Hei olen ottamassa ensimmäistä koiraa ja mietin vielä rotua mikä olisi minulle sopiva, niin olen menossa Lahdessa järjestettävään koiranäyttelyyn 27.-28.4 ja en ole ennen ollut näyttelyissä niin haluaisin kysyä että voiko siellä mennä vain juttelemaan jonkun rodun omistajan kanssa? Ja kysellä kyseisestä rodusta vai miten siellä toimitaan? Kiitos jos joku viitsii vastata!
Vastaukset 1
- _minä_
Voi mennä :) Ihan rohkeasti vaaan juttelemaan ja kyselemään jos joku rotu kiinnostaa. :) Moni tykkää jutella ja kertoilla omasta rodustaan lisää. On toki niitäkin joita ei huvita jutella yhtään ja sellaiset ihmset kyllä tunnistaa näyttelyissä aika helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3561522- 1141226
- 1171107
- 116871
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22863- 111822
- 40488
- 18480
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i96463- 36433