten pitää suurentaa rintojaan
        ja naisten pienentää
        sama alapäässä


    • lunkki punkki

      Onko se nyt pakko ihan jokaista vastaantulijaa miellyttää? Tietysti sinusta pitävät sellaiset miehet, jotka tykkäävät lapsekkaista naisista, mikä kysymys se nyt edes on. Syö vähän lisää joka päivä ja odota, aika voi kasvattaa vielä sinunkin paukamiasi.

    • alley

      Jos mietit rintoja plus miehiä, olet hakoteillä.
      Mieti itseäsi ja sieluasi.
      Jos etsit pienistä rinnoista kiihottuvia miehiä, tuskin tahdot sellaista.Et voi heistä tietää, mitä ongelmia he kantavat mukanaan (eli mies joka ei pidä isoista rinnoista, onko hänellä jollain tapaa jokin sinulle tärkeä ominaisuus? Tuskin. Kyseisellä miehellä on luultavasti vain ongelmia joita hän jakaa kanssasi. Luulisin että tahdot tasapainoisen ihmisen, jolle ei mikään fyysinen seikka ole ongelma) Etköhän tahdo löytää ihmisen, joka pitää sinusta.

      • mies50

        Mitä ihmettä oikein ajat takaa?


      • hyttysenpuremat

        ..tässä näitä kommentteja lukiessani olisin tosiaan voinut muotoilla koko aloituksen toisella tavalla välttyäkseni väärinymmärrykseltä...se tasapainoinen kumppani onkin se ihanuus ja haave..mutta koska itse vielä matkalla siihen vetoan samanhenkisiä puoleeni joilla itsensä kanssa vielä työstettävää löytyy ja totuushan on että vetoamme puolemme juuri sellaisia ihmisiä jotka tuovat esille ne meidän ongelmakohtamme..jos niitä on..


    • TRAUMA?

      Jos rintasi häiritsevät sinua niin paljon, että otat asiaksesi kysellä ventovieraiden kommenteja netissä, niin kyllä munkin mielestä sun kannattaisi ruveta miettimään nopeasti rahoitusta lisätäytteen ottamiseen. Kuulostaa jo jonkinlaiselta traumalta ja olet varmasti vielä nuori ihminen, jonka soisi nauttivan elämästä, seksuaalisuudestaan ja itsestään...

      Ei muuta kun lainaa hakemaan ja hoida ongelma pois päiväjärjestyksestä kuten tuhannet muutkin naiset- tai hyväksy lautuutesi. Elämä on tässä ja nyt, heitä huolet roskakoppaan ja tee ongelmille jotain tai hyväksy ne ilman vieraiden mielipiteitä. Vain OMALLASI on merkitystä elämäsi kannalta!

    • AA:sta saa kauniit

      AA-kupeista saa tosi nätit ja luonnolliset implanteilla, koska niistä tulee kiinteät, terhakat ja kiihottavan pinkeät, ei ole turhaa löllöä eikä roikkunahkaa.. Rinnat ovat sijainniltaan usein "ylhäällä" ja pystyt.

      Puhun kokemuksesta, entinen AA... Itsellä implantit olleet nyt jonkin aikaa ja voin suositella jos asia on nimenomaan sinulle ITSELLE tärkeä, tiedän miltä tuntuu elää nuorena rinnattomana naisena tässä yliseksuaalisessa maailmassa.

      Älä suotta enää kärsi, kun ei ole pakko. Voit saada kauniit sopusuhtaiset rinnat ja juuri senkokoiset kuin haluat. Virossa yhtä laadukasta toimintaa eikä enää hinnat kenenkään tavoittamattomissa. Onnea hyvälle päätöksellesi, jonka olet näköjään jo tehnytkin :)

      • jony tru

        eihän implantit ole rinnat?


      • hwrhwhSDGSG
        jony tru kirjoitti:

        eihän implantit ole rinnat?

        Samassa lauseessa aina mainittu pienet rinnat, luonne ja rakkaus.

        Toisessa lauseessa isot rinnat, pinnallisuus, esineellistäminen, ym sovinismi.

        Jos pitäis valita löysä pienikullinen näppylänaama tai skrode kyrväkäs atleetti niin ämmät kumman haluaisitte?

        Ootte esineellistäviä ällöttäviä irstailijoita jos tunnette vetoa jälkimmäiseen. Jos mulkku nousee pystyyn isorintaisen naisen kanssa toisin ku pienirintaisen niin minkä sille voi vaikka kuinka itse toivoisi ettei asialla olisi minkään valtakunnan väliä? Ei näitä mieltymyksiä voi "oikoa" kuntoon vaikka kuinka asiat tiedostaisi. Luonto määrää sen eikä sille voi yksikään katkeruuttaan parkuva miestenvihaaja yhtäkäs mittään.


      • AA:sta saa kauniit

    • bi kaapissa

      Tykkään enemmin pienirintaisista ja pienipeppuisista eli lautamaisista tytöistä. Eli haluan mahdollisimman poikamaisia tyttöjä. Mutta tämä johtuukin siitä, että tunnen seksuaalista vetovoimaa toisiin poikiin....täällä netissä sen kehtaa myöntää, mutta oikeassa elämässä ei vielä ole sen aika. Monella muullakin miehellä varmaan sama juttu.

      • pillunnuolija

        Mulla on varmaan vähän sama juttu sen bi asian suhteen. Olen muutaman kerran runkannut miehen kanssa ja tekisi mieli ottaa suuhun kaikki mitä sieltä tulee mutta ei ole rohkeus riittänyt tautien pelossa. Kumma kyllä naisen alapään uskallan nuolla milloin tahansa. Mutta uskon kyllä joskus saavani vielä sprematkin suuhun


    • teinitissit

      Mää tykkään laihoista ja pienirintaisista (lähes tissittömistä) tytöistä.

      Ne on extra kiihottavia, en voi sietää roikkuvia lolloja!

      Ja mitä nuorempi, sitä parempi...!

    • ENImem

      Ei se haittaa tärkeintä että on pillu ja perse :D

    • Rintasyöpäpotilas

      Ei koolla väliä, tärkeintä on että ovat terveet!

    • Tyhmä aloitus.

      Rakkaus on sielussa eikä rinnoissa tai vitussa. Haureus on asia erikseen, siinä näyttelevät pääosaa rinnat ja kyrpä, sellainen on sairasta ja tuomittavaa!!!

    • eine rinnat

      mutta nainen kokonaisuudessa kiinnostava paketti

    • Itse pidän enemmän pienirintaisimmista. Ei ainakaan minua haittaisi vähääkään tämä "lauta". Luomu luomuna. Silikonit ovat aivan järkyttävän kamalat. *yök*

    • Ar Ar

      Mää olen Thigh-man eli reisi ynnä perse -yhdistelmä on se joka on nannaa, rinnat voi olla pienet tai isot, ihan sama. Jos on karmeet rukkaset niin ne vois kyl peittää :D eikä silikoneja, kiitos, jos tekee mieli pumpattavaa nukkea niin lopetan sekstailun kokonaan ja siirryn Kyllikkiin.

    • lautana

      vittu mä haluan nussia sua takaatapäin.

    • Minä ainakin pidän pienistä rinnoista eikä minua häiritsisi vaikka niitä ei olisi ollenkaan. Enkä ole mikään feikki vaan sanon tämän ihan sydämestäni. Olen seurustellut kahden rinnattoman naisen kanssa, toiselle ei vaan ollut luonto suonut rintoja laisinkaan ja toisella oli toinen rinta poistettu syövän vuoksi. Eikä ne suhteet kärsineet ollenkaan tuosta asiasta. Meidän elämäntilanteet ja kiinnostuksenkohteet sekä arvot ja ajatukset olivat vaan liian erilaiset.

