...henkilön tiedot on tallennettu sim-kortille mutta ulkomailla ei tunnista henkilöä näkyy vaan numero????
miksi puhelin näyttää vain numeron..
6
221
Vastaukset
- siksi
kun et ole tallentanut nimiä muotoon 358.....ja 0 pois edestä.
- Miukuset
Kyllä ne on muodossa 358.....
- turum poik
Miukuset kirjoitti:
jotain vikaa siinä tapauksessa kyllä on, joko liittymässä, verkossa, tai puhelimessa.
Se kuuluu näkyä nimenä-
Ahistaa, pojat antaakee peppua - outo juttu
Miukuset kirjoitti:
minulla ainakin toimii ihan missä vaan. Muista että sinä maksat laskun jos puheluun vastaat ulkomailla.
- Martta Tarkka
outo juttu kirjoitti:
minulla ainakin toimii ihan missä vaan. Muista että sinä maksat laskun jos puheluun vastaat ulkomailla.
Tarkoitatko että koko puhelun joutuu maksamaan, vai?
- Telekommunikaatio
Martta Tarkka kirjoitti:
Tarkoitatko että koko puhelun joutuu maksamaan, vai?
No ei. Siitä joutuu maksamaan sen ulkomaanosuuden. Eli soittaja maksaa sen, minkä maksaisi kun soittaa sinulle kun olet kotiverkossa, mutta sinä maksat sitten siihen päälle tulevan, kun puhelu joudutaan reitittämään ulkomaille.
Ja tuskin "outo juttu" on käynyt ihan joka paikassa kokeilemassa, että toimii. Niitä verkkoja on maailmalla aika monta erilaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052