moikka! etsin mies ystävälleni kirjekaveria! hän on erittäin mukava,huumorintajuinen,kirjeystävää vailla oleva herrasmies vaikka istuukin vankilassa! ei tarvitse kommentoida jos tulee vankilasta mieleen kaikenlaiset kapeakatseiset ajatukset.
toivottavasti olet avarakatseinen mukava ja etsit ehkä pidempi aikastakin tuttavuutta tai haluaisit vain kirjoitella erinäisistä elämänkokemuksista jonkun samanhenkisen tai tututstumisen arvoisen ihmisen kanssa etkä "karsasta" ajatusta kirjekaverista vankilassa :)
ota minuun ekaksi yhteyttä maililla jos rupesi kiinnostamaan niin annan ystäväni postitiedot :) Kirjoita itsestäsi vaikka muutamalla sanalla mailiin millanen ihminen olet ja minä laitan viestiä eteenpäin :) mukavaa kevään alkua kaikille!
Kirjekaveriksi vankila-kaverilleni? :)
tyttötreeltä
2
248
Vastaukset
- tyttötreeltä
[email protected]
tähän sähköpostiin voi kirjoitella :) - tati
Kannattasko nyt kuitenkin hillohillonkin hakee sitä vankiseuraa ensin vaikka Amerikan mantereelta, vois pettymysket jäädä hieman pienmmiksi . . . Kyllä täti tietää, kun on kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1093233Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2482046Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631974- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701063