    • Minä en pidä kuin pienistä rinnoista :) A/AA on se paras :)

      Makuasioistahan ei voi kuin kiistellä ;)

    • Jos tykkää juoksemisesta niin pienet ei hölsky.

    • 7+7

      Oon sitä mieltä että nätti vyötärö on parasta naisessa, kun vyötärö on hoikka on koko naisen vartalo silloin kaunis. Rinnat on parhaat silloinkun ne ei roiku niinkun rukkaset, muuten ei ole väliä minkä kokoset ne on ,kuhan vaan on hyvänmalliset! Silti minulle kelpaa myös naiset joilla on riippuvat rinnat, ei se ole niin tärkeä ne rinnat.

    • jeppe2

      Tyttöystäväni on varsin hoikka ja hänellä on B-kuppikoon rinnat. Mielestäni ne ovat oikein mukavan kokoiset ja ihanan pehmeät. Tosin myönnettäköön että minulla ei ole ollut muita seurustelukumppaneita joten mitään vertailukohtaa ei ole. En silti usko että rakastaisin häntä yhtään sen vähemmän vaikka olisivatkin pienemmät tai isommat.
      :)

    • pikkurinnat

      frankiesavage.blogspot.fi

    • tulkina

      Olennaisinta on se mitä kumppanilla on korvien välissä. Vartalo on mitä on enkä ymmärrä ns. kauneusliekkausten motivaatiota. Ylisuuret vartalonosat saattavat olla haitaksi monessa asiassa. Jos kumppanini ehdottomastis haluaa että minulla on suuri/pieni takamus/rintamus/penis/hartiat tms, tulkitsen tämän niin että hänellä ei ole korvien välissä sitä mitä edellytän.

    • stondaa.

      pienet rinnat ok,kokemusta omaava 51v,uros.

    • Manboobs54v

      Olen 54v isorintainen mies. Minua häiritsi vuosia, kuinka jotkut tuijottivat tai jopa huomauttivat manboobseistani. Nykyisin olen ylpeä siitä, että rintani ovat isot. Ei ole monella pojalla.
      Sängyssä tärkeintä on luonne ja sen rakastelun ilo. Itse pidän eniten 100% luomuista rinnoista. Annan mielessäni muutaman miinuspisteen, jos näen "korjatut" rinnat. Niissäkin pitää muistaa, että kantaja ne päättää.
      Itselläni oli pitkään ongelmana liian pieni kikuli, mutta nyt asia on korjattu lääkekuurilla ja olen saanut kehuja eräältä naislääkäriltä, ettei kikulissani pitäisi olla moitteen sijaa. Samaa mieltä taisi olla sairaanhoitaja, joka tuli kesken tutkimuksen lääkärinhuoneeseen ja jäi tuijottamaan kikuliani aivan estottomasti. Harmittaa, että lääkäri siirtyi muihin tehtäviin. Sain monet runkut muistellessani lääkärin reaktiota.
      Minua ei todellakaan häiritse pienirintaiset naiset. Pääasia on, että ne on luomua.

      Ihan mielelläni tapaan ja rakastelen niin pienirintaisen kuin isorintaisenkin naisen kanssa.

    • helpoa se on

      nostaa vain seinää vasten pystyy.

    • Tissitkuintissit
    • Nainen on ihana

      Minua eivät rinnat myöskään hirveästi kiinnosta. Ennenminkin se vatsanseutu, kaula, reisien sisäpinnat ja se mihin sieltä pääsee. Olen biseksuaali, eli ehkä mulla on sen takia muita fetissejä. Perse si myöskään hirveästi kiinnosta naisessa, miehessä enemmän. Haluan hyväillä naisen vartaloa joka puolelta, ja kiihottaa jalkoväliä kielellä tai kullilla, kunnes olet valmis ja minä yhdyntään :)

    • Pienirintaisuudesta kärsivän naisen ongelman ratkaisumalli on kyllä mielenkiintoinen. Hän korjaa sillä traumojaan, jotka ovat lähtöisin jonkun ääliön sanomisista. Kukaan täyspäinen mies sen sijaan kenen kanssa olen jutellut ei ole preferoinut silikonitissejä luomuilta, olivat ne mitä kokoa tahansa. Keinotekoinen on aina keinotekoinen ja useimmille selkeä turn-off, koska siinä heijastuu naisen psykologinen ongelma, tyrkkyys, seiskalehtimäisyys. Amerikkalainen pornotähteys, jossa ei ole mitään kiihottavaa.

      Miksi kantaa traumoja ääliöiden sanoista, kun maailmassa on miljardeja miehiä, jotka huolivat teidät sellaisina kuin olette?

    • 112233

      Minusta isot rinna ovat tosi rumat,pienet ja terhakkaat ovat ihanat ,että älä ole huolissasi ei kaikki miehet pidä isoista.

    • Ridder

      Kolarissa kuolleella vaimollani oli hyvin pienet rinnat, ennenkuin rakastui minuun. Aloimme olla yhdessä myös toki sängyssä ja kas kummaa: rintansa alkoivat kasvaa ja tulivat normaaalikokoisiksi.

    • asdf121

      Älä JUMALAUTA ota mitään impeplantteja tisseihin... saat melaa mekkoon muutenkin... jos/ ja kun olet sinut kroppasi kanssa... en ole yleensä seurustellut "PELKKIEN" tissien kanssa ... vaan siinä ollu se nainenkin... jos haluan isot tissit ostan ne porno kaupasta.... heh hee.... onko tullu traumoja joltain ääliö ukolta... nenä pystyyn ja pillua vaan ukoille.... kyllä se elämä siitä voittaa.... STEMPPIÄ vain sulle ! ! ! ! ! !!

    • neitipienitissi

      Minäkin olen pienirintainen nainen ja erikokoisetkin ne on vielä, mut niinhän ne on melkein kaikilla, ei sitä muut huomaa. Ei haittaa mitään tuo tissiasia, vaikka onhan sitä joskus tullut haaveiltua kunnon rinnoista, tai ylipäätään rinnoista, ja joskus teininä rintsikoita käytettyä ja jopa täytettyä!
      Olen 22 vuotias ja luopunut koko rintsikoista jo monta vuotta sitten koska ne mielestäni puristavat todella inhottavasti, en voi ymmärtää miten suurin osa naisista voi käyttää sellaisia jopa nukkuessaan. Pidinhän itsekin joskus ja niihin tottui mutta nyt jos laitan niin hengitystä ahdistaa! Toki tiukoissa paidoissa näkyy sitten nännit ja pikkutisuni ja löysissä vaatteissa ei mitään mutta ei vaikuta mun elämään mitenkään muuten kuin että itsellä on rento olla.
      Poikaystäväni sanoo että mulla on maailman kauneimmat pikku rinnat ja kaikin puolin täydellinen vartalo, ja se riittää mulle. Toki kännipäissään on joskus haukkunut läskiperseeksi tai kaksoisleukaa tai jotain mutta tiedän ettei hän ole niitä asioita sanonut ajatuksella tai tarkoittaen vaan koska on riidan keskellä halunnut minua loukata, koska on ollut suuttunut ja humalassa. Eihän se toki oikeuta mihinkään mutta pitää oppia myös antamaan anteeksi ja ymmärtämään että elämässä tulee vastaan vielä paljon vakavampia ja tärkeämpiä asioita kuin takertuminen johonkin suuttuneena sanottuun heittoon. Pyllyni voi olla vähän iso, rinnat liian pienet ja minulla (omasta mielestäni) näyttää olevan pieni kaksoisleuka mutta silti tiedän olevani nätti, normaali ja sopusuhtainen ja näin ollen vartaloni on siis täydellinen! Kaikilla meillä on omat "ongelmakohtamme", mutta niin kauan kuin olemme terveitä niin tulee vain oppia hyväksymään ja arvostamaan itseään sellaisena kuin on. Ja ikinä ei ole minun tielleni tullut miestä, joka ei olisi pikkutisseistäni pitänyt, eikä ilmeisesti sinunkaan..? ;)

