Kuukautiseni ovat olleet säännölliset, kierto 27pv. Kännykässäni sovellus joka näyttää kierron ja hedelmällisimmät päivät ja yhdyntä sattuikin sitten tärppipäiville ja tunsin kipeän muutaman sekunnin vihlaisun vasemmalla puolella vuorokausi yhdynnän jälkeen.
Seuraavat kuukautiset tuli kuitenki ajallaan.
pari viikkoa sitten alkoi kuitenkin kaikenmoiset oireet joita luulin perus pms oireiksi.
Turvotti, mahaa nippaili,herkkäitkuisuutta oli päivän verran, väsymystä, huippausta ja olin varma että kuukautiset tekevät tuloaan. Aamuisin ällötti syöminen.
Toiset kuukautiset yhdynnän jälkeen jäivätkin tulematta ja menkkaolot väheni. Vielä en ees ymmärtänyt ajatellakkaan raskauden mahdollisuutta kunnes 3pv kun menkat oli myöhässä aloin miettimään miten kroppani on käyttäytynyt viime aikoina. Muistin että olin maistanut metallinmaun, valkovuoto oli runsaampaa kuin koskaan ja on edelleen. Aamuisin on ollut nyt huono olo ja kuukautiset on viikon myöhässä. Pitkä unettomuusjakso lakkasi 3-4vko sitten kuin seinään.
eli siis suojaamaton yhdyntä oviksen aikaan, seuraavat menkat tuli, mutta kuitenkin ilmenee raskausoireita ilman että edes ajattelin raskautta. Tänäaamuna tein testin ja negaa näytti ja olisin ollut nyt n. 8vko paikkeilla.
mikä muu kuin raskaus voisi aiheuttaa vahvoja raskausoireita ja onko raskauden mahdollisuus olemassa vaikka näin myöhään otettu testi näytti negaa? Yhdyntöjä ei ole ollut tässä kierrossa joten jos olen raskaana niin hedelmöitys on tapahtunut ystävänpäivän aikoihin.
apua tarvitsisin nyt kipeästi joten kiitos paljon jos tietäväiset vastailevat!
apua hämmentyneelle?
hämmentynyt
2
120
Vastaukset
- Ole huoleti
Jos 12/32 ei täyty, voit aina tehdä abortin. Tee r-testi, ja jos se on positiivinen ja 12/32 ei täyty, varaa aika raskaudenkeskeytykseen ja pelasta itsesi, lapsi ja yhteiskunta.
- hmmhmm
Jos menet lääkäriin kysyvät ensin että onko sukupuolitauti mahdollinen, ja tekevät klamydiatestin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892