Onko joku asunut Sonesta Inns nimisessä hotellissa? Olisin kiitollinen kaikista mahdollisista tiedoista. Esim. aamupalasta, allasalueesta, rannasta, kulkuyhteyksistä jne. Onko ilmastointi hyvä? Kiitos vastauksista, joita odottelen innolla. Matkakuume alkaa nousta, lähtöön enää 5 viikkoa!!!
Sonesta Inns
pipsa
3
4723
Vastaukset
- juntti
Kauhee läävä. Täynnä kirppuja ja luteita. Lämmintä vettä ei tule. Hotelli täynnä venäläisiä turisteja.
- pipsa
Kiitos tiedosta, täytyy kiireesti vaihtaa hotlaa. Onneksi on vielä kuukausi lähtöön, joten varmaan vaihto onnistuu.
- pippeli
oon ollu intiassa sen nimisessä hotellissa ja voin kertoa että meidän tähdissä 1 siellä 3tähteä. aamupalat ulkosalla kärpästen joukossa mutta aamupala hyvä. ihmiset mukavia hotellilla. hotellia ympäroi muuri jonka ulkopuolella kerjäläiset odottavat turisteja. älä odota liikoja paikasta jos nyt kyseessä on sama mesta. hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739