      • pienet tissit ovat syvältä


    • iso kalu mies

      Ahhhhh...
      Mä rakastan pikku tisuja...
      Ois kiva tutustuu? ;)

    • pillun nuolija

      Voi voi eihän naisen rintojen koolla ole monenkaan miehen mielestä suurtakaan merkitystä.Tärkein asiahan on se mitä liikkuu korvien välissä. Moni mies ei kehtaa tunnustaa että jos haluaa nuoleskella niin naisen ala pään tuoksu ja maku saa miehelle kuin miehelle aikaan kunnon seisiön ja miehellehän on hienoin tyydytys jos näkee että nainen nauttii aidosti kokemuksessta. tällaisia miehiä toiset miehet kutsuvat naisten pillun nuolijoiksi joilla itsellä ei riitä rohkeus siihen. Mutta se on tosi asia jo ammoisissta ajoista lähtien että joka on kerran pillun nuollut tekee sen aina.Itse olen oppinut tämän asian jo 14 vuotiaana, kiitos itseäni vanhempien naisten joilta olen saanut hyvän opin.Vielä 60-vuotiaanakin se tuottaa minulle hienoja hetkiä tietenkin oman ikäisteni seurassa. 60-vuotiaissa naisissa on paljon joita samat asiat kiinnostaa.

    • bb7

      Jos on kunnon mies niin panis sua joka suunnasta...ei sitä rintoja panna vaan naista, henkilöä, ihmistä. Naisen kun kunnolla tyydyttää se tekee sen jälkeen mitä vaan. Eikä nalkuta.

    • Non-mazo

      No minulle ainakin on aivan se ja sama sille tissien koolle. Jos oikeasti tykkään naisesta niin tykkään hänen maitorauhasistaankin, mutten ole koskaan yhdestäkään naisesta tissien perusteella kiinnostunut, eivätkä ne myöskään ole koskaan olleet mikään dealbreaker.
      Ärsyttävä tuo oletus, että kun olet mies niin automaattisesti myös tykkäät tisseistä, tai sitten olet homo/a-seksuaali. Kyllä minäkin katson naisessa useita erillaisia ulkonäkötekijöitä, kuten silmiä, kasvoja, käsiä, hiuksia, vaatetusta, vartaloa kokonaisuudessaan, mutta rintoihin en oikeastaan kiinnitä itsessään sen enempää huomiota kuin vaikkapa korviin tai varpaisiin.

    • ibu5dd

      Tiäkkö, sussa on jotain vikaa!
      A tai kuten AA ovat Ihania...
      Miksi ottasit tuollasia noloja
      silikoneja!?!

      • ibu5dd

        Pidä huolta nuista....


    • Tissi sissi

      Kukaan tuntemistani heteromiehistä ei pidä pienirintaisista naisista.. Jos haluat jotain muuta seuraa kuin kissoja loppuelämäksi suosittelen pikaista leikkausta.

    • JPT-HKI

      Olen heteromies ja pidän AA-(MAX:) C tunne on tärkein ja se että näkee naisen nauttivan :) näkö, tunne, kuulo- nämä aistit :) Minusta näkisit miehen joka rakastaa pieniä rintoja :)

    • itse tykkään kyllä pienistä ja kiinteistä tisusta ,ei niitten tarvi aina navassa roikkua,pienet kiinteät rinnat on ilo aina silmälle,ja kyllä niitä on kiva imeäkkin..

    • taavetti M

      voi luoja miten RAKASTAN pieniä rintoja, aivan huikean sexyä,olen aina aivan lääpälläni pienirintaisista naisista olisi vain vielä kiva kun löytäisi vakikumppanin pienirintaisesta naisesta. M49.

    • m43

      Jos on hyvänmallinen peppu niin sitä tekee mieli useimmiten jyrätä takaapäin, puikulanmallinen takamus ei juurikaan houkuttele.
      Ja pienet rinnat on aina kauniin näköiset, rumia en ole nähnytkään.

    • pillunnuolija

      Mitkä on pienet ja isot rinnat yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.Minäkin olen sitten varmaan ollut väärässä jonossa kun kookkaita vaijereita on jaettu. En tosin tänä päivänäkään tiedä mikä on kookas vaijeri ja mikä pieni vaijeri kun mistään taulukoista ei löydy toleransseja k.o asian selvittämiseksi. minulla oli kerran tyttö ystävä jolla oli isot rinnat.Hän usein mainitsi että häntä harmittaa kun miehet aina kiinnittävät huomionsa hänen rintoihinsa. Ajattelin että kannataa olla ylpeä jos miehet kiinnittävät niihin huomion olivat ne sitten isot taipienet.Uskon että naisilla rintojen koko samoin kuin miehillä vaijerin koko on omistajansa omassa päässä oleva toleranssi. Kuntosalilla käydessäni siellä on eräs nainen jolla on jonkun toleranssin mukaan todella pienet rinnat mutta hänellä on upea vartalo ja hän on muutenkin kaunis ja tosi naisellinen ilmeisesti aika monen miehen unelma. Eiköhän rintojen koko ole kuitenkin sivu seikka kokonaisuuteen verrattuna. Saanhan minäkin useinmiten omalla vaijerillani naiselle orgasmin että varmaankin naiset ja miehet ovat melko tasoissa näiden asioiden suhteen

    • KULKURI M

      Voi hyvä ystävä mulle on kaikistan kiihottavimmat sellaiset nyrkkiin sopivat
      sinä olet seksikäs juuri sellaisena kuin nyt olet
      se on täysin väärä käsitys että miehet tykkää isoista rinnoista
      ole aito oma itsesi

    • Lyhyen elämäni aikana. ad 1946 olen nähnyt, eräitäkin eri - muotoisia- ja kokoisia rintoja. Koko ei ratkaise.! Pienikin on kaunis! Kaikki ovat rinnat ovat kauniita Kenellä on "rumat rinnat"? . Rinnat ovat elämän alku! Vaalikaamme Naisiamme! Hoitvatkaamme heitä, jotta he pitäisivät huolta rinnoistaan! meidän, sekä tulevien sukupolvien vuoksi

    • m_sata43

      Pienet rinnat on todella hot. Sen sijaan naisella saa olla reilu takapuoli

    • Kolmefemma

      Oi tyttö hyvä, meitä peppumiehiä on pallo tulvillaan. :) Mulle ainakin rinnat on merkityksetön osa naista. Hyvä peppu sen sijaan saa kovaksi hetkessä. :)

    • ukko urisee

      Kuule sinä hyttysenpurema ihanuus. Vaimollani on yhtä pienet ja ne on PARHAAT.
      Täysin oleellista parisuhdeseksissä on että osaat tuoda toiveesi ja tarpeesi oikealla
      tavalla esille ja partnerisi osaa huomioida sinua ja saa sinut tyytyväiseksi. Sama myöskin toisinpäin. Jos ei saa koskaan sellaista huomiota, kun on tarve,(voi olla
      toisesta osapuolesta pieni ja mitätön asia esim. oikeanlainen koskettelu jne.) tulee
      sitten riidoissa esille typeryyksinä ja törkeänä loukkaamisena. Itse en ole mikään
      kokenut naistenmies, vain kaksi naista elämäni aikana, niin silti tiedän: Pienet
      ovat tosi ihanat. (tulee aina fiilis nuoresta- tai teinipanosta, aina.) Tuo kertomasi
      kulkeminen ilman rintsikoita, joka sai herkän ihosi takia nännisi kovettumaan, oli
      tosi herkistävä tarina. Sain hyvän stondiksen ja vedin nautinnollisesti käteen. ja tuli
      hyvä orkku. ps. varmasti olet ihana ja riittävä nainen. toivoo mies 55v.

