Onko laukaassa minkäänlaista kuntosalia?
Missä ja minkälaista porukkaa käy?
Kuntosali?
24
3843
Vastaukset
- kuollu kylä....
Syvä osanottoni muuttosi johdosta Laukaassa ei ole kuin pari räkälää mt:potilaita narkkeja juoppoja.Mutta jykylässä löytyy kuntosaleja joista suosittelen elixiaa...
- Muuttava
Olen itsekin mielenterveyspotilas,nin ei haittaa.
- laukaa kiittää
Voi voi lisää sossun elättejä
- Ällojhjlv
laukaa kiittää kirjoitti:
Voi voi lisää sossun elättejä
Sä oot hyvä tyyppi 🖕🏻
- Laukaa kiittää 2
Tervetuloa Laukaaseen. Koskas muutat?Ja minnepäin?
- ahahaaa
Sinne missä te kaikki tuulitunnelit asutte
- paikallinen
jos kylälle olet muuttamassa niin lähin on ylä-asteella. vatilta saat kulkukortin maksua vastaan. sit on vihtavuoressa, peurungassa.. lievestuoreesta en osaa sanoa.
- jgdhfg
Ei noista Laukaan kuntosaleista ole mihinkään, Jos haluatte oikeasti treenata niin menkää Jyväskylään sieltä löytyy kunnollisia
- inkerivitsa
Ktllähön Peurungassa pari kuntosalua ja muutenkin hyvät liikunta nahdollisuudey. Galleria Sarassa taidetta keskustassa.
- stanislaw
löylykauhantielle laukaaseen ite muuttamassa nakkikoipineni, onko tietoo missä olis lähin taide kalleria? tahvanaisella ei ollu kun niitä vanhoja gallen kallenin tauluja... ne on niin huonoja, ei niitä viitti ottaa...
- kuntoilu-unto
Koulun kuntosalilla käy jotain inside juorukerho porukkaa jolle juoruilu on tärkeämpää kuin liikunta. Ehkä uusi kuntokulma voisi olla hyvä.
- hehhehhee
Sulla se on paikallinen räkälä jossa käyt harrastamassa ranne liikkeittä kera tuopin nostolla
- kuntoilu-unto
Et voisi olla enempää väärässä. ;)
- Anonyymi
Lievestuoreella on no periaatteessa siellä käy vanhuksia ja oppilaita sun muita
- Anonyymi
Siinä on kuntoilua kun sahaat ässä marketin ja K-marketin väliä.. Samalla voi kytätä kuka missäkin kaupassa käy.
Niin kuin on tapana laukaan puskaradioilla.
- Anonyymi
Kuntokulma
- Anonyymi
Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin
- Anonyymi
Mihin tarvitaan kuntosalia? Ei muuhun kuin rahastukseen, otas oppia mitä jo 40 vuotta sitten on tehty, eli liikutaan, liikutaan ja liikutaan ei siihen tarvita kuntosaleja.
- Anonyymi
Eli sahataa sahataan kylän raittia eestaas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sahataa sahataan kylän raittia eestaas
Tai pokasahalla sahataan mitä? Veikkaan ettei älysi riitä tähän.
- Anonyymi
Ohan siel
- Anonyymi
Kuntokulma on poikkeuksellisen laadukas sali noin pienelle paikkakunnalle, huippulaitteet ja vapaat painot, 2x nostolava, mahd crossfit tyyppiseen harjoitteluun, unohda muut vaihtoehdot, et taatusti pety!
- Anonyymi
Minkälaista porukkaa käy, minkälaiset laitteet?
- Anonyymi
95% tavan kuntoilijoita, power-rack. huippu smith ,kaikki laitteet ja kattava valikoima vapaita painoja, käsipainojakin muistaakseni 60kg asti , siisti sali ,huippu henkilökunta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006