    • 112233

      Ei kannata olla huolissaan pienistä rinnoista on paljon miehiä jotka pitävät pienirintaisista naisista,niin kuin minä.

    • mies 47.019

      kyllä mullekkin kelpais pieni rintainen sievä neito.mutta mistäpä sellainen löytyis ihan omaksi.tuntuu melkee kaikilla olevan jonkunlaisia asenne vaikeuksia..

    • hyvät ne o

    • AA-hyvää

      moi

      ihmettelen mihin noita rintoja tarvitaan jos muut asiat on kohdallaan

    • Kikkeliskokkelismitä

      No suoraan otsikon tekstiin vastaus: Ota korvalliselta muutamasta hiuksesta kiinni, väännä ja nosta ylöspäin, niin paljon että hän seisoo...;oD

      No vitsi vitsinä, mutta kyllä itsetuntoinen nainen on a ja o. Siinä ei tisun mitoilla ole mitään väliä. On tietty miehiä, joilla tissit merkkaa, mutta minulle koko kokonaisuus on paljon tärkeempi. Jos epäilet itseäsi ja pidät itseäsi jotenkin seksittömän näköisenä, se huokuu läpi, kun et paljasta itseäsi. Se sen viisarin laskee eikä ne pienet tisut...kyllä jämpti on näin.

    • janne47019

      pienet tisut ei haittaa mitään jos korvien väli kunnossa.tos tark etsiny sievää hentoa neitoa mutta en tunnu kelpaavan.ihan tavis mies olen ja oikea kiva kumppani hakusessa.onhan tos paikallises huolsikas yks kiva neito mut en tunnu herättävän mielenkiintoa ja en minäkää jaksa vinkua ja vonkaa

    • Tissifriikki

      Olen isojen rintojen mies, C-H-kupit.

      Mutta silti sanon että seksikkäin nainen, upeimmat panot oli pienirintaisen naisen kanssa. Hänellä oli isot (=pitkät) nännit, erittäin seksikäs olemus ja osasi hommat hyvin.

      Joten panosta siihen mitä sulla on ja mitä osaat!

    • Pikkukalu

      Pienet rinnat on musta ainakin seksiskkäät.
      Varsinki laihalla naisella. Mitä pienemmät sitä paremmat ja kyllä se rinnaton alaston naisen vartalo on kaunista ja kiihottavaa katottavaa:)
      Ja toivottavasti et koskaan silikooneja ota tosi rumat ja luonnottoman tuntusut.
      Aa kuppi koko on hyvä, en tiädä mistä sitte pieni rintasistä pitävän miehen tunnistaa.
      Ne on varmaa semmosii normi näkösii ja olosii niiku minä...! Ja perus tylsii paitsi sängyssä.

    • tiinatinanen

      Meillä miehellä on isommat tissit kuin minulla. Mutta hän onkin ylipainoinen ja itse taas olen treenattu ja hoikka. En vaihtaisi kyllä omaa kroppaani löllympään, vaikka se tietäisi isompia rintoja. Ja ainakin mun mies tykkää että mä oon kiintee. Ei haluu mulle kumitissejä, vaikka joskus ite haaveillukkii niistä. Pidä omasi ja oo onnellinen niistä.

    • nännifriikki

      Naisen seksikkyys ei tule rintojen koosta vaan asenteesta ja katsojan päästä.
      Mikähän oikeasti vaivaa naista joka uskoo silikonimainoksiin?

    • jumangijuu

      Ei mistään tunnista, koska sellaista äijjää ei olekkaa joka jaksais lautaa tuijotella. Kyllä naisella rinnat pitää olla. Kait joku pedo saa tollasests laudasta kiksejä. Sorry näin se menee. Kerran saanu nuolla ja imutella isoja tissejä niin ei laudat senjälkeen kelpaa.

    • Aloittajalle; chill out vaan. Tarkeempaa on kokonaisuus, mukaan lukien paan sisalto.

    • Jaa no sepä ihmeelistä ?Kyllä pienet rinnat ainankin minua kiinostaa

    • Kundinen

      Tämä on nyt näitä ikuisuuskysymyksiä, että mikä on kenekin mielestä hyvä. Toiset tykkää pienistä ja toiset suurista...

      Ainakin minulle on melko sama minkä kokoiset rinnat naisella on. Asia on sitten eri kuinka niitä rintojaan kantaa ja millainen nainen on muutoin. Kyllä pienetkin rinnat omaava nainen saa minut kiihottuneeksi.

    • Ai kuineN

      Että mistäkö..no hoh hoijaa..taas näitä, taputa mua, että mun itsetunto kasvaa -juttuja!

    • make 2

      Älä nyt,kyllä ne pienetkin ovat aivan ihanat!Mutta niitä pitää sitten hellävaraisesti käsitellä,ettei sinuun satu,ja aina voi kysyä sitten että tykkääkö tästä vai ei ja voisi itsekkin ehdottaa,että se olisi kaiken puolin molemmille hyvä..Vai mitä???

    • sillähän sen

      saa seisomaan kun nostaa pystyyn omille jaloille

    • lautojenapu

      hanki silikoonit

    • Stadin sälli

      Entisellä tyttöystävällänikin oli todella pienet rinnat. Ehkä sen seurausta, mutta minua kiihottaa pienet rinnat :) Rakastan pieniä rintoja!

    • kokeill

      Ole onnellinen kun ei tule selkä kipeäksi kuin niillä lehmillä.Moni tykkää pienistä kuin pinet melat.

    • miez1

      isot tai pienet, kauniit

    • vilivallaton

      Oletko ihan varma itsestäsi?
      Mun mielestäni ei ole rumia rintoja ollenkaan.., seurustelin aikoinaan A- (ehkä AA) tissisen ihanan naisen kanssa. Voi kun saisin vielä kielelläni lipitellä pienirintaisen nöpönännejä ;) / vilivallaton

    • kelpaisit minulle

      Nainen jolla on treenattu kroppa ja joka haluaa on aina pop.
      kelpaat monelle olen siitä varma

    • m31vee

      Kyllä minä rinnoistasi syttyisin... Kyse on sopusuhtaisuudesta. Timmipylly vaatii pienemmät rinnat!

      • ...

        Pitää likalla olla vesisanko vieressä jos sytyt, ettei koko kämppä pala poroiksi.
        Taas miten porot liittyvät asiaan???


    • Kapiainen69

      "Miten pienirintainen nainen saa miehen seisomaan?"
      -Karjahtaa YLÖS! kun mies sitä vähiten odottaa tai vielä helpommin kun pyytää, että viitsitkö nousta ylös.

    • aa kuppi

      Mun mielestä aa kupit on sairaan kiihottavat ja kauniit !!!!!!!

    • Eräzmiez
    • tanja40

      Eiköhän se ole kantajasta kiinni, miten miehet niihin reagoivat, itsellani myös vain se A, mutta ei se ole juuri ketään häirinnyt, niitä joita olen elämäni aikana tavannut. Myöskään itse en anna sen vaikuttaa millään tavalla. Joskus ehkä jopa helpompi flirttailla näiden pikkuisten kanssa.

    • SieluOnMajava

      Harva niitä tissejä selälle heittää, jos takaapäin porataan. Seksikkäin asia on kuitenkin aivot ja leikkimielisyys, joten hienolla perseellä voi valloittaa tissittä maailman. Tissit on yleisimmin pyöreämpien juttu, ja kurvit sitten lantiossakin vähän erisuuntaan.

    • minusta on tärkeintä että itseä miellyttää mitä sieltä peilistä näkyy..ja jos näky ei miellytä niin sitten tarvi tehdä "jotain" ja se olkoon jokaisen ihmisen oma henkilökohtainen päätös

    • 22+

      Kauniit on pienet rinnat. Voi hyvänen aika, hyvin monet miehet ovat ihastuksissaan pienistä rinnoista ja naisena voit olla ylpeä siitä että on jotain kaunista mitä esitellä.

    • rinnat ihanat just naisen mukaisesti,,,,,

    • jartsa757

      Moikka! Itse ainaki tykkään että Naisella on pienet rinnat ja todellakin katselen ennemmin naista jolla on ihanat pienet tisut jollaisia olen saanut hyväillä samalla kun nainen kiihottuu ja tunnen nännien kovettuvan,ja se taas alkaa kiihottamaan minua.En ymmärrä miten jotkut miehet pitävät isoista ja vielä silikonilla isommiksi ja näin monesti aivan luonnottoman näköisiksi muokatuista "utareista"ja jos mies pitää/piti Pamela Anderssonia aivan mahtavana niin silloin on luultavasti jannulle isot rinnat mieleen mitä en käsitä.Tsemppiä sulle ja jos sulla tosiaan on nätti peppu joka kerää katseita ja kivat pienet tisut niin kyllä sinulla ihailijoita riittää koska ainakin itse toivoisin että löytäisin naisen joka omaisi ne.

    • tietysti

      ostamalla seisomaan

    • takapuoleton

      No mulla ongelma juuri päinvastainen!
      Rinnat liian isot ja takapuoli aivan litteä, puolet tisseistäni haluaisin pois..
      aivan ällöttää, kun vanhat äijät kyttää niitä, siis YÖK!!!
      Näin meitä naisihmisiä koetellaan, mutta koitetaan pärjätä.

    • taraha2
    • Pieni mies

      Kuka meistä on täydellinen? Kuinka monta miestä kiinnostaa helvetin iso rinnat? Yäk!

      Minimi pienirintaisille on paistettu kananmuna. Isot nännit on plussaa. Siis verrattuna miesten pikkunänneihin.

    • T..Y.H.M.Ä..Ä.Ä!!

      minun mielestäni on ihan tyhmää että naiset arvioidaan sen rinnoista -.-

    • Fakta 100%

      Naisen tärkeimmät seksivehkeet sijaitsevat korvien välissä.

      Siellä kun kaikki pelaa ok, niin voi unohtaa hölpötykset rinnoista tai muista ulkoisista seikoista.

    • kiinnostunut14

      minua kiinnostaa vaikka olisi ihan pienet.ota yhteyttä 34v mieheen [email protected] niin jutellaan

    • jutilan perse
    • sanita20ss35
    • Sexyboy88

      Tääl ois 21v urheiullinen mies joka kaipaisi juuri tuollaista naista ja pillua.

    • bhfhhfd

      krooh... aloittajaäijän ikä on ainoa arvoitus. yli vai alle 60?

    • PateHKI

      Tuotanoin... Sanon ei silikoneille, ei näytä hyvältä eikä tunnu mukavilt käsissä. Itsellä on aina ollut kutakuinkin ihan sama minkä kokoiset rinnat kummpaneilla on ollut. Silloin harmittaa ne kun eivät ole erogeeninen alue.. Nänneillä on aina kiva leikkiä silloin kun toinen saa nautintoa siitä...

    • eki9

      Hei tärkeintä on mitä sinulla on korvien välissä kulta pieni

    • tuuliajolla

      Hei!

      Naisena sanon,että sanokaa,mitä vaan täällä,niin kyllä se niin on,että miehet tykkää,että naisilla on ihanat pulleat rinnat ja seksikäs peppu!

      Me naiset saatamme kärsiä,jos emme omista noita!

    • tuuliajolla

      Ja olen sitä mieltä,että teet,miten sinulla on hyvä olla! Jos kärsit,ota silikonit,ne tuovat itseluottamusta monelle ja naisellisuutta ja mitä ystäväni ovat sanoneet,tunto ei ole mennyt nänneistä!

      Se on niin yksilöllistä!

      Pääasia,että sinulla hyvä olla ja olet sinut itsesi kanssa!

    • Jaaaaah!

      Hei tisuiitut. Minua on aivan järjettömästi harmittanut kun aikoinaan olisi ollut mahdollisuus kokeilla millaista on harrastaa vaakamamboa A- - rintaisen naisen kanssa mutta homma kaatui siihen kun juuri eipä silloin sattunut olemaan kortsua taskussa. Nainen kävi tosi kuumana ja näytti rintansa. Tuijotin tosin pelkkää lautaa mutta hoikka vartalo niillä rinnoilla oli tosi upea.! Mutta se kortsu puuttui...!

    • pienet ja sievät

      pienet rinnat ovat ihanat

    • ibu5dd

      Ja uskot kaiken ?
      Muista edes mitä valitit....
      Pienet rinnat ovat kauniiit
      ja hipelöitävät...
      Ja suutut taas....

    • 19 vee naimisissa

      Jos mies on terve, niin kaikki koot kiinnostaa. Paitsi runkatessa. Mitä rivompi muija, sen parempi. Miksi tissi-mimmit teipataan verstaan seinään ja unohdetaan sinne? Josko aloittaja ei ihan noin paljon keskittyisi maitorauhasiinsa. Me miehet halutaan kotiin sellainen ihana ja huolehtiva nainen(vai haluutko olla pelkkä pano?) Tisseillä tai ilman.

    • Hunni Jassi

      Mä kirjottelin aikoinaan Bees&Honey palstalle samasta ku Hyttysenpuremat. En osannu ees seksistä nauttia A-rinnoillani. Eki tiätty heitti sitä samaa mitä aina: sä kehityt viälä ja tärkeintä on se läheisyys ja blablabla - didn't give a shit! Beballe vihellettiin aina.

      Mutta nyt ku tätä nykyä olen treenattu nainen niin melkein kiihotun itekkin peilikuvastani. Vitsivitsi. Mut en ole laiha, vaan on lihasmassaa, myös rintojen kohdalla ja niiden päällä pienet kauniit kummut. Ne ei tuu roikkumaan vielä pitkiin aikoihin, vaan on pystyt ja terhakat. Kevyt t-paita laskeutuu nätisti ja nännit tuikkivat läpi, kun jätän liivit pois.

      Näin yli kolmekymppisenä tunnen vartaloni tyttömäiseksi ja villiinnytän itseäni vanhempia miehiä tarkoituksella itsevarmalla astelulla biitsillä.

      Eli kuntosalille hyvä nainen. Tyttö pumppaa pumppaa!!! ;D Me ollaan kuumia tyttöjä, ei mitään pornodollyjä!!

    • turhakekko?

      Rinnaton ja luisevan laiha nainen on kammotus minulle. Ei seiso millään.

    • tyttönen

      mulla A- kupin rinnat ja muodokas peppu. Kaikki miehet ollu enemmän perseen perään ja halunnu mieluiten takaapäin. Ei mua haittaa mutta joittenkin kohdalla tuntunu ettei rinnat oo saanu tarpeeks huomioo. Mua ei pienet rintani haittaa ja onneks jotkut miehet on selvästi niistäkin innostunut. Enkä edes ajatellut joskus että olisi pienet ennen kuin yks entinen mies niitä haukkui kun en suostunu seksiin hänen kanssa enään.

      • ampx

        Pienet on paremmat ;)


    • BlackVelvet1

      Kaikki A-kupin ja jopa AA-kupin omaavat. Tuo kuntosalihomma toimii. Siinä rintalihakset kehittyvät ja se aiemmin vähäiseltä näyttänyt rasvakudos asettuu paremmin rintakehän päälle. Itsellä juuri kuntosali vaikutti myös erittäin positiivisesti rintoihin ja koko kropan suhteisiin. Ikinä en ole saanut huonoja kommentteja rinnoistani. Tuon, että joku tulee niitä myöhemmin haukkumaan, voi jättään omaan arvoonsa, sillä hänhän hakemalla haki jotain haukuttavaa ja kun ei muuta keksinyt niin löysi sen, millä tiesi olevan satuttava vaikutus.
      Parin lapsen jälkeen itselläni on tätä nykyä C-kupin koko, johon olen tyytyväinen. Eivät ole ruvenneet roikkumaan, niinkuin isoille tahtoo ajan myötä käydä.

    • jonkkapoika

      A tai D so what, mutta Afrikkalainen nainen herkkupyllyineen, se on taevas voe mahotonnii...

    • poika16v :)

      Miulle ei oo mitään väliä rintojen koolla mutta jos pitäisi valita nii pienet rinnat ovat paremman näköiset ja jotenkin vaa söpömmät. On myös tehty tutkimusta että monet miehet pitävät enemmän pienistä rinnoista. Suurin osa tytöistä luulee että isot rinnat merkitsevät kaikkea joka harmittaa minua. Se peppu jos on hyvä ja treenattu nii sitte on hyvä!

    • 1p.veli

      en tiedä sinun ikääsi!minä kohta 60v.sinun rintasi ovat omat ja kauniit.varmaankin sisäinen kauneus parempi!ole ylpeä!txt 0440600854

    • Nyt en ymmärrä.
      Pienet rinnat, aivan erityisesti erittäin pienet, ovat raivokkaan kiihottavat ja seksikkäät!
      Itse saan valtavan rajun seisokin pienien rimntojen katselusta ja nuolemisesta.
      Eli itse nautin seksistä pienirintaisen naisen kanssa niin edestä kuin takaa ;)

    • ampx

      Ai mitenkö pienirintainen nainen saa miehen seisomaan.. olemalla aivan oma itsensä - Älä vaan ota silareita.... ei niitä kukaan kaipaa. Pienet ja herkät siinäpä pakkaus :)

    • Tisukisu
    • Mirko

      Mistä päin ja minua kiinnostaa ihan lauta saa minut haluamaan, mistä olet,,, haluan tavata.....

    • eeno

      Se on naisten omien korvien välissä että pienet rinnat ei olisi seksikkäät.
      Minä tykkään enemmän pienistä ihan sen vuoksi kun ne on vaan mielstäni kauniimmat, mitään silikoneja ei kannata missään nimessä rueta harkitsemaan.
      Roikkuvat rinnat varsinkin on sellaiset jotka ei ole minun makuuni.
      Toki on oma joukkonsa miehiä joista isot rinnat on seksikkäät.

    • estoton1

      olen aina ollut sitätä mieltä et ei ne rinnat vaan ne nännit. ei sitä kokotissiä suuhun tungeta. mua ainakin kiihottaa enemmän pienet rinnat ja ihanat nännit. mä haluaisin sut edestä päin ja ihanan pienen rintasi suuhuni kun painautuisin sun sisään, syvään

    • estoton120

      älä nyt vaan usko tohon itsekkään. pienet rinnat ovat kauneinta naisessa. ei ne roikkuvat löllöt. jos joku ei halua sua ja väittää syyn olevan rinnoissasi, niin äkkiä pihalle se jätkä. se ei tajua hyvän päälle ollenkaan

      • ibu5

        Sääli nähdä nuita pikkusia,
        kauniita...


    • poikas

      Sinun AA kupit...
      Etköhän tunnista...

    • NuoriMies444

      Jos peräkalusto on kunnossa niin ei sillä kuppikoolla ole väliä. Ainakaan mulle, toiset taas tykkää tisseistä

    • Todellinen panomies

      Isot kannut pitää olla, muutoin jyystetään takaa!

    • mika29

      älä huolehditi tisseistäsi, ne on varmaan ihen mukavat,älä ota paineita tommosesta idioottimaisuudesta kuin "naiset on seksikkäitä jos niillä on isot tissit" BS sanon minä ja pienet on tosi kivat !

    • hyvä näin

      Eipäs ole minulla ollut ongelmaa pienistä rinnoista, tykätty on niistä aina. Peräkin on kivassa kunnossa ja ihan molemminpäin on jyystetty ja paljon myös niin että istun miehen päällä:) Siinä ne tisut vasta pomppiikin miehen edessä:) vinkkinä vaan että vaihtelu virkistää asennoissa.

    • M1961

      Isot tissit on tietysti paremmat kuin olemattomat. Maailma on kuitenkin paljon arvomaailmampi.
      Minua kiihottavat hieman riippuvat rinnat esim. kahvipöydässä.

      • Ammuuu

        Isot rinnat vievät halut - yach!!


    • Faktat pöytään heti

      Kokeilinpa vinkkiä herättää tissittömästä/pikkutissisestä kiinnostuneen tai niitä sietävän huomion pukeutumalla paljastavasti. Puin lievästi topattujen rintsikoiden sijaan mukavat urheiluliivit. Siinäpähän näkevät heti, missä mennään. Pienet kumpareet, nännit aavistuksen verran erottuen. Ei ainakaan vähemmän haettu tanssiin. Ehkä suurempi tekijä oli kiva fiiis, jolla menin iltaa viettämään.

    • Niinpä niin

      No onhan se nyt selvää että ei siitä mitään tule, jos tissitömän naisen kanssa
      pitää touhuta.Nainen jolla on isommat tissit kiinnostaa tervettä miestä huomattavasti enemmän kun lauta. Joka muuta väittää valehtelee. Tai ei tiedä mistään mitään

      • On enemmänkin klisee se, että miehet tykkäisivät iso rintaisista naisista. Merkittävämpää on se miten nainen "kantaa" kroppaansa.
        Pieni rintainenkin nainen on hottis kun on sinut itsensä kanssa ja osaa tuoda sulonsa esille.


    • hoikkuus on jeess.

      Moi moi

      Minun mielestä a-kuppi on kiihottavampi kuin koko D.
      En ymmärrä lainkaan tätä takaapäin naimista.
      Rakastellessa ei vissiin ole tarkoitus pelkästään tuijottaa naisen rintoja.
      Minusta on hienoa katsella toisen nautintoa ja senhän näkee parhaiten kasvoista.
      Eikä nänneja ole helppo suukotella jos ns. ottaa takaapäin.
      Etsi mies joka arvostaa Sun hoikkaa vartaloa.

    • jjj_pp

      vaimollani on runsaat rinnat ja tykkään niistä kovasti. esim takaapäin ottaessa tuntuu mukavalta kun voi samalla hyväillä ja likistellä pehmeitä tissejä.

    • vapaa_nimi

      Itse ainakin pidän kaiken kokoisista, mielummin vähän liian pienet kuin suuret jopa. Mutta niin pikku tisseissä ei ole mitään vikaa ja itse en suosittele ainakaan hankkimaan silikoneja koska aidot on aina paremmat :D

      Olis kiva nähdä ne niin olisi helpompi kommentoida :P noh ymmärrän ei tee mieli laittaa välttämättä kuvaa. En usko ainakaan koon perusteella että olisi mitään vikaa :)

      Vaikutat ihan kivalta tytöltä joka on huolestunut tissejensä koosta olisin vaikka valmis tulemaan heti todistamaan että ei niissä mitään vikaa ole ;P

    • seisomaan?

      Mistä se kertoo, että pienirintainen nainen voi olla palstan suosituin keskustelunaihe?

    • kik kik

      Persoonallisesti kirjoitettu aloitus kiinnostaa vastaamaan.

    • jebu2
    • jappe888

      pippeli

      • lehtikuusikko

        Mitäs me anatomialle mahdetaan, minusta tärkeintä on naisella siell korvien välissä. Miehissä on kaljamahaa, pientä penistä, pyllyä, lyhyyttä pituuskasvussa tai liian pitkää rotkaletta 190 senttistä rautakankee.


    • RATSUMIEHEN UNI

      Pienet tissit tai pelkät nöpöttävät nännit ovat IHANIA . Olen lukenut tätä ketjua
      joskus aikaisemmin ja muistaakseni jotain vastannutkin, mutta jotenkin tämä on
      niin kiihottava aihe, että vastaan vieläkin. Jos naisen silmissä on halu nousee
      kiitollisena kalu. Jos asian kanssa et voi elää, ota silikonit. Tietenkin oma hyvinvointisi
      on tärkeintä. Pienet rinnat, siis tosipienet, jos nainen on muuten eroottinen on vaan
      tosi seksikästä. Niillä hyttysenpuremilla voi saada miehelle kovan, kovan seisokin.
      Pienien tissien nänneistä näkyy naisen kiihotus jotenkin ihanammin kuin isojen (lue
      roikkuvien) tissien. Jos siellä auringon laskun ratsastuksella kohtaan sinut, suutelen
      hyttysenpuremasi koviksi ja poistun kalu kovana vuoren taakse ratsastaen, koska
      ethän sinä näin vanhaa (55V) LEMMI.

    • Iän myötä helpottaa

      Nainen ei koskaan voi olla niin sinut itsensä kanssa, etteikö omassa kropassa tai naamassa tai jossain olisi jotain häiritsevää. Useimmiten tuo on se omapeilikuvan tuottama pettymys, ei toisten katsomana. Yrittäkää hetkeksi unohtaa etten voi tän takia täysin kelvata toiselle. En omista isoja kiinteitä upeita rintoja itsekkään ja ainoa mikä nuorempana tuppas omaa itseluottamusta heikentävän ajoittain olikin sitten tuo nuoruuden onneton laihuus noin yleensä. Nyt iäntullen ja muidenkin asioiden tärkeys on tehnyt sen, etten enää välitä mitä muut ajattelevat ja jopa vähempi huomio olisi tervetullut, kun naimisissa jo nykyään olen. Huomiota tuppaa nimittäin saamaan herkemmin, jos olet naisena reilusti oma itsesi. Nuoria pojankoltiaisia (eivät ymmärrä vielä) ja sovinistisikoja on toki jossain, mutta ne voikin sitten kirertää.

    • iiiiiii

      on ihan hyvä, että on tuollaisiakin naisia/tyttöjä. on aina pyykkilauta lähellä jos tarvitsee

    • pervo1

      imekää lerssii siis niinku pippelii mun ja sun vaikka heti kun sulla on kives syöpä

    • joni-w

      Hei joo totaniin minä taas pidän kun rinnat ovat sirot kaikkija hyvää sinun elämää Bye Bye

    • joni-w

      Hei joo totaniin minä taas pidän kun rinnat ovat sirot kaikkija hyvää sinun elämää Bye Bye

    • ibu5dd

      hyttysenpuremat...

      Huomasit että sinusta tykätään

    • ibu5

      Nännisiä näykkivät ovat syyllisiä
      tykkäisivät saada hiplata...
      aa hamuilusta....

    • PitkahoikkaM

      Hoikat naiset saa seisokin minulle kuten monille muillekin miehille. Ja maistuu etupuoli kuin takapuolikin

      Tässä seksikkäitä hoikkia naisia
      http://thingirlz.tumblr.com/

    • oliwer

      Hei!
      Olin noin 35v. sitten tytön kanssa, joka sanoi olevansa poika, koska hänellä oli niin pienet tisulit. Yksi kauneimpia muistojani molemminpuolisista mahtiorgasmeista. Ihanaa oli olla myös judokatytön (täysi lauta) kanssa. Varsin kiihkeä. Siis älä murehdi, vaan nauti omasta kauneudestasi!

    • sara256
      • hjjhhh

        Hommaa silarit ja isot sellaset piste


    • tyhmäkysymys

      kysymys lienee suomi 24 tekemä. (niin oli tyhmä) :D
      täällä pienirintainen nainen ja ikinä ei ole kyllä ongelmaa ollut ettei ois seisonut miehellä. Ja ei se "seisomattomuus" ole naisen vika/ rintojen jos niin käy.

      • kalle ahlo lola

        Unohda täysin ensinnäkin ne silikonit. En ymmärrä miksi edes isoja muovipalloja ihannoidaan , luonnottoman näköisiä -ja tuntuisia. Kun kasvat vanhemmaksi , tajuat ettei asialla ole mitään merkitystä. Nauti siitä että olet hoikka! :)


    • Vajakki olet

      miksi tissien pitäisi olla muuta kuin ne on? Jos on ongelmaa mielessäsi mene hakemaa lekurilta ilmapallot sinne nahan alle ja valita sen jälkeen kuinka sinua objektisoidaan ja seksistetään. Buuhuu!

    • Habatus

      Kyllä tyttömäiset pienet rinnatkin on sexyt...tiedoksi vaan

    • Janus-lehti

      Naisen rinnat eivät juurikaan vaikuta siihen, seisooko mies vai istuuko hän.

    • Minusta pienet rinnat ovat seksikkäät himoitsen niitä. Liian suuretkin eivät kiihota.

    • Minusta pienet rinnat ovat seksikkäät himoitsen niitä. Liian suuretkin eivät kiihota.

    • Ei ole sellaisia jotka tykkäävät pienirintaisista vaan jotka ei välitä onko pienet rinnat kuten minäkin. Tyttöystävälläni on pienet rinnat mutta sitäkin enemmän persettä jota ei todellakaan monella ole. Treenattu iso leveä fitnespeppu. Olenkin sanonu että olen peppu ja reisimiehiä ja rouva tykkää takaa. Joten ei ongelmaa :) Etsi se peppumies itsellesi ja keskity siihen mitä sulla on ja panosta siihen

    • h37

      Muutamia rintapareja on tullut vuosien mittaan kosketettua, mutta vaimon pienet ja pehmeät tissit vievät kuitenkin voiton.

    • dddfrfrf

      Jotkut miehet kokevat täällä tarpeelliseksi yrittää iskostaa naisille että heidän kroppansa on aina upea huolimatta siitä ovatko rinnat isot vai pienet.

      Eihän se pidä paikkaansa, kyllä todella iso osa miehistä välittää rintojen koosta.....ja riippumatta siitä pitävätkö vai eivät, niin palaan vielä tuohon äskeiseen aiheeseen ja kysyn näiltä miehiltä että haluaisitteko oikeasti elää maailmassa jossa miehen peniksen pituudesta tehdään aina iso numero mutta naisten ei tarvitisisi puolestaan välittää omasta kropastaan ollenkaan, eli he "tietäisivät" että oli heillä sitten pienet rinnat tai isot rinnat, tai karvainen alapää tai karvaton alapää, niin kaikki nämä vaihtoehdot olisivat kaikkien mielestä loistavia eli naisilla ei huonoa kroppaa voisi ollakaan, toisin kuin miehillä?

      Aivan niin, ette halua.

      • heikkku

        Ottaa huomioon ettei kaikilla miehillä ole samanlainen nais ja kauneusnäkemys.
        Niin pienille kuin isoillekkin on oma ihailia joukkonsa.
        Sama pätee myös ettei kaikkien naisten tarvitse olla mallinlaihoja, osaa miehistä viehättää eniten jopa reilusti ylipainoinen, eikä mies silloin näe langanlaihoissa mitään seksikästä.
        Naisilla itsellään näkyy olevan usein hyvinkin tarkka näkemys minkä kokoiset rinnat pitää olla ,kuten usein myös minkä painoinen ym . Ja niitä näkemyksiä riittää toisinaan ihan riesaksi asti.


    • hommaa silikoonit

      • Meijeri

        Silikonirinnat on tosi irvokkaat ja rumat. Ne vielä maksavat maltaita sen lisäksi ja ovat iso terveysriski. Isorintaisten pienentäminen olisi monella aiheellista, ei ole niin suuri riski. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin roikkuvat epämääräiset meijerit.


    • lautakauppias

      marssi k-rautaan ja myy lautas pois niin johan helpottaa

    • oskari1

      Moi mun mielestä pinetkin rinnat on kauniit ei ne tartte olla isot

      • silikooni rinnat on tosi rumat ihan kuin jalka pallot


      • oskari1

        silikooni rinnat on tosi rumat ihan kuin jalka pallot


    • tek tek

      ..ihan normaalisti ajatuksen voimalla! ...Harvalla 50 kilosella on yhtään sen isommat ja se koko vartalo on niin paljon kauniimpi kokonaisuudessaan kun ei ole hirveitä tissejä siinä pilaamassa kokonaisuutta! Pieni vartaloiset on jotenkin niin puhtaita ja virheettömiä että sanattomaks vetää. Rakkautta vaan kaikille pieni rintaisille

    • Hegu

      Hei. Pieni tisu sen kiivampii Misu. Olis kerrassaan hienoa nähdä pitkästäaikaa pieni tisu ja pieni tyttö. Olisi tosi helppoa ns. Käsittely. Oltaisiin vaikka mitenpäin jos huvittaa olla ja nauttia Seksistä. Pienet tisut ovat tosi Sesikkäät kokeilla.!

    • jarru2

      Minä ainakin tulen "hulluksi" kiimasta,kun näen pienirintaisen/pienipeppuisen naisen !!!! Pelkkä ajatuskin ,saa kyrpäni reakoimaan = seisomaan ,..UHHHH

    • Hei sun heiluvillesi..
      Koitahan saada itsesi hyväksymään kroppasi juuri sellaisena kuin se on on!
      Meitä peppumiehiä on tutkimusten mukaan miehistä hyvin suuri osa.

      T:peppuherrasmies ;-)

    • Pienet rinnat on tosi eroottiset!

    • Heiheihei,
      Ole ylpeä vartalostasi ja tunne nautintoa niistä takapuolesi ihailjista. Pienet rinnat voivat olla myös todella ihanat. Rintojen kantaja on se pääasia. Ole tyytyväinen ettei sinulla ole suuria rintoja, jotka esim urheillessa ovat hieman hankalat, näin olen kuullut. Lisäksi isot tissit aiheuttavat niskakipuja ja muita vaivoja. Silikonit sen sijaan hyvin harvoin ovat aidon näköiset, saati sitten tuntuiset. Jos todella haluat rintojasi palvottavan, niin sinun pitää vain löytää mies, joka tykkää tuollaisista pienistä rinnoista. Kuten sanoin jo aiemmin, kun alat arvostaa omia upeita pieniä rintojasi, niin huomaat myös miesten rakastuvan niihin. Meitä miehiä on niin moneen junaan ja osa on tietty jäänyt asemallekin, mutta siis tarkoitan sitä että itse olen melkoinen jalkafetisti ja kiihotun naisen jaloista, myös takamuksesta ja myös niistä pienistä rinnoista. Ole kaunis ja näytä se myös muulle maailmalle, oli se muu maailma mitä mieltä tahansa. Sinä olet maailman tärkein ihminen ja sinun pitää luottaa siihen, että olet maailman paras sinä!

    • Ihailijasi 1

      Hei nimimerkki hyttysenpuremat!
      Kuule kyllä Sinua ihaillaan juuri sellaisena kuin olet älä mene laitattamaan silikoneja ettet tarvitse katua jälkeenpäin sillä ei rinnat ole kuin yksi pieni osa ihmistä ainakin minä ihailen juuri pienirintaisia naisia!.
      Vaimollanikin oli pienet rinnat ja hän päivitteli niitä,mutta kun sai ensimmäisen lapsen niin esim.maitoa riitti niin hyvin että moni tuttu oikein kadehti kun itse joutuivat ruokkimaan pienokaisiaan pullosta.
      Arvaan että olet aivan Ihanan näköinen tyttö jota niin mielelläni pitäisin itseäni vasten ja hyväilisin!!!.
      Kaikkea hyvää Sinulle tyttö kulta olet korvaamaton älä aliarvioi itseäsi!

    • mä rakastan tissjeä

    • V DW

      SULLA ON NIIN HELVETIN RUMAT RIIPPUTISSIT, HYI VITTU.
      ÄMPÄRI PÄÄHÄN JA LUMIHANKEEN!

    • ikhjghjggj

      olen juuri sanut lapsen eikä rinnoistani tule maitoa . apua entiedä mitä teen

    • jättitissit67

      mä vointoimia sijais imettajänä

    • ikhjghjggj

      okei tuu mun huoneesee niin nussitaan keinutuolissa.meil on myös dildoja. ja mun isällä on 75 cm löysänä jäykkänä 5m

    • minäpävain

      Ethän sä mun mielestä rinnoilla laita ketään seisomaan. Jos mies oikeasti rakastaa niin ei hän katsele rintojen kokoa.

    • jos olet lauta ja edestä päin näytät pojalta niin eipä ala seisomaan.
      tissit on must.

    • pikkutissi lover

      I like muts paljon pienistä rinnoista ne on vain niin nätit älä huoli

    • SuuriJuuri

      Aiko moni mies diggaa isoja "meijereitä" , ehkä kyse on kaipuuta äidin tisuille! Mä oon kyllä aina rakastanut hyviä peppuja ...tietysti rinnatkin meinaa, mut parhaat musta on pienet, pystyt, ja nännit pystyssä...terhakkaat !

    • ei munkaa

    • Pienet utareet hjuva

      Kamalaa kielenkäyttöä, mutta pienirintaisista puheenollen...ne tytöt kelpaavat. Isot roikkurinnat vain suurenevat iän myötä ja ovat vastenmielisen näköisiä.
      Ne joilla on pienet rinnat voivat olla todella iloisia, eivätkä ole tielläkään. En ymmärrä mitä joku näkee napaan asti roikkuvissa utareissa!!

    • FartMan

      Nännit ovat parasta tisseissä, mutta niidenkin pitää olla isot! Sellaisia tupakantumpinkokoisia nännerjä on kiva lutkuttaa...

      • 18+4

        Juu, kyllä naisella täytyy tissit olla, muuten sitä ei monikaan huoli. Mutta niiden koolla ei kyllä ole mitään merkitystä. Toisilla on luonnostaan isot ja toisilla pienet. Luulisin, että pääsääntöisesti miehille kelpaavat minkälaiset tahansa, koska kukaan ei valitse ystävää tai puolisoa rintojen perusteella, vaan kriteerit ovat kyllä ihan toiset. Mutta se pitää tässä sanoa, että silikonilla suurennetut rinnat eivät yleensä ole kauniit, joten sellaisten hankkimista kannattaa välttää.


    • Pikjels

      Minä pidän pienistä rinnoista ja myös sopivan kokoisista. Ei niistä kokoasioista kannata murehtia. Minä nuorempana murehdin kaluni kokoa joka on myos ollu turha murhe,

    • 008

      Sait jo seisomaan. Ei rinnat ratkaise seisomista, muuten mukava sexy nainen jota oot.

    • mies 59

      pieni rintaiset naiset ovat kaunita jos se lohdutaa sinua

    • sulkapalloharrastaja

      Kyllä se kuitenkin on se mitä siellä naisen korvien välissä on.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe